Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 79 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Žmonių pasaulis » Kaip mes gyvename
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 14:45 
     
conjurer rašė:
immortallt rašė:
Conjurer, nori pasakyti, kad prieš 20 metų buvo tokie akumuliatoriai, kokius naudojo Tesla?

Ne visai tokie, bet talpa buvo panaši. Keičiasi tik formatas, ir kiek jų prigrūdi į automobilį.

immortallt rašė:
Žinoma nesukūrė pirmojo elektromobilio Tesla, bet sukūrė pirmą elektromobilį pakeičiantį įprastą VDV automobilį, kurį gali naudoti kasdien kaip įprasta, o ne tik dėl vaizdo. Sukūrė pirmą elektromobilį, kuris buvo gaminamas masiškai.

Jie išpopuliarino elektromobilį.


Ane? Pirma nuoroda internete: https://www.researchgate.net/profile/Elizabeth_Kocs/publication/284929881/figure/fig6/AS:669997487640583@1536751257337/Development-of-lithium-batteries-during-the-period-of-1970-2015-showing-the-cost-blue.png 3 kartai augimas 1995-2015 m.

2010-2020 m. beveik patrigubėjo: https://cleantechnica.com/files/2020/02/bloomberg-nef-battery-lithium-ion-cell-energy-density-chart-graph-BNEF-e1584816329479.png

Tikrai niekas nepasikeitė...

Išpopuliarino tik :D Tai kodėl 10 metų reikėjo laukti bent kiek konkuruojančio varianto, ir tai, dvigubai didesne kaina? Ir kada likę gamintojai pasivys charakteristikomis už panašią kainą? Ir pateiki kokius vienetinius projektus su 300 automobilių (Tesla dabar iškepa apie 1300 elektromobilių), kur daugiausia rankomis surinkti, nepraktiškus, kurių technologijų net dabar nenaudoja, nes ten beviltiški buvo.

Ir gal atsakysi, kodėl visi lygiuojasi į tuos, kurie nieko nesukūrė? Ir kodėl pasivyti tiems, kurie nieko nesukūrė kiša keliskart didesnes sumas, nei Tesla sudėjo į tyrimus? Kaip nieko nesukūrus gali 284 patentus gauti, ir ne kvadratiniam dizainui? Ir kaip kiti gamintojai, net ir galėdami nemokamai naudotis Tesla patentais nesugeba pasivyti?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15543
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2893
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 15:24 
     
Del Teslos man kyla tik vienas klausimas: kur vilnieciams yra artimiausias ju salonas ir ar jie is jo atvaziuoja patys pasiimti masina, jei to reikia.

Gal kas esat su tuo susidure?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-08, 18:04
Pranešimai: 958
Reputacija: +227
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 15:33 
     
Kaip minėjau daug patentų nėra technologijos, o tiesiog dizainas. Firmos tai daro nuolat, kad mažiau vieni kitus kopijuotų. Na jei pateiksi patį geriausią patentą galėsime apie jį padiskutuot.

Dėl talpos, tai NMC sukurtos 1998 metais (pradėtos naudoti 2008). Jų talpa pakolkas yra didžiausia.

O išpopuliarino tarp žmonių, ne tarp gamintojų.

Jei aš užpatentuosiu naują fleshlight dizainą irgi būsiu išradėjas?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 15:33 
     
Audrius rašė:
Del Teslos man kyla tik vienas klausimas: kur vilnieciams yra artimiausias ju salonas ir ar jie is jo atvaziuoja patys pasiimti masina, jei to reikia.

Gal kas esat su tuo susidure?


Oficialus - Varsuvoj. Ir nemanau, kad atvaziuoja pasiimt. Realiai dabar kazka dealsonwheels daro su tesla ir zada, kad oficialus servisas atsiras ir Vilniuje, o gal jau ir yra, bet patikimos info apie tai kolkas nematau. Vat cia yra esmine priezastis, kodel Lietuvoje eksplotuoti tesla, kolkas, neracionalu (o gal reiktu sakyt kvaila).
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 858
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 15:42 
     
conjurer rašė:
Jei aš užpatentuosiu naują fleshlight dizainą irgi būsiu išradėjas?


Jeigu tu kibira betono i 5 auksta nesi rankom, o Archimedas pasiulo savo skriemuliu sistema, tai jis isradejas ar ne? Nes fizikine prasme abiem atvejais nudirbi lygiai ta pati darba.
  • +1




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 858
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 15:49 
     
conjurer rašė:
Kaip minėjau daug patentų nėra technologijos, o tiesiog dizainas. Firmos tai daro nuolat, kad mažiau vieni kitus kopijuotų. Na jei pateiksi patį geriausią patentą galėsime apie jį padiskutuot.

Dėl talpos, tai NMC sukurtos 1998 metais (pradėtos naudoti 2008). Jų talpa pakolkas yra didžiausia.

O išpopuliarino tarp žmonių, ne tarp gamintojų.

Jei aš užpatentuosiu naują fleshlight dizainą irgi būsiu išradėjas?


Ar analizavai visus 284 patentus, ar kalbi iš lempos? Prisipažinsiu, neskaičiau, bet kiek esu permetęs straipsnių, tai ne, ne detalių išlenkimo linijų patentai.

Išpopuliarino ne tarp gamintojų.... Jo, tikslas buvo, kad VW pirktų Tesla automobilius :D Ir ne, kai Tesla pradėjo gaminti, tikrai buvo daug gaminančių elektromobilius, ir tikrai neįšoko visi didieji automobilių gamintojai į elektromobilių "traukinį" po Model S išleidimo.

Nu kodėl bandai paneigti, kad saulė leidžiasi vakaruose, tai man nesuprantama... Tai vis sakai šiaurės vakarai, tai pietvakariai, bet vat pripažinti, kad visgi iš esmės patobulino ir sukūrė paklausą - matau negali.

P.S. Musk'o dauguma iki Tesla net nežinojo, paypal nebuvo labai įdomu masėms. Net kai pradėjo Tesla nuo roadster, dar irgi daug kam nebuvo įdomu, ir net pagaminus niekas nepuolė sekti, realiai tik Model S atsiradus prasidėjo rimtesnės kalbos apie elektromobilius, nors ir dabar krūvos žmonių neigia elektromobilius ar jų naudą - kalba apie 1000 km vien įsėdimu nuvažiavimą (gal 1% populiacijos per gyvenimą taip ir yra važiavę bent kartą), apie tai, kad taršesni, nei VDV (jei skaičiuoji, kad automobilis tarnauja 80 k km, Lenkijoje, daugiausia anglių naudojančioje šalyje, kai daugiausia jų yra Norvegijoje, kur 99% hidroenergija) ir pan..

P.P.S. prisiminiau tavo priekaištą dėl refurbished raketų, kad čia nieko ypatingo, tai jei nieko ypatingo, kodėl niekas kitas pasaulyje to nesugeba? Na nebent žvejoja iš jūros dugno ir tada belieka tik ant metalo laužo išmesti :D Lėktuvai šiaip irgi kas keletą skrydžiu (kažkoks kilometražas yra), yra "refurbishinami", kai kurios dalys keičiamos/tikrinamos. Ar sakai nebūtų skirtumo, jei visą lėktuvą tiesiog nurašytų po savaitės naudojimo? :D Nes tu sakai, kad tai nėra reikšminga inovacija.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.


Paskutinį kartą redagavo immortallt 2021-01-11, 18:59. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15543
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2893
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 17:54 
     
immortallt rašė:
Nu kodėl bandai paneigti, kad saulė leidžiasi vakaruose, tai man nesuprantama... Tai vis sakai šiaurės vakarai, tai pietvakariai, bet vat pripažinti, kad visgi iš esmės patobulino ir sukūrė paklausą - matau negali.

Aš tiesiog sakau kad Muskas yra didysis kombinatorius. Pats pirmas mano pranešimas šioje temoje. Sukombinavo žmonių norą mažiau teršti gamtą, su apple dizainu, ir krūva absurdiškų pasisakymų viešumoje, ir va turtingiausias žmogus planetoje.

immortallt rašė:
P.S.S.

Gal post post scriptum, o ne post scriptum srciptum? Ar mane katinu laikai?

immortallt rašė:
prisiminiau tavo priekaištą dėl refurbished raketų, kad čia nieko ypatingo, tai jei nieko ypatingo, kodėl niekas kitas pasaulyje to nesugeba? Na nebent žvejoja iš jūros dugno ir tada belieka tik ant metalo laužo išmesti :D Lėktuvai šiaip irgi kas keletą skrydžiu (kažkoks kilometražas yra), yra "refurbishinami", kai kurios dalys keičiamos/tikrinamos. Ar sakai nebūtų skirtumo, jei visą lėktuvą tiesiog nurašytų po savaitės naudojimo? :D Nes tu sakai, kad tai nėra reikšminga inovacija.


Tai yra neblogas dalykas, bet Muskas lygina su lėktuvu, ir tai dar nera tokio lygio. Tikrai ne taip reikšminga kainai, kaip savaime maža falcon 9 paleidimo savikaina. Beje apatinė pakopa gražinama tik, kai krovinio svoris nėra didelis, arba užtenka žemesnės orbitos. Falcon 9 pilnos galimybės pasiekiamos kai apatinė pakopa nėra gražinama, o visas kuras išnaudojamas pakilimui.
Beje shuttle irgi buvo daugkartinis, o pigiausi komponentai eidavo į metalo laužą. Na nes tas rudas bakas buvo tik rudas bakas, o šoniniai "boosteriai" tiesiog kieto kuro raketos, kas praktiškai yra fejerverkas, uždegi, ir lauki kol sudegs. Mažai vertės.

Amerikonai su privataus sektoriaus finansavimu pasiekė tai kad skrydžiai per spaceX kainuotų tiek pat kiek per roskosmos. Ir tai tas Musko pasiekimas kurį vertinu geriausiai. Bet kai jis pradeda kalbėti apie milijoną žmonių marse, tai skamba kaip visiškas pasikėlimas.
Laukiu BFR (nežinau kaip jis vadinsis kai bus išbaigtas), bet pagal galimybes atrodo kad jis bus panašesnis į shuttle programą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 18:45 
     
Dėl P.S.S. dėkui :) Teisus. Vaksksksksina!

Kombinatorius.... Taip nuvertina darbą, "sukombinuoti". Ir šiaip, kombinatoriais tada galima vadinti viską. Vėjo jėganės gaminančios elektrą - irgi kombinatoriaus darbas.
Pastatys pirmą komercinį termobranduolinį reaktorių, irgi bus tik kombinatorius, nes tas kas pastatys, jis nesukurs pats. Pamiršk, baigėsi tie laikai, kai vienas žmogus sukuria revoliucinę technologiją. Iš vis, dabar jau vertinama, kad iš atliktų mokslinių tyrimų galima padaryti dvigubai daugiau atradimų, negu, kad buvo padaryta, tik nėra žmonijoje tokių gebėjimų viską konsoliduoti ir iš to padaryti išvadas.

Sakai kombinatorius, tarsi nieko ypatingo nepadarė, bet kažkodėl kitiems taip nepavyksta. Taigi tik sumeti viską į vieną vietą ir savaime įvyksta.

Skrydžiai per spaceX kainuoja apie penktadalį mažiau nei roskosmos.
Musk'as kalba apie viziją, apgyvendinti Marsą. Čia ne pasikėlimas, čia tikslas, kurio siekiama. Kaip ir tai, kad raketos būtų kaip lėktuvai. Tikslas yra kad raketa po pakilimo galėtų kilti po 24h. Bet tai yra tikslas, kurio siekiama žingsniais. Žingsnių reikia, nes pirmiausia reikėjo veikiančios bazės, reikia pajamų, reikia duomenų. Visą tai gali turėti tik kai pradedi komercinę veiklą ir nuolat tobulini savo raketas. Iki tol kiti sukurtą raketą tobulino minimaliai. Todėl turime tokią situaciją, kad SpaceX konkurentų šiuo metu neturi ir pasiims beveik visą rinką. Visos paimti negalės, nes stengsis išlaikyti diversifikaciją, kad nors ir brangiau, bet būtų pasirinkimas. Aišku, dar politiniai sumetimai.

Taip pat reiktų nepamiršti kad SpaceX kaina nebūtinai yra ta apatinė kaina, kuri jiems priimtina. Jie neturi kainos konkurencijos, todėl gali imti didesnę kainą ir pelną skirti tyrimams, kuriuos toliau daro.
  • +1


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15543
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2893
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 19:37 
     
immortallt rašė:
Sakai kombinatorius, tarsi nieko ypatingo nepadarė

Sakau kombinatorius nes jis sukombinuoja gerus inžinierinius pasiekimus, su nerealiais projektais, apie kuriuos kalba spaudoje, ir taip susikuria savo įvaizdį.
Prie mašinos ar raketos jis technologiškai daug neprisidėjo, tiesiog surinko žmones kurie tai geriau išmano.

immortallt rašė:
Skrydžiai per spaceX kainuoja apie penktadalį mažiau nei roskosmos.

https://www.gao.gov/assets/690/686613.pdf, 30 puslapis. Dėl žmonių kėlimo sunkiau pasakyt, nes Sojuz 2.1a savaime 3-4 kartus mažiau pajėgus. Bet proton-M ir falcon9 kilogramo kainos panašios, ir bendra kaina beveik identiška. Tik keliant mažesnį svorį falcon9 atpinga penktadaliu, nes gali pasirinkti naudotą apatinę pakopą.

immortallt rašė:
Taip pat reiktų nepamiršti kad SpaceX kaina nebūtinai yra ta apatinė kaina, kuri jiems priimtina. Jie neturi kainos konkurencijos, todėl gali imti didesnę kainą ir pelną skirti tyrimams, kuriuos toliau daro.

Gali būt. Bet jo spacex darbuotojai turbūt gauna daugiau nei roskosmos?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 19:46 
     
conjurer rašė:
Sakau kombinatorius nes jis sukombinuoja gerus inžinierinius pasiekimus, su nerealiais projektais, apie kuriuos kalba spaudoje, ir taip susikuria savo įvaizdį.

O 1969 metais nuskristi į mėnulį ir grįžti buvo realus projektas tuo metu?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 550
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 20:21 
     
Benediktas rašė:
conjurer rašė:
Sakau kombinatorius nes jis sukombinuoja gerus inžinierinius pasiekimus, su nerealiais projektais, apie kuriuos kalba spaudoje, ir taip susikuria savo įvaizdį.

O 1969 metais nuskristi į mėnulį ir grįžti buvo realus projektas tuo metu?

Su tų laikų nasa biudžetu, taip. Tuo tarpu hyperloop tiek tada buvo, tiek dabar yra, toks pats neįgyvendinamas, ir nepraktiškas.
Beje kosmoso aukso amžius ir baigėsi dešimtmetį po skrydžių į mėnulį. Kaip ir aeronautikoje beveik visos ribos jau buvo pasiektos. Paskutiniai 40 metų yra stagnacija. Dabar dauguma leidžiamų palydovų žiūri ne tolyn, bet atgal į žemę. Nors tos asteroidų misijos daug žadančios, sakyčiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 21:11 
     
conjurer rašė:
Benediktas rašė:
conjurer rašė:
Sakau kombinatorius nes jis sukombinuoja gerus inžinierinius pasiekimus, su nerealiais projektais, apie kuriuos kalba spaudoje, ir taip susikuria savo įvaizdį.

O 1969 metais nuskristi į mėnulį ir grįžti buvo realus projektas tuo metu?

Su tų laikų nasa biudžetu, taip. Tuo tarpu hyperloop tiek tada buvo, tiek dabar yra, toks pats neįgyvendinamas, ir nepraktiškas.
Beje kosmoso aukso amžius ir baigėsi dešimtmetį po skrydžių į mėnulį. Kaip ir aeronautikoje beveik visos ribos jau buvo pasiektos. Paskutiniai 40 metų yra stagnacija. Dabar dauguma leidžiamų palydovų žiūri ne tolyn, bet atgal į žemę. Nors tos asteroidų misijos daug žadančios, sakyčiau.

Bet jie niekad nebuvo to darę prieš tai. Niekad nebuvo niekas su žmonėmis pavaikščioję po Mėnulį, pakilę nuo jo ir grįže į Žemę. O dabar pinigų trūksta, jei kalbant apie skrydį į Marsą ir atgal?
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 550
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 22:26 
     
Benediktas rašė:
Bet jie niekad nebuvo to darę prieš tai. Niekad nebuvo niekas su žmonėmis pavaikščioję po Mėnulį, pakilę nuo jo ir grįže į Žemę. O dabar pinigų trūksta, jei kalbant apie skrydį į Marsą ir atgal?

Skirtingai nei hyperloop tai veikė ant popieriaus.

Dėl marso, tai ganėtinai trūksta. Norint nugabenti žmones reikia geros apsaugos nuo radiacijos, pakankamai maisto, nusileidimo įrangos, ir taip toliau. Reikėtų daugiau daiktų, prieš tai, be žmonių. Pati kelionė truktų ilgai. Dėl retos atmosferos reikia kombinuoti parašiutus, trinties paviršius ir raketinius variklius leidžiantis. Pakilti irgi reikia daugiau kuro.

Palyginus skrydžiai į mėnulį buvo kaip savaitės atostogos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 23:00 
     
conjurer rašė:
Sakau kombinatorius nes jis sukombinuoja gerus inžinierinius pasiekimus, su nerealiais projektais, apie kuriuos kalba spaudoje, ir taip susikuria savo įvaizdį.
Prie mašinos ar raketos jis technologiškai daug neprisidėjo, tiesiog surinko žmones kurie tai geriau išmano.


Tai ta pati galima pasakyt apie kiekvienos imones direktoriu. Ar net apie vidutines grandies vadova. Atimk is jo komanda ir vienas jis nieko nepadarys.

O kalbant apie nerealius projektus - bet kokioje industrijoje galioja, principe, tas pats stilius - top mgmt ir sales'ai visada overcommitinasi ir deja, dauguma atveju, underdeliverina. Nes jeigu tu busi saziningas su savimi ir stakeholderiais, tai cia pat atsiras kasnors kitas, ne toks saziningas ir prizades skanesniu bulkuciu. Taip veikia verslas. Ir Muskas cia niekuo ne isskirtinis, gal tik tuo, kad deliverina jis daugiau.
  • +2




Užsiregistravo: 2014-07-23, 11:58
Pranešimai: 858
Reputacija: +558
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 23:07 
     
conjurer rašė:
Benediktas rašė:
Bet jie niekad nebuvo to darę prieš tai. Niekad nebuvo niekas su žmonėmis pavaikščioję po Mėnulį, pakilę nuo jo ir grįže į Žemę. O dabar pinigų trūksta, jei kalbant apie skrydį į Marsą ir atgal?

Skirtingai nei hyperloop tai veikė ant popieriaus.

Dėl marso, tai ganėtinai trūksta. Norint nugabenti žmones reikia geros apsaugos nuo radiacijos, pakankamai maisto, nusileidimo įrangos, ir taip toliau. Reikėtų daugiau daiktų, prieš tai, be žmonių. Pati kelionė truktų ilgai. Dėl retos atmosferos reikia kombinuoti parašiutus, trinties paviršius ir raketinius variklius leidžiantis. Pakilti irgi reikia daugiau kuro.

Palyginus skrydžiai į mėnulį buvo kaip savaitės atostogos.

O tai ką SpaceX dabar daro su bandymais SN1..SN9? Ar tik nesiruošia tam skrydžiui? Jie gi jau apskaičiavę raketos dydį, pagal tai, kiek reikės krovinio. Medžiagų, kurios apsaugo nuo radiacijos irgi kažkokios yra, nepildnai apsaugos aišku, bet ne mirtinai. Tai pradžioje ir bus be žmonių. Jei be žmonių nusileis ir grįš, bus milžiniškas darbas padarytas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 550
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 23:30 
     
kukulis4 rašė:
Taip veikia verslas. Ir Muskas cia niekuo ne isskirtinis, gal tik tuo, kad deliverina jis daugiau.

Na deliverina jis nemažai, bet ir prisišneka daug. Bet bendrai aš tą patį manau, kad jie niekuo neišskirtinis. Tiesiog sėkmingas verslininkas, einantis tuo pačiu keliu, kaip visi turtingiausi pasaulio žmonės.

Benediktas rašė:
O tai ką SpaceX dabar daro su bandymais SN1..SN9? Ar tik nesiruošia tam skrydžiui? Jie gi jau apskaičiavę raketos dydį, pagal tai, kiek reikės krovinio.

Tikrai ne vieno BFR reikės. O jie dabar taško pinigus kosminiam internetui.

Benediktas rašė:
Medžiagų, kurios apsaugo nuo radiacijos irgi kažkokios yra, nepildnai apsaugos aišku, bet ne mirtinai. Tai pradžioje ir bus be žmonių. Jei be žmonių nusileis ir grįš, bus milžiniškas darbas padarytas.

Taip yra švinas. Ir jo reikia nemažai. Aišku yra ir lengvesnių alternatyvų, bet pati erdvėlaivio išorė turi būti stora, ir sunki. Dėl to krovinius geriau nugabent ankščiau, o žmones gabenti atskirai, saugiau įrengtame modelyje.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-11, 23:56 
     
conjurer rašė:
kukulis4 rašė:
Taip veikia verslas. Ir Muskas cia niekuo ne isskirtinis, gal tik tuo, kad deliverina jis daugiau.

Na deliverina jis nemažai, bet ir prisišneka daug. Bet bendrai aš tą patį manau, kad jie niekuo neišskirtinis. Tiesiog sėkmingas verslininkas, einantis tuo pačiu keliu, kaip visi turtingiausi pasaulio žmonės.

Benediktas rašė:
O tai ką SpaceX dabar daro su bandymais SN1..SN9? Ar tik nesiruošia tam skrydžiui? Jie gi jau apskaičiavę raketos dydį, pagal tai, kiek reikės krovinio.

Tikrai ne vieno BFR reikės. O jie dabar taško pinigus kosminiam internetui.

Benediktas rašė:
Medžiagų, kurios apsaugo nuo radiacijos irgi kažkokios yra, nepildnai apsaugos aišku, bet ne mirtinai. Tai pradžioje ir bus be žmonių. Jei be žmonių nusileis ir grįš, bus milžiniškas darbas padarytas.

Taip yra švinas. Ir jo reikia nemažai. Aišku yra ir lengvesnių alternatyvų, bet pati erdvėlaivio išorė turi būti stora, ir sunki. Dėl to krovinius geriau nugabent ankščiau, o žmones gabenti atskirai, saugiau įrengtame modelyje.


Manai, jie nežino, kad reikės ne vienos pirmos pakopos raketos? Kad yra lengvesnių medžiagų nei švinas. Nežino, kiek reikės pinigų? Nesupranta, kur talpinti žmones?
Kur skaitei tokius pamąstymus ar žiūrėjai? Ar čia pats taip analizuoji? Įmesk linkų.
  • +1




Užsiregistravo: 2013-02-09, 11:50
Pranešimai: 550
Reputacija: +182
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 01:05 
     
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 01:06 
     
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 11:13 
     
Conjurer nesuprantu is kur trauki, kad hyperloop yra fantazija, gal pasidomek Dubajaus projektu, kuris kaip ir nera vien tik fantazijos
  • 0




Užsiregistravo: 2015-02-20, 19:38
Pranešimai: 79
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 13:44 
     
Dannas3 rašė:
Conjurer nesuprantu is kur trauki, kad hyperloop yra fantazija, gal pasidomek Dubajaus projektu, kuris kaip ir nera vien tik fantazijos

Tas virgin dubajaus projektas yra tiesiog graži kompiuterinė grafika, nieko daugiau. Iš kur tu trauki, kad tai nėra dizainerio fantazija?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 14:05 
     
Pasigooglinam ir matom. Visas pirmas puslapis mirga kad ideja po sekmingu testu, igauna pagreiti. Kad kas, o JAE milijardieriai gali tai igyvendint vien del prestizo, man nelabai kyla abejoniu. Speju tik laiko klausimas. Lyginant su kitais ju projektais, tai hyperloopas nelabai ir issiskiria.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-02-20, 19:38
Pranešimai: 79
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 14:27 
     
Dannas3 rašė:
Pasigooglinam ir matom. Visas pirmas puslapis mirga kad ideja po sekmingu testu, igauna pagreiti. Kad kas, o JAE milijardieriai gali tai igyvendint vien del prestizo, man nelabai kyla abejoniu. Speju tik laiko klausimas. Lyginant su kitais ju projektais, tai hyperloopas nelabai ir issiskiria.

https://rationalwiki.org/wiki/Hyperloop
Pats principas yra neracionalus, daug brangesnis už maglev traukinius, ir daug pavojingesnis.
Bet jei tau kompiuterinė grafika yra sėkmingas testas, tai nematau prasmės bandyt tave perkalbėt.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-29, 01:01
Pranešimai: 1369
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 14:58 
     
Na kad hyperloop yra nepagrįstas projektas, ir aš taip pat manau. Teiginiai, kad pigiau nei traukinys ar pan., kai tikslumas ir net medžiagų kiekis per kilometrą turi būti daug didesni net nei maglev... Pritaikymas yra, bet ten kur dideli gyventojų kiekiai ir srautai. Tikrai ne tarpmiestinėms kelionėms. Kaina konkuruotų su vietiniais skrydžiais, bet tokių astumų padaryti už prieinamą kainą negalėtum. Bet čia yra vienas iš sakyčiau smulkiausių ir mažiausiai Musk'o stumiamų projektų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 15543
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2893
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2021-01-12, 15:41 
     
Kokios dar kompiuterines grafikos, gal rimtai pasigooglinam elementariai pries rasant apie butent si projekta. Tau nereikia manes perkalbet tikrai. Gali bandyt perkalbet arabu milijardierius jei nori, kurie investuoja i si projekta. Galima laisvai sutikt, kad likusiam pasauli sis projektas yra neracionalus, bet kad JAE gali sau tai leisti, man net klausimu nekyla. Ju statybiniai projektai tikrai nepasizymi racionalumu, greiciau issukiais zmonijos sugebejimams.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-02-20, 19:38
Pranešimai: 79
Reputacija: +74
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 79 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'