Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 89 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Paranormalūs reiškiniai ir sąmokslo teorijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-27, 14:11 
     
PrjctCore rašė:
atsimink kad nilas turejo sezonus - nes nebuvo uzhtvankos ir niekas nekontroliavo nilo vandens lygio. tais laikais nebuvo uosto kranu pakelianchiu shimtus tonu.


{Atodusis}
Taigi juodadarbiai darbininkai ir dirbo TIK Nilo POTVYNIŲ metu, kai laukai budavo užtvindyti ir būdavo neįmanoma dirbti žemės ūkio darbų!
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-28, 00:38 
     
Skeleton, jau senai sutarta, kad dirbo ne vergai, o savotiski samdiniai - amatininkai. O faraonai turejo labai, labai daug aukso, tad su uzmokesciu problemu neturejo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13862
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2020
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-29, 05:11 
     
80 tonu yra daug - isivaizduok 40 lengvuju automobiliu sumaltu i vientisa gumula - stai tau ir 80 tonu, pagaminti laiva ish bambuku kuris tuos 80 tonu perveshtu yra tikrai dydis reikalas, o pakrauti tuos 80 tonu i laiva yra dar didesnis reikalas. zhinoma shiais laikais pasiimi vikshrini krana su max keliamaja galia 300t ir pakrauni ant kokios barzhos ta 80t. bet tais laikais tokiu kranu vargiai ar buvo reishkia reiakia "uzhridenti" and laivo. dabar tas pats daroma so "multiweeleriais" ir galingom balasto sistemom kad ishlaikyti barzha horizontalioj pozicijoj pastoviai koreguojant vandens lygi balasto bakuose kol krovinys po truputi uzhvaziuoja. manau ir tais laikasi kazhkas panashaus buvo daroma tik neturejo jie balasto sistemu ir multiweeleriu. taip kad laivo pakrovimas turejo buti tikras koshmaras.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-10, 06:49
Pranešimai: 194
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-29, 06:10 
     
80 t. yra netgi labai nedaug, kad keli šimtai žmonių nuožulnia plokštuma negalėtų kažkur užstumti. O dėl to pakrovimo į baržą tai vieną spėjimą turiu, kad barža nusileisdavo į žemupį vieną kartą per potvynių sezoną. Todėl iš principo, ją galima pakrauti, kol dar Nilas nusekęs, baržai stovint ant užliejamos pakrantės. Laivo didelio tuo labiau nereikia.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-29, 13:11 
     
Gi 80t tai buvo ne vientisas granito luitas! Piramideje esanti granita nebuvo sunku pergabenti, bet visai kas kita yra obeliskams ir skulpturoms kur buvo skirti daryti luitai. Ju aukstis berods siekdavo iki 20m!
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13862
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2020
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-29, 16:11 
     
immortallt rašė:
Gi 80t tai buvo ne vientisas granito luitas! Piramideje esanti granita nebuvo sunku pergabenti, bet visai kas kita yra obeliskams ir skulpturoms kur buvo skirti daryti luitai. Ju aukstis berods siekdavo iki 20m!

Tai teko daryti 20metrų ilgio luotą :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-05-30, 20:46
Pranešimai: 1335
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-30, 05:41 
     
rwc - ash irgi apie tai galvojau kad greichiausiai laivai buvo pasodinami i dumbla - bet ish kitos puses pamastyk kiek reiketu laivu o tuo labiau prieplauku kad visa ta pakrauti vienam sezonui. tai manau buvo kazhkoks kitas budas - kazhkas panashaus kaip vadinamas "slot`as" kur laivui iplaukus krantine butu ish abieju pusiu. tokiu budu galima buvo akmens luitus pakabinti tiesiai virsh laivo denio.

nemanau kad krovinis buvo dedamas tiesiai ant denio - kitaip jo nebeishkrausi - vadinasi buvo palikta vietos ir rastams pakishti ar virvems. visai taip pat kaip darom ir dabar. tiesa vietoj rastu multiweeleriai :)

azuolas - luota tektu daryti kur kas didesni nei 20 metru - tuo labiau ash nemanau kad jei jau toki grandiozini projekta dare jie prigamino mazhu laiveliu kuriuos reikejo kiekviena atskirai pakrauti ir ishkrauti. Shalia cheopso piramides yra padarytas muziejus su laivu, tiesa dabar tiksliai neatsimenu ar tas laivas buvo naudojamas statyboje ar chia buvo faraono pasiplaukiojimu laivelis - bet jis tikrai ispudingo dydzhio ir liniju.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-10, 06:49
Pranešimai: 194
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-30, 06:05 
     
PrjctCore, nemanau, kad tą patį sezoną laivai ir grįždavo. Visgi pagrindinės medžiagos buvo naudojamos vietinės ir gabenamos sausuma (iki 2.5 t - tikriausiai ridenant įvilkus į kevalą, tam užtenka vos kelių žmonių; stambesnės - rogėmis, sutepant vandeniu - 16 t luitui užtenka 45 žmonių, stambiausiems - iki 60 t kokių 200). Upe atgabenta ne daugiau nei keli procentai medžiagos, ir dauguma jų taip pat nebuvo labai dideli.

Didesnė problema su išoriniais ir perdangų luitais, kuriuos reikėjo atsigabenti iš toliau. Tačiau vėlgi, ypač marmurą išskaptuoti reikia gerokai daugiau laiko nei jį atgabenti laivu. Manau, kad nemažą granito luitą iškirsti ir nuzulinti trukdavo ne vieną mėnesį (bronza juk granito neperpjausi - buvo naudojami kietesnio akmens gremžtukai ir "dildės" bei smėlis). Piramidės rampų pralaidumas taip pat ne begalinis. Taigi, kaip ir transportavimas upe yra palyginti menka problema resursų ir laiko atžvilgiu.

Toliau - Nilo tėkmės specifika. Potvynių sezonų tėkmė pakyla iki 15 kartų - todėl irkluoti prieš srovę neefektyvu. Kita vertus, žiemos sezonu pučia pietų vėjas - todėl pakanka paprastų burių, kad laivai galėtų prieš potvynių sezoną pakilti į aukštupį.

Tiesiog, kaip kažkas aukščiau minėjo, luitai buvo plukdomi tik potvynių sezono metu, kuris trunka vos keletą savaičių ir yra nepakankamas "baržoms" atlikti keletą reisų, net jei ir būtų prasmės irkluoti prieš patvinusią srovę.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-11-30, 11:51 
     
Tas laivas muzijuojuje is medzio buvo skirtas faraoinui ir tikrai jau ne kroviniams. Jo pastatymo konstrukcija stebinanti, nes sugebeta sutvirtinti lentas be vyniu ar kitu metaliniu detaliu.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13862
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2020
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-03, 12:26 
     
rwc - koks skirtumas ish kur puchia vejas, su buruniu laivu gali plaukti ir priesh veja - zigzagais, uzhtruks ilgiau bet tai ne priezhastis laukti palankaus vejo. Tuo labiau visi krovininiai laivai (tiek senoveje tiek ir dabar) yra daromi kuo platesni kad turetu kuo mazhesne gramzda ir mazhesni vandens pasiprieshinima. laivas i pietus plaukia tushchias - vadinasi lengvas, su mazha gramzda. Pakrautas plaukia i shiaure kitaip sakant - pasroviui - padidejusi gramzda yra tik pliusas nes srove labiau veikia laiva. Taip kad plaukiojo ishtisus metus.

del zmoniu kiekio naudojamo roguchiu tempimui - nebesiginchisiu nes jau, tiesa pasakius, uzhkniso. vietines medhziagos dar nereishkia kad buvo piramides papedeje.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-10, 06:49
Pranešimai: 194
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-03, 15:16 
     
PrjctCore rašė:
rwc - koks skirtumas ish kur puchia vejas, su buruniu laivu gali plaukti ir priesh veja - zigzagais, uzhtruks ilgiau bet tai ne priezhastis laukti palankaus vejo. Tuo labiau visi krovininiai laivai (tiek senoveje tiek ir dabar) yra daromi kuo platesni kad turetu kuo mazhesne gramzda ir mazhesni vandens pasiprieshinima. laivas i pietus plaukia tushchias - vadinasi lengvas, su mazha gramzda. Pakrautas plaukia i shiaure kitaip sakant - pasroviui - padidejusi gramzda yra tik pliusas nes srove labiau veikia laiva. Taip kad plaukiojo ishtisus metus.

Aha. Ir taip prieš vėją ir prieš srovę varai kelias savaites, kol galų gale baigiasi potvynis ir tą patį kelią gali įveikti keliskart greičiau...
Cituoti:
del zmoniu kiekio naudojamo roguchiu tempimui - nebesiginchisiu nes jau, tiesa pasakius, uzhkniso. vietines medhziagos dar nereishkia kad buvo piramides papedeje.

Niekas ir nesako, kad šalia. Bet tame nieko sudėtingo ir labai grandioziško, jei aštuoni žmonės gali 3 tonas stumti po keliolika metrų per minutę. Pėsčiomis kiek nueini, 70-80 metrų?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-04, 07:06 
     
prie ko chia kelios savaites - klausyk - nusipirk kelione nilu nuo kairo buriniu laiveliu iki luxoro - taip yra toks turas, ir pazhiurek kaip priesh srove ir priesh veja per 5-6 dienas pasieksi vieta. plauksi atgal - sutaupysi 1 diena maximum pusantros.

8 zmones asfaltuotu keliu kur nera ikalniu ir pakalniu stumia 3 tonu automobili su nuostabiais guoliais keliolikos metru per minte greichiu kelis kilomentrus - sutinku visishkai. gali stumti ir greichiau

8 zmones 40+ laipsniu karshtyje kur santinike oro dregme yra mazhiau nei 20%, plukto smelio keliu, su ikalnem ir pakalnem, naudodami rastus kuriuos vis reikia perkelti i prieki kad galetum toliau riedeti, stumia 3 tonu akmens luita, keliolikos metru per minute greichiu ir taip kelis, keliolika ar net keliasdeshimt kilometru - netikiu. Imanoma pastumti naudojant 8 zhones - visishkai teisingai - greichio atzhvilgiu ishsiversti 8 zhmonem - be shansu. atsimink kad rastai nesveria po 10 kg, jie sveria po 60 kg o gal net ir daugiau, tai kiekvienam rastui perneshti reikia bent papildomai 2 zmoniu kuo daugiau zhmoniu - tuo greichiau judam.

sakysi rogutes tepamos vandeniu? pasiimk 7 draugus - nusuk nuo senos volgos visus ratus - idek dar kelis maishus smelio kad gautusi 3 tonos ir pastumk asfaltuotu keliu. o jei nori daugiau prakaito uzhkelk ant mediniu roguchiu - kurios irgi sveria + prie krovinio svorio - pilk vandeni ir temk/stumk smeliu. idomu butu pazhiureti kokiu greichiu judetum. nori paekspermentuoti vienas - pasiimk 375 kg (arba gerus 7 maishelius bulviu) - pririshk virve ir patampyk keliolikos metru per minute greichiu kelis kilometrelius - tai kruvis tenkantis kiekvienam ish tavo 8 zmoniu. o dar pabandom i kalniuka :D

toks ispudis kad nesi gyvenime fizinio darbo dirbes ar net shtangos mates. tavo suvokimas apie svori apsiriboja prekiu maisheliu pareinant ish maximos, o gal ir tai kas nors uzh tave padaro?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-10, 06:49
Pranešimai: 194
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-04, 10:48 
     
PrjctCore rašė:
prie ko chia kelios savaites - klausyk - nusipirk kelione nilu nuo kairo buriniu laiveliu iki luxoro - taip yra toks turas, ir pazhiurek kaip priesh srove ir priesh veja per 5-6 dienas pasieksi vieta. plauksi atgal - sutaupysi 1 diena maximum pusantros.

Aha, gal dar dyzelinį variklį pajungiam? Pala, čia gi vos prasidėjęs bronzos amžius, prieš vėją niekas plaukti nemoka, tuo labiau laviruoti su barža. Esi su plaustu plaukęs upe prieš srovę? Tuomet turėtum įsivaizduoti, kodėl verta palaukti potvynio pabaigos.

Palyginus su visais kitais darbais, sukonstruoti keliolika baržų daugiau ar mažiau - ne esminis klausimas. Apskritai, ką mes čia diskutuojam - rodos, specialiai ieškai kaip pasunkinti užduotį, neva tai įrodytų, kad egiptiečiai negalėjo patys pastatyti piramidžių su tuometine technologija.

Tačiau jie geriau nei bet kas iš mūsų žinojo savo aplinkos gamtines sąlygas ir jas puikiai galėjo panaudoti.
Cituoti:
8 zmones asfaltuotu keliu kur nera ikalniu ir pakalniu stumia 3 tonu automobili su nuostabiais guoliais keliolikos metru per minte greichiu kelis kilomentrus - sutinku visishkai. gali stumti ir greichiau

Panašiai. Plius darbo organizavimas. Turėk 2-3 brigadas, dirbančias pamainomis po 8 valandas, iš kurių 2 poilsiui ir užkandai (10 min. pertraukėlės kas valandą ir pietų pertrauka). Tokiu būdu, luitas rieda (taip, rieda!) 18 val. per parą.

Eksperimentiškai įrodyta, kad toks luitas gali būti ridenamas įkalnėn - trumpais periodais iki 1:4 statumo. Mano paminėtas greitis nėra pikinis, o vidutinis tokio nelygumo reljefe - taigi, gaunam, kad per parą luitas (iki 3 tonų, apie stambesnius atskira kalba) nurieda 15-20 km.. Stambesni, kuriuos reikėjo vilkti, aišku, vilkosi keliskart lėčiau, bet visgi tai nėra misija neįmanoma.

Cituoti:
8 zmones 40+ laipsniu karshtyje kur santinike oro dregme yra mazhiau nei 20%, plukto smelio keliu, su ikalnem ir pakalnem, naudodami rastus kuriuos vis reikia perkelti i prieki kad galetum toliau riedeti, stumia 3 tonu akmens luita, keliolikos metru per minute greichiu ir taip kelis, keliolika ar net keliasdeshimt kilometru - netikiu. Imanoma pastumti naudojant 8 zhones - visishkai teisingai - greichio atzhvilgiu ishsiversti 8 zhmonem - be shansu. atsimink kad rastai nesveria po 10 kg, jie sveria po 60 kg o gal net ir daugiau, tai kiekvienam rastui perneshti reikia bent papildomai 2 zmoniu kuo daugiau zhmoniu - tuo greichiau judam.

Kokie dar rąstai? Ar kartais nemaišai su Velykų sala? Yra archeologinių duomenų, kad nedideli akmenėliai būdavo ridenami cilindriniame kiaute. 2-3 tonos - tai apie pusę kubinio metro. Tiktai!

Ir, kaip matai, efektyvumas yra tikrai pakankamas, kad net verta būtų pagalvoti - ar būtina dirbti keliom pamainom ištisą parą, ar verčiau lygiagretinti darbus ir dirbti tik naktimis, tačiau vienu metu stumti dvigubai - trigubai daugiau akmenėlių. T.y., efektyvumo požiūriu netgi geriau, kai ne 3 pamainos ridena vieną akmenį, bet 3 atskiros brigados ridena 3 akmenis po 8 valandas per parą. Tuomet, aišku greitis tėra 5-7 km/parą, bet visgi porą šimtų km galima įveikti per mėnesį.
Cituoti:
sakysi rogutes tepamos vandeniu? pasiimk 7 draugus - nusuk nuo senos volgos visus ratus - idek dar kelis maishus smelio kad gautusi 3 tonos ir pastumk asfaltuotu keliu. o jei nori daugiau prakaito uzhkelk ant mediniu roguchiu - kurios irgi sveria + prie krovinio svorio - pilk vandeni ir temk/stumk smeliu. idomu butu pazhiureti kokiu greichiu judetum. nori paekspermentuoti vienas - pasiimk 375 kg (arba gerus 7 maishelius bulviu) - pririshk virve ir patampyk keliolikos metru per minute greichiu kelis kilometrelius - tai kruvis tenkantis kiekvienam ish tavo 8 zmoniu. o dar pabandom i kalniuka :D

Uoj uoj, kokie mes gudrūs, gudresni net už egiptiečius. Galima pagalvot, kad jie tai kažkokios beždžionės mazochistės ir viską darė sunkiausiu įmanomu būdu. Ogi ne - dešimčių tonų luitai, kurių nebeįmanoma ridenti, buvo ekskliuzyvas ir jų logistikai "atskiras vadovėlis". Tegu tokius luitus atitempia ne per mėnesį, o per pusmetį. Tegu ne 8 žmonių brigada, o 50, iš kurių 5 atsakingi tik už kelio paruošimą. Nori pasakyti, kad aptakių formų skaldos konteinerio (kuris, beje įgauna vis aptakesnes formas velkant), 45 žmonės per dieną nenutemptų 1.5-2 km? Nori pasakyti, kad tu pats nenutemptum 200-250 kg. ant rogučių tiek?

Na nežinau, esu ištisą savaitę ant kupros nešęs 60 kg. kuprinę ir kažkaip nepadvėsiau. Per žvyrą tiesiog ant faneros prikrauto cemento laužo irgi esu vilkęs bent porą šimtų kg, ir greitis tikrai ne 10 m. per minutę.
Cituoti:
toks ispudis kad nesi gyvenime fizinio darbo dirbes ar net shtangos mates. tavo suvokimas apie svori apsiriboja prekiu maisheliu pareinant ish maximos, o gal ir tai kas nors uzh tave padaro?

Rodos, kad tu kažką įsivaizduoji, bet bijai didelių skaičių. Kurie anaiptol nėra dideli. Gi ne gatavą piramidę po dykumą tampė!
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-05, 13:36 
     
puse kubinio metro :D ir kas tavo manimu buvo statoma ish puses kubinio metro blokeliu ? na nebent shventyklos aplink piramides :D pasikalbesim kai nuvazhiuosi prie piramides - atsistosi shalia to luito ir nusifotkinsi. puse kubinio metro..... juokdarys.

na kai neshei kuprine 60 kg visa savaite kogero dar per peti buvai persimetes sunkuji automata, o tarp pirshtu sukiojai rpg, chia shiaip neskaitant tu visu kalashnikovu, ir t.t. kuriuos buvai pasiemes del viso pikto...

tiek to nebesiginchisiu - kaip teigia sena lietuvishka patarle - duok rwc kelia.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-10, 06:49
Pranešimai: 194
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-05, 13:53 
     
PrjctCore rašė:
puse kubinio metro :D ir kas tavo manimu buvo statoma ish puses kubinio metro blokeliu ? na nebent shventyklos aplink piramides :D pasikalbesim kai nuvazhiuosi prie piramides - atsistosi shalia to luito ir nusifotkinsi. puse kubinio metro..... juokdarys.

Tikriausiai nemanai, kad visi vidiniai blokai tokie dideli, kaip išoriniai? http://en.wikipedia.org/wiki/Egyptian_p ... at_Pyramid
Wikipedia rašė:
Average core blocks of the Great Pyramid weigh about 1.5 tons each, and the granite blocks used to roof the burial chambers are estimated to weigh up to 80 tons each.

FAIL!
Cituoti:
na kai neshei kuprine 60 kg visa savaite kogero dar per peti buvai persimetes sunkuji automata, o tarp pirshtu sukiojai rpg, chia shiaip neskaitant tu visu kalashnikovu, ir t.t. kuriuos buvai pasiemes del viso pikto...

O ką, į rimtą turistinį niekad nesi ėjęs? Ypač kai vedi jaunimą - tai patikėk, kiek telpa į 120 l kuprinę. O panešt visai nesunku, kai užsidedi ir susiverži - gi ne bulvių maišas.
Cituoti:
tiek to nebesiginchisiu - kaip teigia sena lietuvishka patarle - duok rwc kelia.

Man tik gaila kitų komentatorių, kurie netyčia gali perimti tavo sistemingą mastelio nejautimą. Bent jau tose srityse, kur dediesi išmanąs, pasitikrink faktus prieš "nukabinėdamas" skaičius iš lempos.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-07, 04:33 
     
niekas nebande 80t luito tempti siais laikais. 2t oho cia jau irodymas, kad ir 80t taip pat patempe. manau statytojai gudresni buvo nei manoma.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-07-14, 01:03
Pranešimai: 267
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-07, 09:39 
     
Atlast rašė:
niekas nebande 80t luito tempti siais laikais. 2t oho cia jau irodymas, kad ir 80t taip pat patempe. manau statytojai gudresni buvo nei manoma.

Yra bandyta tempti 10, 20 t ir akivaizdžiai parodyta, kad reikalingų darbininkų kiekis tiesiškai priklauso nuo velkamos masės. Jei 10 t. patempia 40 darbininkų, tai 80 reikės ~300. Tokio masto eksperimentą šiais laikais suorganizuoti gana sudėtinga, tačiau Egipte, kur fiziškai stiprūs darbininkai buvo skaičiuojami dešimtimis tūkstančių, tai tikrai nebuvo problema.

Be to, kartoju, tai vienetiniai atvejai - vieno tokio luito paruošimas ir pastatymas į vietą - jau metų įvykis. Palyginimui: skaičiuojama, kad vidutinį įprasto dydžio bloką (1-2 t.) pastatydavo kas 3 min..
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 15:31 
     
Kazkaip neitiketinai skamba, tokie faktai, kaip "pastate per 20 metu". Akmens ispjovimas, pristatymas, uzkelimas (kai kurios rampos turejo bur keliu kilometru ilgio, kad uztempti tokius luitus) ir imontavimas, plius graviravimas ir t.t. per toki salyginai trumpa laika ir su sitokiu tikslumu - skamba tikrai nezemiskai. Inzinieriai su modernia technologija turetu daug vargo tai atkartodami, ir tai pripazine yra ne vienas.. :)

Egipto senoves tekstuose sakoma: "Zmones pastate piramides su dangaus sargu pagalba"..

Beje, kaip paaiskinti unikalios geografines vietos pasirinkima (ilgiausiu platumos bei ilgumos liniju susikirtima) bei idealia pozicija (visos sienos idealiai atitinka kompaso rodykles)??, nors kompaso zmones dar neturejo tukstancius metu po to..

Ir dar: centrineje meksikoje esanciame "Dievu mieste" stovi "Saules Piramide", kurios perimetras idealiai atitinka Gizos piramides perimetra. Sutapimas? Gali buti, taciau reikia prisiminti viena idomia istorine asmenybe, Nojaus proseneli, Inok ("Enoch"), kuris tariamai suprojektavo Gizos piramide, bei senoves Maju istorijoje minima keista keliautoja, bene taip pat skleidusi isminti (kaip ir zymuji kalendoriu) :) Tiesa, pasirodo, kad senoves egipto tekstuose yra sakoma, kad piramides buvo pastatytos tam, kad issaugotu isminti, kas turetu buti 300 visatos isminties knygu, o jos tariamai buvo diktuojamos tu paciu "dangaus sargu".
Ir dar, vidaus dekoraciju apsvietimui buvo naudojamas sviesa skleidziantis spejama ELEKTRINIS prietaisas, naudojantis elektros kruvi, kuri galimai gamino istorine "Bagdado baterija".. Tai yra nuotrupus, taciau pamacius to itaiso nuotraukas abejoniu daug nelieka. :)

Nuoroda i Egipto sviesas:
http://www.world-mysteries.com/sar_lights_fd1.htm

Visa tai yra istoriniai bei moksliniai faktai..
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Masonas 2010-12-24, 15:37. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-12-24, 14:04
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 15:33 
     
Nickas atitinka teiginius...
Nothing to see here, move along.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 15:48 
     
rwc rašė:
Nickas atitinka teiginius...
Nothing to see here, move along.

Kiekvienas sau zinoma pasauli riboja savo paties suvokimu. :-?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-24, 14:04
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 15:50 
     
Masonas rašė:
rwc rašė:
Nickas atitinka teiginius...
Nothing to see here, move along.

Kiekvienas sau zinoma pasauli riboja savo paties suvokimu. :-?
Ta pati galima pasakyti apie tave :-D :-D
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12832
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-24, 21:59 
     
Nuo kada legenda ir religiniai rastai yra faktas ? Tuo labiau mirusios kalbos, kurios vertimas gali buti ne pats tiksliausias ir kuriu prasme galime ne taip suprasti ?

Faktas butu, jei rastu liekanas, o liekanu kaip ir nerado.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 13862
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2020
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-25, 00:38 
     
PrjctCore rašė:
puse kubinio metro :D ir kas tavo manimu buvo statoma ish puses kubinio metro blokeliu ? na nebent shventyklos aplink piramides :D pasikalbesim kai nuvazhiuosi prie piramides - atsistosi shalia to luito ir nusifotkinsi. puse kubinio metro..... juokdarys. [...]

Tame ir reikalas, ponuli, kad praktiškai visas Gizos piramidžių tūris pastatytas iš klinties blokų, katrų tankis esąs 2,5-2,7 tonos/kubui. Blokai yra pailgi, jų tūris ir yra apie vieną kubinį metrą. 2,5 tonos nėra tiek daug, kaip pačiam atrodo.
Pats buvau nulėkęs iki Gizos, atsistojau šalia didžiosios, ir nusifotkinau.
Įspūdį paliko, bet sveiko proto nenustelbė.

EDIT Pačios piramidės papėdėj mačiau angas, likusias po iškastų klinties blokų- reiškia blokus (ne granitinius) kasė čia pat, arba visai netoli (turint omeny, kad piramides atkasė iš po smėlio, galima teigt, kad po aplinkiniu smėliu esama "paliestų" klinties klodų).

EDIT angose pri*ikta ir prišiukšlinta, pats matei.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-02-07, 15:52
Pranešimai: 687
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-25, 03:39 
     
Masonas rašė:
...
Ir dar, vidaus dekoraciju apsvietimui buvo naudojamas sviesa skleidziantis spejama ELEKTRINIS prietaisas, naudojantis elektros kruvi, kuri galimai gamino istorine "Bagdado baterija".. Tai yra nuotrupus, taciau pamacius to itaiso nuotraukas abejoniu daug nelieka. :)

Nuoroda i Egipto sviesas:
http://www.world-mysteries.com/sar_lights_fd1.htm

Visa tai yra istoriniai bei moksliniai faktai..

Jei būtum skaitęs ir supratęs, ką cituoji...
Čiagi visas ilgeliausias straipsnis surašytas tam, kad paneigtų spangalus apie "egiptietiškas lempas". Ir paneigia įtikinamai - ačiū už neblogą pažintinį straipsnį ;]
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-12, 05:22
Pranešimai: 6402
Miestas: ☀️☁️☂️☁️☀️
Reputacija: +402
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-12-25, 04:06 
     
Taigi labai lengvai griuna aklu tikinciuju apie nezemiskasias gyvybes, kurios neva state ar padejo statyti egiptieciams piramides :)
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12832
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +170
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 89 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'