Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-26, 14:52 
     
Sunku patiketi kad jis tikrai skirdo :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-28, 18:42
Pranešimai: 1554
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-26, 14:54 
     
Siaip jau tai Antonovo gamykla buvo ir yra Ukrainoje kur ir buvo pastatytas AN225 vieninteliu egzemplioriumi. Po TSRS griuties buvo beveik isneziotas dalimis, bet atsigavus pervezimam berods per metus suremontuotas ir sertifikuotas. Pati rusija su AN225 nieko bendro neturi, iskyrus tai jog jo kontravimo metu Ukraina buvo TSRS sudetyje ir AN225 buvo skirtas nesti Buran ant kupros. Siuo metu svarsoma galimybe AN225 ant stogo padaryti bagazine nes kelti gali daugiau nei telpa.
  • +2




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 270
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-26, 15:01 
     
Visiškai teisingai, straipsnyje klaidinanti informacija.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-24, 16:00
Pranešimai: 24
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-26, 18:05 
     
matyt milžino varikliams jo svoris buvo nemenka našta kad bandymuose teleido pakilti iki 1km. Net negaliu įsivaizduoti kokį balvoną su dabartinėmis technologijomis sukurtų... Į jį prikištum begalę įprastų kulkosvaizdžių, ir to užtektų-jis būtų mirtinai pavojingas. Bet viena problemėlė- į jų silpnają vietą ir apskritai į jį patį būtų labai lengva pataikyt... :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-07-23, 19:40
Pranešimai: 770
Miestas: Kaunas/Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-26, 18:33 
     
Tai kad kaži ar šiais laikais dar apsimoka tokius gigantus daryti.

Žymiai mažesni lėktyvai gali talpinti daugiau žmonių.
Bombardavimams vėlgi reikia kitokių lėktuvų.
Krovinių gabenimui vėlgi turime lėktuvų.

Šiaip tai norėčiau pamatyti šį lėktuvą skrendantį :)
  • 0


_________________
Pagarbiai,
bullka



Užsiregistravo: 2009-04-28, 20:18
Pranešimai: 744
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-27, 10:57 
     
na kaip zinome an225 is krumu istrauke nes niekas kitas tokiu kroviniu paprasciausiai negali pervezti per tokius terminus. vadinasi poreikis yra. o ir kuo didesne transporto priemone tuo mazesne 1kg pervezimo savikaina
  • 0




Užsiregistravo: 2010-01-29, 10:49
Pranešimai: 270
Reputacija: +96
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-27, 12:01 
     
Paramotoras rašė:
o ir kuo didesne transporto priemone tuo mazesne 1kg pervezimo savikaina

o jei reiktu pervežti iš viso tik du kilogramus, arba jei reiktu pervežti milijoną tonu? ;) Tai kaip tuomet su tavo aksioma?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-13, 19:07
Pranešimai: 703
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-27, 12:08 
     
Kilgoras Trautas rašė:
Paramotoras rašė:
o ir kuo didesne transporto priemone tuo mazesne 1kg pervezimo savikaina

o jei reiktu pervežti iš viso tik du kilogramus, arba jei reiktu pervežti milijoną tonu? ;) Tai kaip tuomet su tavo aksioma?

tam ir yra skirtingi gabenimo tipai. Jei krovinys mažas ir nėra itin skubus, jis pergabenamas įduodant jį autobuso vairuotojui, įdedant į lėktuvo laisvą bagažo skyrių ir t.t. Kada milžiniškas krovinys, tada kraunama į didelį laivą. Tam ir yra logistika, kad ji suskaičiuotu kaip efektyviausiai veikti. Nebent neskaičiuoji pinigų ir sakykim šiandien užsisakęs, rytoj jau nori kad anglis, skirtas pečiui kūrenti, tau būtu atgabento iš kito žemyno. Tada jau privačiais lėktuvais tą krovinį pristatinės,kad tik spėtu.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-27, 14:17 
     
Arns rašė:
Kilgoras Trautas rašė:
Paramotoras rašė:
o ir kuo didesne transporto priemone tuo mazesne 1kg pervezimo savikaina

o jei reiktu pervežti iš viso tik du kilogramus, arba jei reiktu pervežti milijoną tonu? ;) Tai kaip tuomet su tavo aksioma?

tam ir yra skirtingi gabenimo tipai. Jei krovinys mažas ir nėra itin skubus, jis pergabenamas įduodant jį autobuso vairuotojui, įdedant į lėktuvo laisvą bagažo skyrių ir t.t. Kada milžiniškas krovinys, tada kraunama į didelį laivą. Tam ir yra logistika, kad ji suskaičiuotu kaip efektyviausiai veikti. Nebent neskaičiuoji pinigų ir sakykim šiandien užsisakęs, rytoj jau nori kad anglis, skirtas pečiui kūrenti, tau būtu atgabento iš kito žemyno. Tada jau privačiais lėktuvais tą krovinį pristatinės,kad tik spėtu.

Apie ką tu čia :-(
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-13, 19:07
Pranešimai: 703
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-01-27, 23:30 
     
Kilgoras Trautas rašė:
Arns rašė:
Kilgoras Trautas rašė:
Paramotoras rašė:
...

...

tam ir yra skirtingi gabenimo tipai. Jei krovinys mažas ir nėra itin skubus, jis pergabenamas įduodant jį autobuso vairuotojui, įdedant į lėktuvo laisvą bagažo skyrių ir t.t. Kada milžiniškas krovinys, tada kraunama į didelį laivą. Tam ir yra logistika, kad ji suskaičiuotu kaip efektyviausiai veikti. Nebent neskaičiuoji pinigų ir sakykim šiandien užsisakęs, rytoj jau nori kad anglis, skirtas pečiui kūrenti, tau būtu atgabento iš kito žemyno. Tada jau privačiais lėktuvais tą krovinį pristatinės,kad tik spėtu.

Apie ką tu čia :-(

Tarkim reikia pergabenti 1000 t. Galima gabenti visą svorį vienu reisu (tarkim laivu), arba keliais reisais (lėktuvu). Dar vienas pavyzdys, 40 t vienu reisu su fura, ar 20 reisu su krovininiu busu. Kuriuo atveju pigiau ? Nesigilinant į krovinio specifiką ar terminus. Manau pakankamai aiškiai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-03-11, 13:53
Pranešimai: 327
Reputacija: +121
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'