Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 10 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Mokslas » Įdomusis mokslas
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 14:08 
     
Cituoti:
Kita teorija aiškina, kad didelės energijos elektronai, atkeliaujantys iš kosmoso su kosminiais spinduliais, iš viršutinių debesų išplešia dalį neigiamą krūvį turinčių elektronų ir nutempia juos į apatinius debesis ir taip sukuria krūvių skirtumą

- linkęs pritarti šiai teorijai, nes tai gerai siejasi su "aukštuminiu žaibavimu", lietus tiesiog pagerina elektrinį laidumą išlydžiui, o sniegas tiek nepagerina, todėl žiemą nežaibuoja.

Cituoti:
Tokiu būdu priešingų krypčių ratų sukimasis kompensavo pradinės krypties sukimąsi ir kampinis momentas buvo lygus nuliui, todėl giroskopinis efektas nepasireiškė. Be to, eksperimentinio dviračio vairo ašis buvo už priekinio rato kontakto su žeme taško, taip pašalinant sekimo efektą. Ir tokiu dviračiu galima buvo sėkmingai važiuoti.

- o čia gi akivaizdu, pagrindinė dviračio stabilizacija yra dinaminė dviejų jėgų vektorių sąveika: tai svorio jėgos vektorius ir išcentrinės jėgos vektorius, šis reguliuojamas vairu (sukuriamas kampinis pagreitis, proporcingas spinduliui).

p.s.
.. o dviratis palenkiamas posūkyje tam, kad svorio jėga atsvertų išcentrinę jėgą..

p.s.2
.. o ratų sukimosi giroskopinis efektas tėra "trikdis", apsunkinantis vairavimą, būtent dėl to vairo ašis nesutampa su lietimosi tašku jam "palengvinti"..


:???:
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 15:25 
     
Yra tekė skaityt apie darbuotojus dirbančius su niežulį sukeliančiomis medžiagomis. Taigi jeigu nors vienas darbuotojas pradėdavo kasytis kiti, patys to nejausdami, irgi imdavo kasytis. Todėl teigiama, kad smegenys siunčia žmogaus kūnui signalus apie galimą kontaktą su niežulį sukeliančiomis medžagomis ir taip stengiasi jį apsaugoti, nors pavojaus gal net nėra. Taipogi, esu girdėjęs (nežinau ar tai tiesa), kad žmonės žiovauja pakilus smegenų temperatūrai - tai veikia kaip aušinimo procesas, kuris sumažina smegenų temperatūrą. Taigi, smegenys pamačiusios, kad kitas žmogus žiovauja, siunčia pavojaus signalą, kad jos galimai yra aukštesnės temperatūros nei tūrėtų būti. Na esmę išsakiau, ką norėjau pasakyt, o kaip yra ištikrųjų - nežinau.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-03, 18:20
Pranešimai: 650
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 15:50 
     
Del zaibu sutinku su straipsniu ir vvv2.

Del dviracio ka as zinau, vairuotuojas atsakingas yra uz lygsvara, o ne dviratis. Del vairo ir rato asiu taip jos nesutampa, bet iprastai motocilku ir dviraciu vairo asis yra arciau, o rato asis yra truputi isnesta i prieki (shake) ir tai padeda vaziuoti be ranku ir islaikyti lygsvara, bet cia neesme. Kad ir kur bebutu tos asys vistiek pavaziuoti eis, nes vairuotojas virsdamas pasuka vaira i ta puse i kuria virsta ir taip islaiko lygsvara. Jei zmones apskritai nepavaziuotu su dviraciu, tada juo labiau nepavaiskiotu, nes jau butu zymiai daugiau laisves laipsniu nei su dviraciu.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 16:29 
     
bahuriux rašė:
Dėl dviračio ką aš žinau, vairuotuojas atsakingas yra už lygsvarą, o ne dviratis.

- taip, bet čia ne paaiškinimas, o tik pastebėjimas.

p.s.
.. žodžiu reikia sugalvoti algoritmą robotui, kad jis važiuotų elektriniu dviračiu!


8.)
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 16:52 
     
Be to dar ir šypsena dažnai užkrečiama, bei juokas.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-05-21, 17:34
Pranešimai: 1211
Miestas: Alytus
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 17:26 
     
Nelabai supratau su tuo dviračiu. Pašalino krūva efektų ir sako "Ir tokiu dviračiu galima buvo sėkmingai važiuoti." Na ir kas? Ir su vienaračiais sėkmingai važinėja...
Prie ko lenkiu, tai prie klausimo, ar tas jų "tiuninguotas" dviratis pats sėkmingai riedėtų? Įtariu, kad nelabai. O tuo tarpu pastumk įprastą (miesto) dviratį ir jis be žmogaus gražiai riedės. Bet ištiesink šakę ir vairo ašį padaryk statmeną, toks dviratis pasidarys nebestabilus. Nors važiuoti būtų galima "sėkmingai", bet daug sunkiau.

Tuo teko įsitikinti pačiam, nes turiu grynai kalnų dviratį, kur tiek išnešimas, tiek vairo ašies kampas yra maži (dėl manevringumo). Tai su tokiu net ir lygiu plentu važiuoti "be rankų" nėra lengva, nes pradėjęs svirti, nors ir sukasi, bet į tą posūkį vis "gilėja" (po keletos griuvimų, vairo nebepaleidžiu).

Tą patį naudoja ir automobiliuose (ten ne tik ratų išvirtimas ir suvedimas). Būtent šie konstrukciniai sprendimai grąžina vairą atgal. O dviračio posvyrio analogas būtų važiavimas šlaitu, tada vairas sukasi link nuokalnės...

Ir dar vienas niuansas, ką tie mokslininkai pasakytų apie važiavimo sėkmingumą su "invertuotu" dviračiu (kur rato pasisukimas yra priešingas vairo pasukimui). Toks dviratis puikiai rieda vienas, bet norint tokį vairuoti, reikėtų nemažai treniruotis. Nemanau, kad jie "sėkmingai" važiuotų... :cool:
  • 0


_________________
Adutis™



Užsiregistravo: 2008-09-18, 14:01
Pranešimai: 269
Miestas: Vilnius
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 21:25 
     
vvv2 rašė:
bahuriux rašė:
Dėl dviračio ką aš žinau, vairuotuojas atsakingas yra už lygsvarą, o ne dviratis.

- taip, bet čia ne paaiškinimas, o tik pastebėjimas.

p.s.
.. žodžiu reikia sugalvoti algoritmą robotui, kad jis važiuotų elektriniu dviračiu!


8.)

Robotui kaip ir zmogui reikia lygsvaros mechanizmo, pakaktu sumontuoti giroskopini davikli ir jis ne tik dvirati gales vairuoti. Buna tie segway ar kaip ten jie dviraciai, lyg ir robotas gaunasi sitas daiktas. Buna aviamodeliuose imontuoja giroskopinius dacikus ir tada galima daryti "stebuklus" su lektuveliu, tu tik duodi komanda kiek pakreipti laipsniu o elektronika pakreipia ir islaiko atitinkama kampa iki kritines ribos ir jei reikia daugiau mandrumynu elektronika sugebetu islaikyti, auksti ir greiti prie to pacio. Cia butu daug kartu sudetingiau nei dviratis su viena asmi tarkim X. Lektuve ju yra visa kruva.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 21:41 
     
Patikslinimas. Dazniausiai zemes pavirsius isielektrina teigiamai, debesies atzvilgiu (debesies apacia neigiama), todel tai vadinamieji neigiami zaibai. Kai i zemia trenkiava is virsutines debesies, isielketrinusios zemes atzvilgiu teigiamai, gaunamas teigiamas zaibas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-22, 23:06
Pranešimai: 97
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-09-24, 21:46 
     
vvv2 rašė:
- taip, bet čia ne paaiškinimas, o tik pastebėjimas.

p.s.
.. žodžiu reikia sugalvoti algoritmą robotui, kad jis važiuotų elektriniu dviračiu!


8.)
Konkretaus algoritmo įgyvendinimo reiktų ieškoti giliau, bet viskas padaryta ant PID.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12893
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'