Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Inovacijos Lietuvoje
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 12:38 
     
rimka rašė:
Simplicity rašė:

...


Nemoki skaičiuoti :D ir dar ne tik tai, dar ir savo nuožiūra keiti parametrus, kaip pačiam teisingiau atrodo.


Tai taip, protingiausia numest "nemoki skaičiuot" ir jokių kontrargumentų nepateikt. Tokiais atvejais būtų geriau išvis patylėt- protingesnis atrodysi ;) Pasiskaityk Wikipediją- amerikiečiai tenuvažiavo 120 kilometrų. Apsilankyk tam pačiam Nissan puslapy ir pamatysi, kad sportiškas vairavimas, muzikos klausymas, šildytuvas ar kondicionierius kerta per nuvažiuotus kilometrus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 13:27 
     
Simplicity rašė:
rimka rašė:
Simplicity rašė:

...


Nemoki skaičiuoti :D ir dar ne tik tai, dar ir savo nuožiūra keiti parametrus, kaip pačiam teisingiau atrodo.


Tai taip, protingiausia numest "nemoki skaičiuot" ir jokių kontrargumentų nepateikt. Tokiais atvejais būtų geriau išvis patylėt- protingesnis atrodysi ;) Pasiskaityk Wikipediją- amerikiečiai tenuvažiavo 120 kilometrų. Apsilankyk tam pačiam Nissan puslapy ir pamatysi, kad sportiškas vairavimas, muzikos klausymas, šildytuvas ar kondicionierius kerta per nuvažiuotus kilometrus.


nu matai, gal man taip nėra svarbu protingai pasirodyti ;D

išsirinkai mašiną, susigalvojai kad ji bus vairuojama tokiom sąlygom kad te nuvažiuos tik tiek. Beje ten kur Driving condition, tame pačiame linke kur davei, prie city trafic rodo 169km. O riedant ant 60, visas 200+km. bet ne nuo to reikėjo pradėti, o nuo kj/km ar bent jau kwh/100km. beje pas Leaf 765 kJ/km yra labai daug, kaip elekromobiliui, (palyginimui netgi gerokai galingesnis Tesla roadster tik ~500kj/km). Kaip matau čia testo sąlygos buvo maišytos, ir tiek energijos sunaudojimo gavo kai tenuvažiavo 117km iš baterijos talpos, čia jau ne taupant.


beje, kokiomis sąlygomis pats su savo dyzeliu mieste gauni 4,5l ?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 569
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 14:19 
     
Klausyk, riedulį, kuo tau neįtinka skaičiai iš Nissan ir Nissan USA puslapių? :) Ir prie ko čia Tesla, kai kalba eina apie automobilį paprastam mirtingajam? :D Gal turi atliekamą 100 tūkstančių eurų Tesla Roadsteriui?
Aš tau paėmiau konkrečius skaičius iš konkrečios situacijos- savo patirties. Į darbą aš važiuoju 40 kilometrų, lygiai tiek pat sukariu ir kelionei namo. Kuro sąnaudos irgi realios, nes važinėju nuo pilno bako iki pilno bako, tad pasiskaičiuoti nėra sunku, o automobilis dar ir savo kompiuterį turi, kuris kažkodėl vidutines sąnaudas pateikia dar mažesnes nei 4.5l. Tavo "riedėjimas 60km/h greičiu" man netinka, nes 2/3 kelio aš nuvažiuoju greitkeliu, kuriame greitis 120km/h. Likusį trečdalį santykiu 70:30 dalinasi užmiestis su 80km/h greičiu ir miestas :) Kaip matai, mano atveju emobilis nepasiteisintų, nes kol kas jis neatitinka mano poreikių- būčiau priverstas spausti greičiau nei 60km/h ir eikvoti ribotus resursus.
Emobilį įsivaizduoju tik kaip antrą šeimos automobilį, kai reikia pavažiuot iki parduotuvės šio bei to nusipirkt ar pasimalt po miestą. Užmiestyje, bent kol kas, tik normalus automobilis su VDV. Aš nesu prieš emobilius, tačiau pulti kurti infrastruktūra tam, kuo dar net nesinaudoja turtingos ir labai turtingos šalys, mano akimis yra labai kvaila. Panašu, kad kažkas nori sukišti savo taukuotas rankas į valstybės kišenę.

p.s.
Man labai įdomu kaip emobiliai susidoros su žiemomis, kai temperatūra krenta 10'C žemia nulio (kartais ir visus 20). Ar tik neteks tokiam "padarui" šildomo garažo statyt, kai tradiciniam automobiliui pakanka akumuliatorių nakčiai išsiimt ir į namus parsinešt (čia kai naktim iki -20 ir žemiau temperatūra nukrenta). Kitas dalykas yra šildymas. Jei įprasti automobiliai salono šildymui naudoja nemokamą šilumą, tai emobilis tam reikalui turės naudoti papildomus baterijos resursus. Skaičiau, kad Nissan'as tam reikalui išleido papildomą arktinį paketą- šildomą vairą ir šildomas sėdynes, kad reiktų mažiau pečiuką kūrenti :) Belieka sulaukti kol emobilių užsipirks skandinavai ir pasidalins savo patirtimi.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 16:59 
     
šitas pavyzdys buvo kaip teisingo elektromobilio, kokybiškiau padaryto, ne kaip koks tai REVAi ar Buddy su kuriais visai net grūzas važinėt būtų. Nu bet tarkim iMiEV naudoja ~380kj/km tai tik puse to ką nissanas. Th!nk City ~580, Blade Electron ~650. Už Leaf'ą daugiau valgė tai tik kiek pamenu Chevrolet Volt, ir visokie miesto autobusai :D


O dabar ko tu nesupranti apie infrastruktūrą? Nežinai ar daug žmonių gali įstengti nusipirkti mašiną už 50k? pasidairyk kokiam Vilniui ar Kaune, ne kokioje nors Šilalėj ar gretimam kaime, ir pamatysi kokiomis mašinomis dėdės lietuviai važinėja.

infrastruktūra ir kitos privilegijos, ką dabar dauguma šalių suteikia elektromobilių vairuotojams, tikrai padidins elektromobilių pardavimus, o tai paskatins ir konkurenciją rinkoje, technologijų tobulinimą ir kainų kritimą.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 569
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 18:35 
     
Tai ko čia tada visi skundžiatės jeigu Lietuvoje kiekvienas viduriniosios klasės atstovas gali su poros metų senumo BMW ar MB važinėt... Ko tada tą Kubilių kaltinat, kad minimumas per mažas, iš pensijos išgyvent neišeina? Ir kodėl tada vidutinis automobilio amžius Lietuvoje- 15 metų? :D
Sarkazmą šalin, tegul kalba skaičiai. iMiEV kainuoja praktiškai tiek pat kiek ir LEAF'as- apie 30 tūkstančių eurų. Jei su LEAF'u dar galima išvažiuot į užmiestį, tai su tuo iMiEV tik po miestą važinėt. Nepyk, bet neįsivaizduoju 3-4 asmenų šeimos į iMiEV sukištos. Kaip jau rašiau, tegul tą infrastruktūrą kuria tie kas turi pinigų, nes Lietuva emobiliams dar nepribrendus. Be to, nėra ta Lietuva tokia didelė, kad galėtų įtakot technologijų tobulėjimą, konkurenciją ir tuo labiau kainų kritimą. Lyginant su tokia Rusija ar Vokietija, mes esam apskritas nulis. Įtariu, kad kokioj Prancūzijoj ar Ispanijoj per mėnesį parduodama tiek naujų automobilių kiek Lietuvoj jų parduodama per metus.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4717
Reputacija: +374
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-07-02, 20:13 
     
:D o tu žinai kas būtų, jeigu visi iš vidutinės klasės pradės sau elektromobilius pirkinėtis? :D nebe užtektų ir naujosios elektrinės.

O tau kad tik ginčytis, šiaip tai abu jie yra skirti miestui, nuvažiuojamas atstumas jų apytiksliai yra vienodas. Dydžiu daugiausiai skiriasi tik iš išorės, o oficialiai, iMiEV yra keturvietis. še paveiksliukas tavo silpnai vaizduotei http://greentechfor.us/wp-content/galle ... _hi_14.jpg

O apie Lietuvą, tai kaip čia tave suprasti? Tipo esat menki atsilikę šūdžiai, tai tokiais ir likit?
Pas mus ne tik jais važinėjančių, bet ir elektromobilių gamintojų galėtų atsirasti.


p.s. neužsiciklink ties tik pora žinomų automobilių, jų yra daug daugiau, ir vis atsiradinėja naujų. Daug yra ir visokių dviviečių kainuojančių 20k eurų ir mažiau. Tokių kaip Tazzari Zero pvz. Tokie tai dar per pus mažiau elektros reikalauja.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 569
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2011-08-04, 14:08 
     
Perskačiau visa temą nuo pradžių. Perdaug paikų ginčų - bet yra ir gerų minčių.
Aš jau vairuoju vidaus degimo varikliu varomas auto 40 metu. Nusibodo.
Vidaus degimo varikliui 120 daugiau metų nuo išradimo. Kiek galima !!
Labai noreciau pavazinet ir elektromobiliu. ELINTOS elektromobiliu vaziavau - po ju kiema. Nuostabiai patiko. Man nera per daug idomi ta ekonomija.. Jei elektromobilis kainuos bent TIEK PAT ir kuras (elektra) TIEK PAT kiek įprastų auto - man to gana.
Juk pasaulis bus švaresnis. Jokio tepalo. :-)) Auto patikimesnis. Ten nera kam gest (beveik). Asinchroninis variklis - amzinas. valdymo elektronika manau patikima. O visa kita - zinoma ir pazistama. Del ridos - 150-200 km gana, nes e-mobilis antra auto. (20-30 metu tikrai)
Jis dar negreit pakeis "tikrąjį auto". Bet - 90 proc savo ridos km. aš vaziuoju i darba (4 km) i Kauna (12 km). Bet svarbiausia -- yra tiesiog vidinis dvasinis poreikis apsiet pagaliau be alkūninio veleno, be švaistiklių, vožtuvu ir įpurskimo. Be dyzelio - benzino pilstyklų !!
Mano gyvenimas, pomėgiai, darbas yra susiję su elektra - gal todel taip.. :-))
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-02, 14:11
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'