Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 08:49 
     
vasarą gal ir užtenka užvedus variklį paklausti 10 sec, kad viskas susiteptų ir važiuoti, bet žiemą vos užsivedus judėti gal ir ekonomiškiau kuro atžvilgiu, bet ar neatsiras bėdų su varikliu? Manau visgi sveika sulaukti bent jau pliusinės tepalo/aušinimo skysčio temperatūros. Aišku turbūt ramų 10km/h judėjimą kiemu iki išvažiavimo pirma pavara galima prilyginti stovėjimui.

Gal kas esat mechanikai ir galit plačiau papasakoti?
  • 0



Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-07-13, 13:38
Pranešimai: 5843
Reputacija: +1969
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 11:36 
     
BMW žiemą rekomenduoja pradėti važiuoti išsyk, tik nepersistengti su gazu. Taip greičiau sušyla, nei stovint vietoje.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 15:32 
     
Na tai pagalvokim protingai. Jeigu užvedi automobilį, varikllis dirba, viskas jame sukasi, tai galima vaziuoti be baimes, tiesiog nederetu kelti dideliu variklio sukiu, nes salta alyva yra tirsta ir nesukyla i virsutine variklio dali, todel dideli sukiai gali blogai atsiliepti. Bet teisingai, varikliui apsilus stovint vietoje zmones galvoje kad gali pilnai naudoti jo galia, bet pamirstama, kad greiciu dezeje dar viskas stovejo vietoje, todel manau, kad taip darant ir nesaugant transmisijos padaroma didziule zala. Dar prie degalu sanaudu prisideda ir filtru keitimas. Viskas turi vykti kuo lengviau. Masina turi riedeti lengvai, papildomi irenginiai kaip oro kondicionieriu turi buti kuo maziau naudojamas ir t.t.
  • 0




Užsiregistravo: 2008-10-14, 22:10
Pranešimai: 30
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 16:47 
     
Bet teisingai, varikliui apsilus stovint vietoje zmones galvoje kad gali pilnai naudoti jo galia, bet pamirstama, kad greiciu dezeje dar viskas stovejo vietoje

ar tikrai? :shock:
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-30, 18:23
Pranešimai: 61
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 17:03 
     
smalsus rašė:
Bet teisingai, varikliui apsilus stovint vietoje zmones galvoje kad gali pilnai naudoti jo galia, bet pamirstama, kad greiciu dezeje dar viskas stovejo vietoje

ar tikrai? :shock:
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13
Pranešimai: 2874
Miestas: Kaunas
Reputacija: +36
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 18:01 
     
HardAxe rašė:
vasarą gal ir užtenka užvedus variklį paklausti 10 sec, kad viskas susiteptų ir važiuoti, bet žiemą vos užsivedus judėti gal ir ekonomiškiau kuro atžvilgiu, bet ar neatsiras bėdų su varikliu? Manau visgi sveika sulaukti bent jau pliusinės tepalo/aušinimo skysčio temperatūros. Aišku turbūt ramų 10km/h judėjimą kiemu iki išvažiavimo pirma pavara galima prilyginti stovėjimui.

Gal kas esat mechanikai ir galit plačiau papasakoti?


Prieš n dešimtmečių reikėjo šildyti, nes alyvos kitiokios buvo, vėsios blogai tepdavo. Dabar įdeda priedų, tai tepa gerai ir šaltos alyvos.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1282
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 19:01 
     
degalinese manometrai tikrinami kada nors?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-01-25, 12:02
Pranešimai: 724
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 21:07 
     
Prieš n dešimtmečių reikėjo šildyti, nes alyvos kitiokios buvo, vėsios blogai tepdavo. Dabar įdeda priedų, tai tepa gerai ir šaltos alyvos.[/quote]

Kaip vėsi alyva blogiau tepa :-(
gal tiesiog blogiau cirkuliuoja sistemoje?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-11-30, 18:23
Pranešimai: 61
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 22:54 
     
pas ka ideta duju iranga, rekomenduotina vaziuoti tik pasildzius. Cia labiau ziema ir saltu oru. Saltas variklis vaziuojant daugiau kuro ,,valgo,, , riebesnis misinys buna. O duju reduktoriui reikia apie +40 kad normaliai pradetu dirbti. Tuscia eiga variklis kol pasils sunaudos maziau degalu. O veliau jau gales vaziuoti dujom kurios gerokai pigesnes. Isbandyta praktiskai ir ne vienas. Pasildzius maziau benzino pilineti reikia. Bendroi sumoi(benzinas+dujos) pasildzius gaunasi ekonomiskiau ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +100
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 23:51 
     
zaliaakis rašė:
pas ka ideta duju iranga, rekomenduotina vaziuoti tik pasildzius. Cia labiau ziema ir saltu oru. Saltas variklis vaziuojant daugiau kuro ,,valgo,, , riebesnis misinys buna. O duju reduktoriui reikia apie +40 kad normaliai pradetu dirbti. Tuscia eiga variklis kol pasils sunaudos maziau degalu. O veliau jau gales vaziuoti dujom kurios gerokai pigesnes. Isbandyta praktiskai ir ne vienas. Pasildzius maziau benzino pilineti reikia. Bendroi sumoi(benzinas+dujos) pasildzius gaunasi ekonomiskiau ;)


Įsidėk normalią įrangą, kol įšils variklis važiuos ant benzino ir automatiškai persijungs. O kas dėl ekonomijos, tėvas atvažinėjo ilgai su dujine įranga profesionalia - jam nepatiko. Dabar važinėja su dyzeliu (nauja mašina).
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16256
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3176
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-15, 23:58 
     
zaliaakis rašė:
pas ka ideta duju iranga, rekomenduotina vaziuoti tik pasildzius. Cia labiau ziema ir saltu oru. Saltas variklis vaziuojant daugiau kuro ,,valgo,, , riebesnis misinys buna. O duju reduktoriui reikia apie +40 kad normaliai pradetu dirbti. Tuscia eiga variklis kol pasils sunaudos maziau degalu. O veliau jau gales vaziuoti dujom kurios gerokai pigesnes. Isbandyta praktiskai ir ne vienas. Pasildzius maziau benzino pilineti reikia. Bendroi sumoi(benzinas+dujos) pasildzius gaunasi ekonomiskiau ;)


Įsigiji tiesiogines dujas ir jos automatiškai įsijungia, kai pašyla variklis bei variklio šildyti nereikia. Čia aktualus šildymas variklio, tik su paprastom dujom, kai pats perjunginėji ant duju pergazavus. Bet, pats žiema nelaukdavau, kol variklis įšils ir važiuodavau iš kart ant paprastų dujų - tik neperjungdavau ant jų, kol nejungdavau aukštesnės pavaros.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1335
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-05-16, 01:00 
     
Wolfy rašė:
zaliaakis rašė:
pas ka ideta duju iranga, rekomenduotina vaziuoti tik pasildzius. Cia labiau ziema ir saltu oru. Saltas variklis vaziuojant daugiau kuro ,,valgo,, , riebesnis misinys buna. O duju reduktoriui reikia apie +40 kad normaliai pradetu dirbti. Tuscia eiga variklis kol pasils sunaudos maziau degalu. O veliau jau gales vaziuoti dujom kurios gerokai pigesnes. Isbandyta praktiskai ir ne vienas. Pasildzius maziau benzino pilineti reikia. Bendroi sumoi(benzinas+dujos) pasildzius gaunasi ekonomiskiau ;)


Įsigiji tiesiogines dujas ir jos automatiškai įsijungia, kai pašyla variklis bei variklio šildyti nereikia. Čia aktualus šildymas variklio, tik su paprastom dujom, kai pats perjunginėji ant duju pergazavus. Bet, pats žiema nelaukdavau, kol variklis įšils ir važiuodavau iš kart ant paprastų dujų - tik neperjungdavau ant jų, kol nejungdavau aukštesnės pavaros.

pas mane ir yra taskines. Viskas automatiskai. Ir vienaip ir kitaip skaiciavau. Pasildzius pigiau vaziuojasi. Ir su kitais pasnekejus, tas pats variantas. Dabar kai silta nereikia sildyti. Skaiciuoju nuvaziuotus km ir kiek sunaudoja benzino ir duju. Tiksliau sakykim: 1000km = 250 lt (benzinas+dujos)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +100
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'