Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 17 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-05, 23:34 
     
tai aisku pradekim gamint automobilius pagal dvieju simtu metu senumo technologija, jau geriau kazka efektyvesnio ir naujo sumastyt
  • 0


_________________
if you have no evidence to support/deny the existence of God,the reason stand for being agnostic,but if your heart/soul tells you there is god-you should embrace him,but if your heart/soul tells you there is no god then WAIT YOU DON'T HAVE A SOUL LOLZ



Užsiregistravo: 2007-10-31, 22:50
Pranešimai: 381
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-05, 23:49 
     
"Darbai tęsėsi ir pasibaigus Antrajam Pasauliniam karui iki pat ketvirtojo dešimtmečio pabaigos"

čia negerai
  • 0


_________________
vis tiek bus taip



Užsiregistravo: 2009-03-12, 23:44
Pranešimai: 216
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-05, 23:50 
     
runce rašė:
"Darbai tęsėsi ir pasibaigus Antrajam Pasauliniam karui iki pat ketvirtojo dešimtmečio pabaigos"

čia negerai


Taip, pakoregavome į "penktojo". Ačiū!
  • 0



Portalo administracija
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-08, 20:48
Pranešimai: 3372
Miestas: Kaunas
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 00:20 
     
titas rašė:
tai aisku pradekim gamint automobilius pagal dvieju simtu metu senumo technologija, jau geriau kazka efektyvesnio ir naujo sumastyt


Visų pirma, straipsnį reikia skaityt iki galo - vidaus degimo variklio automobiliuose jis nepakeis.
Visų antra, dabar automobiliai gaminami pagal daugiau nei 200 metų senumo technologiją.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-03-05, 16:57
Pranešimai: 271
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 01:38 
     
titas rašė:
tai aisku pradekim gamint automobilius pagal dvieju simtu metu senumo technologija, jau geriau kazka efektyvesnio ir naujo sumastyt

Tai kad dabar automobiliuose elektronikos prikišta daug, dar nereiškia, kad automobilio pagrindinis veikimo principas yra labai daug kuo pakitęs nuo pirmųjų vidaus degimo variklių. Taip jie dabar ekonomiškesni, galingesni, tačiau veikimo principas mažai tepasikeitęs.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-26, 15:49
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 11:20 
     
Vienas is mano favoritu stirlingo variklis. Neskaiciau straipsnio, nes ir taip zinau apie juos daug. Mane labiausiai domina atvirkstinis jo veikimas kai ji naudoja, kaip silumos siurbli. Siaip stirlingo variklis yra labai arti teorinio karno ciklo todel idealus kaip silumos siurblys.


Dabar skaitykit kaip stirlingo variklis galetu pakeisti vdv. Imam elektromobili su nedidele pigia baterija, bet ilgaamze, arba dideles talpos ultrakondencatoriu baterija. Dedam paturbinta pamazinta stirlingo varikli+generatoriu kuris kraus baterija. Tas variklis turbinasi didinant jo duju slegi kad ir iki 200bar jei norit vienoj svedu gamybos jachtoj buvo toks uzturbintas. Jam tinka betkurios rusies kuras, dujinis, skystas, netgi kietas kuras jei norit :)

Dar atsiminiau kad buvo bandymu netgi rotorinius vankelio variklius priversti dirbti stirlingo ciklu ir tai sekmingai veike.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8514
Miestas: KLP
Reputacija: +1999
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 12:10 
     
kad berods kazkur skaiciau kad strilingo variklius naudoja/naudos saules jegaineje. veidrodziais nukreipines saules sviesa i ta varikli, kuris suks elektros generatorius.
  • 0


_________________
Paveikslėlis



Užsiregistravo: 2009-10-10, 19:12
Pranešimai: 109
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 14:07 
     
tai galima mašinose kaip generatorių jį naudoti. šildytume variklio išskiriama šiluma ir gamintume elektrą :)
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5858
Reputacija: +1974
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 14:31 
     
jei butu gerasdaiktas jis butu ir pritaikytas sekmingai taip kaip vidaus degimo variklis, o kadangi savo nisos 200metu nerado sitas variklis vadinasi slamstas jis yra!
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 3012
Reputacija: +397
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 15:20 
     
Jį sudėtingiau pritaikyt, tačiau didesnis naudingumo koeficientas jį dabar padaro realiu.
Taip būtų galima ilgiau išnaudoti naftą, lėčiau pereit prie atsinaujinančių šaltinių.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-27, 23:57
Pranešimai: 90
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 18:22 
     
Dėkui už puikų straipsnį! Sudomino, praplėtė akiratį.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-03-21, 14:26
Pranešimai: 222
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 19:23 
     
i kamina reiks ikist kad elektra gamintu, pats tas kaime bus, reiks rimciau pasidomet...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-25, 12:02
Pranešimai: 724
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-06, 20:56 
     
o jei rimciau kur ten tie nano konstruotojai? kaip jau ir laikas butu isvyst variklius nanotechnologiju pagrindu bent buitiniam pritaikymui...nano-Stirlingo variklis visai neblogai skambetu
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-25, 12:02
Pranešimai: 724
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-07, 00:20 
     
bahuriux rašė:
Vienas is mano favoritu stirlingo variklis. Neskaiciau straipsnio, nes ir taip zinau apie juos daug. Mane labiausiai domina atvirkstinis jo veikimas kai ji naudoja, kaip silumos siurbli. Siaip stirlingo variklis yra labai arti teorinio karno ciklo todel idealus kaip silumos siurblys.


Dabar skaitykit kaip stirlingo variklis galetu pakeisti vdv. Imam elektromobili su nedidele pigia baterija, bet ilgaamze, arba dideles talpos ultrakondencatoriu baterija. Dedam paturbinta pamazinta stirlingo varikli+generatoriu kuris kraus baterija. Tas variklis turbinasi didinant jo duju slegi kad ir iki 200bar jei norit vienoj svedu gamybos jachtoj buvo toks uzturbintas. Jam tinka betkurios rusies kuras, dujinis, skystas, netgi kietas kuras jei norit :)

Dar atsiminiau kad buvo bandymu netgi rotorinius vankelio variklius priversti dirbti stirlingo ciklu ir tai sekmingai veike.



Gali plačiau apie atvirkštinio veikimo stirlingo variklį?

aš irgi svarsčiau apie jo pritaikomumą automobiliuose. Ar nebūtų kartais galima jo cilindrų galuose sudėti vožtuvus, kurie pagal kompiuterio komandas atsivertų ir įpūstų jau įkaitintą orą taip staigiai sukeldami slėgį? (tas pats ir atvirkščiai, išleidžiant dujas iš cilindro) Tokiu atveju būtų išspręsta čia minėta sūkių kontrolės problema :)
  • 0


_________________
Viskas ką aš sakau yra mano subjektyvi nuomonė. Ji neturi sutapti su jusiške, bet aš stengsiuosi vertinti abi nešališkai ir objektyviai.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-06, 09:54
Pranešimai: 280
Miestas: Ukmergė
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-08, 09:25 
     
MarkizasBarabasas rašė:
Gali plačiau apie atvirkštinio veikimo stirlingo variklį?
na nera ka cia placiai destyti, tai gana paprastas ir efektyvus prietaisas, jei ji suksi su kokiu pvz elektros varikliu tai tas cilindras kuri reikia kaitinti uzsals, kad ir iki -200*C, o tas kuri reikia saldyti uzkais iki +180*C tarkim, cia nuo konstrukcijos priklauso ir nuo galingumo. Jei sitas variklis yra idealus karno ciklo poziuriu, tai reiskia jis yra idealus ir kaip silumos siurblys, tiesiog kuo didesnis dT tuo daugiau energijos suvalgys ir atvirksciai jei jis veiks kaip variklis, tai kuo didesnis dT tuo didesnis NK. Daug visi raso apie ji kaip apie varikli, bet mazai, kaip apie silumos siurbli http://en.wikipedia.org/wiki/Stirling_engine tik uzsiminta, kad gali dirbti kaip saldytuvas. Butu idelu sildyti nama su grindiniu sildymu, kai teorinis COP palei karno formule butu 10, praktikoj galetum gauti kokius 7-8, kai tuo tarpu tom paciom salygom freoninis silumos siurblys, geriausiu atveju 4-5. Jei tokiam silumos siurbliui reikia galios is mazu gabaritu tada reikia didinti slegi cilindruose, o jei dT skirtumo tada didinti galia variklio kuris suka ta stirlingo varikli.

Cituoti:
aš irgi svarsčiau apie jo pritaikomumą automobiliuose. Ar nebūtų kartais galima jo cilindrų galuose sudėti vožtuvus, kurie pagal kompiuterio komandas atsivertų ir įpūstų jau įkaitintą orą taip staigiai sukeldami slėgį? (tas pats ir atvirkščiai, išleidžiant dujas iš cilindro) Tokiu atveju būtų išspręsta čia minėta sūkių kontrolės problema :)

Visas grozis sito variklio paprastume, nereikia jam voztuvu, duju apsikeitimas siluma vyksta rekuperatoriuje ir cilindruose, tiesa galima ir voztuvus deti bet geriau toki spec alkunini velena su rombais. Arba geriau iskarto duju turbina tam naudoti, bet abiem atvejais netiesiogiai, o tik krauti elektromobilio akumus ir sukti varikli.

As asmeniskai manau, kad automobiliams geriausia naudoti miniatiurines duju turbinas (buvo staripsnis cia idetas), del galios ir svorio gero santykio, kaip kura galima deginti betka, kas dega. O stirlingo variklius geriausia naudoti namams sildyti panaudojant grunto, arba gruntinio vandens siluma, taip isnaudojant ju tobula naudingumo koeficienta.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 8514
Miestas: KLP
Reputacija: +1999
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-04-26, 22:45 
     
Dėkui už gerą straipsnį, tikrai praplėtė akiratį. :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-04, 12:38
Pranešimai: 1263
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'