Gal ir nieko būtų straipsnis, tačiau apžvelgta tik Nissan 4x4 sistema. Ji iš esmės net negali vadintis four by four, nes maksimum ką ji gali tai blokuoja tarpašinį diferencialą, ir tokiu atveju varo maksimum du ratai, vienas gale vienas priekyje. Galbūt elektronika gali tam tikrose situacijose padėti, pvz stabdžių pagalba blokuoti besisukančius ratus, kad priverstų suktis tuos kurie turi sukibimą su danga, bet praktikoj tokia sistema veikia prastai.
Gal ir nieko būtų straipsnis, tačiau apžvelgta tik Nissan 4x4 sistema. Ji iš esmės net negali vadintis four by four, nes maksimum ką ji gali tai blokuoja tarpašinį diferencialą, ir tokiu atveju varo maksimum du ratai, vienas gale vienas priekyje. Galbūt elektronika gali tam tikrose situacijose padėti, pvz stabdžių pagalba blokuoti besisukančius ratus, kad priverstų suktis tuos kurie turi sukibimą su danga, bet praktikoj tokia sistema veikia prastai.
Tai kad straipsnyje rašoma ir video rodoma, kad gali užblokuoti ir galinį su priekiniu diferencialus. O tas Jukas netgi paskirsto sukimo momentą atvirkščiai nei atviras diffas (geriau sukimbančiam ratui daugiau), kas labai pagerina gretą posūkių įveikimą. Aišku jis neskirtas po pelkynus braidyti bet už net už torsen diferencialą (negalbant apie atvirą) turėtų būti geriau.
HardAxe rašė:
šiuolaikiniai nissan vis dar turi droselio sklendę?! Ar autorius bent žino kas tas yra?
O tu žinai kas yra droselinio sklendė? Kaip šiuolaikiniuose automobiliuose valdomos variklio apsukos?
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume