Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Todėl ,kad chamai esame (ne visi bet didžioji dalis) mėgsta stumti ant savų , kitų šalių ir panašiai. Kol Lietuvei tyčiojasi Estija,Latvija gerina savo ekonomine padedi.
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Nesuprantu, kur čia š... pylimas? Tiesiog konstatavo faktą, kad pas mus žmonės perka didelius, ir ne tokius ekonomiškus automobilius. Tačiau ir pasakė, kodėl - tokie automobiliai patogesni, stabilesni. Niekaip nesuprantu, kur čia įžeidinėjimas ir š... pylimas...
Ne tiesioginis š. pylimas(gal kiek hiperbolizavau, perspaudžiau), o tik bandymas pavaizduoti, kokie lietuviai yra kvaili, kad nesirenka mažų viedrų.
Cituoti:
Nors kuro kainos kaskart kyla į naujas aukštumas, lietuvių niekaip nepavyksta pasodinti prie mažesnių ir taupesnių automobilių vairo.
Cituoti:
„Nemėgsta lietuviai mažų automobilių, galbūt tik didmiesčiuose jaunimas, moterys žingsnis po žingsnio prie jų pripranta, o provincijoje vis dar renkasi „Audi 100“ kalibro automobilius“, – tinklalapiui lrt.lt sako automobilių ekspertas Valdas Valiukevičius.
Cituoti:
V. Valiukevičiaus tvirtinimu, kuo labiau į Rytus, tuo provincialumo daugėja. „Nuvykime į Baltarusiją, Ukrainą ar Rusiją – ten automobiliai didesni, važinėja amerikietiški visureigiai su V5 litrų (:D) motorais. Kuris važinėja didesniu, tas yra „kietesnis“, turi pirmumo teisę gatvėje ir t.t.“ – aiškina automobilių ekspertas.
Nereikia lietuvių niekur per prievartą sodint. Patys jie gerai žino, kokių automobilių jiems reikia ir renkasi racionaliai (nekalbant apie išimtis). Gyvename provincijoje, tai ir renkamės atitinkamus automobilius.
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Todėl ,kad chamai esame (ne visi bet didžioji dalis) mėgsta stumti ant savų , kitų šalių ir panašiai. Kol Lietuvei tyčiojasi Estija,Latvija gerina savo ekonomine padedi.
Geriau kaip sovietmečiu sakyti viskas pas mus yra gerai.
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Todėl ,kad chamai esame (ne visi bet didžioji dalis) mėgsta stumti ant savų , kitų šalių ir panašiai. Kol Lietuvei tyčiojasi Estija,Latvija gerina savo ekonomine padedi.
Tiesiog tam tikriem "ekpertam" reikia kažkaip uždirbti ant duonos ir sviesto, o kaip uždirbsi jei liaudis piktybiškai nenori pirkti naujų greitai nuvertėjančių skarbonkių (naujas ne skarbonkes išvis vienetai tegali nusipirkti) vietoj jau kažkiek nuvertėjusių aukštesnės klasės mašinų? Turgūs ir garažiukai gi nei ten remia tokias laidas, nei reklamos perka :)
Manęs irgi, nes aš automobilio neturiu ir dar greitu laiku neturėsiu. Tiesiog nebepirmas straipsnis Lietuvos portaluose, kuriuose pilamas š. ant savų piliečių. Kam tą daryt?
Todėl ,kad chamai esame (ne visi bet didžioji dalis) mėgsta stumti ant savų , kitų šalių ir panašiai. Kol Lietuvei tyčiojasi Estija,Latvija gerina savo ekonomine padedi.
Geriau kaip sovietmečiu sakyti viskas pas mus yra gerai.
O kas čia yra blogo, kad statistinis lietuvis gali nusipirkti vieną automobilį šeimai už keliolika tūkst. lt.? Ir tas automobilis ir į darbą, ir į sodą, ir pas gimines, ir atostogaut važiuojant turi tarnaut. Visur ir visada. Tai ką, dabar liaudžiai Toyota Yaris prisipirkt? Na, tai kas čia blogo?
Apie variklius su dideliu litražu Baltarusijoje. Perkant automobilį pas juos apmokestinama kiekvienas 1cc variklio tūrio - du kolegos iš Baltarusijos pirko apynaujus benzininius automobilius su mažais varikliukais. Ir tai grynai dėl mokesčių politikos - pagal kuro kainas jie mielai važinėtų galingesniais senesniais automobiliais.
Lietuvoje visi dairosi automobilio pagal poreikius. Mažo automobilio privalumas - mažesnės kuro sanaudos mieste. Užmiestyje skirtumo praktiškai nebelieka.
Gyvenant provincijoje, turint viena automobili niekas manes neitikins pirkti maza "kibiriuka".
Beto kaip ir visur vyrauja "mados". Turedamas populiaru tautoj automobili tu puikiai zinosi jo "ligas", "gydymo metodus" ir net detaliu tu jam gausi lengviau ir pigiau. Gaunasi užburtas ratas
Galu gale - naujam automobiliui pagal poreikius mes tiesiog neuždirbame.
Pirkti mažą automobilį verta tik tuo atveju jei gyveni bute su kaktusu ir dviem katėm Mažam automobiliui lengviau rasi vietos kelkraštyje ar daugiabučio kieme, bet čia visi jo pliusai ir baigiasi.
Jei tenka išvažiuoti už miesto, turite mažų vaikų, o pinigų yra tik vienam automobiliui, tai racionaliau bus nusipirkti senesnį vienatūrį su dyzeliniu agregatu (arba benzinas + dujos). Pats važinėju su mažu automobiliu ir galiu pasakyti, kad komforto ten apskritas nulis ir mielai aš jį iškeisčiau į kokį penktos klasės BMW ar Citroen C5. Nereikia pamiršti, kad maži automobiliai mažai pritaikyti aukštesniems žmonėms — sėdynės siauros ir žemos, prastas matomumas ir nulis vietos gale sėdintiems.
Man prioritetas yra komfortas. Šeimoje yra Honda Accord, Nissan Primastar, 2x Opel Astra. Jei kur nors važiuot, imu Nissan Primastar. Bazė visu metru ilgesnė nei Accord, galios ir masės santykis du kart prastesnis, bet viską lemia komfortas. Taip, jei būtų mažiau pinigų, gal ir imčiau Astrą, sutaupyčiau po 3-4 litrus dyzelio, bet tiesiog nepatogu, be to, matomumas gerokai prastesnis žemoje mašinoje.
Man prioritetas yra komfortas. Šeimoje yra Honda Accord, Nissan Primastar, 2x Opel Astra. Jei kur nors važiuot, imu Nissan Primastar. Bazė visu metru ilgesnė nei Accord, galios ir masės santykis du kart prastesnis, bet viską lemia komfortas. Taip, jei būtų mažiau pinigų, gal ir imčiau Astrą, sutaupyčiau po 3-4 litrus dyzelio, bet tiesiog nepatogu, be to, matomumas gerokai prastesnis žemoje mašinoje.
Na kur jau tau Astra yra mažas automobilis? Astra, Golf ar C4 yra normalus automobilis, tik vietos bagažinėje nedaug jei ne universalas. Maži, tai čia tie visokie Fiat 500, Polo, Ibiza, Corsa, 208, Yaris, Micra ir pan... Astros ar Golf tu iš salono už 40 tūkstančių litų nepaimsi.
Kokia logika pirkti naują? Už 40 000 gali nusipirkti kokį kratų, mažą ir kurio apetitas tik ant popieriaus mažas... Arba pirk už 10 000, už 5000 padarysi kapitalinį ir dar liks 20 000 kurui plius 5000 pirkinio aplaistymui Naujo automobilio gamyba - tonos teršalų į gamtą, naujas automobilis bent 30% turi būti taupesnis, kad „atsipirktų“ ekologijoje.
Kuris čia trečdaliu taupesnis už silkę?!
Naujų auto patikimumas - irgi toks reikalas... Kai skaitai žurnalistų/ekspertų nuomones - galvoji vienaip, kai pakalbi su naujų auto (iki 3 m) servisų darbuotojais - galvoji kitaip. Detalių kainos - irgi ne naujų pliusas.
Nauja skarbonke galėsi didžiuotis abu mėnesius; po to liks tik skarbonkė, kuri nei tokia patogi, kaip kaimyno senesnė, bet didesnė; nei žymiai taupesnė, nei patvaresnė...
Didelė mašina nuo mažos skiriasi 20 cm į plotį ir 60 cm į ilgį.. (štai todėl 7 BMW net negali įvažiuoti į Vilnių, nes netelpa ) tas mašinos dydis - tai irgi įdomi teorija. Važinėjau su 5 m ilgumo mašinėle (6,5 ltr/100km) ir nieko, niekur neteko kviesti malūnsparnio, kad negalėčiau kai kur apsisukt Teko matyti, beje, kaip vairuotojai su guzikais netelpa aikštelėje, neužtenka jiems vietos apsisukti, manevruoti, dar ir kitas apdaužo...
Naujų auto patikimumas - irgi toks reikalas... Kai skaitai žurnalistų/ekspertų nuomones - galvoji vienaip, kai pakalbi su naujų auto (iki 3 m) servisų darbuotojais - galvoji kitaip.
Vadovaukis savo galva o ne pletkais. Serviso darbuotojui reikia darbo jis tik ir rekomenduos seną, kad darbo nuolat būtų. Pas mane buvo nauja, dabar jau 7 metai dacia loganas serviso kitais klausimais apart žieminių/vasarinių padangų keitimo nematė. Tepalus, filtrus, lemputes pats sugebu pasikeist, netgi variklio dirza pasikeiciau suejus nustatytam terminui. Šita nusibaigs dar po 2-4 metų vėl panašų variantą pasiimsiu.
Naujų auto patikimumas - irgi toks reikalas... Kai skaitai žurnalistų/ekspertų nuomones - galvoji vienaip, kai pakalbi su naujų auto (iki 3 m) servisų darbuotojais - galvoji kitaip.
Vadovaukis savo galva o ne pletkais. Serviso darbuotojui reikia darbo jis tik ir rekomenduos seną, kad darbo nuolat būtų. Pas mane buvo nauja, dabar jau 7 metai dacia loganas serviso kitais klausimais apart žieminių/vasarinių padangų keitimo nematė. Tepalus, filtrus, lemputes pats sugebu pasikeist, netgi variklio dirza pasikeiciau suejus nustatytam terminui. Šita nusibaigs dar po 2-4 metų vėl panašų variantą pasiimsiu.
Yra dar toks dalykas kaip automobilio garantija ir įsipareigojimas kasmet atvažiuoti pas įgaliotus atstovus „Oil Service“ pasidaryti ir atėjus laikui diržų pasikeisti. Darydamas viską pas save garaže netenki gamyklinės garantijos, tai koks tikslas pirkti naują automobilį iš salono, o ne metus pavažinėtą ir 20-30% pigiau?
Patikėk, labai racionalūs. Labiau, nei tau atrodo. Būtent ir LT automobilių parkas yra toks, koks yra - lietuviai priversti gyventi pagal galimybes. Vis dar sugebame nors čiut čiut pagalvot, o ne pult daryt taip, kaip visokie "egzpertai" aiškina.
Cituoti:
Už 40 000 gali nusipirkti kokį kratų, mažą ir kurio apetitas tik ant popieriaus mažas..
Būtent. Važinėjant normaliai, mažo automobilio sąnaudos gal bus maksimaliai mažesnės kokiu litru. Tai ką ten sutaupysi?..
Cituoti:
Serviso darbuotojui reikia darbo jis tik ir rekomenduos seną, kad darbo nuolat būtų.
Su naujais lygiai taip pat priklauso, kokį modelį pirksi. Japonai - Honda, Toyotos, tikrai patikimos. Bet kam tas viedras reikalingas?..
Cituoti:
dabar jau 7 metai dacia loganas serviso kitais klausimais apart žieminių/vasarinių padangų keitimo nematė. Tepalus, filtrus, lemputes pats sugebu pasikeist, netgi variklio dirza pasikeiciau suejus nustatytam terminui.
O kuo zmogus is paskutiniuju perkantis nauja maza skarbonke skiriasi nuo marozo perkancio 15os metu senum 745i? Abu realiai yra kompleksuoti ubagai, tik vienas bet kokia kaina vaikosi naujumo, o kitas bet kokia kaina vaikosi dydzio.
Mano nuomone siuo klausimu paprasta: jei turi pinigu naujam automobiliui (ne skarbonkei, o A4, 3er, golf) tada ir perki nauja. O jei tesukrapstai lizinguojamai Corsai ar praeitam amziuje pagamintam A8 su 4.0l, tai esi paprasciausias pizonas juokinantis zmones Na o kuro sanaudos, kas liecia benzininius, per 10-20 metu absoliuciai niekuo nepasikeite. Kaip pries 20 metu ford sierra valge 10-12l mieste, taip ir siais laikais naujas 3er/A4 toliau sekmingai valgo tuos pacius 9-10l. Skirtumas tik tas, kad siais laikais is to paties litro benzino isspaudziama daugiau AG
O kuo zmogus is paskutiniuju perkantis nauja maza skarbonke skiriasi nuo marozo perkancio 15os metu senum 745i? Abu realiai yra kompleksuoti ubagai, tik vienas bet kokia kaina vaikosi naujumo, o kitas bet kokia kaina vaikosi dydzio. Mano nuomone siuo klausimu paprasta: jei turi pinigu naujam automobiliui (ne skarbonkei, o A4, 3er, golf) tada ir perki nauja. O jei tesukrapstai lizinguojamai Corsai ar praeitam amziuje pagamintam A8 su 4.0l, tai esi paprasciausias pizonas juokinantis zmones :)
Visada perki tik vardinius (ne močiutės aišku) drabužius, valgai tik "firminiuose" restoranuose ir pan?
O kuo zmogus is paskutiniuju perkantis nauja maza skarbonke skiriasi nuo marozo perkancio 15os metu senum 745i? Abu realiai yra kompleksuoti ubagai, tik vienas bet kokia kaina vaikosi naujumo, o kitas bet kokia kaina vaikosi dydzio. Mano nuomone siuo klausimu paprasta: jei turi pinigu naujam automobiliui (ne skarbonkei, o A4, 3er, golf) tada ir perki nauja. O jei tesukrapstai lizinguojamai Corsai ar praeitam amziuje pagamintam A8 su 4.0l, tai esi paprasciausias pizonas juokinantis zmones
Visada perki tik vardinius (ne močiutės aišku) drabužius, valgai tik "firminiuose" restoranuose ir pan?
Jei isgali pirkti vardinius, tai ir perki vardinius, o ne begi i banka kredito, kad zut but nusipirkti Prada kostiuma. O nauja Corsa vietoj 5-8m normalaus automobilio, mano nuomone, butent ir yra paskolos emimas Prados kostiumui.
Vartotojai naršantys šį forumą: gytis13 ir 4 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume