[align=justify]Po skambių žodžių, daug žadančių tech. parametrų ir blizgančių skaidrių demonstravimo birželio 22 d. iš Fremont (Kalifornija) mieste esančios gamyklos išriedėjo pirmieji Tesla Model S. [/align][web]http://www.wired.com/autopia/wp-content/gallery/tesla-test-drive/062212-tesla-testdrive-163edit.jpg[/web]
Tesla Model S premium klasės 4 durų sedanas ir jo kainai svyruoja nuo $57,400 iki $77,400 (154,980Lt - 286,380Lt) priklausomai nuo komplektacijos. Tačiau Tesla motors įkūrėjas ir generalinis direkotorius (CEO) Elon Musk ateityje žada pristatyti ir mažiau nei $30,000 (81,000 Lt) kainuojantį elektromobilį masinei rinkai. Šiais metais Tesla motors žada pagaminti 5000 Tesla Model S, o sekančiais 20,000.
Techninės charakteristikos lyginant su Nissan Leaf:
Nissan Leaf
Surenkama: Japonijoje: Oppama, Tochigi, Yokohama (2010)
D. Britanijoje: Sunderland (2013)
JAV :Smyrna, Tennessee (late 2012)
Kėbulo tipas: 5 durų hečbekas
Variklis: 80 kW (110 AG), 280 Nm
Baterija: 24 kWh (ličio jonų)
Nuotolis pilnu įkrovimu: 117 km EPA Bazė: 2,700 mm
Ilgis: 4,445 mm
Plotis: 1,770 mm
Aukštis: 1,550 mm
Svoris: 1,521 kg
Kaina: ~ 103,500 Lt
Tesla Model S (negalutiniais duomenimis) Surenkama: JAV Fremont (2012)
Kėbulo tipas: 4 durų sedanas
Variklis: 310 kW (416 AG), 600 Nm;
270 kW (362 AG), 440 Nm
Baterija: 85 kWh (ličio jonų)
Nuotolis pilnu įkrovimu: 426 km EPA Bazė: 2,959 mm
Ilgis: 4,976 mm
Plotis: 1,963 mm
Aukštis: 1,435 mm
Kaina: ~ 154,980Lt
Slashdot retoriškai klausia ar 160 mylių nuvažiuojanti ir daugiau kaip $50,000 kainuojanti mašina yra verta pirkėjų dėmesio?
Tikras grazuolis!
Turint omeny su kuo ji galima lygiuoti pagal galia, greiti ir "kuro efektyvuma", tai tikrai vertas savo pinigu. Aisku butu idomu pasibandyti kaip jis vaziuoja, kokia komforto klase ir pan., omeny su kuo galima lyginti, ar su kokiu opeliu, ar su pasatu o gal bmw/merso ar net porche komfortu. O siaip tikiuos, kad Tesla pasieks savo tiksla - sukurs santykinai pigu, galinga grazuoli, galinti nuvaziuoti pakankamai dideli atstuma
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Draugas su bendradarbiu vokieciu vazinejosi tesla roadster (nuosavas) pries pora metu, tai sake nuvaziavo pagal oficialu kilometraza. Tikiuosi pavyks gauti kada i rankas sita grazuoli isbandyt
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
160 mylių (260 km) bazinė versija. Už papildomą mokestį gali imti didesnes baterijas, kurios jau trauks virš 400 km. Problema tik ta, kad tos baterijos kainą turbūt 2x iškelia
0
Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13 Pranešimai: 2874 Miestas: Kaunas
Na bet komplektacijoj parasyta 154k LTL - 426 km, tai bazine versija dvigubai pigesne?
Patyrinejau.
Na siaip bazine versija 49.900$ t.y. 137 500 LTL (nurieda 160 mylias) tai ne toks ir skirtumas tos baterijos.
Beto cia tik pirmos versijos, toliau bus tik pigiau, kazkur skaiciau kad isleis tik 5000 automobiliu tokiu. Gamintojai zada sumazint kaina iki 30 000$ artimu metu, jei kaina ir toliau kris, tai neuzilgo isaus elektromobiliu era.
0
_________________ Don't worry. Jeb taught me this.
kitais metais planuoja pagaminti 20.000. Siais metais gamins tik brangesnes versijos - daugiau galios, pribambasu daugiau visokiu ir pan., stiklinis stogas, dazymai ypatingesni, mandresnis salono aptraukimas.
Akumui berods 8 metu garantija su neribotu kilometrazu - ko dar gali noret ? Kai itariu po 8 metu ant perdirbimo akuma parduosi uz tiek, kiek jis dabar kainuoja
O jau ir Model X pradejo konstruoti. Sitas turetu but dar gerokai pigesnis ir gal net tilps i 100.000LT.
Man asmeniskai ziauriai patinka tas milziniskas ekranas! Niekaip nesuprantu, kodel i VDV masinas juos montuoja tokius maziukus...
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Labai įdomu kokiose sąlygose tokie skaičiai gauti, a?
Iš kitų tamstelės pasisakymų spėju, kad supranti kokios sąlygos. Tikrai po smėlynus išmynus gazą neraižė. Gal lygiu asfaltu ant 80 km/h ir nuvažiuotum nurodytą skaičiuką. Čia EPA duomenys ir Tesla Model S atveju spėjami, net wired žurnalistai negavo galimybės išmėginti
Cituoti:
And more importantly, we’re unable to put Tesla’s range claims to the test.
Pati Nissan nurodo 76 iki 169 km atstumą, kadangi parametrai gali skirtis priklausomai nuo lauko temperatūros, važiavimo stiliaus, etc. Vis tik tikiuosi, kad ir su baziniu Tesla Model S pavyktų iš Vilniaus į Palangą be sustojimo nuvažiuoti, o gal ir iki Šventosios datrauktų
immortallt rašė:
Aisku butu idomu pasibandyti kaip jis vaziuoja, kokia komforto klase ir pan., omeny su kuo galima lyginti, ar su kokiu opeliu, ar su pasatu o gal bmw/merso ar net porche komfortu. O siaip tikiuos, kad Tesla pasieks savo tiksla - sukurs santykinai pigu, galinga grazuoli, galinti nuvaziuoti pakankamai dideli atstuma
Opelių irgi yra visokių Čia premium klasės sedanas už min. 154, 000 Lt, tagi galim lyginti Mercedes E klase, BMW 530xd, 525i, kurių baziniai modeliai mažiausiai 40, 000 Lt pigesni, o Porshe nebent Cayenne dėl patogumo perka, bet čia SUV, ne ta klasė. Surinkimo kokybė labai gera ir komforto gali pritrūkti tik amerikiečiams
Cituoti:
The build quality is impressive for such a small automaker, with the dash, seats and trim feeling solid and well assembled. There’s a notable lack of storage, with no door pockets available, but a massive tray sits between the driver and front seat passenger ready for a sizable amount of assorted detritus. The seats are comfortable enough, although in this Performance model we’d welcome a bit more side bolstering.
Man asmeniskai ziauriai patinka tas milziniskas ekranas! Niekaip nesuprantu, kodel i VDV masinas juos montuoja tokius maziukus...
O man tai bene vienintelis dalykas, kuris nepatinka visame automobilyje. Nesuprantu kam jis.
Aš tokios pat nuomonės kaip ir Smėlis, kam reikalingas mašinoje touchscreenas [web]http://www.wired.com/images_blogs/autopia/2012/06/062212-TESLA-TESTDRIVE-215edit-660x440.jpg[/web] Turėdamas iphone 4s prie vairo patirties neįsivaizduoju, ką važiuodamas sugrabaliosi?
Na bet komplektacijoj parasyta 154k LTL - 426 km, tai bazine versija dvigubai pigesne? Patyrinejau. Na siaip bazine versija 49.900$ t.y. 137 500 LTL (nurieda 160 mylias) tai ne toks ir skirtumas tos baterijos. Beto cia tik pirmos versijos, toliau bus tik pigiau, kazkur skaiciau kad isleis tik 5000 automobiliu tokiu. Gamintojai zada sumazint kaina iki 30 000$ artimu metu, jei kaina ir toliau kris, tai neuzilgo isaus elektromobiliu era.
Visų pirma, šiuo metu bazinės versijos nėra. Dabar yra tik prabangios su 85 kWh didžiausia baterija. Kainuoj $87900 ir $97900. Čia turbūt su $7500 susigrąžinimu. Pigiausia versija su 40 kWh batareika kainuos $49900. Kitaip sakant, į užsienį automobilis iškeliautų kainuodamas mažiausiai $57400. Tuomet pridėkime muitus ir logistikos išlaidas ir gausime jau turbūt mažiausiai $70000. Kitaip sakant, pigiausia versija Europoje kainuos apie 200000 LTL, su kuria idealiomis sąlygomis galėsi nuvažiuoti 260km ir tada krauti ar ne 8 valandas.
Pažanga elektromobilių rinkoje su Model S tikrai akivaizdi, bet šviesaus rytojaus dar teks luktelt.
0
Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13 Pranešimai: 2874 Miestas: Kaunas
Visų pirma, šiuo metu bazinės versijos nėra. Dabar yra tik prabangios su 85 kWh didžiausia baterija. Kainuoj $87900 ir $97900. Čia turbūt su $7500 susigrąžinimu.
Dėl to susigrąžinomo tai nervai ima, kam milijonieriam pašalpas dalinti ? Verčiau mokesčių moėtojų pinigus į sveikatos sistemą investuotų. Gerai, kad aš ne amerikietis
Visų pirma, šiuo metu bazinės versijos nėra. Dabar yra tik prabangios su 85 kWh didžiausia baterija. Kainuoj $87900 ir $97900. Čia turbūt su $7500 susigrąžinimu.
Dėl to susigrąžinomo tai nervai ima, kam milijonieriam pašalpas dalinti ? Verčiau mokesčių moėtojų pinigus į sveikatos sistemą investuotų. Gerai, kad aš ne amerikietis
Nu matai, tie $7500 grąžinami nepriklausomai nuo to kiek automobilis kainuoja, su sąlyga, jei jis "žalias". Model S atveju, tai teisingai, atrodo lyg turčiams dar lengviau darosi, bet jei vidurinės klasės žmogus perka elektromobilį, kuris kainuoja $20000, tai tie $7500 jau daug reiškia. Aišku $20000 kainuojančio automobilio teks luktelt...
Beje, atrodo už hibridus irgi tie patys $7500 grąžinami.
0
Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13 Pranešimai: 2874 Miestas: Kaunas
Juk gi galima pažiūrėt kainas europoje, tesla turi savo atstovybių šveicarijoj vokietijoj danijoj, kai paskutinį kartą žiūrėjau tai roadsterio kaina mažai ką skyrėsi europoje ir amerikoje
Juk gi galima pažiūrėt kainas europoje, tesla turi savo atstovybių šveicarijoj vokietijoj danijoj, kai paskutinį kartą žiūrėjau tai roadsterio kaina mažai ką skyrėsi europoje ir amerikoje
Nu dėl to mažai...:
US - ~301 378 LTL
UK - ~373 930 LTL
0
Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13 Pranešimai: 2874 Miestas: Kaunas
Skeptikai, BMW 5 bazinis modelis kainuoja tikrai ne 100.000 Lt. Kitas dalykas, cia ne baziniai, o premium kainas man rodos ziuri, nes siais metais gaminami tik premium ar performance (tingiu ziuret kaip uzvadino)
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Skeptikai, BMW 5 bazinis modelis kainuoja tikrai ne 100.000 Lt. Kitas dalykas, cia ne baziniai, o premium kainas man rodos ziuri, nes siais metais gaminami tik premium ar performance (tingiu ziuret kaip uzvadino)
Na gal su tuo BMW ir persistengiau anyway Tesla Model S tai luxury EV kas turi daug šlamančių.
Girdėjau kad norint pakrovimą susiorganizuot ne kelių KW linijos reikia. Taigi nepamirškim, kad iš butuko per langą prailgintuvą išsimetę nelabai pakrausim
Girdėjau kad norint pakrovimą susiorganizuot ne kelių KW linijos reikia. Taigi nepamirškim, kad iš butuko per langą prailgintuvą išsimetę nelabai pakrausim
Gal kas žino tiksliau?
Blogai girdėjai eina kraut iš rozetės, bet toks krovimas užtrunka visą naktį, tuo tarpu už papildoma mokestį jie gali pastatyti įrenginį su kuriuo gali pakraut per kelias h ar net greričiau
Girdėjau kad norint pakrovimą susiorganizuot ne kelių KW linijos reikia. Taigi nepamirškim, kad iš butuko per langą prailgintuvą išsimetę nelabai pakrausim
Gal kas žino tiksliau?
Blogai girdėjai eina kraut iš rozetės, bet toks krovimas užtrunka visą naktį, tuo tarpu už papildoma mokestį jie gali pastatyti įrenginį su kuriuo gali pakraut per kelias h ar net greričiau
ačiū bet jei rimtai tai googlinu ir randu tik reklamas pie technologijas kad galima pakrauti per 30min Nissan leaf ir pan. Tačiau nerandu net reklamos kad iš "rozetės" eitų
pagal lesto užtenka:
* „Elektrinės viryklės“ tarifo planas gali būti taikomas esant visoms šioms sąlygoms:
Jūsų objektui yra suteikta ne mažesnė nei 7 kW leistinoji naudoti galia,
.....
Del ekrano - visi mygtukai reikalingi vaziuojant yra ant vairo. Didelis ekranas labai smagu navigacijai, meniu, kai lauki kazko paskaitinet kazka, susitvarkyti muzikos sarasa, persidaryti meniu kaip nori ir t.t. ir t.t.
Del pakrovimo, tai yra greito krovimo stoteles, kurios pakrauna ~80% akumo per 30min (cia grubiai, priklauso nuo kiekvienos masinos ir akumo skirtignai) bei kraunama namie. Vat per kiek namie gali pasikrauti su Lietuvoje apribojimu buitiniams vartotojams paskaiciuoti nemoku, bet tiksliai zinau, kad jei nori, gali pasiimti didesne rezervine galia su kazkokiu tai abonentiniu mokesciu, visai kaip pramoniniai vartotojai.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Del ekrano - visi mygtukai reikalingi vaziuojant yra ant vairo. Didelis ekranas labai smagu navigacijai, meniu, kai lauki kazko paskaitinet kazka, susitvarkyti muzikos sarasa, persidaryti meniu kaip nori ir t.t. ir t.t.
Navigacijai didelio ekrano visiškai nereikia. Vairuojant į jį apskritai tik žvilgtelt kartais tereikia. Tam net 5" ekranėlio daugiau nei per akis. Be to, ekrano vieta visiškai niekam tikusi, kad galėtum žiopsot į tą navigaciją. Nulėksi nuo kelio taip. Fiziniai mygtukai klimos ar vėjelio nustatinėjimui kur kas patogiau, nei ekrano maigymas, kai tam į tą ekraną reikia žiūrėt, o mygtuką galima tiesiog užčiuopti.
Kitas klausimas: kaip po velnių, tokio dydžio ekranas atrodys vairuojant naktį? Net ir "naktinių" spalvų atveju, jis švytės. Negaliu pakęsti netgi visokių mėlynų/raudonų skydelių apšvietimų, o šitas švytintis gigantas turėtų dar labiau nervinti. O ir elektros jis ir visos tos nVidia plokštės papildomai srebia.
Kiek tu kažką jame skaitysi? Kartą per mėnesį ar pusmetį? Aš tai duok dieve tiek. O štai reguliuosiu klimą ar kitus dalykus bent kasdien, o vairuosiu tamsoje kas antrą dieną, o žiemą netgi kasdien. Tai man iš to televizoriaus naudos nulis.
0
Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13 Pranešimai: 2874 Miestas: Kaunas
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume