Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Tinklaraščiai » KTU Fundamentaliųjų mokslų fakulteto tinklaraštis
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2010-06-03, 23:49 
     
Aklas rašė:
....tokiu atveju lyginti reikia kad visiem aiskiau butu taip: koks benzininio variklio su DUJINE iranga NK? Ir elektros gamybos is duju NK yra apie 35% plius NK elektros variklio. Na ir kuris gausis didesnis tas bus geresnis, tik % aritmetiskai nesugalvokit susimuoti :) ....

Cia truputi nesupratau ka tu norejai pasakyti :-(

Jomajo rašė:
Skaitytojas rašė:
Kad elektromobili su akumuliatoriais labai lengva eksplotuoti ziemos salygomis- eilinis reklaminis absurdas, skirtas pritraukti investiciju ar klientu. Jeigu pajungti viska apsildymui, tai to automobilio bendras NK bus tox mazas, kad jis nuriedes tik koki 30km su pilnai pakrautu akumu.


duok nuoroda, argumentuok ar cia tik tavo pamastymai? jei tai ir butu tiesa man 30km per akis mieste i darba nuvaziuot ir gryst, ir dar vienas dalykas kad ziema ziemai nelygu, nebus visa ziema - 30 o jei ir bus, sedu i atgyvena benzina, kurio tikrai neuzkursiu ir net nepajudesiu prie -30



Jau ne karta buvo komentaruose parasyta jog cia renkasi protingi ir technologija besidomintys skaitytojai. Todel as nezadu ieskoti kiekvienam komentatoriui nuorodu, aprasymu ar moksliniu teiginiu bei yrodymu, duosiu tik patarima- YRA TOX DAIKTAS KAIP INTERNETAS :L: , ir jei jau sugebejai pakomentuoti manau sugebesi surast ir atsakymu kaip akumus veikia saltis. Jei nesurasi, tai pagalvok delko ziema akumai greitai nuseda :???:
Beje pats is patirties su radijo valdomu modeliuku kuriame naudojau Li-Po, prie -5 nusprogo per 5minutes, o dabar, kai +18, vazineju 45 min. :D :D :D
  • 0


_________________
Bendras žmonijos proto kiekis- nekintamas dydis. Bet žmonių tai daugėja.



Užsiregistravo: 2009-05-22, 00:54
Pranešimai: 141
Miestas: Norway
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-06-04, 16:04 
     
Norint suprasti del ko stimpa akumai prie salcio reikia ziureti kokios jose vyksta reakcijos ir kaip joms daro itakos saltis ir karstis. Tiesiog tai vadinasi chemine kinetika. Yra formules tam tikriems medziagu santykiams reaguojant tarpusavy, galima apskaiciuoti reakcijos greiti ir kita.

Taip kad uztektu atsiversti koki bendrosios chemijos vadoveli. Bet cia labai mazai kam naudinga, jei chemija nesidomit ir nesimokot, o norit kazka ismanyt apie akumus tai galima i puslapi uzeiti kur viskas nuo A iki Z www.batteryuniversity.com

Aisku vandenilineje energetikoje taip pat yra kur tobuleti. Butent toje pacioje vietoje kaip tose kuro celese. Problematiska islaikyti vandenili, todel tie bakai turi buti pagaminti vos ne is keramikos, kad vandenilis nepabegtu.

O toliau, vandenilio degalinese irgi nelabai ka primastysi elektrolizeje. Suryja nemazai energijos vandens skaidymas. Taigi klausimas ar bus pigiau, na ir kita puse, kad tai svari energetika.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-06-05, 19:47 
     
skaitytojas toks protingas technologijos.lt lankytojas bet nesugebi perskaityt ka pries tai esu nukopines apie salcio poveiki. lygtai 21 amziuj butu didziause problema baterijos apsildymas :D nejuokinkit.
  • 0


_________________
I am not an Athenian or a Greek, I am a citizen of the world. ~Socrates



Užsiregistravo: 2008-02-26, 14:04
Pranešimai: 1117
Miestas: Livingston
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2010-06-06, 13:15 
     
Jomajo rašė:
skaitytojas toks protingas technologijos.lt lankytojas bet nesugebi perskaityt ka pries tai esu nukopines apie salcio poveiki. lygtai 21 amziuj butu didziause problema baterijos apsildymas :D nejuokinkit.


Tai kad cia ne tu rasiai, o tie kurie atlikinejo si eksperimenta. Ir jei jau tokie salciui atsparus tie tavo aprasyti eksperimente buve akumai (deep cycle lead acid battery pack) , tai kodel vis dar didziausias ju priesas -saltis. Ir noreciau pamatyti ta auto palikta -40 laipsniu saltyje lauke per nakti ir tave bandanti su juo pavaziuoti ryte i darba :-D :-D :-D

O betkoks apsildymas 21 amziuje tokia pati problema kaip ir 20 amziuje :P
  • 0


_________________
Bendras žmonijos proto kiekis- nekintamas dydis. Bet žmonių tai daugėja.



Užsiregistravo: 2009-05-22, 00:54
Pranešimai: 141
Miestas: Norway
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-01-17, 17:28 
     
Aklas rašė:
Gaminant didesnius kiekius vandenilio jį reikės išgauti iš vandens. Galiu pasakyti, kad suskaldyti vandenį reikia labai didelio spaudimo ir šilumos ir tikrai plaukai stojasi, kai žinau, kad toks didelis spaudimas palaikomas prie paties atominio reaktoriaus.


Elektrolize skaldyti paprasčiau.
Cituoti:
Ir kaip anksciau rasiau komentaruose, kad vandenili lengviausia isgauti is SLAPIMO. Reikia triskart maziau suvartoti energijos H2 isgavimui palyginus su isgavimu is vandens.


Tikriausiai tiktų ir karbamido tirpalas
Cituoti:
tokiu atveju lyginti reikia kad visiem aiskiau butu taip: koks benzininio variklio su DUJINE iranga NK?


Nematau priežasčių, kodėl turėtų būti kitoks, nei benzininio VDV. T.y. TEORIŠKAI (kai išmetamųjų dujų temperatūra lygi 0 K, nėra trinties ir šilumos mainų su aplinka) didžiausias įmanomas 4taktiniuose varikliuose 25%, dvitakčiuose - 50%, o realiai - 10-15%

Cituoti:
Ir elektros gamybos is duju NK yra apie 35% plius NK elektros variklio. Na ir kuris gausis didesnis tas bus geresnis, tik % aritmetiskai nesugalvokit susimuoti :)


Elektros variklio NK bus kokie 70%. 1-(1-0.35)-(1-0.7)=0.05. Dar pamename, kad elektrinėse gaminamas šalutinis produktas - šiluma, kuris kaulų nelaužo ir padidina NK.

Cituoti:
Kad elektromobili su akumuliatoriais labai lengva eksplotuoti ziemos salygomis- eilinis reklaminis absurdas, skirtas pritraukti investiciju ar klientu. Jeigu pajungti viska apsildymui, tai to automobilio bendras NK bus tox mazas, kad jis nuriedes tik koki 30km su pilnai pakrautu akumu.

NK bus sunaudojamas tavo paminėtiems dalykams, todėl liks mažiau važiavimui. Tas pats ir su VDV, tik dėl jo išskiriamos šilumos kiekio - 85% kuro vertės - nėra prasmės apšiltinti automobilių.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4735
Miestas: Vilnius
Reputacija: +909
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-05-23, 13:32 
     
straipsnyje kalbama apie vandenilio technologija. akumuliatoriai nera vandeniline technologija - o vandenilines technologijos konkurentas.
abejos technologijos neisdirbtos iki galo.
akumu pagrindine beda - svoris. tam tikram energijos sukaupimui butinas tam tikras svino, nikelio arba licio svoris - ir cia niekaip nesumazinsi :) taigi situacija tupikova.
vandeniline technologija, taspac kaip ir iprastas kuras isprendzia svorio problema.
bet sukuria kitokias bedas - tai vandenilio paojingumas. plius technologija neisdirbta, ir neisdirbta net du elementai - pati kuro cele, ir bako problemos. staipsny aiskiai raso, kad kuro celes neamzinos - o ten reikia visokiu aherniovai brangiu medziagu ir katalizatoriu pavirsiai devisi, uzsitersia ir t.t. baku vandeniliui gamyboje irgi nesimato dideliu proverziu. o cia svaigsta - kad stabdo naftininkai :D vandenilio naftininkai nestabdo - o tik remia, nes is tos pacios naftos ir sintetins koki nors metanoli, ir lygiai taip pat pardavines su tais paciais akcizais. bus pigu nebent jei ta vandenili sugebesi pasidaryt namuose :)
  • 0




Užsiregistravo: 2011-01-01, 20:44
Pranešimai: 222
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'