Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 9 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 11:49 
     
Aš turiu klausimą: ar važiuojant nuokalne su įjungta pavara naudojamas kuras, jei variklis stabdo ratus? Ar geriau jungti laisvą pavarą ir naudoti kurą laisvoms apsukoms palaikyti?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-28, 17:21
Pranešimai: 228
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 12:11 
     
Aidziux rašė:
Aš turiu klausimą: ar važiuojant nuokalne su įjungta pavara naudojamas kuras, jei variklis stabdo ratus? Ar geriau jungti laisvą pavarą ir naudoti kurą laisvoms apsukoms palaikyti?


Žiūrėti reikia iš kitos pusės: važiuojant nuo kalno su įjungta pavara, RATAI suka variklį, todėl automobilis po truputi lėtėja, o kuro padavimas tuo metu yra stabdomas visiškai. :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-04, 09:17
Pranešimai: 55
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 12:45 
     
Tukas rašė:
Aidziux rašė:
Aš turiu klausimą: ar važiuojant nuokalne su įjungta pavara naudojamas kuras, jei variklis stabdo ratus? Ar geriau jungti laisvą pavarą ir naudoti kurą laisvoms apsukoms palaikyti?


Žiūrėti reikia iš kitos pusės: važiuojant nuo kalno su įjungta pavara, RATAI suka variklį, todėl automobilis po truputi lėtėja, o kuro padavimas tuo metu yra stabdomas visiškai. :)
Tik jei yra elektroninė kuro padavimo sistema ir akceleratoriaus padėties sensorius. Kitaip sakant sąlyginai naujuose automobiliuose.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-08-02, 14:13
Pranešimai: 2874
Miestas: Kaunas
Reputacija: +33
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 13:28 
     
Įdomus pasiūlymas sunkvežimiui prieš įkalnę padidinti greitį. Šiaip sunkvežimis daugeliu atvejų važiuoja maksimaliu leistinu greičiu (90km/h), ir net jei vairuotojas ryžtųsi pažeisti eismo taisykles spusteldamas viršaus, visa tai atsispindėtų elektroninėj kortelėj. O tai grėstų nemažom problemom VKTI patikrinimo metu arba aptarnavimo metu dėl garantijos, jei sunkvežimis naujas.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-03, 09:55
Pranešimai: 107
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 13:43 
     
Aidziux rašė:
Aš turiu klausimą: ar važiuojant nuokalne su įjungta pavara naudojamas kuras, jei variklis stabdo ratus? Ar geriau jungti laisvą pavarą ir naudoti kurą laisvoms apsukoms palaikyti?
variklis nenaudoja kuro kai pavara ijungta ir akseleratorius nera spaudziamas. pasidomek"fuel cut off system" naudojama beroc nuo 1990 metu.
  • 0


_________________
I am not an Athenian or a Greek, I am a citizen of the world. ~Socrates



Užsiregistravo: 2008-02-26, 14:04
Pranešimai: 1116
Miestas: Livingston
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-09, 13:48 
     
BadAmigo rašė:
Įdomus pasiūlymas sunkvežimiui prieš įkalnę padidinti greitį. Šiaip sunkvežimis daugeliu atvejų važiuoja maksimaliu leistinu greičiu (90km/h), ir net jei vairuotojas ryžtųsi pažeisti eismo taisykles spusteldamas viršaus, visa tai atsispindėtų elektroninėj kortelėj. O tai grėstų nemažom problemom VKTI patikrinimo metu arba aptarnavimo metu dėl garantijos, jei sunkvežimis naujas.
vienintelis budas virsinti ribotuvo leistina greiti tai yra riedejimas nuo kalno isjungtu kalnu stabdziu, ne taip paprasta padaryti su tusciu sunkvezimui, prireiks stataus kalno. ir dar lekimas nuo kalno virsinant greiti gali baigtis tragiskai, jei asfaltas slidesnis, palija ar pasale, ziurek jau ir priekaba lenkia tave 8-) ir visa ta kam, kad savo bosui sutaupyciau 5 litrus dyzelino? nuo to man alga nekinta. :)
  • 0


_________________
I am not an Athenian or a Greek, I am a citizen of the world. ~Socrates



Užsiregistravo: 2008-02-26, 14:04
Pranešimai: 1116
Miestas: Livingston
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-10, 10:53 
     
cia tam, kad po tokiu taupymu iseitu saliaros parduoti prie gariunu pigiau :D
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-06, 14:40
Pranešimai: 45
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2013-09-10, 21:53 
     
Kažkas pasakojo, kad su fura 115-120 km/h važiavo, bet kadangi buvo skaitmeninis tachografas, tai ten greičio viršijimas fiksuojamas, jei viršijamas leistinas fūrai greitis (90/h) ilgiau ne 60 sekundžių. Ratai stabdo kažkiek variklį, bet jei mašina sunkiai pakrauta ir status kalnas reiškias bus greičio didėjimas - reik stabdyti variklio stabdžiu arba stabdžio pedalaii. tik nežinau ar galima ir tuo ir tuo vienu metu stabdyti. Beje, Italijoje-Prancūzijoje yra nuokalnė , jei neklystu 16 laipsnių ir tęsiasi labai ilgą atstumą, tai ten kaladėlėm gali būti greitai chana, bet variklio stabdys beveik nulis tomis sąlygomis, ypač, jei mašina sunkiai pakrauta.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-22, 19:31
Pranešimai: 246
Miestas: Vilnius
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'