Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Inovacijos Lietuvoje
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 14:59 
     
Gi ir taip aišku kad neatsipirks :D ir realiai nesumažins problemų, ne New yorkas gi tas Vilnius galima per miestą per gerą valandą pereit, o čia mat tramvajus ir metro statys..
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 15:05 
     
blizzard rašė:
Gi ir taip aišku kad neatsipirks, Vilnius galima per miestą per gerą valandą pereit, o čia mat metro statys..

- "Atsipirkimas" yra sąlyginė sąvoka, priklausanti nuo skaičiavimo metodikos.

p.s.
.. šiais laikais išrausti 30 km tunelį galima tiesiog už milijoną.


8.)
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 15:16 
     
vvv2 rašė:
blizzard rašė:
Gi ir taip aišku kad neatsipirks, Vilnius galima per miestą per gerą valandą pereit, o čia mat metro statys..

- "Atsipirkimas" yra sąlyginė sąvoka, priklausanti nuo skaičiavimo metodikos.

p.s.
.. šiais laikais išrausti 30 km tunelį galima tiesiog už milijoną.


8.)

Nu ant popieriaus gal ir išeitų už milijoną planelį pabraižyt be sutartinių ženklų.. :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 15:18 
     
vvv2 rašė:

p.s.
.. šiais laikais išrausti 30 km tunelį galima tiesiog už milijoną.


8.)



Galima gal konkretų pavyzdį? Na ne ola tvirtam kalne kurios nė tvirtinti nereikia(?), bet tokia labiau mūsų kraštui tinkanti, su betoninėm sienom. Jei jau taip pigu tai kam tas vargas išvis su esamų kelių (aplinkelių) tiesimu (pvz Palanga ruošiasi 8km nutiesti už 123mln litų) jei galima būtų tokių nebrangių tunelių pritiesti? Net paties metro nereikia - galima asfaltu iškloti ir mašinas paleisti. O kur dar jokios būtinybės supirkinėti žemes :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3936
Reputacija: +604
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 15:24 
     
Jei gerai girdėjau tai lyg kelio išasfaltuot kelis šimtus metrų su pilnu paruošimu kainuoja apie milijoną.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 16:12 
     
- Galvokim. Tunelis yra skylė be nieko.

p.s.
.. nepriiimkit mano pamąstynų už komercinį planą, nes Jūs man nesumokėjot.


8.)
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 16:23 
     
vvv2 rašė:
blizzard rašė:
Gi ir taip aišku kad neatsipirks, Vilnius galima per miestą per gerą valandą pereit, o čia mat metro statys..

- "Atsipirkimas" yra sąlyginė sąvoka, priklausanti nuo skaičiavimo metodikos.

p.s.
.. šiais laikais išrausti 30 km tunelį galima tiesiog už milijoną.


8.)


Kai nusišneki kartais, tai vos į kelnes neprišikau iš juoko...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 16:25 
     
immortallt rašė:
.. vos į kelnes neprišikau.

- be asminiškumų, bet tamstai gresia visiškas bankrotas.

:sad:
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 17:19 
     
Nu ir gerai, pastato tegul tą metro. Tegul investuoja. Dabartinėm tendencijom skaičiuojant, aišku neatsipirks. Bet šį projektą aš suprantu kaip ilgalaikį. Ar ne geriau būtų išimt tas nelemtas autobusų juostas ir jų maršrutus? Kiek kamščių sumažėtų. Jau vien tai, miestui į pliusą. Taip pat, nieks nekalba apie patį Vilniaus veidą ir įvaizdį. Tegul čia užsieniečiui būna patogiau, tegul traukia miestas žmones ir jų pinigus. Kas iš tų skaičiavimų jūsų? Kaip savo pinigus skaičiuoja... Per 20 metų kiek spūstys pinigų suėda geriau paskaičiuokit. O čia, pavyzdžius ima kaip New York. Koks man skirtumas koks ten nuostolis. Bet pabandykit suvokt, jei savaitei išjungų tą nuostolingą metro. Koks tada nuostolis būtų kai miestas užsikimštų? Aš manau, kad pokyčiai gerai. Net ir dviračių takų kuo daugiau tuo geriau. O visokie troleibusai, tai miesto griozdai. Niekam tikęs transportas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-01-05, 19:12
Pranešimai: 330
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 17:33 
     
EdvasP rašė:
Nu ir gerai, pastato tegul tą metro. Tegul investuoja. Dabartinėm tendencijom skaičiuojant, aišku neatsipirks. Bet šį projektą aš suprantu kaip ilgalaikį. Ar ne geriau būtų išimt tas nelemtas autobusų juostas ir jų maršrutus? Kiek kamščių sumažėtų. Jau vien tai, miestui į pliusą. Taip pat, nieks nekalba apie patį Vilniaus veidą ir įvaizdį. Tegul čia užsieniečiui būna patogiau, tegul traukia miestas žmones ir jų pinigus. Kas iš tų skaičiavimų jūsų? Kaip savo pinigus skaičiuoja... Per 20 metų kiek spūstys pinigų suėda geriau paskaičiuokit. O čia, pavyzdžius ima kaip New York. Koks man skirtumas koks ten nuostolis. Bet pabandykit suvokt, jei savaitei išjungų tą nuostolingą metro. Koks tada nuostolis būtų kai miestas užsikimštų? Aš manau, kad pokyčiai gerai. Net ir dviračių takų kuo daugiau tuo geriau. O visokie troleibusai, tai miesto griozdai. Niekam tikęs transportas.


Ir vėl tu fantazuoji. Vienos trasos kaina 707mln litų. Tai tik iš vieno rajono į centrą. Taigi troleibusai/autobusai niekur negalės dingt iš miesto, nes metro nepadengtų viso miesto. Jei juo padengtumėm visą miestą, lįstu į skolas metro dar sparčiau. Sakai, koks skirtumas?.. Tu gal juokauji?

Realiai, praplatinus gatves ir padarius daugiau A juostų, įsigijus padorių troleibusų, autobusų/elektrobusų viskas būtų pakankamai padoru.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 17:40 
     
EdvasP, ar nebus kaip su spirgi spirgi, kurių norėjo visa ES? :) Niekas vien dėl metro neatvyks į Vilnių. Na, o kiek lankytinų objektų išsidėstę ne senamiestyje, kad tektu vykti į miesto pakrasčius? Plius kiek miestas stengiasi pritraukti pavienius turistus (grupės dažniausiai atvyksta ir keliauja autobusu, tad VT neįdomus).

Ar Vilniečiams reikia metro, kad nuo stoties iki Santariškių nuvyktu? Gi ten didžiausia apkrova.

Beje, jei grįžtam prie New York, jei neklystu, būtent šis metropolitenas turi daugiau apleistų stočių nei naudojamų. Tad nenuostabu jog milžiniški nuostoliai prisikaupė per tiek laiko, o senosios technikos begalinis prikėlinėjimas kainuoja labai daug.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 17:56 
     
Ah.. viskas toj mūsų Lietuvėlei atvirkščiai nei turėtų būt :D.. Sakyčiau mažinkit kuro akcizą ir įveskit protingą automobilių mokestį, būtų nušauti du zuikiai vienu šūviu.. bet tada prisiminiau kad pas mus akcizas ir taip jau normalus, tik va atlyginimai 3x mažesnis lyginant pagal kainas..

Na tikrai manau metro neišspręs problemos, tuo labiau kad ir kaina tokia kosminė.. Jau pigiau būtų kaip Monake pastatyt helipadus, 5 sraigtasparniai - tebūnie po milijoną, koks 20 helipadų aplink miestą tebūnie dar po milijoną. Ir seimūnai ir kiti pasiturintys galės sau laimingai greitai iš vieno galo į kitą skraidyt :D
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 18:03 
     
vvv2 rašė:
- aš už METRO.

p.s.
.. tramvajai kažkur iš XVIIIa?


:eek:

Tai yra ir modernių tramvajų.
  • 0


_________________
https://jugma.lt


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-05-15, 22:16
Pranešimai: 3060
Miestas: Vilnius
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 20:20 
     
Troleibusu atsisakoma nes nėra pinigu atrestauruoti pastotes ir laidus, o tačiau tramvajaus laidams + bėgiams įsigyti pinigai nebeproblema :))
O apie metro kalbėti nėra ką esant tokiam gyventojų tankumui, čia
išvis reikia su sveiku protu susipykus buti :N: neapsimoka dabar, neapsimokės ir po 20metų. Miestas vis tik labiau plečiasi į šonus, o centre vyrauja žemaaušktė statyba ir daug žaliųjų erdvių, ir nepanašų kad ateityje bus kitaip. Tas metro būtų tokia pat nesamonė kaip vat šitas eskalatorius vienam vargingiausių kolumbijos lušnynų http://www.foxrio2.com/47061/colombian- ... escalator/ :)) turistams beabejo būtų įdomu, aišku matę jie po eskalatorių kiekvienam akropolyje, bet tookį apsurdišką pinigų leidimą pamatyti tikrai verta, turistinis objektas paliubomu :D :L: aišku gal kai kam ir patogu, bet atsiminkit, kad jei kišam milijonus į visokias tokias investicijas tiek pat milijonų nepatenka kažkur kitur, taigi visą laiką reikia atsargiai deliotis prioritetus...
O!, turiu įdėja dėl tramvajaus - tegu zuokas atitveria kalvariju gatvės vidurį tvorele, paleiskim ten troleibus su varpeliais vietoj signalo ir prašom - pilnai funkcionalus tramvajus visame gražume. ;)
  • 0



Paskutinį kartą redagavo PCP 2013-06-25, 21:33. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 536
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 21:27 
     
PCP rašė:
O!, turiu įdėja dėl tramvajaus - tegu zuokas atitveria kalvariju gatvės vidurį tvorele, paleiskim ten troleibus su varpeliais vietoj signalo ir prašom - pilnai funkcionalus tramvajus visame gražume. ;)

:L: idealu :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-08, 19:37
Pranešimai: 4172
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-25, 23:16 
     
už tuos milijardus iškeltu geriau iš miesto centro valdiškas darbo vietas pvz ;prie pilaitės ar vilniaus aplinkelio.ir neliks srautų,ir nereikės ateityje dotuoti,transporto įmonių.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05
Pranešimai: 362
Miestas: VILNIUS
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 11:55 
     
- pigiausias variantas būtų:

.. drausti stovėjimus visose Vilniaus pagrindinėse gatvėse.
.. panaikinti transporto rūšių privilegijas, visomis juostomis važiuoja visi.
.. modernizuoti Drg. Stalino suprojektuotus kontaktinius tinklus su kreivais tvirtinimais ir kampuotais posūkiais. (dėl to troliai neteisėtai apkaltinti mažu greičiu).

8.)
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 15:36 
     
Užsikabinkit sau varpelius gudragalviai - žmonės žinos ką apeiti.
Autobusai, taksi, metro - mano nuomone tai geriausia viešojo transporto sistema. Kadangi Vilniuje tikrai piko metu užkišamos gatvės - gana rimtai, tai metro išgelbėtų, sumažėtų ir triukšmo ir smogo ir automobilių. Ir čia pirmoje vietoje manau ne atsiperkamumas svarbiau. Ar jums bent vienam, kuris turite naudotą/naują (koks skirtumas) automobilį ar jis jums atsipirko ir kada. Ar kiekvienas pirkinys atsipirko?
Man labai patiko kelios mintys: metro centre po žeme, nuošaliau viršuje. Metro sujungtas su kitais didžiaisiais miestais. Aišku tam reikia finansų, o kur finansai ten ir nuomonių daug. Jau Vilniuje geriau būtų metro, nei tie karalių rūmai, ar tas Kauno tualetas už milijoną. Geriau tą milijoną tuneliui 30km. išleisti :)
Jei ir toliau taip žmonės stabdys įdomius projektus tai ilgainiui čia liks tik tie, kur su varpeliais ant kaklo.

http://www.rpa.org/library/projects/tra ... R-Only.pdf

Čia statistika apie pasaulio didžiausius metro, taigi atsiperka ne tik Hong Kongas, bet ir Singapuras, San Paulas, Santiagas, Londonas. Na žinoma tai dideliu žmonių kiekiu pasižymintys miestai.
Na o New York palyginus su kitais metro nėra toks nuostolingas, kaip tarkim Los Angelas ar Barselona.
Visgi Barselonoje man teko kelias dienas važinėti. Žmonių tikrai nemažai, linijų ir nemažai nutiesta. Jų metro įrengtas trečias po Londono ir New Yorko berods 1930 metais. Na jis neatsiperka pagal informaciją, bet žmonių kasdien važiuoja tikrai daug, kartais net nėra kur prisėst.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2600
Miestas: Kaunas
Reputacija: +797
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 15:51 
     
Tu suvoki apie kokias sumas eina kalba bei kiek kainuoja išlaikymas metro? Jei jau taip negaila pinigų, geriau sekti estų pavyzdžiu, kai jie Talino viešajį transportą padarė nemokamą. Tai kur kas pigiau ir lengviau padaryti. Jei visuomenei reikės, ji padės nustatyti tinkamus maršrutų dažnumus (tam jie ir turi ale elektroninius bilietus/korteles, kurias reikia žymėti). To pilnai pakaks, kad bent 50% miestiečių nereiktu kiekvieną kartą važiuoti savo automobiliu.

Požeminis metro iki kitų miestų? Blem, gal jei jau nesismulkinam imam iš japonų levitacinį traukinį. Na tiek to, tinka ir prancūzų TGV greitieji traukiniai...
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 16:00 
     
Arns rašė:
Blem, gal jei jau nesismulkinam imam iš japonų levitacinį traukinį.

- aš už "levitacinį"! nereikia bėgių tiesti, nereikia tunelių rausti.. "stotelėse" iššokam su parašiutu tiesiai į savo kiemą (stogą?)!

:eek:
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 16:09 
     
Arns rašė:
Tu suvoki apie kokias sumas eina kalba bei kiek kainuoja išlaikymas metro? Jei jau taip negaila pinigų, geriau sekti estų pavyzdžiu, kai jie Talino viešajį transportą padarė nemokamą. Tai kur kas pigiau ir lengviau padaryti. Jei visuomenei reikės, ji padės nustatyti tinkamus maršrutų dažnumus (tam jie ir turi ale elektroninius bilietus/korteles, kurias reikia žymėti). To pilnai pakaks, kad bent 50% miestiečių nereiktu kiekvieną kartą važiuoti savo automobiliu.

Požeminis metro iki kitų miestų? Blem, gal jei jau nesismulkinam imam iš japonų levitacinį traukinį. Na tiek to, tinka ir prancūzų TGV greitieji traukiniai...


Arns aš visą straipsnį perskaičiau, tad isivaizduoju apie kokias sumas eina kalba. Tuo papildomai pasidomėjau.

Požeminis metro centre, antžemis tolimesniuose rajonuose ar susisiekimui su kitais miestais. Perspektyvų yra visokiems projektams. Tik apie juos reikia išdiskutuoti. Aš pilnai suprantu kad jis gali neapsimokėti, toks metro projektas Vilniuje. Bet ar neverta diskutuoti ir sužinot kodėl vertas/nevertas? Galime žiūrėti į japonų levitacinius traukinius ar Prancuzijos TGV, bet imti pavyzdį iš New York nesėkmės nevertėtų.

Šiaip metro turi dar vieną bėda. Tai bomžų, benamių ir šeip visokių namai. Ir taip pat daugelį metro galima lengvai apgauti už du žmones mokant kaip už vieną. Bet tai nėra pagrindinis faktorius.


Pagrindinė problema mūsų Leituvėlėj - tai diskusijos nebuvimas tarp valdančiūjų ir visuomenės. Bent jau pastaruosius daug metų. Na šiuo metu panašu, kad bent jau buvo diskusijos.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2600
Miestas: Kaunas
Reputacija: +797
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 17:18 
     
sub rašė:
Arns rašė:
Tu suvoki apie kokias sumas eina kalba bei kiek kainuoja išlaikymas metro? Jei jau taip negaila pinigų, geriau sekti estų pavyzdžiu, kai jie Talino viešajį transportą padarė nemokamą. Tai kur kas pigiau ir lengviau padaryti. Jei visuomenei reikės, ji padės nustatyti tinkamus maršrutų dažnumus (tam jie ir turi ale elektroninius bilietus/korteles, kurias reikia žymėti). To pilnai pakaks, kad bent 50% miestiečių nereiktu kiekvieną kartą važiuoti savo automobiliu.

Požeminis metro iki kitų miestų? Blem, gal jei jau nesismulkinam imam iš japonų levitacinį traukinį. Na tiek to, tinka ir prancūzų TGV greitieji traukiniai...


Arns aš visą straipsnį perskaičiau, tad isivaizduoju apie kokias sumas eina kalba. Tuo papildomai pasidomėjau.

Požeminis metro centre, antžemis tolimesniuose rajonuose ar susisiekimui su kitais miestais. Perspektyvų yra visokiems projektams. Tik apie juos reikia išdiskutuoti. Aš pilnai suprantu kad jis gali neapsimokėti, toks metro projektas Vilniuje. Bet ar neverta diskutuoti ir sužinot kodėl vertas/nevertas? Galime žiūrėti į japonų levitacinius traukinius ar Prancuzijos TGV, bet imti pavyzdį iš New York nesėkmės nevertėtų.

Šiaip metro turi dar vieną bėda. Tai bomžų, benamių ir šeip visokių namai. Ir taip pat daugelį metro galima lengvai apgauti už du žmones mokant kaip už vieną. Bet tai nėra pagrindinis faktorius.


Pagrindinė problema mūsų Leituvėlėj - tai diskusijos nebuvimas tarp valdančiūjų ir visuomenės. Bent jau pastaruosius daug metų. Na šiuo metu panašu, kad bent jau buvo diskusijos.


Niekas nesako, kad metro nebūtų fainai. Sako, kad kainuoja kosmosą, o mes nesame tokie turtingi. Tu siūlai maždaug pradėti maitintis juodąja eršketo ikra, kai vos užtenka ant maisto pinigų. Vat tokie žmonės ir negali niekada niekam vadovauti, nes nesugeba atskirti fantazijų nuo realybės. Puikiai tinka kurti idėjas ir "think out of the box", bet ne vadovauti. Nes va kaip ir tėvai, nupirko patalpas iš statybinės įmonės, kur įsirengę ofise buvo jau pirtį, pokylių salę ir pan - bankrutavo (tiesa, senai tas buvo, bet principas tas pats - išlaidavimas ne pagal kišenę).

O man rodos per mažai domėjaisi apie Vilniui kiek kainuotų metro (virš žemės ne itin daug kur yra tiesti). Reiktų kaip minimum statybom ~4 milijardų litų, kad pastatyti metro 4 linijas ir nuimtų 50% srauto nuo paviršiaus. Tada bilietėlis kainuos maždaug tiek, kiek kainuoja taksi, su sąlyga, kad 50% vilniečių, kasdien, įskaitant savaitgalius, važinėsis metro 2x dienoje.

Argumentas, kad o kur skaičiuojamas atsipirkimas, yra ne argumentas, o apsileidimo pavyzdys.

Beje, jei jau darom metro, tai iš ko atimam pinigus? Pensininkų? Jie daugiausia mums kainuoja. Tik paliekam juos numirti iš bado ar pasielgiam humaniškiau ir iššaudom ir suverčiam į griovį?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-26, 17:22 
     
sub rašė:
Pagrindinė problema mūsų Leituvėlėj - tai diskusijos nebuvimas tarp valdančiūjų ir visuomenės. Bent jau pastaruosius daug metų. Na šiuo metu panašu, kad bent jau buvo diskusijos.

Del sito sutinku is dalies, taip, jie turetu labiau kalbeti su visuomene nei patys spresti, nes neatrodo kad jie tai sugeba. Bet zmoniu, kurie galetu logiskai spresti problemas nera tiek daug palyginus su tais, kurie to negali.

Metro ne tik neatsipirktu, bet kazin ar kas jais vaziuotu, kai bilietas butu 10lt ar daugiau. Tik ne uz lietuviska atlyginima vazinet jais.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2128
Reputacija: +518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-06-27, 12:04 
     
Xdmin rašė:
.. kažin, ar kas jais važiuotų, kai bilietas būtų 10lt ar daugiau?

- manyčiau išraustą 30 km tunelį reik palikti tuščią, aprūpinant visas stoteles geltonais dviračiais.

:?
  • 0


_________________
(c) by "vvv2".


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-03-15, 11:54
Pranešimai: 3365
Miestas: Kaunas city
Reputacija: +21
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'