Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Inovacijos Lietuvoje
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 10:56 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Todėl žiūrint į perspektyvą, kad automobilių ir gyventojų mieste daugės - tų žalių plotų automatiškai turės mažėti. PRIVALĖS mažėti, nes kitaip žmonės neturės kur statyti savo transporto priemonių. FAKTAS.


Iki fakto... Daug trūksta. Aš tau lietuviškai, man atrodo, jau rašiau, kad Vilniuje gyventojų kiekis mažėja pastaraisiais metais. Gimstamumas taip pat, artimiausią dešimtį metų tikrai nekils nei Lietuvoje, nei konkrečiai Vilniuje. Reikia tik rūpintis, kad dar labiau gyventojų skaičiau sparčiau nemažėtų.

Cituoti:
Sakoma, kad minimum pusė tų didžiųjų vairuotojų, kurie išdidžiai važiuoja po vieną automobiliuose iki darbo tam, kad po to automobilis stovėtų 8 valandas parkinge - jie laisvai gali persėsti į viešąjį transportą.


Jei žmogui taip yra patogiau, o problemą galima išspręsti nutiesus keletą papildomų juostų tam tikrose gatvėse - kodėl jie turi būtinai lipti į viešąjį transportą, kuris konkrečiai Vilniuje niekada nepasieks tokio lygio, kaip kad yra didesniuose miestuose?.. Ir iš esmės, tokių, kurie nuvažiuoja vieni iš namų į darbą, o po to tiesiai į namus atgal - tikrai nedaug. Daug žmonių turi šeimas, turi reikalų įvairiuose miesto kampuose, po darbo važiuoja į užmiestį ar pan.

Cituoti:
Tereikia tik norėti - sudaryti jiems nepalankias sąlygas važiuoti automobiliu.


Idiotizmas. Nuo tokių nesąmonių kentės VISI. Tiek dirbantys, tiek vaikus vežiojantys, tiek visi kiti, kuriems automobilis yra BŪTINAS. Ir be abejo, kadangi tikrai daug žmonių važiuoja automobiliais, per sekančius rinkimus bus atsižvelgta prieš renkant Vilniaus savivaldybę.

Cituoti:
Užtektų, kad bent trečdalis auto vairuotojų persėstų į VT ir kamščiai kaip mat sumažėtų, o vietomis išvis išnyktų. FAKTAS.


Vilniuje kamščiai yra juokingo dydžio, jei mieste nėra kas nors remontuojama. Praplatinus keletą gatvių tiek kamščiai apskritai nepasirodytų. FAKTAS.

Cituoti:
Taip pat galime palyginti, kiek vietos gatvėje užima vienas autobusas, kuriuo vienu metu važiuoja 100 keleivių ir kiek vietos užima 80 automobilių, kuriais taip pat važiuoja 100 žmonių.


Bullshit. Patys rašo, kad 97 autobusai perveža 3270 keleivių. Po kiek keleivių gaunasi autobuse? Tikrai ne po 100.

Cituoti:
Arthuro miesto vizija - nė vieno augalėlio, taršos gamyklos bei amžini kamščiai - Pekinas.
Man artimesnė Oslo vizija - žalias miestas, su gerai išvystytu VT ir mažai eismo - visur būsi greičiau ir pigiau nei su mašina.


Tu trollini, ar šiaip su teksto suvokimu bėdos? Ar aš sakau, kad reikia išnaikinti visus žalius plotus, statyti gamyklas? Tu nesupranti esmės, absoliučiai. Lyginti didžiulius miestus su Vilniumi - absurdas. Aš tau, atrodo, lietuviškai aiškinau, kad Vilniuje tų kamščių beveik nėra, gyventojų skaičius tik mažėja, o praplėtus vietomis gatves, kur galima - išvis susisiekimas tiek su automobiliu, tiek su VT būtų puikus.
Negi ant tiek sunku suvokt, kad tame pačiame Osle viskas vyko natūraliai, kol buvo pasiektas toks būvis? Oslas turi metro, kurio mes niekada neturėsim, nes Vilnius per mažas miestas. Taip, tegul pastato metro, kad būtų galima susisiekti iš bet kurio Vilniaus galo į bet kurį - tuomet praktiškai visi perlips į VT. Bet miestas bankrutuos. Imti pavyzdžius tokių miestų, kurių praktikos mes pritaikyti sau dėl sąlygų negalime yra neprotinga.


Prašau pateikti statistiką, kur matomas gyventojų mažėjimas Vilniuje. Nes aš, atsidaręs Statistikos departamento duomenų bazę, nematau tokių rodiklių. Matau gyventojų skaičiaus svyravimą +-5000 gyventojų kasmet, bet ne tendencingą mažėjimą.

Galų gale, jeigu pagal tavo kažkokius rodiklius gyventojų mažėją - tai puiku. Galim siaurinti gatves, juk automobilių kiekis irgi mažėja tuomet gatvėse, ar ne taip?

Kitas dalykas: jokio skirtumo kiek autobuse važiuoja žmonių - jis vietos užima tiek pat. Tuo tarpu yra didžiulis skirtumas kiek žmonių važiuoja savo automobiliais po vieną. Ir tas skirtumas akivaizdus.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3305
Miestas: Vilnius
Reputacija: +887
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 11:03 
     
Tikrai keista diskusija kas mažiau teršia.

Mano nuomone tai galima ir išvis uždraust automobilių eismą mieste, jeigu būtų geras viešasis transportas, bet Vilniuj iki to oi kaip toli

Elementarūs pastebėjimai:
Autobūsų piko metu tikrai per mažai ir turėtų būti minimum dvigubai daugiau. Nesu piko metu nė karto autobusę gavęs vietą atsisėsti (nebent įlipi pirmoj stotelėj ir naglai sėdi įsikibęs). Važiavimas stovint tikrai nėra argumentas.

Piko metu autobusai - sausakimši, o ne piko važiuoja tikrai per retai, kad dirbančiam žmogui leistų greitai ir patogiai tvarkyti reikalus (o juk orientuotis svarbu į dirbančius, nes jie ir sudaro didžiausią vairuotojų dalį).

Žiemą tikrai dažnas atvejis VT neužvažiuoja į kalną, neužsiveda ar veluoja. Persėdimai žiemą yra labai problematiški.

Saugumas: VT ne kartą yra tekę susidurti su situacijomis kaip blaivūs arba ne asmenys kabinėjasi prie kitų. Taip pat dažnos vagystės ir joks įlipimas pro priekines duris to nepakeis. Tam reikia kamerų ir kad vairuotojai visais atvejais kviestų policiją, kameros yra, bet turbūt temperatūrą matuoja.

Žinoma yra ir daugiau, tiesiog šios greičiausiai į galvą šovė.

Kol kas nematau, kad reforma spręstų nors vieną iš šių problemų. Tačiau komplikuojamas važinėjamas su nuosavomis transporto priemonėmis ir nepasiūloma atitinkama alternatyva, kas tikrai miestą daro nepatruaklų ir gali drąsiai motyvuoti ką nors rinktis pvz., Klaipėdą vietoj Vilniaus.
Verslui reikia operatyvumo ir niekas nelauks valandą autobuso, jeigu gali per 15min. nuvažiuoti mašina, o norim nenorim bet pripažinkim, kad turime orientuotis į sąlygas verslui.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-27, 21:17
Pranešimai: 171
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 11:14 
     
Sljder rašė:
Tikrai keista diskusija kas mažiau teršia.

Mano nuomone tai galima ir išvis uždraust automobilių eismą mieste, jeigu būtų geras viešasis transportas, bet Vilniuj iki to oi kaip toli

Elementarūs pastebėjimai:
Autobūsų piko metu tikrai per mažai ir turėtų būti minimum dvigubai daugiau. Nesu piko metu nė karto autobusę gavęs vietą atsisėsti (nebent įlipi pirmoj stotelėj ir naglai sėdi įsikibęs). Važiavimas stovint tikrai nėra argumentas.

Piko metu autobusai - sausakimši, o ne piko važiuoja tikrai per retai, kad dirbančiam žmogui leistų greitai ir patogiai tvarkyti reikalus (o juk orientuotis svarbu į dirbančius, nes jie ir sudaro didžiausią vairuotojų dalį).

Žiemą tikrai dažnas atvejis VT neužvažiuoja į kalną, neužsiveda ar veluoja. Persėdimai žiemą yra labai problematiški.

Saugumas: VT ne kartą yra tekę susidurti su situacijomis kaip blaivūs arba ne asmenys kabinėjasi prie kitų. Taip pat dažnos vagystės ir joks įlipimas pro priekines duris to nepakeis. Tam reikia kamerų ir kad vairuotojai visais atvejais kviestų policiją, kameros yra, bet turbūt temperatūrą matuoja.

Žinoma yra ir daugiau, tiesiog šios greičiausiai į galvą šovė.

Kol kas nematau, kad reforma spręstų nors vieną iš šių problemų. Tačiau komplikuojamas važinėjamas su nuosavomis transporto priemonėmis ir nepasiūloma atitinkama alternatyva, kas tikrai miestą daro nepatruaklų ir gali drąsiai motyvuoti ką nors rinktis pvz., Klaipėdą vietoj Vilniaus.
Verslui reikia operatyvumo ir niekas nelauks valandą autobuso, jeigu gali per 15min. nuvažiuoti mašina, o norim nenorim bet pripažinkim, kad turime orientuotis į sąlygas verslui.


Gosh, būtinai į ekstremumus eiti? Ar be ekstremumų kitų priežasčių nerandi?
Tarsi Roma buvo pastatyta per vieną naktį...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 11:24 
     
Cituoti:
Prašau pateikti statistiką, kur matomas gyventojų mažėjimas Vilniuje. Nes aš, atsidaręs Statistikos departamento duomenų bazę, nematau tokių rodiklių. Matau gyventojų skaičiaus svyravimą +-5000 gyventojų kasmet, bet ne tendencingą mažėjimą.


2010m. buvo 531tūkst, 2011m. 524tūkst, 2012m. 522tūkst., 2013m šiek tiek padidėjo(galvojau, kad dar nėra šių metų statistikos) 526tūkst. Wikipedijoje buvau radęs kitokius duomenis, įdomu, iš kur jie imti, nes ten matosi didesnis gyventojų skaičiaus sumažėjimas. Bet kokiu atveju, didėt gyventojų skaičius - tikrai nebedidės tiek, kiek jūs čia bandot nupiešt. Jei ekonominė situacija kiek pagėrės, grįš galbūt rodiklis į 2010 metus. Automobilių kiekis savaime mažės dėl brangstančio kuro. Taigi tos tavo prognozės apie žymų automobilių kiekio padidėjimą iš piršto laužtos.

Cituoti:
Galim siaurinti gatves, juk automobilių kiekis irgi mažėja tuomet gatvėse, ar ne taip?


Kam tą daryt?.. Niekaip nesuprantu tokios logikos. Ką, erdvės Vilniuje per mažai? Jos daugiau nei reikia, ką ir rodo tai, jog pilna apleistų vietų vidury miesto, kurių niekas netvarko.

Cituoti:
Kitas dalykas: jokio skirtumo kiek autobuse važiuoja žmonių - jis vietos užima tiek pat. Tuo tarpu yra didžiulis skirtumas kiek žmonių važiuoja savo automobiliais po vieną. Ir tas skirtumas akivaizdus.


Logikos klaida. Tas pats būtų sakyt, jog koks skirtumas, kiek žmonių važiuoja automobilyje - juk vietos vienas automobilis užima tiek pat.

Jei autobusas važiuoja pustuštis ir nenorime padaryti taip, kad žmogui reikėtų laukti labai ilgai, vadinasi, reikia dažninti maršrutus. O tai reiškia - dar daugiau pustuščių autobusų.

Be abejo, tikrai nesiginčiju, jog autobusai užima mažiau vietos - taip tikrai yra. Tik nėra Vilniuje to poreikio visus sugrūsti į VT, nes ir žalių plotų turime, ir erdvės, ir oras tikrai švarus, ir tuos nedidelius kamščius sutvarkyti galima būtų gana paprastai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 11:38 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Prašau pateikti statistiką, kur matomas gyventojų mažėjimas Vilniuje. Nes aš, atsidaręs Statistikos departamento duomenų bazę, nematau tokių rodiklių. Matau gyventojų skaičiaus svyravimą +-5000 gyventojų kasmet, bet ne tendencingą mažėjimą.


2010m. buvo 531tūkst, 2011m. 524tūkst, 2012m. 522tūkst., 2013m šiek tiek padidėjo(galvojau, kad dar nėra šių metų statistikos) 526tūkst. Wikipedijoje buvau radęs kitokius duomenis, įdomu, iš kur jie imti, nes ten matosi didesnis gyventojų skaičiaus sumažėjimas. Bet kokiu atveju, didėt gyventojų skaičius - tikrai nebedidės tiek, kiek jūs čia bandot nupiešt. Jei ekonominė situacija kiek pagėrės, grįš galbūt rodiklis į 2010 metus. Automobilių kiekis savaime mažės dėl brangstančio kuro. Taigi tos tavo prognozės apie žymų automobilių kiekio padidėjimą iš piršto laužtos.

Cituoti:
Galim siaurinti gatves, juk automobilių kiekis irgi mažėja tuomet gatvėse, ar ne taip?


Kam tą daryt?.. Niekaip nesuprantu tokios logikos. Ką, erdvės Vilniuje per mažai? Jos daugiau nei reikia, ką ir rodo tai, jog pilna apleistų vietų vidury miesto, kurių niekas netvarko.

Cituoti:
Kitas dalykas: jokio skirtumo kiek autobuse važiuoja žmonių - jis vietos užima tiek pat. Tuo tarpu yra didžiulis skirtumas kiek žmonių važiuoja savo automobiliais po vieną. Ir tas skirtumas akivaizdus.


Logikos klaida. Tas pats būtų sakyt, jog koks skirtumas, kiek žmonių važiuoja automobilyje - juk vietos vienas automobilis užima tiek pat.

Jei autobusas važiuoja pustuštis ir nenorime padaryti taip, kad žmogui reikėtų laukti labai ilgai, vadinasi, reikia dažninti maršrutus. O tai reiškia - dar daugiau pustuščių autobusų.

Be abejo, tikrai nesiginčiju, jog autobusai užima mažiau vietos - taip tikrai yra. Tik nėra Vilniuje to poreikio visus sugrūsti į VT, nes ir žalių plotų turime, ir erdvės, ir oras tikrai švarus, ir tuos nedidelius kamščius sutvarkyti galima būtų gana paprastai.


Kaip ir minėjau. Gyventojų kiekis laikosi ties 530 tūkst. +- 5 tūkst. gyventojų kasmet į vieną arba kitą pusę (Ilga nuoroda).

Kalbėdamas apie gatvių siaurinimą turėjau omenyje VT juostų dauginimą. Jeigu gyventojų mažėja, tai mažėja ir automobilių, todėl mažesni kamščiai. Tokiu atveju galima skirti papildomas juostas VT.

Tačiau pripažink, yra skirtumas ar autobusas važiuoja tuščias ir greta jo važiuoja 100 automobilių ar autobusas važiuoja pilnas, o greta jo - 1 automobilis. Skirtumas milžiniškas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3305
Miestas: Vilnius
Reputacija: +887
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 12:05 
     
dds rašė:
Nereikia sau "šikti panosėj" bet taip pat reikia suprasti, kad mieste gyventi yra žymiai kenksmingiau, nei kaime. Nebus čia žibučių kvapo.

Esi buvęs „kaime“ žiemą? Kai iš kiekvieno namo rūksta dūmai, ir kai nėr kuo kvėpuot iškišus nosį laukan? Na, teisingumo dėlei, viskas nuo oro sąlygų priklauso, ar dūmai kyla aukštyn, ir tenais vėjų nešami išsklaidomi, ar išvirtę iš kaminų dūmai sėda žemyn... Tad ne argumentas - nori ekologijos, gyvenk kaime. Pasakysi, kad nekūrenk krosnies, o naudok alternatyvas būsto šildymui. Taip, gali tai padaryti, bet kaimynų nepriversi. Ką vėl vadovausimės požiūriu - nepatinka, važiuok į mišką gyvent? Tiesiog norėjau pasakyt, kad pasakymas nepatinka, važiuok į kaimą ne argumentas ir ne išeitis. Kas būtų, jei kiekvienai problemai spręsti būtų vadovaujamasi tokia pačia logika - nepatinka, eik kitur. Tai ir būtų pasmerktas trypčiojimas vietoj be progreso.
Cituoti:
Taip sutikčiau su tuo kad reikėtų daugiau ekologiško transporto, bet jei darom pakeitimus tai reikia ir šiek tiek atsižvelgti į esamą padėtį, bei nepjauti šakos ant kurios sėdi.

Aš savo transporto priemone praktiškai beveik niekada nesinaudoju didmiestyje - tam yra viešasis transportas. O esant geram orui nesunku ir pasivaikščiot tuos 5 ar 10 Km. Yra juo labiau ir dviračiai, jei jau taip kankina alergija viešajam transportui. Aš būčiau labai laimingas, kad ir manajam mieste įgyvendintų panašias viešojo transporto pertvarkas.
Arthuras rašė:
Pasilik tokius argumentus sau, sutariam? Nes jei tau akivaizdi, tiksli statistika yra niekas, prieš tavo subjektyvius "pojūčius", tai apie kokią konstruktyvią diskusiją gali eit kalba?..
Žinai, ką man primeni? Tuos, kurie baidosi telefonų skleidžiamos radiacijos. Nesvarbu, kad praktiškai ji neveikia žmogaus, o tik teoriškai, bet va yra "jaučiančių", kad aniems "sveikata pablogėjo". :D

Dar viena statistikos auka. Klausimas iš smalsumo - ką tavoji statistika sako apie triukšmo „taršą“? Beje, o tavo statistai veda statistiką gatvėse, pėsčiųjų takuose šalia gatvių ir panašių vietų? Nes pamatuot panašioje vietoje kaip senamiestis oro užterštumą, ir sakyti, kad vaikščiodamas šalia judrios gatvės kvėpuosi it miško oreliu irgi argumentas puikus. Man visiškai neįdomu, kad prie Vilniaus universiteto vienas matavimo „punktas“, kurį iš dviejų pusių supą dvi vienos krypties eismo juostelės (labai matyt intensyvios), kitas prie TV bokšto miškelyje, trečias prie Savanorių prospekto, o ketvirtas prie Ozo-Kareivių-Kalvarijų gatvių. Tik pastarasis kažką realaus fiksuoja, beje ir rodo jau padidėjusį KD kiekį))... Per visą Vilnių 4-se vietose matuojama ir padaroma „sinoptinė“ statistika. Tokią statistiką gali pasilaikyti sau, durnelių proteliams pudrinti, man nepraslys. Kai bus tokie matavimai daromi prie kiekvienos sankryžos, kur yra pėsčiųjų takai, tada galėsim ir pakalbėti apie statistiką.
lmn rašė:
Tai paskaičiuokim. 86 vietų autobusas prieš 5 vietų automobilį <...>

Kaip jau immortallt tau sakė, didžioji dauguma sėdi po vieną asmenį automobilyje, tad skaičiavimas tamstos tikrai ne į temą. Bet ne tai norėjau pasakyti. Esmė ta, kad viešojo transporto juostomis gali važiuoti kiek tik nori, jei tavo automobilyje yra 4+ žmonių. Susisodink dar bent tris keleivius ir nestovėk kamštyje - kartu su VT galėsi greitai ir patogiai lėkti ten kur širdis geidžia. :shock: Jei visi vadovautųsi tokia logika, nevažiuoti po vieną automobilyje, tai ir tos VT pertvarkos kažin ar būtų reikėję ir kažin ar ji būtų buvus.
Arthuras rašė:
Automobilių kiekis savaime mažės dėl brangstančio kuro.

Juokas net suėmė - tiek metų vis brangsta vis brangsta, didieji lojikai visur ant kiekvieno kampo vis loja ir loja, nebevažinės nebevažinės, bet kaip pilnos gatvės, taip pilnos.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-10, 18:45
Pranešimai: 671
Miestas: Nibiru
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 12:18 
     
Arthuras, didesnės loginės klaidos, kaip kad automobilių mažės, kai brangs kuras ir negali būti. Prieš daugiau nei 10 metų, visi sakė, kad sumažės stipriai automobilių, kai kuras pabrangs iki 5 litų. Kągi, pernai kuras jau kainavo 5 litus, automobilių buvo daug kaip niekad - surprise surprise.

Nori važinėtis automobiliu? Važinėkis. Niekas gi nedraudžia. Tuo tarpu priimami sprendimai ir judama link to, kas geriau visuomenei, nors kartais pati jinai nežino ko nori.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 16133
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +3122
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 12:38 
     
Cituoti:
Esi buvęs „kaime“ žiemą? Kai iš kiekvieno namo rūksta dūmai, ir kai nėr kuo kvėpuot iškišus nosį laukan?


Tu pats kaime buvęs, a? Pamatei kažkada, kaip kokie kaimiečiai iš taupumo kažkokias atliekas kūrena ir vėjus keli? Kūrenant normaliom malkom to kvapo praktiškai nėra. Ir jei jau keliesi į užmiesty ar kaimą, niekas neliepia statytis namo per kelis metrus nuo kaimyno, jei jau TOKS jautrus esi.

Cituoti:
Aš savo transporto priemone praktiškai beveik niekada nesinaudoju didmiestyje - tam yra viešasis transportas.


O kokie dar čia didmiesčiai pasaulio mastu, be Vilniaus?.. Kaunas?..

Cituoti:
O esant geram orui nesunku ir pasivaikščiot tuos 5 ar 10 Km.


Diskutavimas, kaip su siena. Niekas čia nekalba apie išėjimą pasivaikščiot. Kalbama apie greitą ir operatyvų nusigavimą iš taško A į B. Kai vaikų savo turėsi, galėsi vest pasivaikščiot į darželį peškom 10km... Arba kai duos darbe užduotį nuvaryt į kitą galą miesto su kokiais nors reikalais, galėsi eit į stotelę ir dardėt beveik valandą su VT.

Cituoti:
Yra juo labiau ir dviračiai, jei jau taip kankina alergija viešajam transportui.


Dviratis... Aham. Lietuvoje normaliai galima naudot nebent vasarą. Bet ir tai, atmetus dienas kai lietus lyja ir atmetus dienas, kai yra +28 ir daugiau. Ir apskritai, ne į darbą su dviračiu 10km važiuot, nebent darbe yra dušas.

Cituoti:
Klausimas iš smalsumo - ką tavoji statistika sako apie triukšmo „taršą“?


Ausines *** užsidėk, jei ausys baigia nukrist. Aš tau tik dar kartą galiu pasiūlyt - esi per jautrus, judi gyvent į kaimo vienkiemį. Niekas nei galvos kvaršins, nei "smirdės".

Cituoti:
o ketvirtas prie Ozo-Kareivių-Kalvarijų gatvių. Tik pastarasis kažką realaus fiksuoja, beje ir rodo jau padidėjusį KD kiekį))


Tai yra viena iš judriausių Vilniaus vietų. Jei jau joje tik stambiausių kietųjų dalelių tarša padidėja kartas nuo karto, tai kitos Vilniaus vietos apskritai yra švarios, kiek įmanoma miestui su dabartinėmis technologijomis.

Cituoti:
Kai bus tokie matavimai daromi prie kiekvienos sankryžos, kur yra pėsčiųjų takai, tada galėsim ir pakalbėti apie statistiką.


Patenkinti paranojikų poreikius? Darai problemą ten, kur jos nėra absoliučiai. Taip, yra pasaulyje miestų, kur užterštumo problema yra labai didelė. Bet Lietuvoje?..

Cituoti:
Juokas net suėmė - tiek metų vis brangsta vis brangsta, didieji lojikai visur ant kiekvieno kampo vis loja ir loja, nebevažinės nebevažinės, bet kaip pilnos gatvės, taip pilnos.


Nuskambėjo, kaip senutės bobutės pezalai apie "pilnas gatves" automobilių. Apverktina. Jei kainos pasieks 6-7lt/l daug žmonių atsisakys asmeninio transporto, nebent pragyvenimo lygis atitinkamai pakiltų. Arba bent jau naudos tik tada, kai mirtinai jo reikės. Nes ne tokias kainas lietuvio piniginei "pavežt". Ir dabar jau daug žmonių be reikalo niekur nevažiuoja, taupo kurą. Jaunimo su laužais taip pat gerokai pamažėjo, lyginant su 2006m, ekonominio pakilimo metais.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 13:16 
     
Arthuras rašė:
Diskutavimas, kaip su siena. Niekas čia nekalba apie išėjimą pasivaikščiot. Kalbama apie greitą ir operatyvų nusigavimą iš taško A į B. Kai vaikų savo turėsi, galėsi vest pasivaikščiot į darželį peškom 10km... Arba kai duos darbe užduotį nuvaryt į kitą galą miesto su kokiais nors reikalais, galėsi eit į stotelę ir dardėt beveik valandą su VT.

Nu matai, čia jau tavo problema, kad po darbo negali sau leisti karts nuo karto parpėdinti pėstute namo. Darželis - o tai vesk vaikus į tokį darželį, kuris yra arčiau namų (tavo tipo argumentas). Darbo reikalams yra įmonės automobiliai, ne apie tai kalbame. Nesuplak visko vienon vieton.
Cituoti:
Dviratis... Aham. Lietuvoje normaliai galima naudot nebent vasarą. Bet ir tai, atmetus dienas kai lietus lyja ir atmetus dienas, kai yra +28 ir daugiau. Ir apskritai, ne į darbą su dviračiu 10km važiuot, nebent darbe yra dušas.

Tiems, kurie važinėja, kažkodėl tokių katastrofiškų problemų nesukelia ir važinėjasi sau be problemų (o jei tamsta kankina viršsvoris ir negali paminti poros pedalių neapsipylęs prakaito žliaugais, tai čia tavo problemos. O jei problema ne čia, tai lieka tik viena - nemoki važiuoti dviračiu). O jei tau per toli, tai kraustykis gyventi arčiau savo darbo kiek problemų vienų metu išsispręs (vėl tavo tipo argumentas).
Cituoti:
Ausines *** užsidėk, jei ausys baigia nukrist. Aš tau tik dar kartą galiu pasiūlyt - esi per jautrus, judi gyvent į kaimo vienkiemį. Niekas nei galvos kvaršins, nei "smirdės".

Kam kraustytis pačiam, geriau ką nors uždraust, atimt kokią vieną kitą eismo juostą, kad tokie kaip tu neapsikentę išsikraustytų ir nebekeltų idiotiško šumo.
Cituoti:
Nuskambėjo, kaip senutės bobutės pezalai apie "pilnas gatves" automobilių. Apverktina. Jei kainos pasieks 6-7lt/l daug žmonių atsisakys asmeninio transporto, nebent pragyvenimo lygis atitinkamai pakiltų. Arba bent jau naudos tik tada, kai mirtinai jo reikės. Nes ne tokias kainas lietuvio piniginei "pavežt". Ir dabar jau daug žmonių be reikalo niekur nevažiuoja, taupo kurą. Jaunimo su laužais taip pat gerokai pamažėjo, lyginant su 2006m, ekonominio pakilimo metais.

Tipiško runkelio komentaras. Tokios pat kalbos buvo, kai ir 3 litus pasiekė, ir 4, ir 5 - nebevažiuosim, bus per brangu, piniginės nepaveš.

Prašom, tavo stiliaus komentaras, su runkeliškai patrolintu argumentavimu. Skanaus.

P.S.
Artūrai, nepamiršk nueiti užpildyti vilniečio laimės barometro nuoroda, kad statistika būtų kuo realesnė :cool:
  • 0




Užsiregistravo: 2011-11-10, 18:45
Pranešimai: 671
Miestas: Nibiru
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 13:20 
     
Arthuras rašė:
Nuskambėjo, kaip senutės bobutės pezalai apie "pilnas gatves" automobilių. Apverktina. Jei kainos pasieks 6-7lt/l daug žmonių atsisakys asmeninio transporto, nebent pragyvenimo lygis atitinkamai pakiltų. Arba bent jau naudos tik tada, kai mirtinai jo reikės. Nes ne tokias kainas lietuvio piniginei "pavežt". Ir dabar jau daug žmonių be reikalo niekur nevažiuoja, taupo kurą. Jaunimo su laužais taip pat gerokai pamažėjo, lyginant su 2006m, ekonominio pakilimo metais.

Lietuvis geriau maziau pavalgys, bet vistiek vaziuos. Kuro kainos nieko nepakeis, tiesiog daugiau zmoniu pilsis pigesni baltarusiska kura.
Skundiesi kad VT vaziuoja ilgai, letai, bet juk dabar butent ir pagreites VT! Laisva juosta, gali vaziuoti savo maksimaliu greiciu, niekas nesimaiso. Susisiekimas is karto pagereja.

Man kaip kaunieciui jusu VT atrodo apgialetinas, seni autobusai, dar net buvau mates tuso raudonus komposterisu kur pats turi isismust bilietuka apie kuriu egzistavima jau buvau pamirses :D bet manau susitvarkys ir jsuu VT su laiku, tiesiog sia reforma VT taps patrauklesniu keliavimo budu.

PS: bet mikroautobusu panaikinimo nelabai suprantu, jie tiesiogiai konkuruoja su VT kas vercia abu tobuleti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2128
Reputacija: +518
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 13:42 
     
Pasakyti kad mes jums sudarysime neimanomas salygas vazineti automobiliais ir jus savo noru persesit i VT, tai nera Niukinimas (kazkas nelabai suprato kas yra Niukinimas), o toki zmogu reiktu isvis ismesti is darbo uz tokius pasisakymus - diskredituoja vykdoma projekta. Apie 25% transporto srauto sudaro vaiku veziojimas į darzelius ir mokyklas, bet cia tik mano asmenine patirtis nes mano marsrutas galima sakyti pro miegamuosius rajonus. Nezinau kiek jauciasi centre mokiniu atostogas masinu srautui. O dabar isviso srauto gal belike kokie 30%. Taigi rugsejo gale spali pamatysime vaisius ir tikraja visuomenes nuomone. Tie kurie neturi vaiku, arba vaikai uzauge ir patys jau gali naudoti VT, lengva jum kalbeti, bet pvz man naudojant VT (idomumo delei pasideliojau marsruta) keliones laikas uztrunka iki 1 val 26 min vietoje 30 min su automobiliu (iki darzelio 1 persedimas, nuo darzelio iki darbo 2 persedimai), o dar projekto salininkas arba net autorius pasako "O jeigu jau apsisunkinate save vaikų vežiojimu po darželius (ir apskritai vaikų turėjimu), tai jau ne kelių eismo reguliuotojų kompetencijoje jums padėti..." tai uzmusa galutinai, ir bent tikiuosi kad autoriai i problema ziuri siek tiek labiau kompleksiskai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-09-30, 11:48
Pranešimai: 179
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 14:31 
     
Arthuras rašė:
Cituoti:
Vilniuje papildomai įrengta 14 km A juostų. 8 km iš jų buvo įrengti platinant gatves.


O va tiems 6km iki idealios reformos nebeužteko. Atrodo, smulkmena, bet tie kurie dirba tokį darbą, jog reikia važinėt - prasikeiks rugsėjo mėnesį, kai visi suplūs į Vilnių.

Cituoti:
Tas pats pradėta pagaliau daryti ir Vilniuje.


Miestas negali nei uždėti papildomų mokesčių automobiliui, nei juos pabranginti. Visi tokie mokesčiai daromi valstybės mastu. Lietuvoje - tai neįmanoma, nes tik Vilniuje dar pusėtinai galima susisiekti viešuoju transportu. Visur kitur Lietuvoje - mėšlas, o ne viešasis, tą patį galima pasakyti ir apie tarpmiestinį viešąjį. Taigi automobilis statistiniam lietuviui yra būtinas.

O kur tu girdėjai apie nuolaidas viešajam? Girdėjau tik apie Estijos eksperimentą, daugiau nieko. Ir apskritai, ne kainoje pagrindinė esmė. Kas važinėja pastoviai, tai tie 100lt dirbančiam žmogui per mėnesį - juokai. Esmė greitis ir komfortas.

Cituoti:
Arthuras, kad Vilnius užsikištų, reikia visai nedaug. Tą parodo vienas sugedęs šviesaforas ar didesnė avarija kritinėje vietoje - kamščius jauti kitam miesto gale.


Nuo to neapsisaugosi ir tai yra normalu. Va būtent todėl eismas turi būti sureguliuotas tobulai. Ir išvis, Vilnius nėra ant tiek didelis ir daug gyventojų turintis miestas, kad nebūtų įmanoma sutvarkyti eismo vietom paplatinus gatves.

Cituoti:
O aš visai nesupykčiau, kad taip padarytų Razz Na gal tik su viena išimtim - būtų leidžiama elektra varomoms transporto priemonėms. Tada būtų daugiau visuomeninio transporto, dažniau kursuotų, ir mažiau tos šlykščios smarvės ir burzgesio gatvėse.


Nepyk, bet niekaip negaliu suprasti tokių žmonių. Gyveni mieste, bet nori tobulos ramybės ir švaraus oro?.. Jei jau nori gyvent tyloje reikia keltis į kaimą. Ten galima ir žalumos turėti hektarais ir jokio triukšmo, apart paukščiukų čiulbesį, ežiukų pūškavimą nėra.

P.S. http://tv.lrytas.lt/?id=13726988451370485236 čia šiaip, pastebėjimai.



Cituoti:
Lietuvoje - tai neįmanoma, nes tik Vilniuje dar pusėtinai galima susisiekti viešuoju transportu. Visur kitur Lietuvoje - mėšlas, o ne viešasis, tą patį galima pasakyti ir apie tarpmiestinį viešąjį. Taigi automobilis statistiniam lietuviui yra būtinas.


Apgailėtinas komentaras. Ar važiavai kada Artūrai Kauno viešoju, Klaipėdos, ar kokios Marijampolės. Man atrodo tik pasirodyt atėjai kaip daug žinai, bet ne kažką te išmanai. Jei turite Vilniuje problemų su VT nereik išsiliet ant kitų miestų. Pvz., Kaunas, kuriame gyvenu, turi ir taksi ir mikriukus, ir autobusus, troleibusus. Kursuoja Kauno VT įvairiais kursais, autobusai piko metu 10-15min. Yra įdiegta elektroninio bilieto sistema, turime naktinius reisus, tai kame čia mėšlas? Tarpmiestinis man asmeniškai irgi normaliai viskas, atsirado wifi, dviračius veža dabar iš vis gerai. Nematau problemų.
Statistinis Lietuvis yra koks, pasakyk man Artūrai. Man atrodo kad bijai atsisakyt automobilio, nes esi tinginys, kuris tingi nueiti iki stotelės ar pastovėt autobuse. Ir jeigu tu esi statistinis lietuvis, tai nereiškia kad ir kiti lietuviai tokie, kaip tu niekam tikę tinginiai.
Įdomu bus po naujos VT sistemos, Vilniuje pavažiuoti.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2600
Miestas: Kaunas
Reputacija: +797
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 16:17 
     
Turi mieste būti suderintas ir VT ir asmeninis transportas. Bet kai asmeniniu transportu iš 100 automobilių gal tik 10yje ne vienas asmuo, tai tokie niunsai ir gaunasi. Vt turi būti pirmumas bet kuriuo atveju, nes bet kuriuo atveju VT važiuos daugiau žmonių, nei tuo metu šalia ęsančiame ar ęsančiuose automobiliuose.
Ir šiaip, kaip jau pavadinau Artūrą, Lietuviai aplamai yra tinginiai. Mokesčiai kyla, automobilių nemažėja nes visi gerai gyvename. Tik kai kurie iš to gero gyvenimo užmiršta apie kitus, taip ir susidaro spūstis Vilniuje. Ir toje spūstyje dauguma stovinčių lengvūjų yra tušti.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2600
Miestas: Kaunas
Reputacija: +797
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-02, 17:22 
     
Cituoti:
Nu matai, čia jau tavo problema, kad po darbo negali sau leisti karts nuo karto parpėdinti pėstute namo.


Koks tikslas pėdinti pėsčiomis 8-10km? Kokius 5km dar įmanoma, jei oras neblogas. Aš jau geriau sporto klube išsikraunu visapusiškai. Bet šiaip, eiti iš darbo, universiteto į namus 1.5h?.. Ant kiek turi trūkti veiklos?

Cituoti:
Darbo reikalams yra įmonės automobiliai, ne apie tai kalbame. Nesuplak visko vienon vieton.


Prie ko čia įmonės/asmeniniai automobiliai? Kalbam apie eisma visų transporto priemonių išskyrus VT. Sąlygos važiuoti yra specialiai prastinamos. Koks skirtumas, ar tu asmeniniu, ar įmonės automobiliu važiuosi - stovėsi tame pačiame, dirbtinai padarytame, kamštyje.

Cituoti:
Tiems, kurie važinėja, kažkodėl tokių katastrofiškų problemų nesukelia ir važinėjasi sau be problemų (o jei tamsta kankina viršsvoris ir negali paminti poros pedalių neapsipylęs prakaito žliaugais, tai čia tavo problemos. O jei problema ne čia, tai lieka tik viena - nemoki važiuoti dviračiu). O jei tau per toli, tai kraustykis gyventi arčiau savo darbo kiek problemų vienų metu išsispręs (vėl tavo tipo argumentas).


Be abejo, kai trūksta argumentų, pasitelkiame kaip argumentą "tie kurie važinėja nepatiria problemų" vietoj to, kad pasiūlytum, kaip tą problemą spręsti arba kaip tie važinėjantys sprendžia. Tiesiog genialu. Tau gal pavardinti esmines problemas keliaujant dviračiu?
1. Geras dviratis kainuoja apie 2000lt. Jį naudojant dažnai, jis dėvisi, reikia jį remontuoti ir prižiūrėti.
2. Apranga. Važiuojant bet kokiu oru, reikia ir įvairios aprangos, kokybiškos, kad nuvažiuotum sausas, nepurvinas į darbą. Tai taip pat kainuoja.
3. Normalus žmogus prakaituoja, kai temperatūra 25+, nes kūnas turi atsivėsinti. Jau nekalbu apie važiavimą ant saulės kaitros. Tik nereikia sekti pasakų, kad ~8km galima nuvažiuoti nesuprakaitavus nė trupučio. Gal tam tikru oru, riedant labai palengva ir įmanoma(tik kiek ilgai tuomet važiuosi?!). Visais kitais atvejais darbe reikia nusiprausti!
4. Kiek žinote darboviečių, kur būtų galima nusiprausti? Aš asmeniškai Lietuvoje dar negirdėjau, gal kur ir yra.
Kol nebus visose darbovietėse, universitetuose kur palikti saugiai dviratį, kur nusiprausti ir palikti drabužius - dviratis nebus tinkama transporto priemonė. Pasportuot dviračiu, be abejo, smagu. Bet po to neini dirbt...

Žinai, kiek kainuoja būsto nuoma centre? Pigiau prabangiu automobiliu važinėti.

Cituoti:
Kam kraustytis pačiam, geriau ką nors uždraust, atimt kokią vieną kitą eismo juostą, kad tokie kaip tu neapsikentę išsikraustytų ir nebekeltų idiotiško šumo.


Deja deja, kad ir kaip tu besiputotum jautruoli, dauguma žmonių naudosis asmeniniu transportu, nes neturi kitokios galimybės. Jei iki rudens nieko nesutvarkys, tai užsikiš visas miestas - garantuoju, bus priimti atitinkami sprendimai sumažinti kamščius, anksčiau ar vėliau.

Cituoti:
Tipiško runkelio komentaras. Tokios pat kalbos buvo, kai ir 3 litus pasiekė, ir 4, ir 5 - nebevažiuosim, bus per brangu, piniginės nepaveš.


Oooo, intelektualas. Jau ir epitetais svaidomės - liuks.

Jei tu nepastebi, aš akivaizdžiai pastebiu kuro taupymo požymius, kurių anksčiau nebuvo. Žmonės ir kelionę planuoja, ir greitį palaiko važiuodami geru keliu ekonomišką. Anksčiau to niekad nebūdavo. Pakils iki 6-7 litų - kai kurie žmonės parduos automobilius, kai kurie gerokai mažiau važiuos. Užrišus kontrabandą tai išvis, automobilių ir apskritai realaus suvartojamo kuro kiekis sumažėtų dešimtimis procentų.

Cituoti:
P.S.
Artūrai, nepamiršk nueiti užpildyti vilniečio laimės barometro nuoroda, kad statistika būtų kuo realesnė Cool


Turbūt neatspėsi, kaip užpildžiau? :D

Cituoti:
Skundiesi kad VT vaziuoja ilgai, letai, bet juk dabar butent ir pagreites VT! Laisva juosta, gali vaziuoti savo maksimaliu greiciu, niekas nesimaiso. Susisiekimas is karto pagereja.


Bėda ta, kad niekada viešasis Vilniuje nebus toks greitas, kaip automobiliai, nes metro mes niekada neturėsim. Be abejo, jei uždarys pusę gatvių asmeniniams automobiliams, tada tikrai su viešuoju bus greičiau.

Cituoti:
PS: bet mikroautobusu panaikinimo nelabai suprantu, jie tiesiogiai konkuruoja su VT kas vercia abu tobuleti.


Konkurencijos niekas nemėgsta. Mikriukas vežtų už tuos pačius pinigus, kaip paprastas autobusas, bet vis vien greičiau ir patogiau. Todėl juos nusprendė panaikint ir palikt tik "privežamuosius" maršrutus.

Cituoti:
bet pvz man naudojant VT (idomumo delei pasideliojau marsruta) keliones laikas uztrunka iki 1 val 26 min vietoje 30 min su automobiliu (iki darzelio 1 persedimas, nuo darzelio iki darbo 2 persedimai), o dar projekto salininkas arba net autorius pasako "O jeigu jau apsisunkinate save vaikų vežiojimu po darželius (ir apskritai vaikų turėjimu), tai jau ne kelių eismo reguliuotojų kompetencijoje jums padėti..."


Kaip matai, niekas čia į argumentus neatsižvelgia ir niekam čia neįdomu. Pasakė, kad padarys kaip užsienyje - privers važiuoti VT, vadinasi privers. :)

Cituoti:
Man atrodo kad bijai atsisakyt automobilio, nes esi tinginys, kuris tingi nueiti iki stotelės ar pastovėt autobuse.


Ne visi tam turi laiko. Kai praleidi visą darbo dieną(8h) per 5 darbo dienas keliaudamas iš taško A į B - pradeda užknisti. Reikia tikėtis, kad po reformos viešuoju važiuosiu greičiau.

Cituoti:
Ir šiaip, kaip jau pavadinau Artūrą, Lietuviai aplamai yra tinginiai. Mokesčiai kyla, automobilių nemažėja nes visi gerai gyvename. Tik kai kurie iš to gero gyvenimo užmiršta apie kitus, taip ir susidaro spūstis Vilniuje. Ir toje spūstyje dauguma stovinčių lengvūjų yra tušti.


Jei lietuviai tinginiai, tai kokie britai - išvis kaip kokios pandos...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-03, 11:14 
     
pati ideja atrodo sveikintina, jei tik bus iki galo ispildyta ir veiksminga.

VT turi turet visapusiska pranasuma pries asmeninius automobilius, nes uzimamos erdves ir zmoniu joje santykis yra absurdiskai nepalankus automobiliams.

automobiliu daugeja miestuose ir tai akivaizdziai matosi net paziurejus pro langa vakare, nera kur ju statyti, tiesiog nera. net pikta daros, kai matai, kad pristato nakti ant zoles, ten kur net uzvaziuot realiai jie neturetu. del to visiskai sutinku su tokia reforma. automobilis turi but prabangos preke, kuriai neturetu but taikomi jokios lengvatos VT saskaita.

neskieskit apie tuos bomzus vaziuojancius ir miegancius. gyvenu kaune visa gyvenima, kasdiena vaziuoju i paskaitas, ir tiesa pasakius jau gal kokius 3+ metu nesu tokio vaizdo mates, kad koks bomzas miegotu jame ir juo naudotus. buna, kad koks isgerus vaziuoja, bet tai yra super retas atvejis.

vienintelis minusas yra seni autobusai ir seni troleibusai, kuriuose buna problemos su temperatura viduje, vasara absurdiskai karsta, o ziema salta kaip lauke, bet ju kaune akivaizdziai mazeja, todel manau, kad viskas juda gera linkme
  • 0



Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-12-31, 19:09
Pranešimai: 1138
Miestas: Kaunas
Reputacija: +397
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-07-03, 11:27 
     
vazzy rašė:
vienintelis minusas yra seni autobusai ir seni troleibusai, kuriuose buna problemos su temperatura viduje, vasara absurdiskai karsta, o ziema salta kaip lauke, bet ju kaune akivaizdziai mazeja, todel manau, kad viskas juda gera linkme

Man atrodo kad tokie autobusai palikti tik tuose marsrutuose kur vaziuoja studentai :D taip pat kur dazniausiai buna studentu stoteles ten niekada nebuna svieslenciu :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-02, 23:05
Pranešimai: 2128
Reputacija: +518
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'