Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 00:26 
     
Kaimuose nemačiau kamščių ir apie kaimus net nekalbam.
Jo, didžioji dalis dirba ne centre, bet užmiestyje. Tai kokio velnio kamščiai ir nebuvimas kur pastatyti mašinos centre?
Jo, visi vežioja vaikus, bet mašinose nei vaikų kėdučių, nei vaikų. 1/10 neduok dieve važiuoja dviese ir vaikų nėra.
15 metų mašina negenda? Nu būna pasiseka žmonėms, va mamos mašina 13 metų ir negenda, bet ne tokių dauguma ir nereikia būti optimistais, kad taip visad pasiseks. O nusipirkus jau 10 metų senumo negali tikėtis, kad ir neges.
Dviračio apranga nuo -2 su kuria važinėju atsiėjo 300 litų, pirkau naują, nes nesu kuklių gabaritų. Kas standartinis, tas randa ir humanoje už 30-50 litų. Vasarai nusipirkau audimo šortus gerus - 100lt, bet todėl, kad savaitgaliais važiuoju po 60-100km distancijas, galvoju kada važiuoti 350km per dieną, tad į kiek geresnius daiktus investuoju, nes pirma, aš sau galiu leisti ir uždirbu gerokai daugiau nei vidutinis vilnietis (ne tik darbo pajamos), antra, tai ne tik transportas, bet ir hobis.
Pervežti daiktus? Tai jau nejau neatsiras joks draugas su mašina? Nu jau blogiausiu atveju citybee Vilniuje pasiimi Minicooper valandai 7€ įskaitant kurą ir pasiimi perkraustymo paslaugas. Automobilis į mėnesį optimistiniu variantu 100€ atsieis, realiu arčiau 200€, jei mokėti tenka už parkingą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 00:27 
     
Arthuras rašė:
Taip, turint šeimą su mažais vaikais - automobilis yra būtinybė.

Taigi, savo skaičiavimuose 'prametei' pusę miesto gyventojų :) Didesnį dėmesį kreipi viengungiškam-studentiškam transportui, o šeimyninį ignoruoji.

Prie viešojo transporto trūkumų pridėčiau didelę tarpmiestinių kelionių kainą (a.k.a kryptis - pas uošvius). Taip pat keliaujant viešuoju reikia pridėti nuėjimo iki stotelės laikus, kas gali pridėti papildomas 10-20min kasdien, ypač važiuojant su vaikais.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-01, 04:45
Pranešimai: 175
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 00:31 
     
Cituoti:
Taigi, savo skaičiavimuose 'prametei' pusę miesto gyventojų :) Didesnį dėmesį kreipi viengungiškam-studentiškam transportui, o šeimyninį ignoruoji.


Soriukas, kai važiuoju viešuoju, matau, pas kokią dalį žmonių yra vaikiškos kėdutės - vienetai. Jau nebekalbant, kad liaudis visiškai po vieną važinėja :D Iki absurdų - dešimtimis automobilių pravažiuoja sėdėdami po vieną. Ir dar sakyčiau, kad automobiliai tokie miestiniai... O dabar geldos po 5 metrus, busikai ir t.t.

Cituoti:
Prie viešojo transporto trūkumų pridėčiau didelę tarpmiestinių kelionių kainą (a.k.a kryptis - pas uošvius).


Reikia judėti traukiniais - pigiau.

Cituoti:
Taip pat keliaujant viešuoju reikia pridėti nuėjimo iki stotelės laikus


Visada skaičiuodamas ir pridedu. O ar tu pridedi užšalusių langų gramdymą, sniego nukasimą? Laiką, kurį praleidi plovyklose ar kitur besirūpindamas savo t.p? :)

Cituoti:
Dviračio apranga nuo -2 su kuria važinėju atsiėjo 300 litų, pirkau naują, nes nesu kuklių gabaritų.


Tai aprangos kaina tik vienas minusas. Kitas minusas, kurį jau minėjau - mažas kaifas riedėti per sniegą, lietų ar kt. Vėjas irgi pasitaiko nemažas rudenį/pavasarį, o Vilnius - dar ir kalnuotas, palyginus. Tai pūškuot į kalną per kokį stiprų lietų su vėju - naa, nereikia perlenkti lazdos. Tokiais orais geriau jau viešasis. Na, nebent principo reikalas riedėti kuo ilgiau :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 00:55 
     
Šiaip manyčiau, kad taikliausiai buvo pasakyta apie trijų kombinaciją :) Maltis po didmiestį (tuščiomis,pustuštėmis rankomis) naudojiesi viešuoju, pėstute, ar dviračiu (kaip kam patogiau, maloniau), o visais kitais atvejais išsitrauki automobilį ir joks čia nė prabangos reikalas. Automobilį naudoji pagal paskirtį tiek, kiek reikalauja atitinkami poreikiai. Ir nė velnio nėra dideli tie automobilio kaštai, kai juo nesinaudoji vietoj viešojo transporto didmiestyje. Juk kiek maliesi, tiek ir genda. O kalbėdami apie draudimo išlaidas, nepamirškit, kad kitur, skirtingai nei Vilniuj jis kainuoja iki keletos kartų pigiau ;).

O apie traukinius išvis neverta gal kalbėt? Kur su jais nuvažiuosi, kai jų infrastruktūra išvystyta tik kelionėms tarp didmiesčių (ir tai ne visų - pabandykit iš Kauno į Klaipėdą nukakti :D ), ir žinoma, keletas laimingųjų miestelių, pasitaikiusių tiems maršrutams pakeliui... Be to, ir grafikai tokie, kad nu ką aš žinau (išskyrus maršruto tarp Kauno ir Vilniaus grafiką).

Cituoti:
Tai pūškuot į kalną per kokį stiprų lietų su vėju - naa, nereikia perlenkti lazdos. Tokiais orais geriau jau viešasis. Na, nebent principo reikalas riedėti kuo ilgiau :D
Aš dar pridėčiau ir padidėjusią riziką per tokį orą taip sportuojant dar ir peršalt, paslysti, susilaužyti ką nors, ko pasekoje gydymo/prastovų išlaidas taip pat derėtų prisumuoti prie tokios transporto priemonės eksploatavimo kaštų :) Minusinė temperatūra ir dviratė priemonė - reikia būt visai su protu susipykusiam.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-01-31, 18:01
Pranešimai: 226
Reputacija: +57
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 01:17 
     
Cituoti:
Šiaip manyčiau, kad taikliausiai buvo pasakyta apie trijų kombinaciją :) Maltis po didmiestį (tuščiomis,pustuštėmis rankomis) naudojiesi viešuoju, pėstute, ar dviračiu (kaip kam patogiau, maloniau), o visais kitais atvejais išsitrauki automobilį ir joks čia nė prabangos reikalas. Automobilį naudoji pagal paskirtį tiek, kiek reikalauja atitinkami poreikiai. Ir nė velnio nėra dideli tie automobilio kaštai, kai juo nesinaudoji vietoj viešojo transporto didmiestyje. Juk kiek maliesi, tiek ir genda. O kalbėdami apie draudimo išlaidas, nepamirškit, kad kitur, skirtingai nei Vilniuj jis kainuoja iki keletos kartų pigiau ;).


Juodas nusišnekėjimas. Trijų kombinacija kainuoja nerealiai didelius pinigus. Viešasis transportas - 30 eur per mėn. Neblogas dviratukas irgi kainuoja, jo priežiūra taip pat, ir gana nemažai. Dabar be 400 eur važiuojančio pilnaverčio dviračio nenusipirksi. Jau nebekalbant, kad jį reikia prižiūrėti, o priežiūra kainuoja. O jei važiuoji daug - tai dviratis už 400 eur ilgai nelaikys.

Automobilis yra prabangos reikalas. Kad ir kaip kompleksuoti lietuviai manytų. Automobilio nuvertėjimas - tu ar važiuosi, ar nevažiuosi, jis nuvertės lygiai tiek pat. Gedimai - stovintis daiktas dar dažniau genda, nei judantis. Nes kondensuojasi drėgmė, rūdija ir t.t. Užima galų gale vietą kieme, kurios Vilniuje tikrai nėra daug.

O jei dar įvestų ir mokestį geldom, būtų dar geriau. Jei pirktų žmonės automobilį, tai tik tada, kai tikrai reikėtų ir tik padorų, o ne už 300 eur. Toks tai, be abejo, kad išlaikyt daug nekainuoja. :D Tik kad kelia pavojų tiek juo besinaudojantiems, tiek aplinkiniams.

Cituoti:
Aš dar pridėčiau ir padidėjusią riziką per tokį orą taip sportuojant dar ir peršalt, paslysti, susilaužyti ką nors, ko pasekoje gydymo/prastovų išlaidas taip pat derėtų prisumuoti prie tokios transporto priemonės eksploatavimo kaštų :) Minusinė temperatūra ir dviratė priemonė - reikia būt visai su protu susipykusiam.


Ne temperatūra dviračiui labiausiai trukdo, o krituliai. Jei būtų visada sausa - nėra tokios didelės bėdos, kad ir minusas. O kas dėl peršalimų, tai kuo daugiau grūdinsies, tuo mažiau ims visokie snargliai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 01:21 
     
Arthuras rašė:
Soriukas, kai važiuoju viešuoju, matau, pas kokią dalį žmonių yra vaikiškos kėdutės - vienetai. Jau nebekalbant, kad liaudis visiškai po vieną važinėja :D Iki absurdų - dešimtimis automobilių pravažiuoja sėdėdami po vieną. Ir dar sakyčiau, kad automobiliai tokie miestiniai... O dabar geldos po 5 metrus, busikai ir t.t.

Meskit tuos keistus 'aš mačiau' argumentus. Aš jų tiesiog nesuprantu. Pvz, ką norėjai pasakyti - kad tai, ką matai pro langą, kažkaip padidina šeimos išlaidas automobiliui? Aš kasdien pas save matau dvi vaikiškas kėdutes. O dviratininkus vežančius vaikus tai iš viso, kartą į mėnesį pamatau. Ir kas iš to, kokias turėčiau išvadas padaryti?
Beje, 'spintos ir fikuso' argumentai irgi nerimti, dėl jų automobilio tikrai nereikia.

Arthuras rašė:
Cituoti:
Prie viešojo transporto trūkumų pridėčiau didelę tarpmiestinių kelionių kainą (a.k.a kryptis - pas uošvius).

Reikia judėti traukiniais - pigiau.

Kas pigiau? Negu autobusais? Traukinys ne visur važiuoja, dažnai teks persėsti į autobusą. Šiaip aš už traukinius, bet man tai vėl toks viengungiškas-studentiškas variantas, kai nereikia persivežti vaikų ir jų daiktų.

Arthuras rašė:
Cituoti:
Taip pat keliaujant viešuoju reikia pridėti nuėjimo iki stotelės laikus

Visada skaičiuodamas ir pridedu. O ar tu pridedi užšalusių langų gramdymą, sniego nukasimą? Laiką, kurį praleidi plovyklose ar kitur besirūpindamas savo t.p? :)

Pritariu, pridėti reikia, dėl to žiemą tenka anksčiau keltis. O plovyklos ar servisai tai viską už mane padaro (palieku jiems automobilį), ten nedaug laiko susigaišta.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-01, 04:45
Pranešimai: 175
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 02:03 
     
Cituoti:
Meskit tuos keistus 'aš mačiau' argumentus. Aš jų tiesiog nesuprantu. Pvz, ką norėjai pasakyti - kad tai, ką matai pro langą, kažkaip padidina šeimos išlaidas automobiliui? Aš kasdien pas save matau dvi vaikiškas kėdutes. O dviratininkus vežančius vaikus tai iš viso, kartą į mėnesį pamatau. Ir kas iš to, kokias turėčiau išvadas padaryti?


Argumentas čia buvo paprastas - didžioji dalis žmonių realiai veža TIK SAVE. Va tą ir matau, kiekvieną dieną. Jei netiki, atsistok judrioje gatvėje ir skaičiuok, kas kelintame automobilyje bus daugiau nei vienas žmogus... Tokia situacija, manau, kad yra absoliutus nonsensas. Stumdyti 5 metrų geldą po miestą, kad vienas žmogus galėtų nukeliauti iš A į B - visiškai neefektyvu. Neefektyvu šeimos ūkio atžvilgiu, miesto atžvilgiu, valstybės atžvilgiu.

Cituoti:
Pritariu, pridėti reikia, dėl to žiemą tenka anksčiau keltis. O plovyklos ar servisai tai viską už mane padaro (palieku jiems automobilį), ten nedaug laiko susigaišta.


Nepasakok pasakų, kad neilgam. Tuoj prasideda ieškojimai, kas paims iš serviso tą žmogų, kurio automobilis taisomas. :D Ir kas po to nuveš, kad tą automobilį pasiimt. Rūpesčių, kitaip tariant - tikrai yra. Techninės apžiūros ir kt. Tik va kažkodėl šito laiko, beveik niekas neskaičiuoja. Tipo, normalu ir natūralu...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 02:25 
     
Arthuras rašė:
Juodas nusišnekėjimas. Trijų kombinacija kainuoja nerealiai didelius pinigus.
Šneki lyg zombis, kuris gyvena ritmu buto durys, darbo durys, ir parduotuvės durys.

Cituoti:
Dabar be 400 eur važiuojančio pilnaverčio dviračio nenusipirksi. Jau nebekalbant, kad jį reikia prižiūrėti, o priežiūra kainuoja. O jei važiuoji daug - tai dviratis už 400 eur ilgai nelaikys.
Tai nevažiuok žiemą per sniegus ir druskas, ir nebus tų išlaidų jo priežiūrai. Nebent pirksi nesąmonę, kad jei kas susidėvės, mokėsi kaip už pusę dviračio vien todėl, kad kito gamintojo detalė netinka. Ir išvis ką ten prižiūrėt, kad reiktų investicijų didelių? Nebent grandinę ar guolius patept važiuoji irgi į „servisą“... Padangas keiti irgi ten pat?

Išvis, kaip tu skaičiuoji, tai velnias tave ten supras. plaki krūvon viską iš oro ir tiek. Tai jei vasaros metu važynėji dviračiu ir vaikštai pėstute, tai koks tikslas pirkti mėnesinį bilietą? O jei naudojiesi žiemą viešuoju transportu, gi dviratis tupi garaže, rūsyje, sandeliuke, tai jis nedyla. O, automobilis lygiai taip pat nesidėvi kol jis garaže stovi.

Cituoti:
Automobilis yra prabangos reikalas. Kad ir kaip kompleksuoti lietuviai manytų. Automobilio nuvertėjimas - tu ar važiuosi, ar nevažiuosi, jis nuvertės lygiai tiek pat. Gedimai - stovintis daiktas dar dažniau genda, nei judantis. Nes kondensuojasi drėgmė, rūdija ir t.t. Užima galų gale vietą kieme, kurios Vilniuje tikrai nėra daug.
Man automobilis skirtas ne po didmiestį maltis, o už jo ribų. Viešasis transportas už didmiesčio ribų man netinka, tam, kad patenkintų tinkamai poreikius. Ir kas man darbo, kad automobilio vertė nuvertės? Tegul nuvertėja kiek tik nori, esmė jog jis funkciją tinkamai atliktų. Nebent tu į automobilį žiūrį kaip daiktą, kuris morališkai pasensta ir vien dėl to keiti nauju, o už morališkai pasenusį pinigų gauni mažai... Naudojiesi daiktu tol, kol neateina jam laikas į pensiją, kitais atvejais jau tik pačio vartotojo galvos durnumas kaltas.
Dėl gedimų pasakoriau tu... Jis ges dažniau, jei per mėnesį užmiestyje nuvažiuosiu 1000 km, ar po kokius 5 tūkst. km miesto gatvėmis nuo sankryžos iki sankryžos? Ir išvis, iš kur tos pasakos, kad stovėjimas kenkia labiau, nei nuolatinė eksploatacija? :D Nebesugalvojai nieko kvailesnio?
Tai nepirk Mazdos, ir nerūdys. Ir kas liepia laikyt gatvėj, kieme ant lietaus, kad stabdžių diskai apsioksiduotų? Tam skirti garažai, ir nei krituliai baisūs, nei reikės tauzyt nesąmones apie užimamą vietą. Nevažiuojančių geldų problemą plaki visur, kur tik išgali. Genijus tikras.

Cituoti:
O jei dar įvestų ir mokestį geldom, būtų dar geriau. Jei pirktų žmonės automobilį, tai tik tada, kai tikrai reikėtų ir tik padorų, o ne už 300 eur. Toks tai, be abejo, kad išlaikyt daug nekainuoja. :D Tik kad kelia pavojų tiek juo besinaudojantiems, tiek aplinkiniams.
O aš siūlau įvest mokestį pėstiesiems, gal mažiau vaikščios žiemą, mažiau kojų išsisuks, mažiau prastovų bus, didesnį BVP sukurs.

Cituoti:
Ne temperatūra dviračiui labiausiai trukdo, o krituliai. Jei būtų visada sausa - nėra tokios didelės bėdos, kad ir minusas. O kas dėl peršalimų, tai kuo daugiau grūdinsies, tuo mažiau ims visokie snargliai.
Tai kaip žiema be kritulių ir be ledo/sniego? Čia jau elementaru. Tai sėkmės grūdinantis per rudenines darganas ir didelius vėjus važiuojant į įkalnes ir ne tik.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-01-31, 18:01
Pranešimai: 226
Reputacija: +57
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 08:49 
     
Kelionė į darbą vilniuje per piką mašina vs autobusai sutaupo ~20min į vieną pusę. Turėdamas ir kitų reikalų per dieną susitaupau ~1valandą, tai išeina ~5val per darbo savaitę.

Mieste viešasis tikrai pigiau, bet viešasis neveža mano šuns (o gal dabar veža, vis keičiasi), važiuodami dviese+šuo neperkam trijų bilietų, mašina moka nuvežti iki ežero, o važiuojant pas tėvus susitaupo daug daug laiko (namai-stotis, tada traukiniu/autobusu vėl pro namus į kitą miestą).

Sakot parveža iš vakarėlių? Naktiniai autobusai mokami atskirai, važiuoja kur reikia jiems, o ne kur man. Deja nėra naktinio draugas-namai, tai keturiese netgi taksi išeina pigiau.

Esat kas susipažinęs vilniaus troleibuse? Papasakokit ;)

Taip, galima naudotis ir viešuoju. Ypač jei visą dieną tryniesi kažkur aplink centrą, bet automobilis yra laiko pirkimas už pinigus :)

p.s. man malonumas vairuoti bei krapštinėti techniką, bet čia kaip kam.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3643
Reputacija: +1080
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 08:57 
     
Dviratis normlesnis - aliuminio. Druskos jam nebaisios.
Krituliai - didžiausia bėda kruša, ta tai nemalonus reikalas na ir priešpriešinis vėjas.
Vilniuje kasdien riedu į patį stačiausią kalną (yra už panoramos, kur išlendi visai netoli Ozo gatvės impulso. Pirmą mėnesį sunku, po to dzin. Užtat pana džiaugiasi, kad lovoje nepavargsti :)
Dviratį prižiūrėti sunku? Na padangos už 300 litų (dvi) laikys kokius 10,000km kaip nėr ką. Pradūrimai bus itin reti, jei kas savaitę pripūsi (aš kalbu apie plentines ar arti plentinių padangų).
Su dviračiu problema tik prie minuso, kai drėgna, nes slidu. Tuos 3, kartais tik 1 mėnesį galima ir viešuoju pasivažinėti. Per metus susitaupo arti 1,000 litų. Du metai ir neblogas dviratukas. Plius dar tavo draugei patiks tavo ištvermė :)

Niekas nesiginčija, mašina yra komfortas, bet mašina yra ir prabanga, kurios kainą reiktų mokėti visiems suprasti ir tinkamai įvertinti, o ne uždirba vos daugiau nei minimumą ir perka.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 09:21 
     
Nepamirškit bomžų užkvepinančių viešąjį transportą, kitų bohemišką gyvenimo būdą išpažįstančių ar šiaip vandenį taupančių piliečių, kurių kūno kvapą esi priverstas uostyti sausakimšame troleibuse, nemokamas diskotekas rengiančių ir visuomenę su naujausiomis elektroninės (ir neretai rusiško popso) muzikos madomis per savo mobiliuosius telefonus supažindinančių jaunuolių, viskuo nepatenkintų bobulyčių, kurių tašei būtinai reikalinga atskira sėdima vieta, be abejo ir sportiškų jaunuolių, kurių vyriškumas taip pat reikalauja dviejų sėdimų vietų, neblaivių piliečių, neretai rodančių agresiją ar net gi keliančių muštynes viešajame transporte....
Būtų galima dar tęsti ir tęsti, bet prasmę supratote. Su visais išvardintai veikėjais Kauno viešajame transporte teko ne vieną kartą susidurti. Ir ko gero tik vieną kartą iš šimto bomžas yra išvaromas ar neįleidžiamas į viešąjį transportą, o nedrausmingieji sudrausminami. Bet čia labiau visuomenės problemą, kad tokie dalykai yra toleruojami. Dar reikia paminėti, kad piko metu į kai kurių maršrutų troleibusą gali tiesiog netilpti įlipti ir teks 10 ar 15 minučių laukti iš naujo.
Ir nors pats turiu automobilį, dažnai renkuosi viešąjį transportą keliavimui miesto ribose, nebent skubu ar reikia kažką vežti, dar priklauso ir nuo oro sąlygų. Tačiau tarpmiestinėms kelionėms automobilis yra būtinas. Su juo ir greičiau ir patogiau ir pigiau jei vyksti ne vienas.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-20, 12:00
Pranešimai: 100
Reputacija: +50
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 10:18 
     
Cituoti:
Dviratis normlesnis - aliuminio. Druskos jam nebaisios.


Tai tik rėmas aliuminio. O transmisija rūdijanti. Grandinė, žvaigždės. Pavarų permetėjams jaučiu irgi gresia rūdys. O jei ir ne rūdys, tai smėlis su druska padarys savo mechaniniu būdu.

Cituoti:
Dviratį prižiūrėti sunku? Na padangos už 300 litų (dvi) laikys kokius 10,000km kaip nėr ką.


Mhm, grandinės resursas - 3-4k km. Žvaigždžių - dvigubai daugiau. Su žvaigždėm ir permetėjus tektų pasikeist, jei dviratis nebuvo brangus - ne už 3-5k lt. O jei dar šakė amortizuojanti - tai ir ta nusibaigs. :D Šiaip įprasta, kad po 10k km dviratį reikia iš pagrindų remontuot.

Niekas nesako, kad sunku, tiesiog irgi kainuoja. Ir dažnai, kažkodėl, kai žmonės kalba apie dviratį, niekada neskaičiuoja, jog jį aptarnaut kainuoja. Aišku, ne tiek, kiek automobilį, bet vis vien.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 10:38 
     
jeigu su dviračiu per metus prasuksi 5-10kkm tai jau taps gyvenimo būdu ir pinigų jam negailėsi ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 3643
Reputacija: +1080
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 10:41 
     
immortallt rašė:
Dušas yra darbe, bet itin retai juo pasinaudoju.

Dušu naudotis reikia. Jei pats neužuodi, tai nereiškia jog kitiems tu nesmirdi.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 10:59 
     
Simplicity, kad suprakaituoti net nespėju, o kiek spėju, apranga išgarina ir nėra kur veistis bakterijoms bei susidaryti kvapui.
Į sezoną atvažinėju kaip minimum 4k km. Nuvežiau apžiūrai, grandinė ir pavaros puikios būklės. 10k km turėtų laikyti ir tada taip, teks jau keisti. Ir taip, šiek tiek kainuoja, bet su automobilio aptarnavimu net lyginti nereikia. Dabartinis mano dviratis jau 5k km atitarnavo kažkur ir jokių problemų net nematyt.
Realiai aš dviračiui išleidžiu panašiai, kiek išleisčiau viešajam transportui pastaruosius metus. Kodėl? Todėl kad aksesuarų ratą plečiu. Dabar pas mane yra klipsai, šiek tiek geresnis apšvietimas, sportinė apranga pavasariui/rudeniui ir vasarai. Taip pat profesionalios kevlaro padangos ir mandriausios stabdžių kaladėlės (gal būtų gerai ir diskiniai, bet daugiau investicijų reikia). Bet tai jau gyvenimo būdas tampa.
P.S. kolegė važiuoja nuo kiek toliau nei aš, važiuoja su mašina gerokai ilgiau nei aš. Atstumas 7km.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14291
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2235
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 11:13 
     
Arthuras rašė:
Argumentas čia buvo paprastas - didžioji dalis žmonių realiai veža TIK SAVE. Va tą ir matau, kiekvieną dieną. Jei netiki, atsistok judrioje gatvėje ir skaičiuok, kas kelintame automobilyje bus daugiau nei vienas žmogus... Tokia situacija, manau, kad yra absoliutus nonsensas. Stumdyti 5 metrų geldą po miestą, kad vienas žmogus galėtų nukeliauti iš A į B - visiškai neefektyvu. Neefektyvu šeimos ūkio atžvilgiu, miesto atžvilgiu, valstybės atžvilgiu.

Ok, supratau. Vat dabar ir būtų įdomu palyginti šeimos išlaidas nuosavam automobiliui ir gyvenant be automobilio.

Cituoti:
Pritariu, pridėti reikia, dėl to žiemą tenka anksčiau keltis. O plovyklos ar servisai tai viską už mane padaro (palieku jiems automobilį), ten nedaug laiko susigaišta.


Arthuras rašė:
Nepasakok pasakų, kad neilgam. Tuoj prasideda ieškojimai, kas paims iš serviso tą žmogų, kurio automobilis taisomas. :D Ir kas po to nuveš, kad tą automobilį pasiimt. Rūpesčių, kitaip tariant - tikrai yra. Techninės apžiūros ir kt. Tik va kažkodėl šito laiko, beveik niekas neskaičiuoja. Tipo, normalu ir natūralu...

Ne pasakos, o realybė. Va, šįryt palikau automobilį plovyklai, pasiimsiu per pietus. Plovykla - darbo kieme (taip, pasisekė).
Į servisą priduosiu po pietų, tada tapsiu viešojo transporto naudotoju :) Jie už mane ir į tech. apžiūrą nuvažiuos, tad papildomai laiko negaišiu. Taip tai kainuoja, priminti nereikia.

Arthuras rašė:
Trijų kombinacija kainuoja nerealiai didelius pinigus

Kad ne. Kolega darbe sėkmingai kombinuoja dviratį-viešajį-Citybee. Sako, tikrai pigiau nei automobilis. Sakyčiau, svarstytinas variantas šeimai kaip alternatyva nuosavam automobiliui.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-01, 04:45
Pranešimai: 175
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 16:38 
     
Diskusija ar šeimai reikalingas automobilis yra beprasmė: pilnaverčiam šeimos gyvenimui reikalingas bent vienas automobilis (geriausia 2). O lyginti viešąjį transportą su automobiliu ir įžvelgti viešojo transporto privalumų gali tik neturintis automobilio viengungis žaliavalgis arba kažkokios viešojo transporto keleivių asociacijos(WTF???) veikėjas. Šiuolaikiniam normaliam žmogui automobilis būtinas įrenginys, kaip ir pvz šaldytuvas. Ir kai atiduodi automobilį servisui, pora dienų be jo prilygsta košmarui. Nors kita vertus, yra žmonių, kuriems ir Šiaurės Korėja atrodo normali šalis.
  • 0




Užsiregistravo: 2015-05-02, 23:03
Pranešimai: 53
Reputacija: +23
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 17:22 
     
Kvaila betikslė diskusija, nes kai kurie diskusijų dalyviai pripažįsta tik savo nuomonę. :)
Žmonės automobilį perka ne norėdami sutaupyti, o tam, kad galėtų patogiai keliauti iš taško A į tašką B. Kokie čia dar gali būti ginčai šia tema? Kas kaip nori, tas taip ir važiuoja į darbą.
Čia kaip su brangiais sportiniais automobiliais- nors jie kainuoja nežmoniškus pinigus, sėdėti juose ne visada patogu, viduje triukšminga, tačiau žmonės juos perka. Arba, ROLEX nedaro nieko tokio, ko nesugebėtų koks keliolika kartų pigesnis TISSOT, bet žmonės perka. :) Kam ieškoti logikos ir racionalumo, jei žmogaus prigimtis yra iracionali?
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 17:28 
     
Cituoti:
Ok, supratau. Vat dabar ir būtų įdomu palyginti šeimos išlaidas nuosavam automobiliui ir gyvenant be automobilio.


Na ko dabar taip prilipai prie tų šeimų su vaikais?.. Vilniuje labai daug studentų, viengungių ir kt. žmonių, kurie vaikų neturi ir dar greitu metu neturės. Nemaža dalis jų turi automobilius. Plius, nemažai šeimų turi net po du-tris automobilius...

Cituoti:
Taip tai kainuoja, priminti nereikia.


Dėl viso pikto priminsiu visgi... Žmonės įprastai tokių išlaidų (arba savo laiko, jei nusprendžia reikalus tvarkyti patys) neįskaičiuoja. O derėtų.

Cituoti:
Kad ne. Kolega darbe sėkmingai kombinuoja dviratį-viešajį-Citybee. Sako, tikrai pigiau nei automobilis. Sakyčiau, svarstytinas variantas šeimai kaip alternatyva nuosavam automobiliui.


Aš kalbėjau apie nuosavą automobilį, o ne nuomą. Su nuoma tai, be abejo, galima derinti ir tris transporto priemones.

Cituoti:
pilnaverčiam šeimos gyvenimui reikalingas bent vienas automobilis (geriausia 2).


Dėl vieno, visiškai sutinku, jei yra vaikų, kurie patys dar nekeliauja. Kitaip išsisukti sudėtinga. Bet 2?.. Nebent vaikai į vieną automobilį netelpa :D

Cituoti:
O lyginti viešąjį transportą su automobiliu ir įžvelgti viešojo transporto privalumų gali tik neturintis automobilio viengungis žaliavalgis arba kažkokios viešojo transporto keleivių asociacijos(WTF???) veikėjas. Šiuolaikiniam normaliam žmogui automobilis būtinas įrenginys, kaip ir pvz šaldytuvas. Ir kai atiduodi automobilį servisui, pora dienų be jo prilygsta košmarui.


Tai yra tipinis žmogaus, kuris bijo mąstydamas išlipti iš rėžių. Įprastai, tokie vis skundžiasi, kad Lietuvoje darbo nėra, kad uždirbti neįmanoma, ar kad badaut reikia, ar kad Norgej geriau. Bet čia offtopic.

Gyveni praėjusio dešimtmečio nuotaikomis. Žmogui, gyvenančiam Vilniaus mieste - automobilis toli gražu nėra būtinybė. Ką ir rodo Vakarų valstybių didžiųjų miestų pavyzdžiai - visi lipa į viešąjį, ant dviračio, o ne kamščiuose su automobiliais stovi. Bent jau tikrai ne kiekvienam tas automobilis reikalingas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 17:54 
     
Simplicity rašė:
Kam ieškoti logikos ir racionalumo, jei žmogaus prigimtis yra iracionali?


Tai va, reikia kad žmonės sau ir kitiems pripažintų, jog elgiasi iracionaliai. Nes dabar automobilio būtinybę pateikia kaip aksiomą. Ir dar tokie piliečiai neretai burbuliuoja kitiems už nugarų, kad "va, nevykėlis, mašinos neturi". :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 18:08 
     
Simplicity rašė:
Kvaila betikslė diskusija, nes kai kurie diskusijų dalyviai pripažįsta tik savo nuomonę. :)
Žmonės automobilį perka ne norėdami sutaupyti, o tam, kad galėtų patogiai keliauti iš taško A į tašką B. Kokie čia dar gali būti ginčai šia tema? Kas kaip nori, tas taip ir važiuoja į darbą.
Čia kaip su brangiais sportiniais automobiliais- nors jie kainuoja nežmoniškus pinigus, sėdėti juose ne visada patogu, viduje triukšminga, tačiau žmonės juos perka. Arba, ROLEX nedaro nieko tokio, ko nesugebėtų koks keliolika kartų pigesnis TISSOT, bet žmonės perka. :) Kam ieškoti logikos ir racionalumo, jei žmogaus prigimtis yra iracionali?


ne nu, tai tu tiesiog patvirtini tai ka ir sako tie, kurie sioje diskusijoje yra uz VT, nes automobilinis yra prabangos preke. mes labiau kalbam apie tuos, kuriem 50-400 Eu metinis mokestis uz oro tersima yra kosmosas yra pasiruose nuo tilto sokt, kad ju gyvenimas baigsis su tuo mokesciu, taciau savo antro automobilio atsisakyt vistiek neketina.
  • +1



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1037
Miestas: Kaunas
Reputacija: +301
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 19:59 
     
vazzy rašė:
ne nu, tai tu tiesiog patvirtini tai ka ir sako tie, kurie sioje diskusijoje yra uz VT, nes automobilinis yra prabangos preke. mes labiau kalbam apie tuos, kuriem 50-400 Eu metinis mokestis uz oro tersima yra kosmosas yra pasiruose nuo tilto sokt, kad ju gyvenimas baigsis su tuo mokesciu, taciau savo antro automobilio atsisakyt vistiek neketina.

Aš šioje "diskusijoje" matau du asmenis, kurie bet kuriuo klausimu turi savo nuomonę, kurią kaip vienintelę teisingą privalo priimti kiti diskusijų dalyviai. :)
Žmonių poreikiai yra skirtingi, todėl jie renkasi skirtingas transporto priemones. Automobilio vairuotojui su dirbtiniu sanariu nėra ant kaktos parašyta, kad jis negali minti dviračio ar nueiti didesnių atstumų; jei ant galinės sėdynės nėra vaikiškos kėdutės, tai dar nereiškia, kad vairuotojas mažamečių vaikų neturi. Tačiau "teisieji" diskusijų dalyviai tokius iškart kala prie kryžiaus, nes per autobuso langą matė, kad anie vieni patys automobiliu važiavo. :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 20:12 
     
Taip, Simplicity, taip - lietuviai yra daugiavaikė neįgaliųjų tauta. Pačiam nejuokinga?.. :) Demografiniai rodikliai rodo visai ką kitą - su vaikais pas mus didelės bėdos.

Čia lygiai tokius pat argumentus galima pritaikyti tiems, kurie stato ant žolės, arba prie pat pat namo, kur net parkingo nėra. Tiems, kurie stato neįgaliųjų vietose, nors neturi ženklo ant automobilio. Galima sakyti - na gal vaikų mažų turi, gal sąnarys dirbtinis... O realiai - elementari tinginystė ir kultūros stoka, kuri pasitvirtina 98 proc.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 22:09 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Ok, supratau. Vat dabar ir būtų įdomu palyginti šeimos išlaidas nuosavam automobiliui ir gyvenant be automobilio.

Na ko dabar taip prilipai prie tų šeimų su vaikais?.. Vilniuje labai daug studentų, viengungių ir kt. žmonių, kurie vaikų neturi ir dar greitu metu neturės. Nemaža dalis jų turi automobilius. Plius, nemažai šeimų turi net po du-tris automobilius...


Kabinėjuosi, nes nubrauki apie pusę miesto gyventojų, jei ne didžiąją dalį. O akcentuoji studentus. Taip pat argumentaciją remi pradžioje pateiktu skaičiavimu, kiek viengungiui kainuoja transportas.
Tai ir siūlau perskaičiuoti išlaidas viešasis vs asmeninis šeimai (nes tokių gyventojų mieste daugiau), pridedant užmiesčio transportą prie VT išlaidų (beje, studentiškam variantui ši kaina ypač aktuali). O prie asmeninio transporto kainos, žinoma, reikia pridėti serviso, draudimo, tech apžiūros ir pan. kainas.

Tiesą sakant, manau, kad VT vis viena bus pigiau, bet skirtumas gali būti pakankamai nedidelis, kad vertėtų primokėti už patogumą (šeimai). O jei paimsim didžiuosius miestus, tai ten algos geresnės nei mažų miestų, todėl ten ir daugiau automobilių.

Arthuras rašė:
Cituoti:
Taip tai kainuoja, priminti nereikia.

Dėl viso pikto priminsiu visgi... Žmonės įprastai tokių išlaidų (arba savo laiko, jei nusprendžia reikalus tvarkyti patys) neįskaičiuoja. O derėtų.

Aš tam pritariau, prieštaraujančių irgi nebuvo.

Arthuras rašė:
Cituoti:
Kad ne. Kolega darbe sėkmingai kombinuoja dviratį-viešajį-Citybee. Sako, tikrai pigiau nei automobilis. Sakyčiau, svarstytinas variantas šeimai kaip alternatyva nuosavam automobiliui.

Aš kalbėjau apie nuosavą automobilį, o ne nuomą. Su nuoma tai, be abejo, galima derinti ir tris transporto priemones.

Kalbėjai apie 'Trijų kombinacija kainuoja nerealiai didelius pinigus'. Tai atsakiau apie pigią trijų kombinaciją. Beje, paaiškėjo, kad kolega tolimesnėms kelionėms automobilį... pasiskolina.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-01, 04:45
Pranešimai: 175
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-06-16, 23:34 
     
Arthuras rašė:
Taip, Simplicity, taip - lietuviai yra daugiavaikė neįgaliųjų tauta. Pačiam nejuokinga?.. :) Demografiniai rodikliai rodo visai ką kitą - su vaikais pas mus didelės bėdos.

Čia lygiai tokius pat argumentus galima pritaikyti tiems, kurie stato ant žolės, arba prie pat pat namo, kur net parkingo nėra. Tiems, kurie stato neįgaliųjų vietose, nors neturi ženklo ant automobilio. Galima sakyti - na gal vaikų mažų turi, gal sąnarys dirbtinis... O realiai - elementari tinginystė ir kultūros stoka, kuri pasitvirtina 98 proc.

Ar ne smagu gyvent, kai 98 atvejais iš 100 esi teisus tu, o likusiais 2 atvejais neteisūs yra kiti? :)
Jei jau prakalbom apie automobilių statymą ant žaliosios vejos ir neįgaliųjų vietose (temas, niekuo nesusijusias su VT), tai gal padiskutuojam ir apie draudžiamųjų kelio ženklų reikšmes, ar bulvių sodinimo ypatumus ant Prienų daugiabučių kiemų asfalto? :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 53 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'