Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 15:15 
     
Traukiniai atgimsta, šaunu!
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-04-11, 15:12
Pranešimai: 1713
Miestas: Vilnius
Reputacija: +98
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 17:11 
     
ziauru kaip nuo pasaulio atsiliekam. visdelto ka reiskia didelis zmoniu kiekis ir tankis....
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1377
Reputacija: +50
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 18:05 
     
mobilunkas rašė:
ziauru kaip nuo pasaulio atsiliekam. visdelto ka reiskia didelis zmoniu kiekis ir tankis....


Na čia gal išskirtinis atvejis, bet komunizmas (bent jau iš dalies) pasiteisino tik Kinijoje.
  • 0


_________________
"Maybe it's not politicians who suck, maybe something else sucks around here. Like... The public" - George Carlin



Užsiregistravo: 2010-10-22, 22:25
Pranešimai: 1631
Miestas: Vilnius
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 18:56 
     
Rukis rašė:
mobilunkas rašė:
ziauru kaip nuo pasaulio atsiliekam. visdelto ka reiskia didelis zmoniu kiekis ir tankis....


Na čia gal išskirtinis atvejis, bet komunizmas (bent jau iš dalies) pasiteisino tik Kinijoje.


Per kurią vietą? Per ekonominę prasmę, tai gal.. Bet per gyvenimo lygį, tai ką žinau..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3250
Miestas: Vilnius
Reputacija: +838
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 19:34 
     
Creatium rašė:
Rukis rašė:
mobilunkas rašė:
ziauru kaip nuo pasaulio atsiliekam. visdelto ka reiskia didelis zmoniu kiekis ir tankis....


Na čia gal išskirtinis atvejis, bet komunizmas (bent jau iš dalies) pasiteisino tik Kinijoje.


Per kurią vietą? Per ekonominę prasmę, tai gal.. Bet per gyvenimo lygį, tai ką žinau..


Siejant ekonomiką ir politinį stabilumą. Todėl ir sakau, kad tik iš dalies. Nes kitose šalyse komunizmas visiškai nepasiteisino.
  • 0


_________________
"Maybe it's not politicians who suck, maybe something else sucks around here. Like... The public" - George Carlin



Užsiregistravo: 2010-10-22, 22:25
Pranešimai: 1631
Miestas: Vilnius
Reputacija: +475
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 19:52 
     
Matydamas toki "komunizma" Marksas turbūt karste turėtu taip smarkiai suktis, kad prijungus generatoriu būtu galima išspręsti viso pasaulio energetikos problemas.
O jei rimtai, tai Kinijos ekonomika pakilo, kai valdžia ją paleido nuo pavadėlio.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1130
Reputacija: +631
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-28, 23:23 
     
Tai nevisai toks komunizmas ,kuri sukure Marksas ir Engelsas,sis laisvesnis
  • 0




Užsiregistravo: 2012-11-17, 15:13
Pranešimai: 62
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 00:17 
     
Kažkaip keistai skamba, kad kasdien kursuoja 150 porų traukinių. Jei traukinys atstumą įveikia maždaug per 8h, turbūt logiška, kad dauguma reisų yra nuo pirmos iki paskutinės stotelės. Tad įdomu, kas kiek laiko realiai kursuoja traukiniai šia trasa? Nes jei tarkim 150 porų, tai 150 traukinių kasdien į priekį ir 150 atgal, o tai grubiai skaičiuojant 1 traukinys kas 10min.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-02-22, 16:08
Pranešimai: 219
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 10:03 
     
Paberzis rašė:
Kažkaip keistai skamba, kad kasdien kursuoja 150 porų traukinių. Jei traukinys atstumą įveikia maždaug per 8h, turbūt logiška, kad dauguma reisų yra nuo pirmos iki paskutinės stotelės. Tad įdomu, kas kiek laiko realiai kursuoja traukiniai šia trasa? Nes jei tarkim 150 porų, tai 150 traukinių kasdien į priekį ir 150 atgal, o tai grubiai skaičiuojant 1 traukinys kas 10min.


Didelė dalis traukinių maršrutų Kinijoje išties sukasi ties traukinys kas 20-30 minučių riba. Žinant, kad tas maršrutas yra ypatingai svarbus ir ypatingai populiarus, manau visai realu, kad traukiniai kursuotų kas ~15 minučių.

Dabartiniai lėtieji traukiniai važiuojantys panašu maršrutu atstumą įveikia per ~38h. Sėdimų vietų dažniausiai nelieka ir didelė dalis kinų atstumą įveikia stovėdami...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:11
Pranešimai: 750
Miestas: Vilnius
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 16:22 
     
susimastykit kokia tokios pazanos kaina. O supratus tekyla klausimas ar cia pazanga..
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-08, 17:54
Pranešimai: 105
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 16:31 
     
Ir kokia gi? Sakydamas kaina abejoju ar turėjai piniginę prasmę?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-13, 19:41
Pranešimai: 45
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 16:37 
     
Vagydarnuor rašė:
susimastykit kokia tokios pazanos kaina. O supratus tekyla klausimas ar cia pazanga..


Maršruto kaina bus ~800yuanių, tai yra maždaug 380lt. Prastesnis, lėtasis traukinys, kuris maršrutą įveikia daugiau nei dvigubai lėčiau, kainuoja ~400-500 yuanių. Tai yra labai svarbus maršrutas tiek Kinijai ekonomine prasme, tiek paprastiems žmonėms.

Net jei kalbi apie įdiegimo kaštus, jie vis tiek atsipirks palyginus greitai.

Todėl tavo bumbėjimas kažkaip visiškai ne į temą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:11
Pranešimai: 750
Miestas: Vilnius
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 17:31 
     
Kapitalistas :) as turejau omeny isnaudojamus zmones
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-08, 17:54
Pranešimai: 105
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-29, 21:45 
     
Na traukinių linija turbūt vienas iš labiausiai atsiperkantčių infrastruktūros rūšių. Pagalvokit ta linija ne vien bus galima žmones vežioti, o kur dar krovianiai kurie bus pervežami.. traukinys vis dar išlieka pačia ekonomiškiausiu krovinių pervežimo priemonė sausuma, nes lokomotyvų naudingumo koeficientas viršija 30proc. tuo tarpu vilkikai kurą naudoja mažiau efektyviai. Žinoma ir ne vien tiek, apie pervežimo mastus irgi galima pagalvot jeigu vienu vilkiku galima pervežt iki 40t, o vienas traukinio vagonas gali būti pakrautas iki 100t, o sastato ilgis gali viršyti ir 100 vagonų (bent jau lietuvoje). Taigi geležinkelis yra labai svarbus objektas. Tarp kitko pagal statistiką keleivių vežimas traukiniu yra nuostolinga veikla užsienio valstybėse geležinkelių nuostoliai dėl keleivių pervežimo yra konpensuojami valstybės. Lietuvoje Lietuvos geležinkeliai 2010 metais patyrė 100mln lt nuostolį dėl keleivių pervežimo, tačiau tais pačiais metais ši bendrovė buvo viena iš pirmaujančių pagal gautą pelną, visas pelnas ėjo iš krovinių pervežimų, neskaitant to ji pati turėjo padengti tuos 100mln lt nuostolius ir vis vien uždirbo jei neklystu apie 30mln lt.

Bet Kinai turi įspūdingesnių traukinių pvz greičiausias traukinys pasaulyje kuris naudojamas keleivių pervežimui. Veikia magnetinės levitacijos principu ir išvysto iki 450km/h greitį, 30km atstuma pravažiuoja per 8mins. Kiek sutaupoma kuro ir laiko žmonėms..

  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-30, 02:51 
     
Vagydarnuor rašė:
Kapitalistas :) as turejau omeny isnaudojamus zmones


Tu keistuoli, o tai kaip Kiniją pavadintum? ;D Kapitalistais? Prieš kritikuodamas kažką, susimąstyk prieš tai, nes gali apsikvailint.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-18, 22:38
Pranešimai: 621
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-30, 04:52 
     
Vagydarnuor rašė:
Kapitalistas :) as turejau omeny isnaudojamus zmones



Bet tu tai grybauji. Geležinkelis, kuris iš esmės skirtas tavo "išnaudojamų" žmonių gyvenimui pagerint, tau atrodo, kaip menka pažanga? Koks gi iš tavęs tada socialistas, jei žmonių gyvenimo gerinimas tau nė motais? Informuosiu, kad tie, kas turi pinigų, nesivargina riedėt geležinkeliu, kad ir koks greitasis jis būtų, jie skraido.

P.S Kinijoj žmones išnaudoja tiek pat, kiek ir visur kitur. Dirba žmonės ne verčiami, o dirba pagal tokį atlyginimą, kokį gali pasiūlyti valstybės ekonomika. O būdų užsidirbti ir praturtėti Kinijoje tikrai nemažai. Todėl eik gal geriau paverk apie tai, kaip žmonės išnaudojami vietname, tailande, afrikoj ar pietų amerikoj. Greitųjų geležinkelių jie ten neturi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:11
Pranešimai: 750
Miestas: Vilnius
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-30, 19:29 
     
nebukit etatiniai komentatoriai. Jus manes net neklausiat ka as turiu oemny iskart ale ginybini savo nuomones komentara saunat. Patariu pradeti ziureti i tokius dalykus placiau vyrai. Ir as ne socialistas, as tiesiog nesaliskas stebetojas
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-08, 17:54
Pranešimai: 105
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2012-12-31, 01:10 
     
Vagydarnuor rašė:
nebukit etatiniai komentatoriai. Jus manes net neklausiat ka as turiu oemny iskart ale ginybini savo nuomones komentara saunat. Patariu pradeti ziureti i tokius dalykus placiau vyrai. Ir as ne socialistas, as tiesiog nesaliskas stebetojas


Pasižiūrėjus į tamstos komentarus, pasidaro aišku, kad pats tamsta į viską žiūrite labai siaurai ir nesuprantate apie ką kalbate. Akivaizdu, kad neturite žinių nei apie Kiniją (turbūt net neverta klausti, kiek laiko esate ten praleidęs?), nei apie geležinkelius, kurie ten statomi. No offence, bet tai nėra protingo žmogaus požymiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-31, 01:04
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'