Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 20 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 14:34 
     
Cituoti:
Visuomenės susidomėjimas ekologinėmis idėjomis auga kartu su žmonių sąmoningumu ir noru rūpintis savo planeta...

Arba nemeluojant ir negrazinant susidomejimas auga su brangstanciu kuru ir kitais resursais.
Ekologinis vairavimas palei mane:
1 dviratis
2 troleibusai
3 auto turi buti varomas elektra is bedos, dujomis CNG, LPG.

Pirkti reikia naudota auto, arba nusispirkus nauja vaziuoti su ja iki kol remontuoti apsimoka, nes auto pagaminimas reikalauja labai daug neatsinaujinanciu resursu. Panaudojus auti iki negaliu perdirbti. Gaminti auto reikia standartizuotais moduliais ir slotais, kaip kad dabar yra stacionarus PC atveju. Tada nereikes keisti pvz bazes artimiausius 50 metu, kuri gali buti pagaminta ir is nerudijanciu medziagu. Sakysit pavojinga gyvybei vairuoti sena kledara. Sutinku, bet juk kam tie verkslenimai del zmoniu pertekliaus? Sakysit kenkia ekonomikai naudoti daiktus ilgai ir nepirkti nauju beverciu menkos kokybes daiktu. Sutinku bet juk tai taip ekologiska. :P

Ekonominis auto vairavimas palei mane:
1 isigyjam, kuo maziau ryjanti auto.
2 isigyjam pigu auto.
3 isigyjam toki auto kuris yra negendantis, info ieskom internetuose. Tiesa negendantis auto yra peilis ekonomikai, bet issigelbejimas ekologijai.
4. galima pagalvoti ir apie ekonomini vairavima, nors jei pasirinksit palei auksciau isvardintus punktus, galit ir negalvoti, tas mazai gelbes. Sutaupyti pavyks ne litrais o procentais, to reiketu nepamirsti. Reiskia ekonomiskam auto sutaupyti pavyks tik 0,5-1l kai tuo tarpu ryjanciam 20l, sutaupysit gal net 4 litrus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6961
Miestas: KLP
Reputacija: +1404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 16:13 
     
Kaip suprasti:
Cituoti:
„Pagal trečiąjį principą, reiktų pasistengti pavarą įjungti kaip galima anksčiau, važiuoti tolygiau“
Ar tai reiškia, kad jungti pavarą net nepasiekus 2000 aps.? Dyzeliam gal ir nieko, bet benzinam?
Jau kelinti metai, žiemą ir vasarą stabdau varikliu. Ta ekonomija, kaip ir bahuriux rašė iki litro. Bet ir stabdžiai ir diskai tada tauposi, žiemą greičiau sustoju, stabilesnis auto...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 16:19 
     
vel kaip sakant straipsnis....kad kazka parasyt....

ant kiek turi buti tupas...kad nesuprasti kad jeigu gazuosi is vietos o ne is leto judesi..tai kuro daugiau naudosis....

faktas kad vis daugiau naudojame irenginiu....auto vis daugiau atsiranda irenginiu....

tai kur jus ta ekologija matote :D:D:D:D:DD

taupyt yra truputi kas kita....

jeigu as sutaupiau 3 litrus per menesi..tai tuos 3 litrus nupirks kitas kas nors.....

jeigu zmogus tobuleja..zmoniu daugeja...

taupyk netaupes...tai tik atitolinsi ta dalyka.....kaip naftos ir duju stygius....nekalbu jau as apie gamta.....

gyvenimo buda reikia keisti....

dabar visciukus i lietuva veza is argentinos....

apelsinus is brazilijos......

tai cia labai jau taupoma ane ? :D:D:DD:D:D:

nebuvo lektuvu....nebuvo tiek karo pramones..nereikejo tiek naftos.....

paprasciausiai norime gerai gyventi...ir ant kiekvieno kampo po gadget'a tai ..pamirskite visokias ale ekologijas....
gamintojai turi mastyti kaip padaryti ekologiskesniu auto....bet tai bus tik labai leta evoliucija...o ne revoliucija...

energija is niekur neatsiranda.......
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-27, 11:51
Pranešimai: 500
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 16:39 
     
deivec rašė:
Cituoti:
vel kaip sakant straipsnis....kad kazka parasyt....

Sutinku, straipsnis lėkštokas.
Cituoti:
jeigu as sutaupiau 3 litrus per menesi..tai tuos 3 litrus nupirks kitas kas nors.....

Bet jei tu nupirksi tuos 3 ltr, tai bus nupirkta 3ltr daugiau. O jei toks kaip tu ne vienas ir ne šimtas? Bus nenupirkta dar daugiau ltr.
Cituoti:
taupyk netaupes...tai tik atitolinsi ta dalyka.....kaip naftos ir duju stygius....nekalbu jau as apie gamta.....

Atitolinsi, pakol sugalvosi ką toliau veikt.
Cituoti:
gyvenimo buda reikia keisti....

Pritariu.
Cituoti:
dabar visciukus i lietuva veza is argentinos....

apelsinus is brazilijos......

tai cia labai jau taupoma ane ? :D:D:DD:D:D:

Veža ne tik mums, o tarkim visai Europai. Gi skanūs tie apelsinai ir viščiukai musiau skiriasi skoniu :) Ne taupyme čia esmė, o įvairovėje. Ir jei bus poreikis, bus ir pasiūla.

Cituoti:
Gamintojai turi mastyti kaip padaryti ekologiskesniu auto....bet tai bus tik labai leta evoliucija...o ne revoliucija...

Gamintojai, daugumoj, orientuojasi į vartotojus. Europiniai ir Amerikiniai vartotojų poreikiai skiriasi.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 16:49 
     
Geriau tokių straipsnių nerašytų. Nes ir taip jau tikrai pakankamai tų, kurie bijo prisiliest prie akseleratoriaus - neduok dieve, kuro daugiau suvalgys... Jei ir galima kur išsidirbinėt ypatingai taupant, tai užmiestyje, kuri dvi juostos į vieną pusę. O ne mieste, kur eismas intensyvus, bet visada atsiranda taupuolis, kuris iki 50km/h juda 15s...

Cituoti:
Ar tai reiškia, kad jungti pavarą net nepasiekus 2000 aps.? Dyzeliam gal ir nieko, bet benzinam?


Šitas apskritai nesąmonė. Kiekvienam varikliui yra apsukų diapazonas, kada NK yra didžiausias. Dyzeliui jungti iki 2000 - turbina net neįsisuks ir kada nors variklis užlinks nuo tokio važiavimo. Benzinui, jungiant iki 2000, jei tai ne kokia 5 litrų karvė - smigs variklis perjungus į aukštesnę, o tada reikės spausti daugiau gazo ir pan...

Cituoti:
Jau kelinti metai, žiemą ir vasarą stabdau varikliu. Ta ekonomija, kaip ir bahuriux rašė iki litro. Bet ir stabdžiai ir diskai tada tauposi, žiemą greičiau sustoju, stabilesnis auto...


Konkrečiai stabdai varikliu, ar tik stoji su įjungta pavara? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 17:11 
     
bėgis turi būti įjungtas, o sankaba atleista visada išskyrus, kai perjunginėji bėgį ir kai stovi vietoj. Visais kitais atvejais bėgis turi būti įjungtas. Čia ne dėl ekonomijos, čia dėl saugumo
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 17:16 
     
perihellis rašė:
bėgis turi būti įjungtas, o sankaba atleista visada išskyrus, kai perjunginėji bėgį ir kai stovi vietoj. Visais kitais atvejais bėgis turi būti įjungtas. Čia ne dėl ekonomijos, čia dėl saugumo


Pats važiuoju taip pat, bet realiai, važiuojant mieste, protingai - skirtumą sunku pajust.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 17:19 
     
Keistas supratimas... Jei daiktai patvarūs, ekonomikai kenkia...
1) Patvarus daiktas kainuoja brangiau
2) Sutaupyti pinigai bus naudojami kažkur kitur

Taigi nukenčia ne ekonomika, o sektorius, šiuo atveju nukentėtų automobilių sektorius.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14116
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2130
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 17:42 
     
Arthuras rašė:
Konkrečiai stabdai varikliu, ar tik stoji su įjungta pavara? :)

O kuo tai skiriasi? Varau mieste apie 60km/h, ketvirtu bėgiu. Pamatau, kad už puskilometrio jau mirksi žalias, tai nuimu koją nuo akseleratoriaus ir kai apsukos nukrenta iki 1000aps/min jau minu stabdį. Žiemą kai slidu jungiu trečią, tada antrą, pakol visai sustoju. Aišku, to nedarau, kai už manęs arti važiuojama. Jei pasitaikytų koks išsiblaškęs, tai ir įvažiuotų, nes nematytų stabdymo šviesų.
Tai, stabdau varikliu ar stoju? Ir tas ir tas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:04 
     
Stabdymą laikau tuomet, kai ne tik nuimi koją nuo akseleratoriaus, bet ir sužemini pavarą, kad jaustųsi akivaizdus stabdymas, o ne tik lėtėjimas. Iš esmės, tai tas pats, tik žeminant į gerokai žemesnę pavarą ir taupant diskus, kaladėles, nesitaupo sankaba ir pavarų dėžė. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:13 
     
Arthuras rašė:
perihellis rašė:
bėgis turi būti įjungtas, o sankaba atleista visada išskyrus, kai perjunginėji bėgį ir kai stovi vietoj. Visais kitais atvejais bėgis turi būti įjungtas. Čia ne dėl ekonomijos, čia dėl saugumo


Pats važiuoju taip pat, bet realiai, važiuojant mieste, protingai - skirtumą sunku pajust.

na tada reiktų pačiam kažką daryti, jei sunku pajust ;) baisingai jaučiasi ir man baisu važiuot su tais, kurie jungia laisvą pirmai progai pasitaikius, o ypač posūkiuose ir nuokalnėse. Pora žmonių jau perauklėjau, poto galėjau drąsiau jaustis tame automobilyje. Kalbant apie stabdymą varikliu, tai beveik visada gana agresyviai stabdau varikliu ir švelniai paspaustą stabdį laikau. Gaunasi, kad pamažinus bėgį variklis sukasi panašiai tiek, kiek sukasi prieš didinant bėgį. Koviniu režimu važiuojant ir 7k sukasi pamažinus bėgį.
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:19 
     
perihellis rašė:
Arthuras rašė:
perihellis rašė:
bėgis turi būti įjungtas, o sankaba atleista visada išskyrus, kai perjunginėji bėgį ir kai stovi vietoj. Visais kitais atvejais bėgis turi būti įjungtas. Čia ne dėl ekonomijos, čia dėl saugumo


Pats važiuoju taip pat, bet realiai, važiuojant mieste, protingai - skirtumą sunku pajust.

na tada reiktų pačiam kažką daryti, jei sunku pajust ;) baisingai jaučiasi ir man baisu važiuot su tais, kurie jungia laisvą pirmai progai pasitaikius, o ypač posūkiuose ir nuokalnėse. Pora žmonių jau perauklėjau, poto galėjau drąsiau jaustis tame automobilyje. Kalbant apie stabdymą varikliu, tai beveik visada gana agresyviai stabdau varikliu ir švelniai paspaustą stabdį laikau. Gaunasi, kad pamažinus bėgį variklis sukasi panašiai tiek, kiek sukasi prieš didinant bėgį. Koviniu režimu važiuojant ir 7k sukasi pamažinus bėgį.

Perihelis, žiemą turėtum būti atsargesnis. Kai taip užstabdysi bėgiu, gali ir sumėtyti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:36 
     
Cituoti:
na tada reiktų pačiam kažką daryti, jei sunku pajust Wink baisingai jaučiasi ir man baisu važiuot su tais, kurie jungia laisvą pirmai progai pasitaikius, o ypač posūkiuose ir nuokalnėse. Pora žmonių jau perauklėjau, poto galėjau drąsiau jaustis tame automobilyje.


Gal net taip išsireiškiau. Man tas pats pojūtis, tačiau realiai - pats supranti, kad nieko nebus, važiuojant nedideliu greičiu posūkyje, net ir laisvu bėgiu.

Cituoti:
Kalbant apie stabdymą varikliu, tai beveik visada gana agresyviai stabdau varikliu ir švelniai paspaustą stabdį laikau. Gaunasi, kad pamažinus bėgį variklis sukasi panašiai tiek, kiek sukasi prieš didinant bėgį.


Prieš žeminant su kulnu apsukas pakeli, ar kažkaip kitaip?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:37 
     
na gatvėj koviniu režimu nevažiuoju. Yra tam skirtų vietų, kur galima daugiau mažiau saugiai pasivėžint. Šiaip, jei automobilis be ABS, tai netgi sveika, manyčiau, stabdant prilaikyt kiek aukštesnes apsukas. Kad kai užspaudi stabdį, užblokuoji ratus (jei užblokuoji), tada atleidinėji stabdį ir tą akimirką automobilis beveik nelėtėtų, jei variklis suktųsi žemais sūkiais, o aukštesniais sūkiais atleidinėjant stabdį stabdymas toliau vyktų varikliu, kol vėl užspaudžiamas stabdis. Aplamai saugumas daug svarbiau, nei kad ta ekonomija ar ekologija.
edit: kulnu negazuoju, kasdieniu režimu nematau reikalo
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 18:52 
     
Nerkashis rašė:
perihellis rašė:
Arthuras rašė:
perihellis rašė:
bėgis turi būti įjungtas, o sankaba atleista visada išskyrus, kai perjunginėji bėgį ir kai stovi vietoj. Visais kitais atvejais bėgis turi būti įjungtas. Čia ne dėl ekonomijos, čia dėl saugumo


Pats važiuoju taip pat, bet realiai, važiuojant mieste, protingai - skirtumą sunku pajust.

na tada reiktų pačiam kažką daryti, jei sunku pajust ;) baisingai jaučiasi ir man baisu važiuot su tais, kurie jungia laisvą pirmai progai pasitaikius, o ypač posūkiuose ir nuokalnėse. Pora žmonių jau perauklėjau, poto galėjau drąsiau jaustis tame automobilyje. Kalbant apie stabdymą varikliu, tai beveik visada gana agresyviai stabdau varikliu ir švelniai paspaustą stabdį laikau. Gaunasi, kad pamažinus bėgį variklis sukasi panašiai tiek, kiek sukasi prieš didinant bėgį. Koviniu režimu važiuojant ir 7k sukasi pamažinus bėgį.

Perihelis, žiemą turėtum būti atsargesnis. Kai taip užstabdysi bėgiu, gali ir sumėtyti.

Ne, jis teisingai raso, zymiai saugiau ir maziau sancu, kad metys su begiu, nei laisva pavara. Nes jei pvz priekis varomas betkuriuo metu uzteks tik spusteleti gaza kad ismanevruoti kai nesa. O uznesa daznai, kai yra ijungtas begis, bet paspausta sankaba, zinoma kai slidu tiktai.

As nestabdau pavarom, na nebent "svelniai stabdau pavarom" ta prasme vaziuoju, kaip iprastai tik atleidziu gaza, jei matau kad reiks stabdyti, ekonometras rodo 0,0 l/100km, bent trumpam :) O siaip netaupau specialiai, nes nesmagu taip vaziuoti. Mieste spaudziu tiek kiek reikia net ir iki 7000rpm, o uz miesto tikrai galima maziau pirmyn atgal maigyti gaza ir vaziuoti tolygiai ir palei eismo taisyklese nustatyta greiti, na gal +10km/h daugiau ir nereikia ir taip kuras nepigus. Todel uzmiestyje sunaudoju maziau 10% nei deklaruoja gamintojas, o mieste kaip tik daugiau.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6961
Miestas: KLP
Reputacija: +1404
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 19:04 
     
Cituoti:
edit: kulnu negazuoju, kasdieniu režimu nematau reikalo


Tai kaip žemindamas pavaras išvengi trūktelėjimo į priekį? Ar žemini tik prie 1000-1500rpm?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 19:15 
     
kai važiuoju toli gražu iki sukibimo ribos, tas timptelėjimas visai nebaisus net posūkyje
  • 0


_________________
vairavimo menas reikalauja aukų



Užsiregistravo: 2012-01-21, 17:33
Pranešimai: 603
Miestas: Kaunas
Reputacija: +8
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-22, 19:29 
     
Už tai keleiviams ir pačiam nemalonus. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-01-23, 01:39 
     
Straipsnis lėkštas, nes pagal užsakymą parašytas. Žr informacijos šaltinį.
Kad didžiausias kuro sanaudų faktorius yra vairuotojas, manau žino visi vairuotojai.
Taupome tiek savo pinigus, tiek gamtą. Kam nepatinka viena, tam patinka kita.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-02-20, 00:56
Pranešimai: 11
Miestas: Alytus
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'