Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 20:52 
     
Problemiška sankryža su rodyklėm taip pat yra Vilniuj prie Forum Palace kur apsisukimas yra, kartais tiesiog neketina net praleist, kai apsisukinėji. O apsisukinėjančių ten daug..
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 467
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 21:28 
     
kestutisz rašė:
blizzard rašė:
Jeigu jau dėl mokyklinukų jaudinasi, tai reikėjo sudėt gulinčius policininkus..


Gulintis policininkas yra dar kitas idiotizmas - važiuojant per tokį daiktą dėmesys labiausiai koncentruojamas į tai kaip jį pervažiuoti, o ne į tai kas už jo (ypač kaip tam pvz kur išvis iš gyvatvorės gali kažkas išlysti :) Tiesiog "bukvaliai" suprastas reikalavimas priversti pristabdyti prieš perėją, aišku taip ženkliai pigiau nei subalansuoti ženklai, radarai ar galų gale neįtikėtinas technikos išradimas apšviesta perėja ir šalikelės šalia jos...


Na tik nereikia čia taip blogai apie juos atsiliepti. Manau jie nemažai gyvybių yra išsaugoję. Jei koks su antru golfu bando Vilnių per 5 minutes pervažiuot kėbabo nusipirk, tai gulintis policininkas yra VIENINTELIS dalykas kas jo greitį sumažina.

O dėl rodyklių irgi nereikia čia taip panikuoti. Nukabins ten kur statistiškai daugiausia avarijų vyksta. Ir taip žiūri į popierius (statistikas) ir tai visiškai normalus dalykas. Juk nesėdės su kėdute prie kiekvienos sankryžos ir asmeniškai skaičiuos kiek avarinių situacijų ar avarijų įvyko.

O blizzard siųsta perėja: pirmą kartą matau perėją vedančia į kiemą (ir dar per krūmus) :D
Tačiau ji taip pat veda į pradinę mokyklą, reiškia per ta kelią eina maži vaikai. Nutiesti takelį abejose kelio pusėse turbūt buvo per brangu (atrodo ten tiek pėsčiųjų tiek mašinų eismas labai mažas) tad perėja pastatyta toje vietoje kurioje vaikai dažniausiai eina per gatvę ir "takeliai" yra šaligatviai. O iš krūmų niekas neiššoks, nes jie veda tik į privačia valdą (kur max 4 potencialūs pėstieji). Taip pat ženklai matomi normaliai todėl vairuotojai yra perspėti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-10-15, 13:12
Pranešimai: 400
Miestas: Edinburgh
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 21:30 
     
HDi rašė:
Problemiška sankryža su rodyklėm taip pat yra Vilniuj prie Forum Palace kur apsisukimas yra, kartais tiesiog neketina net praleist, kai apsisukinėji. O apsisukinėjančių ten daug..


Taip, ši sankryža ypatinga - nepraleidžiančių apsisukančių pagal žalią šviesoforo rodyklę atvažiuojantys pagal žalią lentelę (iš Linkmenų g) praleisti nenori piktybiškai ar tiesiog nemato (būtų sunku). Aš net kažkada pro šalį eidamas specialiai apžiūrinėjau - na nedega jiem žalias šviesoforas kai apsisukinėja važiuojantys prospektu, nedega, bet iš kitos pusės tai vienintelis laiko tarpas kai prospektu niekas nevažiuoja ir per perėją nevaikšo, todėl ir stengiasi "prašokti".
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3049
Reputacija: +395
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 21:57 
     
Cituoti:
Ir taip žiūri į popierius (statistikas) ir tai visiškai normalus dalykas


Tai yra absoliučiai nenormalus dalykas projektuojant EISMĄ. Todėl ir turime Lietuvoje random'u pastatytų greičio ribojimų ar kitų ženklų, salelių ir kitos infrastruktūros. Reikia įvertinti pačią vietą realybėje, įvertinti tiksliai KODĖL tos avarijos įvyko ir tada daryti pakeitimus (ir jei tai yra vairuotojo klaida, tai ir palikime atsakomybę vairuotojui, kad nereikėtų dėl vieno debilo padariusio avariją lygioje vietoje, visiems sukelti nepatogumų statant daugiau ribojimų ir t.t.). Bet šitą suvokt, turbūt, per sunku...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 23:02 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Ir taip žiūri į popierius (statistikas) ir tai visiškai normalus dalykas


Tai yra absoliučiai nenormalus dalykas projektuojant EISMĄ. Todėl ir turime Lietuvoje random'u pastatytų greičio ribojimų ar kitų ženklų, salelių ir kitos infrastruktūros. Reikia įvertinti pačią vietą realybėje, įvertinti tiksliai KODĖL tos avarijos įvyko ir tada daryti pakeitimus (ir jei tai yra vairuotojo klaida, tai ir palikime atsakomybę vairuotojui, kad nereikėtų dėl vieno debilo padariusio avariją lygioje vietoje, visiems sukelti nepatogumų statant daugiau ribojimų ir t.t.). Bet šitą suvokt, turbūt, per sunku...


Na matai kaip jau pastebėjau, nežinau ką reikia tobulint bet mūsų kelių eismo taisyklės yra kažkokios neinformatyvios, ar nelabai suprantamos, nežinau kas jom ne taip, bet atvažiavos į naują miestą pirmą kartą 90proc. sankryžų, žiedų ir kitų objektų pravažiuoji padarydamas bent minimalias klaidas, pastebėkit save naujoje vietoje, atrodo ir žiūri į tuos ženklus ir laikais visų reikalavimų, bet vis vien padarai kokią klaidą. Dažniausiai būna toks dalykas kaip ženklai sustatyti perarti sankryžos ir naujai atvažiavęs žmogus privažiuoja ženklą ir pamato kad jam reikia persirykiuot, na o kadangi sankryža labai arti jis arba nespėja arba sudaro spūstį arba yra priverstas kirsti tas ištisines linijas kurios būna prie sankryžų ar perėjų. Taipogi infrastruktųra nėra tobula ir automobilių srautas didelis, todėl mūsų dabartinei keliai didmiesčiuose perpildyti, pirmą kartą atvažiavus į vilnių didesniuose žieduose darosi nejauku, tapati problema su ženklais, mano nuomone daugumoje atvejų jie sustatyti ne ten kur reikėtų juos statyti, ar galbūt jų yra per mažai.

Ir aš vėlgi papildysiu savo ankščiau išsakytą mintį, kad pas mus kažkodėl yra prigalvota begalės skirtingo tipo sąnkryžų ir žiedų, kiekviena vieta yra unikali, o ženklinimas kažkodėl nesuteikia pakankamai informacijos vairuotojui. Kurių galų reikia prigalvot tiek daug skirtingų elementų ir kiekvieną sąnkryžą padaryti kitokią? galiausiai viskas privedama iki to kad paprastas ženklas tampa per daug paprastas kad apibrėžtų informaciją kurios reikia vairuotojui, o pastarasis tiesiog negali atsiminti kiekvienos mieste esančios sąnkryžos.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-22, 23:14 
     
blizzard rašė:
Arthuras rašė:
Cituoti:
Ir taip žiūri į popierius (statistikas) ir tai visiškai normalus dalykas


Tai yra absoliučiai nenormalus dalykas projektuojant EISMĄ. Todėl ir turime Lietuvoje random'u pastatytų greičio ribojimų ar kitų ženklų, salelių ir kitos infrastruktūros. Reikia įvertinti pačią vietą realybėje, įvertinti tiksliai KODĖL tos avarijos įvyko ir tada daryti pakeitimus (ir jei tai yra vairuotojo klaida, tai ir palikime atsakomybę vairuotojui, kad nereikėtų dėl vieno debilo padariusio avariją lygioje vietoje, visiems sukelti nepatogumų statant daugiau ribojimų ir t.t.). Bet šitą suvokt, turbūt, per sunku...


Na matai kaip jau pastebėjau, nežinau ką reikia tobulint bet mūsų kelių eismo taisyklės yra kažkokios neinformatyvios, ar nelabai suprantamos, nežinau kas jom ne taip, bet atvažiavos į naują miestą pirmą kartą 90proc. sankryžų, žiedų ir kitų objektų pravažiuoji padarydamas bent minimalias klaidas, pastebėkit save naujoje vietoje, atrodo ir žiūri į tuos ženklus ir laikais visų reikalavimų, bet vis vien padarai kokią klaidą. Dažniausiai būna toks dalykas kaip ženklai sustatyti perarti sankryžos ir naujai atvažiavęs žmogus privažiuoja ženklą ir pamato kad jam reikia persirykiuot, na o kadangi sankryža labai arti jis arba nespėja arba sudaro spūstį arba yra priverstas kirsti tas ištisines linijas kurios būna prie sankryžų ar perėjų. Taipogi infrastruktųra nėra tobula ir automobilių srautas didelis, todėl mūsų dabartinei keliai didmiesčiuose perpildyti, pirmą kartą atvažiavus į vilnių didesniuose žieduose darosi nejauku, tapati problema su ženklais, mano nuomone daugumoje atvejų jie sustatyti ne ten kur reikėtų juos statyti, ar galbūt jų yra per mažai.

Ir aš vėlgi papildysiu savo ankščiau išsakytą mintį, kad pas mus kažkodėl yra prigalvota begalės skirtingo tipo sąnkryžų ir žiedų, kiekviena vieta yra unikali, o ženklinimas kažkodėl nesuteikia pakankamai informacijos vairuotojui. Kurių galų reikia prigalvot tiek daug skirtingų elementų ir kiekvieną sąnkryžą padaryti kitokią? galiausiai viskas privedama iki to kad paprastas ženklas tampa per daug paprastas kad apibrėžtų informaciją kurios reikia vairuotojui, o pastarasis tiesiog negali atsiminti kiekvienos mieste esančios sąnkryžos.

na del zenklu trukumo sutinku. Atleki i nauja vieta, kai jau pamatai kad reikia rikiuotis nera kaip, nes taisykles neleidzia. Taip ir prasideda lauzimas ju, bet tikrai stengiuos to nedaryti, cia rimtai :D
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +80
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 01:10 
     
Dar uždrauskim posūkius į kairę, nes kai kurie idiotai važiuoja per gatvę ir dviračių nelaiko eismo dalyviais - važiuoja jiems tiesiai ant galvos ir dar drįsta pypinti, kai vos pavyksta išvengti susidūrimo (vairuotojo kaltė, kai kertamas pagrindinis kelias).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 01:22 
     
immortallt rašė:
Dar uždrauskim posūkius į kairę, nes kai kurie idiotai važiuoja per gatvę ir dviračių nelaiko eismo dalyviais - važiuoja jiems tiesiai ant galvos ir dar drįsta pypinti, kai vos pavyksta išvengti susidūrimo (vairuotojo kaltė, kai kertamas pagrindinis kelias).


Eik jau. Gi dviratininkui ar pėsčiajam daug lengviau sustoti nei tonai metalo :D
Jeigu tokį „teisingai“ ant kapoto paimsi ir jį su galvos trauma išveš į morgą ar reanimaciją, tai atvykusiems pareigūnams galėsi pasakyti, kad neaišku iš kur tiesiai po automobilio ratais iššoko :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4684
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 13:04 
     
Na, man tai žalia rodyklė labai patinka. Mano stažas dar tik 4 metai, tad dar esu gerai išmokintas ir žinau, kad raudonas man dega ir čia reikia sustoti prie stopo ir tik tada jau žiūrėti ar yra kas ar nėra. Aišku aš dažniausiai sustoju prie susikirtimo, kaip, kad sustočiau prie ženklo susikirtimas su pagrindiniu keliu, kas nėra labai gerai, tačiau visada praleidžiu ir pėsčiuosius ir mašinas, nes man dega raudonas.
Suprantu, kad Vilniuje ar Kaune tikrai būna tokių situacijų apie kurias rašė ir straipsnyje ir komentaruose, tačiau man važinėjančiame Šiauliuose žalia rodyklė itin padeda prasukti į dešinę, juolab, kad labai dažnai tokiose sankryžose ir nebūna daug eismo, tad laukti prie raudono ir deginti kurą, visai būtų nenaudinga. Tikiuosi jos neišims.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-24, 18:44
Pranešimai: 277
Miestas: Draudeliai
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 14:03 
     
Pwz Marijampoleje jau jos kai kur dingo. Tai galiu simtu procentu pasakyti, kad eismas tikrai stoja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-09-13, 15:33
Pranešimai: 432
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 15:27 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Ir taip žiūri į popierius (statistikas) ir tai visiškai normalus dalykas


Tai yra absoliučiai nenormalus dalykas projektuojant EISMĄ. Todėl ir turime Lietuvoje random'u pastatytų greičio ribojimų ar kitų ženklų, salelių ir kitos infrastruktūros. Reikia įvertinti pačią vietą realybėje, įvertinti tiksliai KODĖL tos avarijos įvyko ir tada daryti pakeitimus (ir jei tai yra vairuotojo klaida, tai ir palikime atsakomybę vairuotojui, kad nereikėtų dėl vieno debilo padariusio avariją lygioje vietoje, visiems sukelti nepatogumų statant daugiau ribojimų ir t.t.). Bet šitą suvokt, turbūt, per sunku...


Panašiai ir aš taip galvojau, kol nepamačiau užmiestyje kaip BMW numušęs golfą taip, kad iš jo nieko neliko. Laikraštyje tada rašė, kad BMW nepraleido jo ir susitrenkė. Golfo vairuotojas mirė iškart o BMW atrodo išgyveno. Po kelių metų jau ten stovi salelė ir greitis iki 70km, nes pasirodo ten ne pirma avarija, todėl stengiasi mus apsaugoti. Nes jai ten vyksta avarijos, reiškia ji vėl kažkada įvyks. Gal tai būsi ne tu, nei kiti keli šimtai ten važiuojančių, bet kažkas paklius...
Man pačiam irgi tokios sankryžos nepatinka, bet kol gaideliai keliais važinės - jos niekur nedings.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-10-15, 13:12
Pranešimai: 400
Miestas: Edinburgh
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 16:40 
     
GTRooTube rašė:
Na, man tai žalia rodyklė labai patinka. Mano stažas dar tik 4 metai, tad dar esu gerai išmokintas ir žinau, kad raudonas man dega ir čia reikia sustoti prie stopo ir tik tada jau žiūrėti ar yra kas ar nėra. Aišku aš dažniausiai sustoju prie susikirtimo, kaip, kad sustočiau prie ženklo susikirtimas su pagrindiniu keliu, kas nėra labai gerai, tačiau visada praleidžiu ir pėsčiuosius ir mašinas, nes man dega raudonas.
Suprantu, kad Vilniuje ar Kaune tikrai būna tokių situacijų apie kurias rašė ir straipsnyje ir komentaruose, tačiau man važinėjančiame Šiauliuose žalia rodyklė itin padeda prasukti į dešinę, juolab, kad labai dažnai tokiose sankryžose ir nebūna daug eismo, tad laukti prie raudono ir deginti kurą, visai būtų nenaudinga. Tikiuosi jos neišims.


Tai labai gerai darai, bet yra tokių kuriems dega raudona, o pėsčiajam žalia. Ir kai pėstysis bando eiti per perėją (nes jam dega žalia) tai vairuotojas dar jam pipsi, ko jam trukdo važiuoti per raudona.

Taip, mažo intensyvumo sankryžose žalia rodyklė gali būti gerai, nes ten nelabai buna ko praleisti. Bet didelio intensyvumo sankryžose jos pavojingos. Dėl didelio debilų kiekio keliuose.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5395
Reputacija: +1617
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 18:22 
     
Cituoti:
Panašiai ir aš taip galvojau, kol nepamačiau užmiestyje kaip BMW numušęs golfą taip, kad iš jo nieko neliko. Laikraštyje tada rašė, kad BMW nepraleido jo ir susitrenkė. Golfo vairuotojas mirė iškart o BMW atrodo išgyveno. Po kelių metų jau ten stovi salelė ir greitis iki 70km, nes pasirodo ten ne pirma avarija, todėl stengiasi mus apsaugoti. Nes jai ten vyksta avarijos, reiškia ji vėl kažkada įvyks. Gal tai būsi ne tu, nei kiti keli šimtai ten važiuojančių, bet kažkas paklius...
Man pačiam irgi tokios sankryžos nepatinka, bet kol gaideliai keliais važinės - jos niekur nedings.


Man jau rankos svyra nuo tokių argumentų... :(

Tie jūsų vadinami "kelių gaideliai" sudaro labai nedidelę dalį eismo dalyvių. O jų ir jokie ženklai neveikia, taigi ženklų statymas nepamatavus - tik vaizdavimas, kad dirbame.

Dar kitas dalykas yra tai, kad nelaimių NEIŠVENGSI. Mažint greičius galime ir pan. - visada atsiras žioplų, kvailų, agresyvių, kurie sugebės kažkaip nusirašyt kelyje, kuriame, atrodo, to padaryt neįmanoma. Na ir kas? Ar tai reiškia, kad tobulėjant automobiliams, gerėjant keliams, mes turime statyti greitį mažinančius ženklus, įvairius draudimus, gulinčius policininkus ten kur reikia ir kur nereikia?

Nesakau, kad nereikia investuot į kelių saugumą. Reikia. Bet tai reikia daryti tokiais būdais, kurie iš tikrųjų pagerina saugumą. Pvz. keliuose su viena juosta į abi puses padaryti trečiąją juostą lenkimams. Įsivaizduoji, kiek žmonių gyvybių tai išsaugotų?! Ne vieną ir ne dvi. Ir keliuose eismas tik pagreitėtų. Bet neee, pristatome salelių, kurios tik trukdo pravažiuot ir žiemą sukelia daugiau nesaugumo, nei saugumo, apribojame greičius ten, kur nėra jokių protu paaiškinamų priežasčių.

Be abejo, nieko keisto, nes taip dirba visos valdiškos, viešosios įstaigos Lietuvoje. "Puikūs" specialistai tiesiog imituoja darbą.

Ir dar. Kažkaip šiais laikais niekad vairuotojas kaltas nebūna. Jei keliai slidūs - kelininkai kalti. Nuvažiavo nuo kelio - vadinasi, leistinas maksimalus greitis per didelis. Nepraleido kažkas kažko - salelės trūksta... Toks jausmas, kad patys vairuotojai kažkokios neprotaujančios būtybės.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 19:19 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Panašiai ir aš taip galvojau, kol nepamačiau užmiestyje kaip BMW numušęs golfą taip, kad iš jo nieko neliko. Laikraštyje tada rašė, kad BMW nepraleido jo ir susitrenkė. Golfo vairuotojas mirė iškart o BMW atrodo išgyveno. Po kelių metų jau ten stovi salelė ir greitis iki 70km, nes pasirodo ten ne pirma avarija, todėl stengiasi mus apsaugoti. Nes jai ten vyksta avarijos, reiškia ji vėl kažkada įvyks. Gal tai būsi ne tu, nei kiti keli šimtai ten važiuojančių, bet kažkas paklius...
Man pačiam irgi tokios sankryžos nepatinka, bet kol gaideliai keliais važinės - jos niekur nedings.


Man jau rankos svyra nuo tokių argumentų... :(

Tie jūsų vadinami "kelių gaideliai" sudaro labai nedidelę dalį eismo dalyvių. O jų ir jokie ženklai neveikia, taigi ženklų statymas nepamatavus - tik vaizdavimas, kad dirbame.

Dar kitas dalykas yra tai, kad nelaimių NEIŠVENGSI. Mažint greičius galime ir pan. - visada atsiras žioplų, kvailų, agresyvių, kurie sugebės kažkaip nusirašyt kelyje, kuriame, atrodo, to padaryt neįmanoma. Na ir kas? Ar tai reiškia, kad tobulėjant automobiliams, gerėjant keliams, mes turime statyti greitį mažinančius ženklus, įvairius draudimus, gulinčius policininkus ten kur reikia ir kur nereikia?

Nesakau, kad nereikia investuot į kelių saugumą. Reikia. Bet tai reikia daryti tokiais būdais, kurie iš tikrųjų pagerina saugumą. Pvz. keliuose su viena juosta į abi puses padaryti trečiąją juostą lenkimams. Įsivaizduoji, kiek žmonių gyvybių tai išsaugotų?! Ne vieną ir ne dvi. Ir keliuose eismas tik pagreitėtų. Bet neee, pristatome salelių, kurios tik trukdo pravažiuot ir žiemą sukelia daugiau nesaugumo, nei saugumo, apribojame greičius ten, kur nėra jokių protu paaiškinamų priežasčių.

Be abejo, nieko keisto, nes taip dirba visos valdiškos, viešosios įstaigos Lietuvoje. "Puikūs" specialistai tiesiog imituoja darbą.

Ir dar. Kažkaip šiais laikais niekad vairuotojas kaltas nebūna. Jei keliai slidūs - kelininkai kalti. Nuvažiavo nuo kelio - vadinasi, leistinas maksimalus greitis per didelis. Nepraleido kažkas kažko - salelės trūksta... Toks jausmas, kad patys vairuotojai kažkokios neprotaujančios būtybės.
teisingai sakai. as zinau kur yra sauri keliai ir an tos tiesos yra du kalneliai ir taip ne vienoi vietoi ir taip ten niekas nelaksto bet ne pastatis dar viena gulinti pareiguna. o eismas intensivus tai gaunas gazas stabdis. ir pro ta kelia dar autobusai vazineja ir taip kamsciai tenais.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1057
Reputacija: -95
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 19:31 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Panašiai ir aš taip galvojau, kol nepamačiau užmiestyje kaip BMW numušęs golfą taip, kad iš jo nieko neliko. Laikraštyje tada rašė, kad BMW nepraleido jo ir susitrenkė. Golfo vairuotojas mirė iškart o BMW atrodo išgyveno. Po kelių metų jau ten stovi salelė ir greitis iki 70km, nes pasirodo ten ne pirma avarija, todėl stengiasi mus apsaugoti. Nes jai ten vyksta avarijos, reiškia ji vėl kažkada įvyks. Gal tai būsi ne tu, nei kiti keli šimtai ten važiuojančių, bet kažkas paklius...
Man pačiam irgi tokios sankryžos nepatinka, bet kol gaideliai keliais važinės - jos niekur nedings.


Man jau rankos svyra nuo tokių argumentų... :(

Tie jūsų vadinami "kelių gaideliai" sudaro labai nedidelę dalį eismo dalyvių. O jų ir jokie ženklai neveikia, taigi ženklų statymas nepamatavus - tik vaizdavimas, kad dirbame.

Dar kitas dalykas yra tai, kad nelaimių NEIŠVENGSI. Mažint greičius galime ir pan. - visada atsiras žioplų, kvailų, agresyvių, kurie sugebės kažkaip nusirašyt kelyje, kuriame, atrodo, to padaryt neįmanoma. Na ir kas? Ar tai reiškia, kad tobulėjant automobiliams, gerėjant keliams, mes turime statyti greitį mažinančius ženklus, įvairius draudimus, gulinčius policininkus ten kur reikia ir kur nereikia?

Nesakau, kad nereikia investuot į kelių saugumą. Reikia. Bet tai reikia daryti tokiais būdais, kurie iš tikrųjų pagerina saugumą. Pvz. keliuose su viena juosta į abi puses padaryti trečiąją juostą lenkimams. Įsivaizduoji, kiek žmonių gyvybių tai išsaugotų?! Ne vieną ir ne dvi. Ir keliuose eismas tik pagreitėtų. Bet neee, pristatome salelių, kurios tik trukdo pravažiuot ir žiemą sukelia daugiau nesaugumo, nei saugumo, apribojame greičius ten, kur nėra jokių protu paaiškinamų priežasčių.

Be abejo, nieko keisto, nes taip dirba visos valdiškos, viešosios įstaigos Lietuvoje. "Puikūs" specialistai tiesiog imituoja darbą.

Ir dar. Kažkaip šiais laikais niekad vairuotojas kaltas nebūna. Jei keliai slidūs - kelininkai kalti. Nuvažiavo nuo kelio - vadinasi, leistinas maksimalus greitis per didelis. Nepraleido kažkas kažko - salelės trūksta... Toks jausmas, kad patys vairuotojai kažkokios neprotaujančios būtybės.


Tai tame visa esmė ir yra, kad Lietuvoje yra begalės psichuotų vairuotojų. Grįžęs į Lietuvą kažkodėl pasijaučiu lyg būčiau durnas, nes net mieste važiuodamas pagal ženklus jaučiuosi taip lyg eismą stabdyčiau :D Apie užmiestį net nekalbu, nes jau keliskart vos nuo kelio nenustūmė (vieną kartą lengvoji, o kitąkart sunkvežimis). Dėl to grįžęs Lietuvon truputį prisibijau vairuot ir naudojuosi viešuoju tarpmiestiniu transportu.

Padarysi trečią juostą lenkimams, ir kas iš to? Kaip ta juosta pasidalins? :D Kals vienas kitam kaktomuša, nes abu teisūs bus... Galiausiai, kiek čia tos Lietuvos yra, kad taip jau reikėtų greičius didint? :) Užmiestyje leidžia važiuoti 90 km/h, tačiau visi važiuoja 100 km/h, o važiuojantys pagal taisykles automatiškai tampa liaudies priešais, kuriuos reikia ne tik aplenkt, bet aplenkus dar ir per stabdžius kirst, kad „boba/žioplys“ atsibustų.

Didžiausią klaidą padarė tada, kai panaikino baudos balų sistemą. Pilna erelių (ir tam pačiam Seime), kurie pastoviai gerokai viršija greitį, nes turi iš ko baudas susimokėt. Būtų baudos balai, tai 3-4 kartus pagautas, be jokio teismo sprendimo dėtų vairuotojo pažymėjimą į stalčių (jei pagautų be diržų, tai ir dar greičiau). Nebūtų erdvės teisinėms interpretacijoms ir panašiems marazmams, padedantiems išsisukti nuo vairuotojo pažymėjimo praradimo.
Pasikartosiu, Airijoje tokia sistema puikiai veikia ir baudos balai dalinami už viską iš eilės: diržai, mobilus prie ausies, greičio viršijimas, pavojingas lenkimas, nėra tech. apžiūros/draudimo ir t.t. Susirinkus 4 baudos balus pabrangsta draudimas, o surinkus 12 balų— 6 mėnesiams atimamas vairuotojo pažymėjimas. Baudos balai galioja tris metus. Pačios baudos, jei imsim pinigine išraiška, tai yra juokingos— 60-80€.

Ne baudos dydis, o neišvengiamumas gerina situaciją keliuose. Lietuvoj baudos tūkstantinės, bet žūčių keliuose 100/milijonui gyventojų. Airijoj baudos juokingai mažos, bet žūčių tik 36 milijonui gyventojų. Kitose šalyse, turinčiose baudos balų sistemą, situacija irgi gerokai geresnė negu Lietuvoj (išimtis nebent Bulgarija su savo 39 balais)

http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-236_en.htm
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4684
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 20:15 
     
Cituoti:
Tai tame visa esmė ir yra, kad Lietuvoje yra begalės psichuotų vairuotojų. Grįžęs į Lietuvą kažkodėl pasijaučiu lyg būčiau durnas, nes net mieste važiuodamas pagal ženklus jaučiuosi taip lyg eismą stabdyčiau Very Happy Apie užmiestį net nekalbu, nes jau keliskart vos nuo kelio nenustūmė (vieną kartą lengvoji, o kitąkart sunkvežimis). Dėl to grįžęs Lietuvon truputį prisibijau vairuot ir naudojuosi viešuoju tarpmiestiniu transportu.


Na nežinau, bet nėra Lietuvoje taip blogai. Visko pasitaiko, be abejo. Tai, kad tokiame Vilniuje vairuotojai viršija +20-30 ir avarijų dėl greičio, beveik nėra, įrodo tik tai, kad greitį ribojančius ženklus sustato iš lempos. O ir užmiestyje žinau kelių, kur tie 90km/h - gerokai žemiau saugumo ribos.

Cituoti:
Padarysi trečią juostą lenkimams, ir kas iš to? Kaip ta juosta pasidalins? Very Happy Kals vienas kitam kaktomuša, nes abu teisūs bus...


Kas iš to? Tas, kad lenkimams bus normaliai vietos. Keliuose, kaip Radviliškis - Panevėžys tokia juosta būtų gyvybiškai svarbi ir sutrumpintų kelionės laiką labai žymiai. Tokios priemonės taikomos Vokietijoje, ir esu 100 proc. garantuotas, kad toks kelias tikrai sumažintų avarijų skaičių tame kelyje. Nes tai yra pakeitimas iš esmės.

Cituoti:
Užmiestyje leidžia važiuoti 90 km/h, tačiau visi važiuoja 100 km/h, o važiuojantys pagal taisykles automatiškai tampa liaudies priešais, kuriuos reikia ne tik aplenkt, bet aplenkus dar ir per stabdžius kirst, kad „boba/žioplys“ atsibustų.


Na, vairavęs dar nedaug, palyginus, aš, bet neteko matyt tokio "pamokymo" apskritai. :) Turėk omeny, kad kai tu važiuoji tiksliai ant 90km/h, realus tavo greitis yra ~85km/h. Sorry, bet tikrai nevažiuočiau iš paskos tavęs, jei sąlygos būtų geros. :)

Cituoti:
Didžiausią klaidą padarė tada, kai panaikino baudos balų sistemą.


Su šituo negaliu nesutikt. Dabar kas turi pinigų, gali nesukt galvos.

Cituoti:
Ne baudos dydis, o neišvengiamumas gerina situaciją keliuose. Lietuvoj baudos tūkstantinės, bet žūčių keliuose 100/milijonui gyventojų. Airijoj baudos juokingai mažos, bet žūčių tik 36 milijonui gyventojų. Kitose šalyse, turinčiose baudos balų sistemą, situacija irgi gerokai geresnė negu Lietuvoj (išimtis nebent Bulgarija su savo 39 balais)


Nesu buvęs Airijoje (lietuviui čia jau nuodėmė turėtų būt... :D). Bet kaip ten pas jus patys keliai? Automobilių parkas? Lyginant su Lietuva, be abejo.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 22:24 
     
Matai, Arthuras, nei tu, nei aš neturim tikslios statistikos kiek avarijų kasdien įvyksta tam pačiam Vilniuj, ir kiek iš jų įvyksta dėl viršyto greičio. Aš tik žinau, kad būna nelabai malonu pagrindiniame naujienų portalo puslapyje rasti straipsnį apie pėsčiųjų perėjoje užmuštą žmogų. Atidaręs randi vairuotojo pasiteisinimą— „staiga išėjo į perėją“ ir nuotraukas su iš batų išsinėrusiu lavonu už 20 metrų nuo perėjos.
Būtent dėl to miestuose greitis ir yra ribojamas iki 50 km/h, kad vairuotojas spėtų sekti kas vyksta aplink jį ir laiku sustoti. Na, o ir pačiam pėsčiajam šansų išgyventi yra gerokai daugiau, kai automobilio greitis yra iki 50 km/h. Tau atrodo, kad 70 km/h yra saugu, bet pėsčiajam toks susidūrimas būtų mirtinas 9 atvejais iš 10. http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... levels.htm
Kalbant apie užmiestį nereikėtų pamiršti, kad yra toks dalykas kaip sankryžos :) Kaip įsilieti į srautą, kai visi eina 100-110 km/h greičiu, o greitėjimo juostų nėra? Yra aibė ir kitų niuansų, todėl manau, kad 90 km/h turėtų pakakti. Kiek ten tos Lietuvos? Imkim tą tavo Panevėžys-Radviliškis kelią. Greitis ten 90 km/h, o atstumas— apgailėtini 40 kilometrų. Matematika labai paprasta šioj vietoj— 100 km/h greičiu važiuojantis automobilis A ir 90 km/h greičiu važiuojantis automobilis B, tuo pačiu metu išvažiavę iš Panevėžio, Radviliškyje susitiks prie to paties šviesoforo :D (A 40 km įveiks per 24 min., o B per 26,5 min) Kyla elementarus klausimas— ar verta kišti šimtus milijonų į kelią, kad kelionė sutrumpėtų 2 minutėm? Arba, yra nepatenkintų tokiais http://goo.gl/maps/n9xta keliais, nes medžių daug ir lenkti draudžiama. Tai negi reikia visus tuos medžius išpjaut ir iki keturių juostų kelią praplatint, kad skraiduoliai į pakelės medžius nesitaškytų? :) Lietuvoj visi skuba, tik niekaip nesuprantu kur. Net važiuojant mieste susidaro įspūdis, kad vyksta kažkokios visuotinės lenktynės :D

Jei kalbėt apie Airiją, tai keliai gan geros būklės. Duobes pastoviai lopo, žvyrkeliu dar nesu važiavęs (nors TomTom'as kartais nustebina parinkdamas maršrutą :D ). Greičiai ribojami panašiai kaip Lietuvoj: mieste— 50 km/h, užmiesty— 80 arba 100, o autostradose — iki 120 km/h. Pamatyti lenkimą yra gana neįprasta, nes visi važiuoja daugiau ar mažiau laikydamiesi kelių eismo taisyklių ir apšokęs vieną, tu vis tiek atsiremsi kitam į uodegą. Iš pradžių buvo keista, bet po to apsipratau. Užtat būna labai nejauku, kai grįžtu Lietuvon. (Kažkaip nejauku, kai užmiestyje dviejų juostų kelyje puikiai sutelpa ir prasilenkia autobusas ir du lengvieji automobiliai :D )
Pas airus yra ir dar vienas įdomus dalykas — chuliganiškai ar agresyviai vairuojantį (trukdantį ramiai važiuoti kitiems) visada galima paskųsti kelių policijai. Vieni chuliganai atsiperka pokalbiu policijos nuovadoje, o kitiems dar ir baudą tenka susimokėti.
Automobilių parkas šiek tiek jaunesnis nei Lietuvoj— vidurkis ~8 metus.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4684
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-03-23, 23:13 
     
Cituoti:
Matai, Arthuras, nei tu, nei aš neturim tikslios statistikos kiek avarijų kasdien įvyksta tam pačiam Vilniuj, ir kiek iš jų įvyksta dėl viršyto greičio.


Kartas nuo karto atsidarau delfi.lt straipsnius. Kartais matosi avarijos priežastis. Dažniausiai ji būna nepaaiškinama - tiesiog žioplumas, neatsargumas. Ir tik viena kita būna akivaizdžiai dėl viršyto greičio - nuvartyti keli stulpai, ar nuo kelio nulėkta per keliasdešimt metrų.

Cituoti:
Aš tik žinau, kad būna nelabai malonu pagrindiniame naujienų portalo puslapyje rasti straipsnį apie pėsčiųjų perėjoje užmuštą žmogų. Atidaręs randi vairuotojo pasiteisinimą— „staiga išėjo į perėją“ ir nuotraukas su iš batų išsinėrusiu lavonu už 20 metrų nuo perėjos.


Matai, pats vairuoju ir tikrai žinau, kad kartais pėstieji neapsidairę iššoka į perėją. Ir tai nėra normalu, kaip kad tu bandai parodyti. Tai yra nenormalu. Pėstieji turi būti baudžiami už tokių situacijų sukėlimą. Būna ir per raudoną pėstieji žygiuoja.

Cituoti:
Būtent dėl to miestuose greitis ir yra ribojamas iki 50 km/h, kad vairuotojas spėtų sekti kas vyksta aplink jį ir laiku sustoti. Na, o ir pačiam pėsčiajam šansų išgyventi yra gerokai daugiau, kai automobilio greitis yra iki 50 km/h. Tau atrodo, kad 70 km/h yra saugu, bet pėsčiajam toks susidūrimas būtų mirtinas 9 atvejais iš 10. informacijos nuoroda


Jei pėsčiasis išnirs į perėją tiesiai po ratais, užteks tų varganų 50km/h, kad susidūrimas būtų mirtinas. Priklauso nuo automobilio ir nuo pėsčiojo. Geresnis sprendimas būtų daryti apšviestas ir aiškiai matomas perėjas. O žmones auklėti baudomis, kad nevaikščiotų ne per perėjas ir per raudoną šviesoforo signalą. Nes riboti greičius iki tokių, kad nutrenkus neužmuštum - na nerastum normalios kelio atkarpos, kurioje nereikėtų kas kilometrą stabdyti ir greitėti, nes visur yra kaimų, kaimelių, sodybų šalia kelio ir t.t.

Cituoti:
Kalbant apie užmiestį nereikėtų pamiršti, kad yra toks dalykas kaip sankryžos Smile Kaip įsilieti į srautą, kai visi eina 100-110 km/h greičiu, o greitėjimo juostų nėra?


Na tai padarom tas greitėjimo juostas ten, kur išsukimas į pagr. kelią intensyvus. Negi sunku prikabinti dar 40m kelio atkarpos?.. Ir dar, nėra Lietuvoje tokių intensyvių kelių, kad nebūtų galima palaukus 1-2minutes išsukti į visiškai tuščią kelią...

Cituoti:
Imkim tą tavo Panevėžys-Radviliškis kelią. Greitis ten 90 km/h, o atstumas— apgailėtini 40 kilometrų. Matematika labai paprasta šioj vietoj— 100 km/h greičiu važiuojantis automobilis A ir 90 km/h greičiu važiuojantis automobilis B, tuo pačiu metu išvažiavę iš Panevėžio, Radviliškyje susitiks prie to paties šviesoforo Very Happy (A 40 km įveiks per 24 min., o B per 26,5 min)


Tą gabalą kelio realybėje reikia važiuoti beveik valandą. Iškreipei ir atstumą, kuris yra 50km, ir laiką. Žinai, kodėl ten reikia važiuot valandą? Ogi todėl, kad ties kiekvienu išsukimu padarytas greitis 70km/h, ties kaimais po 50km/h. Pristatyta reikalingų-nereikalingų salelių. Eismas gana intensyvus, o apsilenkt labai sunku, nes kelias vingiuotas. Atsiranda besivelkančių ir tada kaip visada... Kas važinėja dažnai, tai ta valanda, kad nuvažiuoti tuos varganus 50km labai erzina.

Cituoti:
Arba, yra nepatenkintų tokiais informacijos nuoroda keliais, nes medžių daug ir lenkti draudžiama. Tai negi reikia visus tuos medžius išpjaut ir iki keturių juostų kelią praplatint, kad skraiduoliai į pakelės medžius nesitaškytų? Smile Lietuvoj visi skuba, tik niekaip nesuprantu kur. Net važiuojant mieste susidaro įspūdis, kad vyksta kažkokios visuotinės lenktynės Very Happy


Lenkti tokiuose keliuose ne visur draudžiama, nes yra ir tiesių vietų. Šiaip iš esmės, jei jau taip rūpinamės saugumu, tai medžiai yra didesnė kliūtis ir išpjovus juos padidėtų saugumas labiau, nei eilinėj vietoj prilipdžius gulintį policininką. :D Kur žmonės skuba? Ne visi turi tiek daug laiko, kad galėtų jį taškyti velkantis kelyje. Eismas turi būti maksimaliai spartus ir ekonomiškas - kuo mažiau greičio pokyčių, kamščių, flegmavimo.

Cituoti:
amatyti lenkimą yra gana neįprasta, nes visi važiuoja daugiau ar mažiau laikydamiesi kelių eismo taisyklių ir apšokęs vieną, tu vis tiek atsiremsi kitam į uodegą.


Tai jei eismas labai intensyvus ir matai, kad aplenkus vieną, reikės dar dešimt - ir važiuoji iš paskos. Bet kai atsiranda vienas, labai sąžiningas - nu negi vilksies? :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: MSN [Bot] ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'