Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Energija ir energetika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-10, 17:14 
     
MANTASM rašė:
Su dauguma pasisakančių sutinku. Labiausiai deformuojamos važiuojančios mašinos padangos, jos labiausiai ir įšyla, kartu šildo ir kelią. Manau, kad kelias mažai dėl to deformuojamas, jis yra pakankamai kietas, todėl padarius kelią su pjezoelementais, kelias taptų minkštesnis. Šalia padangų deformacijos atsirastų papildomos mašinai sąnaudos dėl kelio dangos deformacijų. Jau vien tai, kad pjezo elementai stovint automašinai negamina el.energijos, būtinai reikia automobilio judėsio, kitaip nėra kaip paimti energijos, taigi užmačios aiškios, jos pavogti iš važiuojančio automobilio. Pagamintos elektros energijos bus mažiau nei sunaudos kuro automobiliai, nes dalis energijos deformuojantis pjezo elementas pasklis šilumos būdu, kitaip ir negali būti.
Žinau vienas buvo padaręs vartelius, kuriuos atidarant pompuojamas vanduo. Kiek gi ten sunkiau atidaryti vartelius gal ir nesvarbu, bet visdėlto tai sunkiau. Ir vienu ir kitu atveju tikrai parazitinis energijos iš gavimo būdas.


Klysti. Visi tie pjezo elementai kely, tai nuostoliai automobiliui. Isivaizduok visiskai kieta kelia ir kietas padangas kai riedama be deformaciju - riedi kaip tiesiu pavirsiumi. Jei tik kelias minkstesnis ir deformuojas - pries padanga riedant visad buna mazytis kalnelis i kuri turi ikilt. Palyginimui labai minkstas kelias tai tas pats kas vaziavimas is kelio duobes, tiek kad tos duobes niekad nesibaigia.

Del tos pacios priezasties plentiniai sportiniai dviraciai naudoja itin kietas ir siauras padangas - kad butu kuo mazesnis salytis su keliu ir kad kuo maziau padangos deformaciju (kelio deformacijos cia neaktualios del mazo dviracio svorio)
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +152
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-10, 17:19 
     
Žygis rašė:
Manau, kad anksciau ar veliau Lietuvoje atsiras mokamu keliu. Kaip zinome visus kelius reikia remontuoti. Kelio operatorius, atnaujindamas kelio danga gales prikisti tu generatoriu visoje atkarpoje taip pasididindamas pajamas sau.
Paimkime paprasta pavyzdi - 10 Km atkarpa su generatoriais per 1val pagamina 5MW. Pardavus sia energija elektros tiekejams bent po 10ct/kW gautume 5000KW*10ct=500Lt/val=360.000 Lt/men. Ar blogas biznis?
Visos savivaldybes verkia, kad vis truksta pinigu - iš EU fondų gauna paramą kelių renovacijai, taip pat yra numatyta parama atsinaujinantiems el energijos šaltiniams. Naudokites parama ir leiskite Lietuvai buti maziau priklausoma nuo rytu kaimyniu.

P.S. Tikrai nemanau, kad instaliavus i kelia siuos generatorius padides kuro sanaudos. Jis juda bet kada, kai tik pravaziuoja automobilis. Tai nuostabus budas si judejima paversti nauda visiems.


Gal geriau tu iskart paimk ir atiduok nuo kiekvieno simto kilometru kelis simtus gramu kuro tam kelio savininkui - visime nauda bus. Ir pabandyk paziuret benzino sanaudas vaziuojant asfaltu ir smeliu. Jei taip neiseina, pravaziuok dviraciu ant asfalto ir ant smelio - gal pajusi esme
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +152
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-10, 17:24 
     
skeptikams rašė:
cia tiems kurie mano , kad toks kelias pareikalautu papildomos energijos is automobilio.Irenkite tokias jegaines , tik nuokalnese ir nereikes gincytis.


Tokiu atveju regeneraciniai stabdziai nebus naudingi. O manau juos pigiau isidet nei kelia keist.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +152
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-10, 17:28 
     
Booster rašė:
Vaje gal prarasime 0000000,1 energijos pravažiuodami tokiais keliais pasiimkime kastuvus, drėles ir pulkime lupti juos lauk iš gatvių? Ta mechaninė energija, kuri susidaro važiuojant mašinoms keliu yra išvaistoma, o kodėl jiems jos nepanaudojus elektrai generuoti? Galbūt panaudojus tokį būdą sutaupysime pinigų, nes reikės mažiau skirti lėšų miesto gatvių apšvietimui?


1) ne 0000000,1 o 0,0000001 - ismok kur kableli det
2) berods fizikos pamoku nelankei ir apie energijos tvermes desni nieko nezinai
3) jei 0,0000001 energijos teprarasi, tai jie tik 0,0000001 jos ir tegaus. kiek energijos tu prarasi, tiek jie jos ir gaus
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +152
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-07-10, 17:33 
     
Smėlis rašė:
atsiprašau, o norite pasakyti, akd paprasto kelio neveikia automobilio svoris ir jis nespaudžia kelio paviršiaus? mano galva ten niekas tų sąnaudų nepadidins. skirtumas tik tas, kad energija kuri nueina tiesiog į gruntą ar tą patį esfaltą bus surenkama ir naudingai panaudojama. prie ko čia tos padidėję kuro sąnaudos?


Vietoj tu pjezo, geriau kelius kietesnius padarytu ir energinis efektyvumas butu tas pats. Tiek kad vienu atveju vairuotojai sutaupys energija/pinigus, kitu - vairuotoju energija/pinigus pasiims kelio savininkas. Cia ir pasimato kas suinteresuoti tokius kelius tiest
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-30, 01:50
Pranešimai: 242
Reputacija: +152
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 55 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'