Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Šiuolaikinių technologijų rinka
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 15:43 
     
Nerkashis rašė:
Mechaniškai pažeista ar netelpanti prekė tai aišku.
Svarstau, ką man man daryti. Analogiška situacija - pirktas tv, iš pakuotės ištrauktas namuose. Kol naujas, kol dar visos funkcijos neatrastos, rodė puikiai. Bet vėliau, pastebėjau tuo vadinamus debesėlius ir pakankamai ryškią horizontalią liniją per tv vidurį. Garantinio išvada, kad tai ne gedimas, tv techniškai tvarkingas. Nusiunčiau foto, el. paštu, atsakymas toks pats. Ir dar, kad dieną to nesimato ir suprask - žiūrėk tv prie šviesos.
Sekantis mano žingsnis bus vartotojų teisės.


Jei žiūrėti į šviesesnes dėmes, tai viskas priklauso nuo jų ryškumo. Kiekvienas televizorių gamintojas turi kokybės reikalavus, kuriais serviso centrai ir vadovaujasi. Jau nepamenu kelių (ar keliolikos) procentų filtrus naudoja, tačiau esmė tokia — jei žiūrint per filtrą problemos nėra, tai viskas OK. Tačiau jokių matomų linijų negali būti.
Gali būti dar ir toks variantas, kad pardavėjas užsipirkęs pigesnių prekių su defektais (grade A ar A-), jas pardavinėjai kaip geras. Tokioms prekėms yra taikomi ne tokie griežti reikalavimai, tad serviso centre problemų ir nemato. Tada jau vartotojų teisės, nepriklausomos ekspertizės ir t.t. Pasižiūrėk ar kur ant televizoriaus informacinių lipdukų, naudojimosi instrukcijoje nesislepia įrašas apie tai, kad televizorius yra žemesnės kategorijos (grade A, A-, B+ ir t.t.).
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4702
Reputacija: +369
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 16:17 
     
Na ir atskira žinutė visiems besipiktinantiems, kad parduotuvė vietoj to jog atiduotų pinigus, siunčia jus į serviso centrą.

Gerbiamieji, supraskit jog ekstrasensai parduotuvėse nedirba, o paprasti mirtingieji negali pasakyti kodėl daiktas neveikia vien tik pažiūrėję ar prisilietę prie jo :) Vartotojai žino tūkstantį ir vieną būdą kaip sugadinti daiktą, bet jie niekada neprisipažins jog daiktas neveikia dėl jų kaltės — geriau jau įsistatys kiaulės akis ir sakys jog nusipirko jau neveikiantį :)
Juokas juokais, bet būna ir tokių variantų, kai į naujo televizoriaus korpusą sudedami viduriai iš seno neveikiančio televizoriaus.
Siųsdami į serviso centrą, pardavėjai apsidraudžia nuo galimo pirkėjų sukčiavimo ir didelių nuostolių.

Serviso centrų nereikėtų bijoti. Jus gi gina vartotojų teisių apsaugos įstatymas, kuris suteikia teisę atsisakyti remonto ir reikalauti pakeisti brokuotą prekę kita. Tik pageidavimas turėtų būti išreikštas raštu, nes garbės žodis šiais laikais mažai svorio beturi :)

p.s.
Stenkitės iškilusius nesklandumus spręsti taikiai, be nereikalingos agresijos proveržio ir keiksmų tirados. Joks save gerbiantis žmogus nebus nuoširdus ir nesistengs padėti, jei kažkoks chamas jį siunčia ant trijų raidžių. Ne pardavėjas ir ne parduotuvės vadovas kaltas, kad pro gamyklos sandėlio duris iškeliavo gaminys su trūkumais. Mandagumas yra tas raktas, kuris atidaro visas duris :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4702
Reputacija: +369
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 16:26 
     
Simplicity rašė:
Jei žiūrėti į šviesesnes dėmes, tai viskas priklauso nuo jų ryškumo. Kiekvienas televizorių gamintojas turi kokybės reikalavus, kuriais serviso centrai ir vadovaujasi. Jau nepamenu kelių (ar keliolikos) procentų filtrus naudoja, tačiau esmė tokia — jei žiūrint per filtrą problemos nėra, tai viskas OK. Tačiau jokių matomų linijų negali būti.
Gali būti dar ir toks variantas, kad pardavėjas užsipirkęs pigesnių prekių su defektais (grade A ar A-), jas pardavinėjai kaip geras. Tokioms prekėms yra taikomi ne tokie griežti reikalavimai, tad serviso centre problemų ir nemato. Tada jau vartotojų teisės, nepriklausomos ekspertizės ir t.t. Pasižiūrėk ar kur ant televizoriaus informacinių lipdukų, naudojimosi instrukcijoje nesislepia įrašas apie tai, kad televizorius yra žemesnės kategorijos (grade A, A-, B+ ir t.t.).

Dėl lipdukų, na, reiks pažiūrėti. Modelis UE 40 ES 6300 SXXH. Esu priekabus vaizdui, bet toks vaizdas: http://imageshack.us/g/189/50948495.jpg/ jau bet kam maišytų. Be to, suerzino ir garantinio atsakymas:
Cituoti:
Sveiki,
Suprantu Jūsų susirūpinimą su atrastu, visuose tokio tipo aparatuose pasitaikančiu "debesų efektu"
Esant tamsiu paros metu (kaip ir Jūsų nuotraukose) fotografuojant jos išryškėja, tam tiesiog sudarėte sąlygas - sumažinote kontrastą, išjungėte šviesas, rodote tamsų vaizdą. Bet Jūs taip televizoriaus nežiūrite, o prie normalaus kontrasto ir kambario apšvietimo tas efektas nesimato, dieną net norint jis nepastebimas.
Televizorius atitinka gamintojo nurodytus techninius parametrus, o "debesų efektas" netrukdo naudotis televizoriumi pagal jo tiesioginę paskirtį.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 18:25 
     
Nerkashis rašė:
Simplicity rašė:
Jei žiūrėti į šviesesnes dėmes, tai viskas priklauso nuo jų ryškumo. Kiekvienas televizorių gamintojas turi kokybės reikalavus, kuriais serviso centrai ir vadovaujasi. Jau nepamenu kelių (ar keliolikos) procentų filtrus naudoja, tačiau esmė tokia — jei žiūrint per filtrą problemos nėra, tai viskas OK. Tačiau jokių matomų linijų negali būti.
Gali būti dar ir toks variantas, kad pardavėjas užsipirkęs pigesnių prekių su defektais (grade A ar A-), jas pardavinėjai kaip geras. Tokioms prekėms yra taikomi ne tokie griežti reikalavimai, tad serviso centre problemų ir nemato. Tada jau vartotojų teisės, nepriklausomos ekspertizės ir t.t. Pasižiūrėk ar kur ant televizoriaus informacinių lipdukų, naudojimosi instrukcijoje nesislepia įrašas apie tai, kad televizorius yra žemesnės kategorijos (grade A, A-, B+ ir t.t.).

Dėl lipdukų, na, reiks pažiūrėti. Modelis UE 40 ES 6300 SXXH. Esu priekabus vaizdui, bet toks vaizdas: http://imageshack.us/g/189/50948495.jpg/ jau bet kam maišytų. Be to, suerzino ir garantinio atsakymas:
Cituoti:
Sveiki,
Suprantu Jūsų susirūpinimą su atrastu, visuose tokio tipo aparatuose pasitaikančiu "debesų efektu"
Esant tamsiu paros metu (kaip ir Jūsų nuotraukose) fotografuojant jos išryškėja, tam tiesiog sudarėte sąlygas - sumažinote kontrastą, išjungėte šviesas, rodote tamsų vaizdą. Bet Jūs taip televizoriaus nežiūrite, o prie normalaus kontrasto ir kambario apšvietimo tas efektas nesimato, dieną net norint jis nepastebimas.
Televizorius atitinka gamintojo nurodytus techninius parametrus, o "debesų efektas" netrukdo naudotis televizoriumi pagal jo tiesioginę paskirtį.


Tau turbūt teko susirašinėti su AG Service :)
Apsilankęs SAMSUNG lietuviškoje svetainėje susiradau, kad SAMSUNG atstovybę turi tik Latvijoje. Pasinaudojęs paieška radau ir naudojimosi instrukciją, kurioje nė vienu žodžiu neužsimenama apie tai, kad taškai ar „debesys“ yra normalus reiškinys. Debesys per visą ekraną tikrai ne kaip atrodo, todėl tavo vietoj parašyčiau į UK ar Airijos support'ą :) Tik nesigirk jog esi iš Lietuvos, kad nepasiųstų atgal pas lietuvius. Parašyk normalų laišką anglų kalba ir žiūrėk ką atrašys. Kaip suprantu, SAMSUNG ir patys žino apie netolygų ekranų apšvietimą...
http://skp.samsungcsportal.com/integrat ... seq=432370
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4702
Reputacija: +369
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 18:40 
     
Garantinis - UAB "Šneiderio elektronika", Klaipėda.
O ką man duos UK atstovų nuomonė?
Ryt, grįžęs iš darbo, kreipsiuosi į vartotojų teises, žiūrėsiu ką jie atrašys.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 18:43 
     
Nerkashis rašė:
Garantinis - UAB "Šneiderio elektronika", Klaipėda.
O ką man duos UK atstovų nuomonė?
Ryt, grįžęs iš darbo, kreipsiuosi į vartotojų teises, žiūrėsiu ką jie atrašys.


Čia tik bendram išprusimui :) Bus aišku ar čia tik Lietuvoj tokios politikos laikomasi ar ir kitur Europoj.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4702
Reputacija: +369
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 18:59 
     
Nerkashis rašė:
Mechaniškai pažeista ar netelpanti prekė tai aišku.
Svarstau, ką man man daryti. Analogiška situacija - pirktas tv, iš pakuotės ištrauktas namuose. Kol naujas, kol dar visos funkcijos neatrastos, rodė puikiai. Bet vėliau, pastebėjau tuo vadinamus debesėlius ir pakankamai ryškią horizontalią liniją per tv vidurį. Garantinio išvada, kad tai ne gedimas, tv techniškai tvarkingas. Nusiunčiau foto, el. paštu, atsakymas toks pats. Ir dar, kad dieną to nesimato ir suprask - žiūrėk tv prie šviesos.
Sekantis mano žingsnis bus vartotojų teisės.

LCD tai nėra gedimas, be to, tas net yra pabrėžiama dažnai gamintojo gaminio vartotojo vadove. O tai greičiau yra LCD ekranų technologijos trukūmas, netolygus ekranai dėl pašvietimo, kurie matosi kraštinėse bei "debesėliai" aka plėmai. Taip, žiūrint prie šviesos tie dalykai nesimato LCD ekrane - užsimaskuoja. Kuo didesnė LCD ekrano įstrižainė, tuo bjauresnis vaizdas vakariop žiūrėti. Nebent gali ekrano pašvietimą sumažinti, bet tai padės tik dalinai. Aš dėl to kaip viena iš argumentų daugeliui rekomenduoju rinktis plazminius TV.
Gal galima bus su prekybininku susitarti gražiuoju dėl prekės pakeitimo į kitą, jei pakuotė, tarkim, nėra labai akivaidžiai pažeista bei prekė su visais lipdukais vietoje.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-03-20, 00:32
Pranešimai: 323
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 19:20 
     
Žiūrėjau plazmas. Buvau jau išsirinkęs Panasonic plazminį. Buvo praversta daug forumų, laimėjo Samsungas, nes neturi problemų su video audio formatais, o dar smartas su savo privalumais.
Žinoma, dabar, kai pačiupinėjau LCD, kai pamačiau trūkumus, užsinorėjau plazmos. Spjaučiau į 15lt didesnes mėn. sąskaitas už elektrą, į pastoviai užtrauktas užuolaidas dieną ir galbūt ne visus "kramtomus" filmus.
Prekybininkai buvo visiškai nekompetetingi: tv vežiau tieisiai į parduotuvę, nors garantinis pasiima tiesiai iš namų. Po to, tv 3 dienos buvo grąžintas, o iš jų jokio skambučio, kol pats nepasiteiravau.
Tv pirktas 2012-11, tai su keitimu būtų sudėtinga.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 19:28 
     
Tai galėjai Samsung plazmą pasirinkti, pavyzdžiui, e6500 ar e550 ir būtų su visais formatų palaikymais, kokie yra LCD. Dabar belieka tik bandyti LCD TV parduoti taip patiriant šiek tiek nuostolių ir pasiimti PDP TV pridedant litų.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo kurmis 2013-05-07, 19:44. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2008-03-20, 00:32
Pranešimai: 323
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 19:44 
     
Tai dabar ir aš gudrus po laiko :) Samsungo plazmos net nežiūrėjau, nes lyderis Panasonic.
Simplicity, bandysiu pasidomėt, ką užsienio garantinis apie tai mano.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-07, 19:44 
     
Cituoti:
Arthuras, būk malonus ir Lietuvos teisės aktuose surask nuostatą, kuri pardavėją įpareigoja atplėšti pakuotę ir parodyti jos turinį Very Happy LR teisės aktuose yra rašoma, kad pardavėjas turi suteikti vartotojui teisę apžiūrėti prekę prieš ją įsigyjant. Tačiau tik nuo paties vartotojo priklauso ar jis ta teise pasinaudos. Jei ta teise nepasinaudojai, tai pats kaltas ir tampi atsakingas už visus mechaninius defektus. Kaip nebūtų gaila, bet toks jau tas gyvenimas. Kaip kitaip apsiginti nuo nesąžiningų pirkėjų? Įsivaizduok, rankoje atsuktuvo nenulaikantis atgrubnagis sugalvoja televizorių pasikabint ant sienos, bet bekabindamas pameta arba subraižo ekraną. Vadovaujantis tavo logika, jis galėtų atėjęs į parduotuvę mesti televizorių ant stalo ir sakyti jog tokį nekokybišką nusipirko. Nesąžiningų žmonių būna tiek pardavėjų, tiek pirkėjų tarpe, todėl turim kažkokias taisykles, kurios saugo abiejų pusių teises.


Čia jau "į vienus vartus" taip sakant. Pagal įstatymą, tai taip. Tačiau logiškai, tai šis įstatymas naudingesnis pardavėjams, nei pirkėjams, o taip būti neturėtų.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-11, 09:45 
     
Ką gi, nuleidžiu rankas. Parašiau, kaip Simplicity patarė, anglų atstovams, atsakymas buvo:
Cituoti:
Dear Nerijus,

Thank you for contacting Samsung Customer Support.

I am sorry to hear you are having this issue with light spots appearing on your screen and I can understand how frustrating this can be when wishing to enjoy your TV viewing.

It is all to do with the very nature of how LED and LCD panels and backlights work. With a constant backlight on, a certain amount of light will always come through but especially on a dark scene.

You can correct this by changing the picture options as follows:

Picture Mode-MOVIE
Backlight-4
ADVANCED SETTINGS-Black tone-DARKEST
Dynamic Contrast-MEDIUM
PICTURE OPTIONS--Colour tone-NORMAL

LED backlights have lower power consumption, longer life, lower discolour and higher brightness characteristics than CCFL (Cold Cathode Fluorescent Lamp) of LCD.

Because of this, when you watch dark contents (setting the OSD picture values so that the picture is too bright), you can notice this phenomenon.

If there is anything else we can help with, please let us know.

Our Customer Support Team love feedback! Share your thoughts on this response by completing the survey at the bottom of this page.

Kind regards,

Andrew
Online Support Team
SAMSUNG Customer Support Centre

Padariau nustatymus kaip nurodyta, tai tie debesėliai kaip ir sumažėjo. Jau galima kentėti.
Grįžtant prie straipsnio, tai išeitų, kad man reikėtų tv išpakuoti, įjungti, išbandyti pagrindines funkcijas, išbandyti 3D akinius, pultelį ir t.t. Įdomu ar kas nors taip cackintusi?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'