Vienoj straipnio vietoje rašoma, kad naudotis galės visi.. o kitoje, kad jau negalės pavieniai vairuotojai.. tai nebesuprantu. Ir iš kur po paraliais ištraukė tuos 16 lemonų? Nesamonė kažkokia.
Aikstele 16 mln trenke kaip zaibas kur reikia tokius pinigus sukisti. SAUDYTI TOKIUS kurie tokius dalyukus suka. Uz 16mln visoje lietuvoje galetu pridaryt ir nereikai cia tokiu stebuklu pats sugebesiu vaira pasukti kad slystu ta masina. O ideja tikrai gera nes dabar tokie kurie nori pagaudyti masina slystancia prie senuku norfu po aiksteles duodas o apie dragistus is vis tyliu. GERIAU ISMOKINTI VAIKA PLAUKTI NEI UZDRAUSTI MAUDYTIS.
Aikstele 16 mln trenke kaip zaibas kur reikia tokius pinigus sukisti. SAUDYTI TOKIUS kurie tokius dalyukus suka. Uz 16mln visoje lietuvoje galetu pridaryt ir nereikai cia tokiu stebuklu pats sugebesiu vaira pasukti kad slystu ta masina. O ideja tikrai gera nes dabar tokie kurie nori pagaudyti masina slystancia prie senuku norfu po aiksteles duodas o apie dragistus is vis tyliu. GERIAU ISMOKINTI VAIKA PLAUKTI NEI UZDRAUSTI MAUDYTIS.
Skirtumas tame ir yra, kad normaliomis sąlygomis tu net neįsivaizduosi kada mašina pradės slysti. O vairą patys pasukti visi moka.
Jeigu neklystu, tai tokia aikštelė yra Latvijoje. Kažin kiek ten kainavo jos įrengimas? Nes ji pati tai gana didelė ir turi įvairių kliūčių ruožų.
0
Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19 Pranešimai: 3300 Miestas: Vilnius
Skirtumas tame ir yra, kad normaliomis sąlygomis tu net neįsivaizduosi kada mašina pradės slysti. O vairą patys pasukti visi moka.
Esmė yra mokėjimas "pagauti" slystantį automobilį. Ir reikia ne **** 4 aikštelių, į kurias ne kiekvienas galės įvažiuot ir ne bet kada, o kuo daugiau paprastų aikštelių su kuoliukais, kad ir žiemą ir vasarą bet kuris norintis už simbolinę kainą galėtų pasivažinėt, išbandyt save, savo automobilį. Nes dabar pasivažinėjus prekybcentrio aikštelėje gali gaut rimtą baudą už chuliganizmą.
Tai kaip supratau iš Bukiškių autodromo SVC (sportinio vairavimo centrą) galutinai išvarė? Jei jau tokie milijoniai projektai šviečiasi, moksleiviai tikrai nebesukrapštys ant trasos nuomos. Entuziazmas deja pralaimi prieš pinigus, o pinigai metami matyt ne be reikalo - šviečiasi privalomas naudojimasis tomis trasomis.
Pritariu Susisiekimo ministerijai, kad drausmingi vairuotojai įvykių nedaro. Kokie per žinias pranešimai būna? "...užsnūdęs sunkvėžimio vairuotojas išvažiavo į priešpriešinio eismo juostą..." ir panašūs. Pats šiandien namo važiavau ant 60kmh, nors maksimalus leistinas greitis buvo 90kmh. Beje, dar ir taupumas kiša koją - ateina spalio pabaiga, visur prisnigta, o žmonės dar su vasarinėm padangom. Teoriškai dar galima, praktiškai neverta. O kartais ir tos žieminės padangos iki ribos pripūstos - kam to reikia? Pas mane vietoj 3.5 vos 1.5 atmosferos įpūsta - ir juokiuosi, kai žmonės iš kiemų nepajuda
Pritariu Susisiekimo ministerijai, kad drausmingi vairuotojai įvykių nedaro.
Pakeisčiau šį žodžių "geri", tačiau net ir puikiems vairuotojams kartais pasitaiko tokių situacijų, kada jau nieko pakeist nebegali, nes ne viskas nuo tavęs priklauso. Ne drausmingume esmė, o įgūdžiuose. Tie labai drausmingi dažniausiai ir būna labai prasti vairuotojai... Nes jei žmogui nekyla noras važiuot nors kiek smagiau, vadinasi, jis už vairo jaučiasi susikaustęs, arba jam vairavimas malonumo išvis neteikia. Važiuoja iš taško A į B ir toliau viskas dzin. Svarbu, kažkaip "saugiai" nusigaut. Kokia nors netikėta situacija - ir viskas, amen. Vairuotojus reikia kuo labiau lavinti, suteikti galimybes įgyti įgūdžių vairuoti ekstremaliomis situacijomis ir pan., o ne bandyti juos drausminti įvairiais būdais...
Pritariu Susisiekimo ministerijai, kad drausmingi vairuotojai įvykių nedaro.
tačiau net ir puikiems vairuotojams kartais pasitaiko tokių situacijų, kada jau nieko pakeist nebegali, nes ne viskas nuo tavęs priklauso.
Kiek tokių situacijų pasitaiko? Iš visų įvykių ko gero mažiau nei 0.0001%. Mieste nieko rimto neįvyksta normaliom sąlygom, tai yra ant 50kmh neužsimuši, užmiestyje dieną taip pat lengva viską pamatyt, o naktį natūralu, kad reikia važiuot lėčiau.
Mieste nieko rimto neįvyksta normaliom sąlygom, tai yra ant 50kmh neužsimuši,
Khem. Pradėkim nuo to, kad mieste greitis yra iki 70km/h, būna turbūt ir 80km/h leidžiamas. O dabar nueik į youtube ir pažiūrėk, kaip atrodo crash testai NAUJŲ automobilių ant 50km/h(nepamenu tiksliai).
Mieste nieko rimto neįvyksta normaliom sąlygom, tai yra ant 50kmh neužsimuši,
Khem. Pradėkim nuo to, kad mieste greitis yra iki 70km/h, būna turbūt ir 80km/h leidžiamas. O dabar nueik į youtube ir pažiūrėk, kaip atrodo crash testai NAUJŲ automobilių ant 50km/h(nepamenu tiksliai).
Pasižiūrėjau 2012 BMW 3 ant 64kmh. Ir ką tuo norėjai pasakyt? Beje, kur mieste daugiau nei 60kmh leidžiamas greitis tai jau ir kelios juostos būna, reguliuojamos sankryžos pėstiesiems ir dar kiti saugumą padidinantys dalykai.
Pasižiūrėjau 2012 BMW 3 ant 64kmh. Ir ką tuo norėjai pasakyt?
Tai, kad net naujausi automobiliai būna suknežinami, ir tik priklausomai nuo to, kaip kur ir iš kurios pusės susidursi gali nulemti tai, ar liksi gyvas. Patikėk, su savo automobiliu ant 60 trinkteltum į medį - mažai nepasirodytų.
Pasižiūrėjau 2012 BMW 3 ant 64kmh. Ir ką tuo norėjai pasakyt?
Tai, kad net naujausi automobiliai būna suknežinami, ir tik priklausomai nuo to, kaip kur ir iš kurios pusės susidursi gali nulemti tai, ar liksi gyvas. Patikėk, su savo automobiliu ant 60 trinkteltum į medį - mažai nepasirodytų.
O visi kiti klausimai - į PM.
Dabar nauji automobiliai ir yra gaminami tokie, kad tik 1 rimtesnę avariją atlaikytų. Viskas sudūžta, subyra, sutrupa, bet tokiu būdų smūgio jėga sumažinama.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume