Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Karyba ir technologijos
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-29, 21:04 
     
Staiga prisiminiau lyg per miglą kažką iš Holivudo :)
Ar ne panašiais sraigtasparniais/lėktuvais skraidė A.Švarcnegerio herojus filme "Šeštoji diena"? (The 6th Day, 2000)
  • 0


_________________
"I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that" :)


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-27, 19:50
Pranešimai: 185
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-29, 22:25 
     
Ko šitas, Bell-Boeing V-22 Osprey, blogas? Gal užtat, kad - techniškai netobulas. :)
Paveikslėlis
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-20, 00:32
Pranešimai: 323
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-29, 22:54 
     
kurmis rašė:
Ko šitas, Bell-Boeing V-22 Osprey, blogas? Gal užtat, kad - techniškai netobulas. :)
Paveikslėlis


Čia jau visai kita orlaivių klasė, taip vadinamieji konvertuojamieji orlaiviai. Bet vat man įdomu iš straipsnio, kas šiam hibridui suteikia reaktivinio momento atsvarą? Juk jis neturi to propelerio uodegos gale, kad jo korpuisas nepradėtų suktis it sraigtasparnis netekęs uodegos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-10-29, 22:50
Pranešimai: 4
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-29, 23:03 
     
aeroFLOT rašė:
Čia jau visai kita orlaivių klasė, taip vadinamieji konvertuojamieji orlaiviai. Bet vat man įdomu iš straipsnio, kas šiam hibridui suteikia reaktivinio momento atsvarą? Juk jis neturi to propelerio uodegos gale, kad jo korpuisas nepradėtų suktis it sraigtasparnis netekęs uodegos.

Atsvarą suteiktų vieno iš dviejų variklių, esančių po sparnais, galios padidinimas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-02-07, 15:52
Pranešimai: 687
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 09:28 
     
kikilis rašė:
aeroFLOT rašė:
Čia jau visai kita orlaivių klasė, taip vadinamieji konvertuojamieji orlaiviai. Bet vat man įdomu iš straipsnio, kas šiam hibridui suteikia reaktivinio momento atsvarą? Juk jis neturi to propelerio uodegos gale, kad jo korpuisas nepradėtų suktis it sraigtasparnis netekęs uodegos.

Atsvarą suteiktų vieno iš dviejų variklių, esančių po sparnais, galios padidinimas.


Labai jau sudėtingas sprendimas. Tokiu atveju turėtų tik vienas šoninis variklis dirbti, kad atsvertume reaktivinį momentą.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-10-29, 22:50
Pranešimai: 4
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 10:45 
     
Dar yra toks dalykas kaip reverse throttle, tad dirbs abu varikliai, na manau :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-28, 21:31
Pranešimai: 229
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 18:14 
     
Schema pakankamai sena,tik labai sudetinga,nes reikalingas itin galingas bortkompiuteris,kad valdytu perejima nuo sraitasparnio skrydzio prie lektuvo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-04, 17:00
Pranešimai: 157
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 18:29 
     
prowler rašė:
Schema pakankamai sena,tik labai sudetinga,nes reikalingas itin galingas bortkompiuteris,kad valdytu perejima nuo sraitasparnio skrydzio prie lektuvo.


Pagrįsk
  • 0




Užsiregistravo: 2010-10-29, 22:50
Pranešimai: 4
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 20:35 
     
Gal kas žino kodėl konvertoplanai nepasiekė masinės gamybos? Nejaugi perėjimas nuo vienos skrydžio fazės prie kitos yra pagrindinė problema?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-03-22, 12:25
Pranešimai: 221
Miestas: Klaipėda - Vilnius
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-10-30, 21:40 
     
aeroFLOT rašė:
prowler rašė:
Schema pakankamai sena,tik labai sudetinga,nes reikalingas itin galingas bortkompiuteris,kad valdytu perejima nuo sraitasparnio skrydzio prie lektuvo.


Pagrįsk

Labai daug aerodinaminiu formuliu reiktu prisimint,kurias beveik visas esu pamirses :D Galiu tik primint,kad tai labai sudetingi aparatai-valdymo ir aptarnavimo poziuriu.Tokius hibridus dar 1960-70m.ir JAV ir kitos salys kure,bet viskas baigdavosi prototipo fazeje-itin sudetinga suvaldyti aparata pereinant is kybojimo veikiant mentems i horizontalu skrydi veikiant pagrindiniam motorui.C-22A''Osprey''atrodo vienintelis serijinis konvertoplanas is desimciu kurtu.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-04, 17:00
Pranešimai: 157
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'