Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Energija ir energetika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 15:55 
     
pasakele kvailiukams.jau praeita maksimalaus naftos isgavimo riba,pasaulis jau niekada(prie dabartiniu technologiju) neisgaus tiek naftos kiek anksciau.yra labai paprastas rodiklis EROI,pries simta metu naftai jis buvo virs 100,kas reiskia kad su 1 kw energijos tada buvo isgaunama 100 kw ekvivalentas naftos.dabar sis rodiklis sparciai arteja link 1,kas reiskia kad prie jokiu kainu isgauti nafta neapsimokes.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-06, 15:34
Pranešimai: 744
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 16:55 
     
Who Killed the Electric Car?
  • 0


_________________
Visada yra priežastis, tik nesu tikras dėl priežastingo egzistavimo "prieš" Didįjį sprogimą.



Užsiregistravo: 2012-02-26, 22:31
Pranešimai: 340
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 17:07 
     
mano nuomone, jei baterijose kiltu perversmas, ir jos patobuletu, ir atpigtu, tai kokiu 50% miesto gyventoju iskeistu VDV masinas i elektromobilius. Arba bent jau ju butu parduodama zenkliai daugiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 17:07 
     
1) Nafta netik automobilių kurui naudojama.
2) Trečio pasaulio šalys ne įpirks elektromobilių, nes jie bus nauji ir brangus. Kaip ir dabar ne įperka naujų ne elektrinių automobilių. O naudoja naudotus ir daužtus.
3) Sumažėjus kuro paklausai atsiras naujų sričių kur bus galima naudoti naftą.

Nors ir padarys įtaką elektromobiliai, bet ne tokia ryškia kaip kas norėtu.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5405
Reputacija: +1627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 17:31 
     
Nereikia pamiršti ir savaime važiuojančių automobilių tobulėjimo. Kas žino kada bus pristatytas automobilis, skirtas masiniam naudojimui, kuris gali važiuoti pats (nereikia vairuoti). O tas dalykas dar labiau sumažins kuro poreikį (tolygus važiavimas - kuro ekonomija).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 18:00 
     
(Ne)žinau kodėl nenaudoja elektromibilių, nes jų naudingumo koeficientas >80% gali pasiekti ir 95%, kai benzininių 25-30%, o dyzelinių 40%.
Greičiausiai dėl to, kad nėra sukurta pakankamai talpių ir pigių baterijų, kurių energijos tankis butų panašus į benzino ar dyzelinio, kuro, gal viskas pasikeis, kai bus sukurtos ličio-oro baterijos, kurių energijos tankis yra panašus į benzino ir sugebės jas pagaminti pigiai.
  • 0


_________________
Visada yra priežastis, tik nesu tikras dėl priežastingo egzistavimo "prieš" Didįjį sprogimą.



Užsiregistravo: 2012-02-26, 22:31
Pranešimai: 340
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 18:49 
     
Zergas rašė:
pasakele kvailiukams.jau praeita maksimalaus naftos isgavimo riba,pasaulis jau niekada(prie dabartiniu technologiju) neisgaus tiek naftos kiek anksciau.yra labai paprastas rodiklis EROI,pries simta metu naftai jis buvo virs 100,kas reiskia kad su 1 kw energijos tada buvo isgaunama 100 kw ekvivalentas naftos.dabar sis rodiklis sparciai arteja link 1,kas reiskia kad prie jokiu kainu isgauti nafta neapsimokes.


Sutinku. Jau dabar matome nerimą keliančias tendencijas

Paveikslėlis

Matosi, kad pasaulinis naftos eksportas jau smunka, jei atmetus Kiniją ir Indiją, per 4 metus sugebėjo nusmukti ~5 mln. barelių per dieną. Tokiais tempais vyniojant, apie 2030 nafta apskritai bus egzotika ir spėju brangi, nes daug kur naudojama (elementarus pasiūlos - paklausos dėsnis).
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1264
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 20:53 
     
Shinigami rašė:
2) Trečio pasaulio šalys ne įpirks elektromobilių, nes jie bus nauji ir brangus. Kaip ir dabar ne įperka naujų ne elektrinių automobilių. O naudoja naudotus ir daužtus.


Tai niekas gi nesako, kad trečio pasaulio šalys sudaro didžiausią dalį naftos naudotojų. Čia kalbama apie pasiturinčias valstybes. Ir automobilių skaičius auga priklausomai nuo gyvenimo kokybės augimo. Jeigu Indijoje ar Kinijoje automobilių skaičius auga, tai reikia nepamiršti, kad ten ir pasiturinčių žmonių daugėja. Reiškia ir ten bus perkami automobiliai, o tarp jų bus kažkoks procentas elektromobilių.


Shinigami rašė:
3) Sumažėjus kuro paklausai atsiras naujų sričių kur bus galima naudoti naftą.



Ir dėl šito abejoju. Kas dabar naujose technologijose bando pritaikyti nafta? Na gal kažkas kažkur ir bando, bet kai jos kainos smarkiai kyla ir nuolat, tai neįsivaizduoju kas norėtų prie jos prisirišti... Visi užsikrėtę ekologiškumu šiais laikais.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-05, 19:12
Pranešimai: 330
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 21:33 
     
Acme rašė:
(Ne)žinau kodėl nenaudoja elektromibilių, nes jų naudingumo koeficientas >80% gali pasiekti ir 95%, kai benzininių 25-30%, o dyzelinių 40%.
Greičiausiai dėl to, kad nėra sukurta pakankamai talpių ir pigių baterijų, kurių energijos tankis butų panašus į benzino ar dyzelinio, kuro, gal viskas pasikeis, kai bus sukurtos ličio-oro baterijos, kurių energijos tankis yra panašus į benzino ir sugebės jas pagaminti pigiai.

Skaičiuojant naudingumo koeficientą reiktu įtraukt ir elektros gaminimo, ir transportavimo laidais iki vartotojo nuostolius, tai manau tada jis būtu kokia 20%. Pats dažnai kraunu lipo akumuliatorius, tai jiem reikia du kart daugiau sukišt nei iš jų išgausi. O bendrai tai dyzelinis auto mažiau teršia aplinką nei elektrinis. straipsnelis
Iš esmės tai niekam nerūpi ta tarša, svarbu kuo daugiau parduoti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-02-13, 16:43
Pranešimai: 957
Miestas: Vilnius
Reputacija: +67
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 21:40 
     
Creatium rašė:
Nereikia pamiršti ir savaime važiuojančių automobilių tobulėjimo. Kas žino kada bus pristatytas automobilis, skirtas masiniam naudojimui, kuris gali važiuoti pats (nereikia vairuoti). O tas dalykas dar labiau sumažins kuro poreikį (tolygus važiavimas - kuro ekonomija).


Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimo netolygumas :-D :))
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 21:46 
     
tarsa plati tema.
svarbu ne tik KIEK bet ir KUR terši. Tarša mieste žmogui yra daug kenksmingesnė nei provincijoje (plius el. gamyklose galima taršą labiau kontroliuoti )

BET:

savo naiviom mintim maniau kad gamintojai perkelia gamyba i kinija, del pigesnes darbo jegos ir vietiniu istekliu.... bet "Kinijos automobilių parkas yra tik ⅕ JAV" taigi jie perkelia gamyba arciau vartotojo...
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-01, 15:26
Pranešimai: 22
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 21:48 
     
Analog rašė:
Creatium rašė:
Nereikia pamiršti ir savaime važiuojančių automobilių tobulėjimo. Kas žino kada bus pristatytas automobilis, skirtas masiniam naudojimui, kuris gali važiuoti pats (nereikia vairuoti). O tas dalykas dar labiau sumažins kuro poreikį (tolygus važiavimas - kuro ekonomija).


Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimo netolygumas :-D :))

Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimas. Bet ir keliolika procentų sumažėjęs kuro poreikis - žingsnis tinkama kryptimi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4737
Miestas: Vilnius
Reputacija: +909
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:14 
     
lape rašė:
Acme rašė:
(Ne)žinau kodėl nenaudoja elektromibilių, nes jų naudingumo koeficientas >80% gali pasiekti ir 95%, kai benzininių 25-30%, o dyzelinių 40%.
Greičiausiai dėl to, kad nėra sukurta pakankamai talpių ir pigių baterijų, kurių energijos tankis butų panašus į benzino ar dyzelinio, kuro, gal viskas pasikeis, kai bus sukurtos ličio-oro baterijos, kurių energijos tankis yra panašus į benzino ir sugebės jas pagaminti pigiai.

Skaičiuojant naudingumo koeficientą reiktu įtraukt ir elektros gaminimo, ir transportavimo laidais iki vartotojo nuostolius, tai manau tada jis būtu kokia 20%. Pats dažnai kraunu lipo akumuliatorius, tai jiem reikia du kart daugiau sukišt nei iš jų išgausi. O bendrai tai dyzelinis auto mažiau teršia aplinką nei elektrinis. straipsnelis
Iš esmės tai niekam nerūpi ta tarša, svarbu kuo daugiau parduoti.


Pala pala o tai kuras degalinėse iš kur atsiranda? :D Labai čia įdomiai NK skaičiuoji.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 20:03
Pranešimai: 805
Miestas: Kaunas
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:28 
     
punktyras rašė:
Analog rašė:
Creatium rašė:
Nereikia pamiršti ir savaime važiuojančių automobilių tobulėjimo. Kas žino kada bus pristatytas automobilis, skirtas masiniam naudojimui, kuris gali važiuoti pats (nereikia vairuoti). O tas dalykas dar labiau sumažins kuro poreikį (tolygus važiavimas - kuro ekonomija).


Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimo netolygumas :-D :))

Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimas. Bet ir keliolika procentų sumažėjęs kuro poreikis - žingsnis tinkama kryptimi.


Turbūt, ponas, turite statistiką kažkokią tais, kad taip drąsiai teigiat, jog visas transporto priemones paliepus valdyti kompui, kuro suvartojimas sumažėtų net keliolika procentų. Manau 1-2% būtų realesnis skaičius.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:40 
     
Analog rašė:
punktyras rašė:
Analog rašė:
Creatium rašė:
Nereikia pamiršti ir savaime važiuojančių automobilių tobulėjimo. Kas žino kada bus pristatytas automobilis, skirtas masiniam naudojimui, kuris gali važiuoti pats (nereikia vairuoti). O tas dalykas dar labiau sumažins kuro poreikį (tolygus važiavimas - kuro ekonomija).


Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimo netolygumas :-D :))

Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimas. Bet ir keliolika procentų sumažėjęs kuro poreikis - žingsnis tinkama kryptimi.


Turbūt, ponas, turite statistiką kažkokią tais, kad taip drąsiai teigiat, jog visas transporto priemones paliepus valdyti kompui, kuro suvartojimas sumažėtų net keliolika procentų. Manau 1-2% būtų realesnis skaičius.

http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=2457
Su šiuo teorinių ir praktinių bagažu metas pažiūrėti, kiek vairuotojas gali sutaupyti. „Volvo Trucks“ tyrimai rodo, kad Vakarų Europos vairuotojai, išklausę šį kursą, degalų sąnaudas sumažina 5-10 proc. Praktika Lietuvoje rodo, kad ekonomija kartais gali siekti net ir 15 proc.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4737
Miestas: Vilnius
Reputacija: +909
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:43 
     
Analog rašė:
punktyras rašė:
Esminė naftos suvartojimą lemianti problema yra automobilių važiavimas. Bet ir keliolika procentų sumažėjęs kuro poreikis - žingsnis tinkama kryptimi.


Turbūt, ponas, turite statistiką kažkokią tais, kad taip drąsiai teigiat, jog visas transporto priemones paliepus valdyti kompui, kuro suvartojimas sumažėtų net keliolika procentų. Manau 1-2% būtų realesnis skaičius.


Agresyvus vairavimas (stabdant - greitinant - stabdant - greitinant) kuro sunaudojimą gali padidint iki 40%. Žinoma, visi taip nevairuoja, tačiau tarkim tame pačiame mieste galima tikrai efektyvesnį važiavimą pasiekti tuomet, jeigu visas eismas būtų valdomas centralizuotai arba atskirai kiekvieną mašiną (kompiuteriu, išanalizuojant eismo situaciją priekyje, gale, šonines gatves ir pan.).

Vien kiek galima būtų pasiekti (tiek trumpinant kelionės laiką, tiek mažinant kuro sąnaudas) jeigu būtų absoliučiai visais atvejais parenkamas pats greičiausias ir trumpiausias maršrutas. Pripažinkime, kad kartais patys nuolatos važiuojam savo pamėgtais maršrutais, didžiosiomis gatvėmis, nors galbūt šalutinėmis būtų žymiai trumpesnis kelias.

http://eartheasy.com/move_fuel_efficient_driving.html
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:51 
     
Zergas rašė:
pasakele kvailiukams.jau praeita maksimalaus naftos isgavimo riba,pasaulis jau niekada(prie dabartiniu technologiju) neisgaus tiek naftos kiek anksciau.yra labai paprastas rodiklis EROI,pries simta metu naftai jis buvo virs 100,kas reiskia kad su 1 kw energijos tada buvo isgaunama 100 kw ekvivalentas naftos.dabar sis rodiklis sparciai arteja link 1,kas reiskia kad prie jokiu kainu isgauti nafta neapsimokes.

Nebūtinai. Iškastinis kuras turi labai didelį energijos tankį. T.y. elektra gerai, bet atominės elektrinės bagažinėj nesivežiosi. Todėl, net jei EROI <1 apsimokės naudoti elektrą, kad išgaut naftą arba dujas.

Sigitas.lk rašė:
mano nuomone, jei baterijose kiltu perversmas, ir jos patobuletu, ir atpigtu

Parašėte labai didelę naujieną :) Šio perversmo laukiame jau ilgiau nei 100 metų.
Evoliucija vyksta, revoliucijos kol kas deja nebuvo.

technologas rašė:
Matosi, kad pasaulinis naftos eksportas jau smunka, jei atmetus Kiniją ir Indiją, per 4 metus sugebėjo nusmukti ~5 mln. barelių per dieną. Tokiais tempais vyniojant, apie 2030 nafta apskritai bus egzotika ir spėju brangi, nes daug kur naudojama (elementarus pasiūlos - paklausos dėsnis).

Hmm, mažėjantis eksportas ne mažėjančios paklausos rezultatas? Ir tai būtų kaip tik teigiamas ženklas.

Beje, JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai visai nekreipia dėmesio, kad važiuoti galima ne vien benzinu ir dyzeliu, bet ir dujomis. O jų atsargos dar kur kas didesnės. Kas nors domėjotės, iš kur tokia vakariečių nemeilė dujoms?
  • 0



Paskutinį kartą redagavo sigun 2012-06-05, 22:55. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 512
Miestas: Kaunas
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:51 
     
punktyras rašė:
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=2457
Su šiuo teorinių ir praktinių bagažu metas pažiūrėti, kiek vairuotojas gali sutaupyti. „Volvo Trucks“ tyrimai rodo, kad Vakarų Europos vairuotojai, išklausę šį kursą, degalų sąnaudas sumažina 5-10 proc. Praktika Lietuvoje rodo, kad ekonomija kartais gali siekti net ir 15 proc.


Kad padangas prisipūtus ir važiuojant 90km/h užuot lėkus 180km/h galima sutaupyti tikrai nemažai, bet nesuprantu, kodėl šiems veiksmams atlikti būtinai reikalinga nuotolinė mašinos valdymo sistema, nes tavo pačio duotoj nuorodoj vilkikus vairavo vairuotojai, tiesiog ten pavarų dėžės mandros buvo.

Creatium rašė:

Agresyvus vairavimas (stabdant - greitinant - stabdant - greitinant) kuro sunaudojimą gali padidint iki 40%. Žinoma, visi taip nevairuoja, tačiau tarkim tame pačiame mieste galima tikrai efektyvesnį važiavimą pasiekti tuomet, jeigu visas eismas būtų valdomas centralizuotai arba atskirai kiekvieną mašiną (kompiuteriu, išanalizuojant eismo situaciją priekyje, gale, šonines gatves ir pan.).

Vien kiek galima būtų pasiekti (tiek trumpinant kelionės laiką, tiek mažinant kuro sąnaudas) jeigu būtų absoliučiai visais atvejais parenkamas pats greičiausias ir trumpiausias maršrutas. Pripažinkime, kad kartais patys nuolatos važiuojam savo pamėgtais maršrutais, didžiosiomis gatvėmis, nors galbūt šalutinėmis būtų žymiai trumpesnis kelias.

http://eartheasy.com/move_fuel_efficient_driving.html


Visa tai atlikti gali ir žmogus, tam visai nereikalingas nuotolinis automobilio valdymas. Ir šiaip, noriu - važiuoju agresyviai, noriu - taupau.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 22:59 
     
sigun rašė:
Beje, JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai visai nekreipia dėmesio, kad važiuoti galima ne vien benzinu ir dyzeliu, bet ir dujomis. O jų atsargos dar kur kas didesnės. Kas nors domėjotės, iš kur tokia vakariečių nemeilė dujoms?


Kokia dar nemeilė? Kaip tik nemačiau dar japono su gamykline dujų įranga, o štai ir mersai ir škodos tokias turi.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 23:01 
     
Analog rašė:
punktyras rašė:
http://www.tp.cargo.lt/content.php?art_id=2457
Su šiuo teorinių ir praktinių bagažu metas pažiūrėti, kiek vairuotojas gali sutaupyti. „Volvo Trucks“ tyrimai rodo, kad Vakarų Europos vairuotojai, išklausę šį kursą, degalų sąnaudas sumažina 5-10 proc. Praktika Lietuvoje rodo, kad ekonomija kartais gali siekti net ir 15 proc.


Kad padangas prisipūtus ir važiuojant 90km/h užuot lėkus 180km/h galima sutaupyti tikrai nemažai, bet nesuprantu, kodėl šiems veiksmams atlikti būtinai reikalinga nuotolinė mašinos valdymo sistema, nes tavo pačio duotoj nuorodoj vilkikus vairavo vairuotojai, tiesiog ten pavarų dėžės mandros buvo.

Creatium rašė:

Agresyvus vairavimas (stabdant - greitinant - stabdant - greitinant) kuro sunaudojimą gali padidint iki 40%. Žinoma, visi taip nevairuoja, tačiau tarkim tame pačiame mieste galima tikrai efektyvesnį važiavimą pasiekti tuomet, jeigu visas eismas būtų valdomas centralizuotai arba atskirai kiekvieną mašiną (kompiuteriu, išanalizuojant eismo situaciją priekyje, gale, šonines gatves ir pan.).

Vien kiek galima būtų pasiekti (tiek trumpinant kelionės laiką, tiek mažinant kuro sąnaudas) jeigu būtų absoliučiai visais atvejais parenkamas pats greičiausias ir trumpiausias maršrutas. Pripažinkime, kad kartais patys nuolatos važiuojam savo pamėgtais maršrutais, didžiosiomis gatvėmis, nors galbūt šalutinėmis būtų žymiai trumpesnis kelias.

http://eartheasy.com/move_fuel_efficient_driving.html


Visa tai atlikti gali ir žmogus, tam visai nereikalingas nuotolinis automobilio valdymas. Ir šiaip, noriu - važiuoju agresyviai, noriu - taupau.


Bet automobilis, važiuojantis savaime, o dar jeigu apjungtas į bendrą tinklą, žino kur kokie kamščiai, kur kelio darbai, kur kažkokie kitokie apribojimai, gali parinkti tinkamiausią maršrutą. Galų gale jeigu kada nors absoliučiai visi automobiliai būtų vairuojami vien sistemos bendros, tai net nereikėtų sankryžų (užtektų per kelią ar po juo nutiesti pėstiesiems takus), automobiliai galėtų važiuoti nesustodami ir nesusitrenkdami tarpusavyje :)

Tikslumas ir žinios (gautos stebint visą situaciją eisme) yra gerokai didesnės pas kompiuterį, negu pas vairuotoją.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3275
Miestas: Vilnius
Reputacija: +871
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 23:09 
     
sigun rašė:
technologas rašė:
Matosi, kad pasaulinis naftos eksportas jau smunka, jei atmetus Kiniją ir Indiją, per 4 metus sugebėjo nusmukti ~5 mln. barelių per dieną. Tokiais tempais vyniojant, apie 2030 nafta apskritai bus egzotika ir spėju brangi, nes daug kur naudojama (elementarus pasiūlos - paklausos dėsnis).

Hmm, mažėjantis eksportas ne mažėjančios paklausos rezultatas? Ir tai būtų kaip tik teigiamas ženklas.

Beje, JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai visai nekreipia dėmesio, kad važiuoti galima ne vien benzinu ir dyzeliu, bet ir dujomis. O jų atsargos dar kur kas didesnės. Kas nors domėjotės, iš kur tokia vakariečių nemeilė dujoms?


Būtų gerai, bet - ne visai. Mažėjantis eksportas - didesnio suvartojimo Rusijoje, Saudo Arabijoje ir kitose eksportuojančiose šalyse rezultatas. Jos irgi nori vystytis. Durnai švelniai pasakius gaunasi, o kas dėl perspektyvų po 10-20 metų, jei be pakitimų, ta prasme viskas klosis po senobei, siūlyčiau "prisisegti diržus". O dujomis elektrą gaminti smagu, šildytis irgi, o važiuoti - nepatogu pildytis, važiuotis, rizika, prietarai. Dujos liaudies supratimu maistui pasišildyt :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1264
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +159
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 23:20 
     
Analog rašė:
sigun rašė:
Beje, JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai visai nekreipia dėmesio, kad važiuoti galima ne vien benzinu ir dyzeliu, bet ir dujomis. O jų atsargos dar kur kas didesnės. Kas nors domėjotės, iš kur tokia vakariečių nemeilė dujoms?


Kokia dar nemeilė? Kaip tik nemačiau dar japono su gamykline dujų įranga, o štai ir mersai ir škodos tokias turi.

Paskaitykite atidžiau: "JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai"
Kalbu ne apie gamintojus, o apie prognozes reiškiančius analitikus.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 512
Miestas: Kaunas
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-05, 23:53 
     
Creatium rašė:
Bet automobilis, važiuojantis savaime, o dar jeigu apjungtas į bendrą tinklą, žino kur kokie kamščiai, kur kelio darbai, kur kažkokie kitokie apribojimai, gali parinkti tinkamiausią maršrutą. Galų gale jeigu kada nors absoliučiai visi automobiliai būtų vairuojami vien sistemos bendros, tai net nereikėtų sankryžų (užtektų per kelią ar po juo nutiesti pėstiesiems takus), automobiliai galėtų važiuoti nesustodami ir nesusitrenkdami tarpusavyje :)

Tikslumas ir žinios (gautos stebint visą situaciją eisme) yra gerokai didesnės pas kompiuterį, negu pas vairuotoją.


Na nesiginčysiu dėl tokios sistemos efektyvumo, bet kol tokia sistema atsiras tai ir 100 metų prabėgs, o tada jau niekam nerūpės vid. degimo variklio ekonomija. Na ir dar dalykas, man vairavimas teikia malonumą, jei norėčiau važiuot kaip su taksu tai ir važiuočiau juo, o ne nuosava mašina.

sigun rašė:
Analog rašė:
sigun rašė:
Beje, JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai visai nekreipia dėmesio, kad važiuoti galima ne vien benzinu ir dyzeliu, bet ir dujomis. O jų atsargos dar kur kas didesnės. Kas nors domėjotės, iš kur tokia vakariečių nemeilė dujoms?


Kokia dar nemeilė? Kaip tik nemačiau dar japono su gamykline dujų įranga, o štai ir mersai ir škodos tokias turi.

Paskaitykite atidžiau: "JAV ir kitur Vakarų Europoje analitikai"
Kalbu ne apie gamintojus, o apie prognozes reiškiančius analitikus.


Galima pagalvot, kad analitika ką nors lemia :D Jie tik analizuoja ir jų prognozės pastoviai keičiasi nuo esamų įvykių. Beje dar dėl dujų, tai jų minusas būtų, kad variklio netepa ir dėl to sumažėja jo resursas, na teko kažkur girdėt tokią nuomonę.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-30, 01:38
Pranešimai: 1636
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-06-06, 08:09 
     
[/quote]

Galima pagalvot, kad analitika ką nors lemia :D Jie tik analizuoja ir jų prognozės pastoviai keičiasi nuo esamų įvykių. Beje dar dėl dujų, tai jų minusas būtų, kad variklio netepa ir dėl to sumažėja jo resursas, na teko kažkur girdėt tokią nuomonę.[/quote]

Jusu ziniai, siuo metu yra i naujausios kartos dujine iranga montuojamas papildomas irenginys, kuris sutepa varikli lygiai taip pat, kaip ir benzinas, tereikia i tam tikra nedideli bakeli kas kiek laiko ipilti duju priedo ir problemos del trumpesniu resursu kaip nebuta :)
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 305
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 42 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'