užkeltos, bet reik įvertinti naftos santykinę dalį kainoje ir dolerio / euro kursą. veikia vartotojų psichologija, kad kokį 15 euro centų pakelta kaina yra xuine
Degeneratai žiūriu technologijos.lt betvarko. Surašai argumentuotą kritiką - nulis reakcijos. Išdedi į šuns dienas tikėdamasis, kad gal susiprėtos - nulis reakcijos. Ką padarysi. Tikiuosi greitai žlugsit ir baigsit nesąmones skleisti. P.S. trinkit mano acc.
Pize, bus 2 evrai už lytra. Einu žuditis. Nigyvenimas lituvoje, vini vagys, valdzia vagis, kaimynai vagis, viarslininkai paskutinjus šprotus tuj suės. Nigana to mana LADA su tu benzu net sunkiai kurias, vandeni maišo in ji turbut, kad daugeu pavogti.
Na va ir aš tapau "Juzitos" klientu. Morališkai malonu piltis kurą už 0.95€. Teko pastovėti eilėje bet šiandien senukuose eilėje prie kasos stovėjau ilgiau Pastebėjau keistą situaciją pilasi pagrinde geri nauji auto. Turtingi taupo . Plius dujas pilantis užpila ir kuro. Iš viso prabanga. Ir pavalgyti yra ką nusipirkti. Minusas kolonėlė suspausta ir reikia pagaut kampą kaip ten elgtis. Bet čia tik pirmam kartui. Pastoviem klientams tai nekelia problemų. Palyginus su kitais sakyčiau kainų skirtumas žiaurus. Konkurentai juos kažkaip turėtų sprogdinti.
Na va ir aš tapau "Juzitos" klientu. Morališkai malonu piltis kurą už 0.95€. Teko pastovėti eilėje bet šiandien senukuose eilėje prie kasos stovėjau ilgiau Pastebėjau keistą situaciją pilasi pagrinde geri nauji auto. Turtingi taupo . Plius dujas pilantis užpila ir kuro. Iš viso prabanga. Ir pavalgyti yra ką nusipirkti. Minusas kolonėlė suspausta ir reikia pagaut kampą kaip ten elgtis. Bet čia tik pirmam kartui. Pastoviem klientams tai nekelia problemų. Palyginus su kitais sakyčiau kainų skirtumas žiaurus. Konkurentai juos kažkaip turėtų sprogdinti.
Yra ir kitu pigiu degaliniu, tai Saurida ir Kvistija
Degeneratai žiūriu technologijos.lt betvarko. Surašai argumentuotą kritiką - nulis reakcijos. Išdedi į šuns dienas tikėdamasis, kad gal susiprėtos - nulis reakcijos. Ką padarysi. Tikiuosi greitai žlugsit ir baigsit nesąmones skleisti. P.S. trinkit mano acc.
Pateiki tokiam kvailiui immortallt žemėlapį, kur aiškiai matosi kad visos kaimyninės šalys moka pigiau už kurą, nei lietuviai, turintys naftos perdirbimo įmonę, o jis toliau savo dainelę gieda. Atsimerk ir dar kartą pasižiūrėk į žemėlapį: http://autotraveler.ru/spravka/old/benz ... dSkLbLtn1s
Visi seniai žino kad palaikai degalinių kartelį, kuris greičiausiai tamstai į kišenę moka, kad pasakotum kaip puiku yra, kai pingant naftai Lietuvoje kuras pinga simboliškai ir tik po mėnesio ar daugiau, o brangstant naftai kainos jau tą pačią dieną šauna į viršų tiek, kiek brangsta nafta.
Man sukilo klausimas: ar kai nafta kainuos 15 dolcų, tai yra 60% pigiau negu dabar... ir kai dujų kaina iš paskos nukris tokiu pat procentu... ar žydrieji pusdurniai ir toliau tvirtins, jog dujų kainos krenta dėl Klaipėdon atplaukusio suskystinto dujų terminalo? Įdomu, kiek turi kainuoti nafta, kad eurovatnikai pradėtų gaudytis, kaip stipriai kubilius juos padarė per išeinamąją?
Man sukilo klausimas: ar kai nafta kainuos 15 dolcų, tai yra 60% pigiau negu dabar... ir kai dujų kaina iš paskos nukris tokiu pat procentu... ar žydrieji pusdurniai ir toliau tvirtins, jog dujų kainos krenta dėl Klaipėdon atplaukusio suskystinto dujų terminalo? Įdomu, kiek turi kainuoti nafta, kad eurovatnikai pradėtų gaudytis, kaip stipriai kubilius juos padarė per išeinamąją?
Kai nafta kainuos 15 dolcų, o dujos pusdykiai, turėsi antilietuviškus ir antieuropietiškus komentarus rašyti iš idėjos, nes dolcų jau nebegausi už lojimą.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Man sukilo klausimas: ar kai nafta kainuos 15 dolcų, tai yra 60% pigiau negu dabar... ir kai dujų kaina iš paskos nukris tokiu pat procentu... ar žydrieji pusdurniai ir toliau tvirtins, jog dujų kainos krenta dėl Klaipėdon atplaukusio suskystinto dujų terminalo? Įdomu, kiek turi kainuoti nafta, kad eurovatnikai pradėtų gaudytis, kaip stipriai kubilius juos padarė per išeinamąją?
Tarp naftos ir gamtinių dujų kainų nėra jokio tiesioginio ryšio. Dabartinės tendencijos tokios, kad naftos kainos krenta, gamtinių dujų stabilios.
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
turėsi antilietuviškus ir antieuropietiškus komentarus rašyti iš idėjos, nes dolcų jau nebegausi už lojimą.
Kodėl nepridėjai, - ir antitarybinius komentarus? Atsimenu panašiai mane rūgojusius raudonuosius komjaunuolius. Vis tik nacijoje ne be išsigimimo, visada atsiranda tam tikras pastovus procentas niekšelių, idėjiškai aptarnaujančių svetimą ideologiją, raudoną arba žydrą - nėra skirtumo, juk ten iš esmės viskas tas pats, tik spalva ir tesiskiria.
Tarp naftos ir gamtinių dujų kainų nėra jokio tiesioginio ryšio. Dabartinės tendencijos tokios, kad naftos kainos krenta, gamtinių dujų stabilios.
Žinoma yra. Tas pats iškastinis angliavandenilių kuras. Paskaičiuoji kaloringumą, pažiūri kainas ir naudoji kas pigiau. Dujininkai niekur nesidės naftai pingant, riedės žemyn iš paskos.
Tarp naftos ir gamtinių dujų kainų nėra jokio tiesioginio ryšio. Dabartinės tendencijos tokios, kad naftos kainos krenta, gamtinių dujų stabilios.
Žinoma yra. Tas pats iškastinis angliavandenilių kuras. Paskaičiuoji kaloringumą, pažiūri kainas ir naudoji kas pigiau. Dujininkai niekur nesidės naftai pingant, riedės žemyn iš paskos.
Tai dvi visiškai atskiros pramonės šakos. Nafta ir dujos išgaunamos skirtinguose telkiniuose, skirtinguose gręžiniuose. Transportuojama skirtingais vamzdynais ir laivais. Skiriasi ir vartotojai. Jei nafta daugiausia naudojama transportui, tai gamtinės dujos daugiausia naudojamos elektros gamybai ir šildymui.
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
Tarp naftos ir gamtinių dujų kainų nėra jokio tiesioginio ryšio. Dabartinės tendencijos tokios, kad naftos kainos krenta, gamtinių dujų stabilios.
Žinoma yra. Tas pats iškastinis angliavandenilių kuras. Paskaičiuoji kaloringumą, pažiūri kainas ir naudoji kas pigiau. Dujininkai niekur nesidės naftai pingant, riedės žemyn iš paskos.
Tai dvi visiškai atskiros pramonės šakos. Nafta ir dujos išgaunamos skirtinguose telkiniuose, skirtinguose gręžiniuose. Transportuojama skirtingais vamzdynais ir laivais. Skiriasi ir vartotojai. Jei nafta daugiausia naudojama transportui, tai gamtinės dujos daugiausia naudojamos elektros gamybai ir šildymui.
Vistik rinka veikia. Šildymui ir elektrai gaminti galima naudoti ir mazutą, kurį galima deginti galbūt net tame pačiame katile. Na gal dar dujos naudojamos ir pramonėje, kaip žaliava, tai negali visškai koreliuoti su naftos kaina, bet vistiek panašiai.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
turėsi antilietuviškus ir antieuropietiškus komentarus rašyti iš idėjos, nes dolcų jau nebegausi už lojimą.
Kodėl nepridėjai, - ir antitarybinius komentarus? Atsimenu panašiai mane rūgojusius raudonuosius komjaunuolius. Vis tik nacijoje ne be išsigimimo, visada atsiranda tam tikras pastovus procentas niekšelių, idėjiškai aptarnaujančių svetimą ideologiją, raudoną arba žydrą - nėra skirtumo, juk ten iš esmės viskas tas pats, tik spalva ir tesiskiria.
Kažkaip nepamenu, kad rašytum antitarybinius komentarus, greičiau priešingai, o šiaip varai vien tik anti SGDT komentarus ir dar dabartinę mųsų valdžia išvadinai komunistais. Tai kaip suprantu koks darbe užsakymas einamuoju metu, apie tai ir loji.
0
_________________ Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.
Tarp naftos ir gamtinių dujų kainų nėra jokio tiesioginio ryšio. Dabartinės tendencijos tokios, kad naftos kainos krenta, gamtinių dujų stabilios.
Žinoma yra. Tas pats iškastinis angliavandenilių kuras. Paskaičiuoji kaloringumą, pažiūri kainas ir naudoji kas pigiau. Dujininkai niekur nesidės naftai pingant, riedės žemyn iš paskos.
Tai dvi visiškai atskiros pramonės šakos. Nafta ir dujos išgaunamos skirtinguose telkiniuose, skirtinguose gręžiniuose. Transportuojama skirtingais vamzdynais ir laivais. Skiriasi ir vartotojai. Jei nafta daugiausia naudojama transportui, tai gamtinės dujos daugiausia naudojamos elektros gamybai ir šildymui.
VAIKAI negrybaukit, dujos yra šalutinis naftos perdirbimo produktas ir automobiliams perkamas iš mažeikių naftos, vamzdynais pramonei eina neskystintos ir net jų kaina priklauso nuo dyzelio kainos rinkoje, dolerio kurso, mazuto koeficiento...
Man sukilo klausimas: ar kai nafta kainuos 15 dolcų, tai yra 60% pigiau negu dabar... ir kai dujų kaina iš paskos nukris tokiu pat procentu... ar žydrieji pusdurniai ir toliau tvirtins, jog dujų kainos krenta dėl Klaipėdon atplaukusio suskystinto dujų terminalo? Įdomu, kiek turi kainuoti nafta, kad eurovatnikai pradėtų gaudytis, kaip stipriai kubilius juos padarė per išeinamąją?
aha, ir pagal tave šita teorija galioja išskirtinai tik Lietuvoje. Nes kai pernai Lietuvoje dujų kaina krito 17 proc, o kitose EU valstybėse netgi kilo keliais procentais, o tuo tarpu naftos kaina visame pasaulyje krito vistiek loji, kad čia dėl naftos.
VAIKAI negrybaukit, dujos yra šalutinis naftos perdirbimo produktas ir automobiliams perkamas iš mažeikių naftos, vamzdynais pramonei eina neskystintos ir net jų kaina priklauso nuo dyzelio kainos rinkoje, dolerio kurso, mazuto koeficiento...
Sėsk du. Naftos perdirbimo gamyklose gaunamos dujos tai propano ir butano mišinys (LPG). Būtent šias dujas degina automobiliai su dujų įranga. O tos dujos kurios teka vamzdynais iš gręžinių pavyzdžiui Rusijoje ar iš terminalo Klaipėdoje yra metanas su nežymiais kitų dujų priedais. Ir jos vadinamos gamtinėmis dujomis (NG/LNG).
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
VAIKAI negrybaukit, dujos yra šalutinis naftos perdirbimo produktas ir automobiliams perkamas iš mažeikių naftos, vamzdynais pramonei eina neskystintos ir net jų kaina priklauso nuo dyzelio kainos rinkoje, dolerio kurso, mazuto koeficiento...
Sėsk du. Naftos perdirbimo gamyklose gaunamos dujos tai propano ir butano mišinys (LPG). Būtent šias dujas degina automobiliai su dujų įranga. O tos dujos kurios teka vamzdynais iš gręžinių pavyzdžiui Rusijoje ar iš terminalo Klaipėdoje yra metanas su nežymiais kitų dujų priedais. Ir jos vadinamos gamtinėmis dujomis (NG/LNG).
O tai aš ne taip parašiau? Ar sunku su teksto suvokimu?
VAIKAI negrybaukit, dujos yra šalutinis naftos perdirbimo produktas ir automobiliams perkamas iš mažeikių naftos, vamzdynais pramonei eina neskystintos ir net jų kaina priklauso nuo dyzelio kainos rinkoje, dolerio kurso, mazuto koeficiento...
Sėsk du. Naftos perdirbimo gamyklose gaunamos dujos tai propano ir butano mišinys (LPG). Būtent šias dujas degina automobiliai su dujų įranga. O tos dujos kurios teka vamzdynais iš gręžinių pavyzdžiui Rusijoje ar iš terminalo Klaipėdoje yra metanas su nežymiais kitų dujų priedais. Ir jos vadinamos gamtinėmis dujomis (NG/LNG).
Ale atkreipei dėmesį į nežymias klaidas, bet sąmoningai preleidai esmę: naftos ir dujų kainos yra susikusios rinkoje, taip pat jos būna susietos pirkimo/pardavimo sutartimis. Konkrečiai Lietuvoje Gazpromo parduodamos dujos sutarta formule pririštos prie naftos kainos. Kainos perskaičiuojamos kas pusmetį, tad dujų kainų svyravimai nuo naftos atsilieka pusmečiu.
Degeneratai žiūriu technologijos.lt betvarko. Surašai argumentuotą kritiką - nulis reakcijos. Išdedi į šuns dienas tikėdamasis, kad gal susiprėtos - nulis reakcijos. Ką padarysi. Tikiuosi greitai žlugsit ir baigsit nesąmones skleisti. P.S. trinkit mano acc.
Pateiki tokiam kvailiui immortallt žemėlapį, kur aiškiai matosi kad visos kaimyninės šalys moka pigiau už kurą, nei lietuviai, turintys naftos perdirbimo įmonę, o jis toliau savo dainelę gieda. Atsimerk ir dar kartą pasižiūrėk į žemėlapį: http://autotraveler.ru/spravka/old/benz ... dSkLbLtn1s
Visi seniai žino kad palaikai degalinių kartelį, kuris greičiausiai tamstai į kišenę moka, kad pasakotum kaip puiku yra, kai pingant naftai Lietuvoje kuras pinga simboliškai ir tik po mėnesio ar daugiau, o brangstant naftai kainos jau tą pačią dieną šauna į viršų tiek, kiek brangsta nafta.
Tai visai nesenai, kai kuras buvo pigesnis Lietuvoje, tai kartelinis susitarimas buvo likusiame pasaulyje? Ar gal nesugebi atsižvelgti į tokias smulkmenas, kaip atsiskaitymų kortelėmis kainos bei nuolaidos taikomos? Užpiso tokie kietiakai, kurie aiškina, kaip verslas turi elgtis, kai apie verslą teturi vieną suvokimą - kad jis turi geras algas duoti. Būtent duoti, o ne leisti užsidirbti. Ir labiausiai nesuprantu to, kad čia inkščiat kai paskutiniai degeneratai, bet va į siūlomas mažųjų tinklų kolonėles, kur pilamasi po 1€ ar pigiau nevažiuojat. Važiuokit visi ten, statoil'ai ir kiti spjaus į bet kokį komfortą ir ilgainiui sumažins antkainius bei pasiūlą. O loti apie kartelius gal nereikia, jei net nesuprantat, kas tai yra. Kartais atrodo, kad tuoj ir ant mūsų mobiliųjų operatorių imsit loti, kad kartelis.
IR išvis, sakot, kad pelnas geras, tai ko neinat ir nepasiimat to pelno?
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
[ Važiuokit visi ten, statoil'ai ir kiti spjaus į bet kokį komfortą ir ilgainiui sumažins antkainius bei pasiūlą. O loti apie kartelius gal nereikia, jei net nesuprantat, kas tai yra. Kartais atrodo, kad tuoj ir ant mūsų mobiliųjų operatorių imsit loti, kad kartelis.
Štai ant mobiliųjų operatorių ir neimsim lot, nes tai klasikinis pavyzdys apie monopoliją, susitarimus, kartelį ir konkurenciją. Kokios dabar būtų mobilkų kainos, jei Lietuvon nebūtų atėjusi agresyvioji Tele2? Manau, tokios kaip ir prieš 20 metų - po litą už minutę. Solidžias ir reprezentatyvias paslaugas teikusios Omitel ir Bitė dabar sėdi giliame minuse, o taip joms ir reikia. Statoilas pardavinėdamas kavą ir dešreles uždirba daugiau negu parduodamas benziną, aišku jis gali sumažinti kuro kainą, bet nenori. Kaip ir Omnitelis kadaise nenorėjo. Ir Statoilas nenorės tol, kol neatsiras galingas konkurentas. Jozita per maža konkuruoti su banginiais.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume