Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-24, 01:54 
     
Apie platesnį automatinių dėžių naudojimą Lietuvoje manau dar ankstoka kalbėti, kadangi didžiosios dalies mūsų automobilių apskaičiuotas resursas jau seniai pasibaigęs, ir jas reikia neišvengiamai nemontuoti bei keisti susidėvėjusius mazgus. O dabar kiek yra Lietuvoje kvalifikuotų automatinių dėžių meistrų, ir kiek kainuoja jų paslaugos? jau nekalbant apie detales.
Automatinės dėžės privalumas dėl kurio niekas nesiginčija - komfortas kamsčiuose. Tačiau kiek Lietuvoje didelių miestų kuriuose ši problema yra iš tikrųjų aktuali?
Kogero dar mažiausiai 10metų, net ir didžiausi tinginiai turės derintis prie didesnės dalies autoparko ir mokytis perjungti pavaras patys. Tai nėra taip sudėtinga, tuos 3 judesius įvaldyti užtrunka kiek? 1? 2? 3valandas? toks vaizdas kad kai kuriems čia besireiškiantiems pavarą perjungti, tai vos ne kaip lėktuvą nutupdyti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 507
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-24, 09:46 
     
PCP rašė:
O dabar kiek yra Lietuvoje kvalifikuotų automatinių dėžių meistrų, ir kiek kainuoja jų paslaugos? jau nekalbant apie detales.


Tai, kad ir su mechaninių dėžių meistrais nepyragai - dažniausiai irgi ką gali tai surasti laužyne dar gyvą (tarkim iš UK, dėžės identiškos) ir pakeisti visą. Kai pradeda pačioj dėžėj krapštytis rezultatas nenuspėjamas. Apie Samsoną nekalbu, bet ten ir lyga ne ta :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3076
Reputacija: +403
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-24, 19:02 
     
FtBall rašė:
Smėlis rašė:
Fostil rašė:
Nu ir kam ta mechanine siais laikais reikalinga? Seimoje 3 automatai ir ne vienas nebeplanuoja pirkti mechanines. Kuo mechanine geriau uz automata? Ogi niekuom. Prajuokino vienas komentatorius "tikri vyrai" mat atsirado, greiciau "tikri keliu gaideliai" tiktu sitoi vietoi.

Jei kalbam apie senesnius automatus:
1. Kuro sąnaudos
2. Šlykštus lėtumas (kartais net pavojingas)
3. Eksploatacinės išlaidos
4. Vairavimo malonumas (subjektyvus reikalas)
5. Pradinė įsigijimo kaina
Jei kalbėtume apie naujas dėžes (DSG ir t.t.), tuomet reikalai jau visai kiti.


Kokie tie senesni automatai? Turėjom 1990 arba 1989(tiksliai nepamenu) metų mazda626 automatą.
Automatai kuro naudoja daugiau iš esmės dėl to, kad riedant nuo kalno pas juos "įsijungia laisva pavara", tai yra variklis atjungiamas nuo ratų, o su mechanine pavarų dėže laikai įjungtą pavarą, todėl variklis sukasi nuo ratų.
Lėtumas - subjektyvus dalykas. Jei kalbant apie vidutinį vairuotoją, neprofesionalą, tai su automatu pagreitis didesnis, nes mažai vairuotojų perjungs pavaras greičiau už automatą. Be to, su automatu taip pat galima užsikelti apsukas, būtent su ta mazda(2.2 benzinas) paspaudus iki dugno, apsukos pasiekia 5000 kol persijungia pavara.
Eksploatacinės išlaidos taip pat subjektyvu. Tvarkingai važiuojant, automatas laikys ilgiau nei mechaninės pavarų dėžės sankaba.
Vairavimo malonumas tikrai pats subjektyviausias dalykas. Bet manau visi man pritartų, kad mieste automatas geriau nei mechaninė, nes nereikia junginėti pavarų, tiesiog įsėdai, įjungei D ir važiuoji. Privažiuoji šviesoforą, spaudi stabdį ir viskas. Užsidega žalia šviesa - atleidi stabdį ir viskas. Jei prieš statų kalną tai dar geriau. Atgal nepariedėsi, neužgesi netyčia.


turėjau kažkada ir aš tokią pačią :D tik su 2,0,

tai jeigu sugrįžus prie punktų

1, važiuojant tiesiai jos yra identiškos. važiuojant mieste, priklauso nuo vairavimo įpročio ir kaip supranti automobilio darbą, gali būti didesnės, gali būti tokios pat.

2 B.S. koks dar šlykštus lėtumas? :D čia kažkoks stereotipas apie automatus ar ką? ten tik sankabos pedalo nėra, greičio pedalas savo vietoje ;D

3. eksplotacinės išlaidos? ant 100 tūkst km, kartą keičiau skystį, kainavo ~20lt, nes pats supyliau. O dabar galim pakalbėti apie variklio eksplotaciją, ir kaip jis dėvisi ant mechaninės ir automato.

4. automatas čia laimi. tiek ir komforto prasme važinėjant miestu, tiek ir (čia jau įpač subjektyvus reikalas) besismaginant slalome ant sniego, kai stabdai kaire koja o vairą laikai visada abiem rankom.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo rimka 2012-03-24, 19:08. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 562
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-03-24, 19:06 
     
Arthuras rašė:
4. Negalima tempti, stumti(sugedus reikia kviesti pagalbą, kuri galėtų užkelti varančiuosius ratus ant savęs).


Melas.

galima ir ją temti ir su ja temti ir stumti ir išjungti variklį riedant, ir netgi važiuojant netyčia į parkingą jungti :D nieko neatsitinka. tik neina užstumti, nes kol nedirba variklis, visada būna laisva pavara.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-12-22, 19:58
Pranešimai: 562
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'