Šiap turėtų Microsoft patart neliest jokių klavišų, nes taip lengvai galima pasigaut virusą.
Taip. F1 iš vis Microsoft'o programuose neliesti jis bevertis. Ir šiaip normalūs žmonės naudoja firefox (ar opera, ar chrome, gal net safari (ant MAC gera ant windows pakankamai prastos kokybės)), bet ne Internet explorer.
Kaip atsibodo tie vaikigaliai vaizduojantys proto bokštus ir varantys ant Microsoft. Vietoj to, kad paskaityti pačią išsamiausią ir geriausiai lokalizuotą pagalbos dokumentaciją, jie veikiau nenaudos reikiamos funkcijos, nes toks jų "savigarbos kodeksas".
...kazkoki nepritaikyti tie help failai. geriau google paklaust - tikrai kazkas buvo susidures su to problema.
F1 skirtas ne problemas spręsti. F1 iškviečia aplikacijos dokumentaciją, t.y. vartotojo vadovą, o ne problemų sprendiką(troubleshooter).
Nepainiokite terminų ir funkcijų ir nekils bereikalingų ginčų. 8)
O, kad problemų sprendimas efektyviausias su google pagalba, visiškai sutinku.
Kaip atsibodo tie vaikigaliai vaizduojantys proto bokštus ir varantys ant Microsoft. Vietoj to, kad paskaityti pačią išsamiausią ir geriausiai lokalizuotą pagalbos dokumentaciją, jie veikiau nenaudos reikiamos funkcijos, nes toks jų "savigarbos kodeksas".
nors as nebe vaikigalis bet daug kur pritariu kad pagalba kreiva pav instaluojant spausdintuva pamenu kazkada gal pries kokius 10m buvo toks atvejis kai win knekorektiskai veike spausdintuvas taigi pasinaudojau pagalba o ji atrode mazdaug taip: "ar printeris pajungtas prie kompiuterio?"- taip "ar printeris ijungtas?"-taip ar "ideta dazu kasete?" - taip "ar idetas poperius?" - taip "ar padejome isspresti problema?"- ne
"kreipkites i specialista"
Kažkada spaudžiau tą F1. Bet naudos kaip iš ožio pieno. Nieko jis negelbėjo. Dar esu paspaudęs per klaidą.
O nuo ko jis tamstą turėjo gelbėti???
federoco rašė:
AirDog rašė:
Kaip atsibodo tie vaikigaliai vaizduojantys proto bokštus ir varantys ant Microsoft. Vietoj to, kad paskaityti pačią išsamiausią ir geriausiai lokalizuotą pagalbos dokumentaciją, jie veikiau nenaudos reikiamos funkcijos, nes toks jų "savigarbos kodeksas".
nors as nebe vaikigalis bet daug kur pritariu kad pagalba kreiva pav instaluojant spausdintuva pamenu kazkada gal pries kokius 10m buvo toks atvejis kai win knekorektiskai veike spausdintuvas taigi pasinaudojau pagalba o ji atrode mazdaug taip: "ar printeris pajungtas prie kompiuterio?"- taip "ar printeris ijungtas?"-taip ar "ideta dazu kasete?" - taip "ar idetas poperius?" - taip "ar padejome isspresti problema?"- ne "kreipkites i specialista"
omfg...
P.S. Žmonės, būkit protingi, nepainiokit vartotojo vadovo/žinyno su problemų sprendimu/trikčių šalinimu, tai du skirtingi dalykai, o F1 susijęs tik su pirmuojų, dėl problemų sprendimo kreipkitės į specialistą.
PVZ.: kaip naudotis Windows Vista (tinka ir Windows 7) žinynu - video lietuvių kalba
Nesvaige nesamonių atsidarykit ir pasižiurėkit, jei ka ten ir yra problemų sprendimas su bandymu kažką aprašyti ir padaryti apražymą, aišku kalbam apie M$ o ne kažkokį kitą soft'ą!
Jo, dažniausias atsakymas būna "kreipkites i specialista", arba geriausia, kai ieškai pagal evnt id, ar 0xtaram barambaram, microsofto psl. būna išvardinta, problema galėjo atsirasti: dėl tvarkyklių, kieto disko, failų sistemos, kokios tai programos ar taram baram ir tt.. o formuos indų ir turklų microsoft specelistai spagsta nesamones.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 19 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume