Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 68 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-23, 16:45 
     
Cituoti:
Arthuras, tu tiesiog dar neišaugai iš to amžiaus ir tau 50kW yra lavonas.


Nes 50 kw automobilis, kuris sveria virš 1000kg ir yra lavonas. Ir būtent su tokiu automobiliu, malonumo NIEKADA nepajusi.

Ir galų gale, automobilių pramonė gamina vis galingesnius automobilius. Galingas naujas automobilis kainuoja nuo 30k eurų, jaunuoliai, kaip tu sakai, kuriems "neželia" tokių neįperka. Perka gerokai pagyvenę, gerai uždirbantys (vadinas, ne visai debilai) 30-50 metų vyrai. Todėl tavo argumentas apie amžių yra neteisingas...

Cituoti:
Tau didžiausias malonumas arkliai po kapotu.


Taip nesakiau, tiesiog iškėliau būtiną, bet ne pakankamą sąlygą patirti vairavimo malonumą.

Cituoti:
Ir kiek tu tuos arklius mieste gali paganyt nuo šviesoforo iki šviesoforo?


Priklauso koks miestas ir kur važinėji.

Cituoti:
Ar tie arkliai ir niutonmetrai kamštyje padeda? Smile


Jei važinėti TIK kamščiuose, tai automobilis nereikalingas, sparčiau viešuoju. :) Lietuvoje kamščių problema aktuali tik Vilniuje piko metu.

Cituoti:
Tačiau, kaip ir rašiau, pradėjus dygt barzdai prioritetai keičiasi.


Tas reiškinys vadinamas senėjimu. Nieko čia gero tame nėra... :) "By tik rieda" - ane? :)

Cituoti:
Jei nesi bandęs, tai siūlau išbandyti kartingus.


Kartingai gana brangus malonumas, nors visai smagus(30-40lt/9 min). Galbūt nebrangu nulėkt per mėnesį kartą kitą, bet jei reguliariai lankytis, tai tikrai nepigu.

Cituoti:
Jei turi kelis atliekamus tūkstančius, tai susikooperavęs su bendraminčiu gali mėgėjiškame ralyje sudalyvauti


Tvarkingo automobilio už tiek nesurinksi. Keli tūkstančiai kainuoja paprasti saugos lankai, kad galvos nenusisuktum. Sėdynė, šalmas ir t.t. taip pat nepigūs. Čia jau nekalbant apie tai, kad surast ir sutvarkyt automobilį, kuris atlaikytų bent kiek spartesnį važiavimą, nei įprastą - kainuoja taip pat ne vieną tūkstantį litų.

Kas liečia vietas palakstymams, tai negi dabar visa Lietuva turi važiuoti į kelias vietas, kur galima tai daryt?.. Dėl valandos palakstymo ant sniego, trenktis į vieną galą 100-150km ir grįžt atgal? Labai visi verkia dėl chuliganiško vairavimo, o toli gražu, ne kiekvienam didesniame mieste yra aikštelės, kur būtų galima pasipraktikuot.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-23, 17:32 
     
Arthuras, baik žliumbt ir netaikyk į ralio sportą ir vietas ant podiumo:D Jau tau perihelis rašė apie įvairius renginius mėgėjams— lakstyk į sveikatą. Tokiuose renginiuose reikalavimai būna trys: šalmai ekipažui, galiojanti tech. apžiūra ir automobilio civilinės atsakomybės draudimas, kad galėtum nuo vieno greičio ruožo iki kito nuvažiuoti. Žinoma, reikia dar ir pinigų kurui turėti.
Nesivelsiu aš su tavim į betiksles diskusijas, nes tau malonumas— „gazas dugnas“. Ir nereikia teisintis, kad miestų gatvėmis „klevai“ laksto pažeisdami visas įmanomas taisykles tik todėl, kad aikštelių nėra :D

p.s.
Košės galvoj turintys žmonės sugeba susimetę po kelis šimtus nusipirkti automobilį ir juo kokiam motokroso žiede (kurių kiekvienam didesniam kaime rasi) laikui pavažiuoti. Adrenalino kur kas daugiau, nei nardant tarp eilių miesto gatvėmis.

p.p.s.
Dalyvauti sporto renginiuose, tai jau reikia saugos lankų, šalmų (+ krūva kitų „atmazkių“), o lakstyti miesto gatvėmis jau galima su bet kuo. Geležinė logika :D Kaip perihelis rašė:
Cituoti:
'Šert' visi moka, na bent jau nuo atro ar trečio bėgio, nes pirmu tikrai nevisi. Tačiau kaip sustoti, pasukti, ką daryti su stabdžiu ar gazu posūkyje kažkaip pamirštama
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4685
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-23, 17:59 
     
Cituoti:
Arthuras, baik žliumbt ir netaikyk į ralio sportą ir vietas ant podiumo:D


Niekas ir nežliumbia, seneli. :)

Cituoti:
Jau tau perihelis rašė apie įvairius renginius mėgėjams— lakstyk į sveikatą.


Man asmeniškai, ne renginių reikia, o tiesiog erdvės, kur kada norėjęs galėčiau nuvažiuot su standartiniu automobiliu ir daryt ką noriu. Ir ta erdvė neturėtų būt nutolusi šimtą ir daugiau kilometrų. Tai gali būti aikštelė, trasa ar kažkas panašaus. Arba kitas variantas, tai kad policija nesikabinėtų prie tų, kurie važinėja tuščiose aikštelėse ir negrasintų baudomis.

Cituoti:
Nesivelsiu aš su tavim į betiksles diskusijas, nes tau malonumas— „gazas dugnas“.


Nereikia leistis į kraštutinumus. Aš to nedarau, tu darai. Neteigiu, kad kiekvienas automobilis turi turėt 150kw. Bet kai šnekama apie 50kw ant normalaus dydžio automobilio... Užsidėk beretę, nusipirk Škodą - ir į sodą! :D

Cituoti:
Ir nereikia teisintis, kad miestų gatvėmis „klevai“ laksto pažeisdami visas įmanomas taisykles tik todėl, kad aikštelių nėra Very Happy


Visų pirma, retai dieną pamatysi nuo ***** nutrūkusį vairuotoją, dažniau grįžk į Lietuvą ir mažiau šik į lizdą. Bent jau aš dažniau pastebiu piktybiškai pažeidinėjančius vyresnio amžiaus vairuotojus, nors jie ir neskrenda, tačiau naglai lenda, kerta ištisines, užblokuoja sankryžas ar daro kitokius pažeidimus. O iš esmės, tie jaunesni veikėjai, kurie skraido naktimis gatvėse, aikštelėse, tikrai persikeltų į trasas, tačiau jų nėra.

Cituoti:
p.p.s.
Dalyvauti sporto renginiuose, tai jau reikia saugos lankų, šalmų (+ krūva kitų „atmazkių“), o lakstyti miesto gatvėmis jau galima su bet kuo. Geležinė logika


Niekas gatvėje ir nevažinėja kaip nuo grandinės nutrūkę(kaip tau visada ir visose diskusijose atrodo). Trasoje važiuojant, važiuoji ant savo galimybių ribos, todėl nusirašymo tikimybė labai nemaža, ypač, kai patirties nėra.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 02:23 
     
Jojo 50kW užtenka.. Mama (jai 50 metų) važinėjo su 66kW corolla 1.4 dyzeliuku tai sakydavo nuolat, kad užmiestyje jau lenkt baisu nors nėra ji lakstanti. O man ta corolla dar visai krutėdavo kaip su 66kW. Dabar 110kW pas ją tai sakė "va šita bent važiuoja."

Simplicy: nustebtum pamatęs daugelio senų grabų dyno kreives, didžioji dalis jų išlaiko gamyklinius galingumus su vienženkliu procentų nuokrypiu, kartais ir į didesnę pusę!

Dėl mėgėjiško autosporto tai nesutikčiau, vyksta tų renginukų tikrai, pats slalomuose sudalyvauju, jei arti būna. Dėl kainų autosporte tai arturas teisingai pastebėjo, tai brangus reikalas, for fun tai aišku nieko nekainuoja, bet jei užkabliuos, matysi kad neblogą rezultatą net su stockine mašina padarai tai tada... :D ir visai nesvarbu kuri tai šaka.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-20, 07:32
Pranešimai: 470
Reputacija: +184
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 13:43 
     
Net skauda skaityt kaip Arthuras nusisneka... Kazka svaigsta apie vairavimo malonuma, nors taip ir nepasako kas blogai apynauji dyzeli vairuoti. Ypac kai vaziuojant mieste visalaika su MAX galingumu vaziuoji. Jeigu bandes tik 1,9TDI 66kW tai biski nustok svaigt apie visas masinas. Taip pat pateike BMW pavyzdzius,nors puikiai zinoma kad su benzinais daug lengviau sanaudos kyla. Su dyzeliu galima taupyti daug maziau. Taip pat kas dar del vairavimo malonumo, dyzelis visada ant jausmo atrodo kad traukia geriau (tos pacios masinos viena 2,4d su 120kW kita 2,4T su 147kW, dyzelis atrodo kad traukia geriau). Dar nusvaigo kad begiai pas dyzeli trumpesni, mhm, turbut labai daug benzu su 5 begiais kur 110 vaziuojant apsukos 2krpm nesiekia ane? Taip pat su dyzeliu net nereikia begiu daznai keitalioti, nes ir didesniu begiu su mazai sukiu puikiai greiteja.
Nors ka cia pacanui su 3 golfu isaiskinsi, o gal su kregzdute kokia? :)

P.S.
Taip dyzelio tikrai labai prastas garsas

  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 15:03 
     
Cituoti:
Kazka svaigsta apie vairavimo malonuma, nors taip ir nepasako kas blogai apynauji dyzeli vairuoti.


Aš tau pažodžiui aiškinu, sūkių diapazonas - gerokai mažesnis. Turbo duobė. Variklis bukesnis ir grubesnis. Sukimo momento kreivės forma - pradžioj nėra, pikas, po to staigokai leidžiasi. Benzininio variklio sukimo momento kreivė daugiau mažiau tolygi. Tai tiesiog visų dyzelių savybės, atmetus high - end modelius, kurie tenais turi po porą turbinų ir t.t.

Cituoti:
Taip pat pateike BMW pavyzdzius,nors puikiai zinoma kad su benzinais daug lengviau sanaudos kyla.


Spausk tu tą dyzelį, netilpsi į tas sąnaudas lygiai taip pat. Čia yra tautos mitas, kai pradeda kliedėt, kad mieste su tokiomis sąnaudomis važinėja, kaip reglamentuotos dokumentuose užmiestyje. Tas pats dabar Lietuvoje populiarus E60 530D pagal dokumentus turėtų mieste 10 imt - forumuose visi dejuoja, kad visgi 12-13 ima.

Cituoti:
Taip pat kas dar del vairavimo malonumo, dyzelis visada ant jausmo atrodo kad traukia geriau (tos pacios masinos viena 2,4d su 120kW kita 2,4T su 147kW, dyzelis atrodo kad traukia geriau).


ATRODO. Čia ir yra esmė, kad tik atrodo. Nes spiria į subinę siauram diapazone. Pasuki kiek daugiau ir nebelieka to sukimo momento.

Cituoti:
Dar nusvaigo kad begiai pas dyzeli trumpesni, mhm, turbut labai daug benzu su 5 begiais kur 110 vaziuojant apsukos 2krpm nesiekia ane?


Kad paaiškinčiau, ką norėjau pasakyt, tai paimsiu fūros pavyzdį (hiperbolė čia, jei ką) - dafiga bėgių ir jie žiauriai trumpi. Kam? Ogi tam, kad diapazonas dyzelio trumpas ir norint jį išnaudoti, reikia daug trumpų pavarų. Ant automobilių taip baisiai nėra, bet esmė iš dalies išlieka panaši. Ir apskritai, kai dyzelio maksimalūs sūkiai apie 4500rpm, benzino 7000rpm, tai tie 2000 rpm ant 110 labai subjektyvus dydis.

Cituoti:
Taip pat su dyzeliu net nereikia begiu daznai keitalioti, nes ir didesniu begiu su mazai sukiu puikiai greiteja.


O kas tau liepia su benzininiu važiuoti aukščiausia pavara mažu greičiu?.. Benzininis automobilis traukia taip pat puikiai su viena ir ta pačia pavara, jei ji tinkamai parinkta.



Jaučiasi traktorinis garsas net ant pačių moderniausių ir geriausių dyzelių...

Cituoti:
Simplicy: nustebtum pamatęs daugelio senų grabų dyno kreives, didžioji dalis jų išlaiko gamyklinius galingumus su vienženkliu procentų nuokrypiu, kartais ir į didesnę pusę!


Šitą taip pat norėjau pasakyti, bet pamiršau. Jei automobilis tvarkingas techniškai, ta galia niekur neišgaruoja. ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 15:38 
     
Prasau saziningai atsakyti koki dyzeli tu esi vairaves? :D bet taip normaliai, o ne viena kart minutei uz vairo prisedes. Ar tu cia pagrinde tik video ir pasakojimais remiesi?

Tai va, o tu butent ir kalbejai apie jausma vairavimo (malonumas kitaip nematuojamas nei jausmu), tai pas dyzeli akseleracijos jausmas daug didesnis :)

Ir tikrai nera taip kad sukimo momentas staiga pakyla ir staiga krinta. O ir tas pats :siauras diapozonas" atrodo tik tada kai lygini su benzinu. O Kai pas dyzeli max sukiai 4500 rpm, tai tas 1500-3500 tai apima beveik visas apsukas, jeigu ka :) O ir del 1500 galima net gi maziau imti. O jau net nekalbu apie chipavima. O pas benza tai prasau irgi nesvaigti, kad galia per visa diapozona. Tuo labiau kai pas daugeli Nm prasideda nuo kokiu 4krpm ir tuoj pat krenta. O galia isvsi tik prie 6krpm.

Del garso tai, laisvu sukiu garsai manes visiskai nedomina, ar tai butu benzinas ar dyzelis.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 17:30 
     
„Techniškai tvarkingas, važinėjo senukas ir tik sekmadieniais, ir tik į bažnyčią. Nebuvo daužtas, rida originali.“

Jums niekad nekilo klausimas, kodėl Lietuvoje tie techniškai tvarkingi automobiliai su juokingai mažomis ridomis kainuoja dukart pigiau nei Vokietijoje? Tai gal verta pradėt automobilių reeksportu iš Lietuvos į Vokietiją užsiimt? :D
Su teiginiu, kad kreivė su amžiumi ir nuvažiuotų kilometrų skaičiumi tik gerėja (kaip ir bačkose brandinant konjaką), galėčiau sutikti tik vienu atveju— automobilis kažkuriuo metu buvo čipuotas.

Daugiau čia ginčytis net nesiruošiu, nes pasak oponentų, nardyti gatvėmis nereikia nieko, o norint sudalyvauti mėgėjams skirtame renginyje jau būtinai reikia saugos lankų ir dešimčių tūkstančių litų, nes neduokdie kokį geresnį rezultatą pasieksi ir užsikabinsi :D Vaikiškos atmazkės ir tiek. Mėgėjiškuose renginiuose nėra tokių greičių kaip WRC etapuose ar Colin McRae Dirt žaidimuose. Džiaugsitės 50 km/h išvystę :D
Tačiau, žinoma, daug smagiau ir pigiau gatvėse padragint kaip, kad tas, kur Klaipėdoj BMW ir draugų smegenis į pakelės medį ištaškė :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4685
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 17:48 
     
Sigitas.lk rašė:
Net skauda skaityt kaip Arthuras nusisneka... Kazka svaigsta apie vairavimo malonuma, nors taip ir nepasako kas blogai apynauji dyzeli vairuoti. Ypac kai vaziuojant mieste visalaika su MAX galingumu vaziuoji. Jeigu bandes tik 1,9TDI 66kW tai biski nustok svaigt apie visas masinas. Taip pat pateike BMW pavyzdzius,nors puikiai zinoma kad su benzinais daug lengviau sanaudos kyla. Su dyzeliu galima taupyti daug maziau. Taip pat kas dar del vairavimo malonumo, dyzelis visada ant jausmo atrodo kad traukia geriau (tos pacios masinos viena 2,4d su 120kW kita 2,4T su 147kW, dyzelis atrodo kad traukia geriau). Dar nusvaigo kad begiai pas dyzeli trumpesni, mhm, turbut labai daug benzu su 5 begiais kur 110 vaziuojant apsukos 2krpm nesiekia ane? Taip pat su dyzeliu net nereikia begiu daznai keitalioti, nes ir didesniu begiu su mazai sukiu puikiai greiteja.
Nors ka cia pacanui su 3 golfu isaiskinsi, o gal su kregzdute kokia? :)

P.S.
Taip dyzelio tikrai labai prastas garsas

Lygink ne (turbintu dideliu kubaturu) dyzeliu garsa vs benza be turbinu, bet tiunintus turbo dyzelius vs turbo tiunintus benzus
sitas variklis tarp kitko yra 1998 cm^2 ;) Apskritai sita masina, jos aerodinamika, stabilumas ant kelio yra legenda, ir cia jau neminint emociju kurias ji suteikia. Sito niekada nesuprasti "vairuotojams", sita gali suprasti tik pilotai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7286
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 18:54 
     
bahuriux rašė:
Sigitas.lk rašė:

Lygink ne (turbintu dideliu kubaturu) dyzeliu garsa vs benza be turbinu, bet tiunintus turbo dyzelius vs turbo tiunintus benzus
sitas variklis tarp kitko yra 1998 cm^2 ;) Apskritai sita masina, jos aerodinamika, stabilumas ant kelio yra legenda, ir cia jau neminint emociju kurias ji suteikia. Sito niekada nesuprasti "vairuotojams", sita gali suprasti tik pilotai.


Jeigu ka, tai turbo dazniausiai tikslopina benzino garsa. Ir sitam tavo linke nieko ypatingo tikrai neisgirdau. Sitas tikrai geriau skamba
:D Kaip tu ir sakei tiunintas.
Del kalibros legendiskumo, hm.. Del to kad tu ja vairuoji, tai dar nepadaro jos legenda :D Net gi civicas 5 ar 6gen sakyciau yra legendiskesnis.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 19:39 
     
Ne apie garsa eina kalba, o apie variklio charakteristikas ir ypac teisingai suprojektuota auto. As 100% zinau, kad pavairaves elektrine galinga ir teisinga auto nebenoreciau jau jokios kitos, ateity taip ir bus, neabejoju. Palei atsiliepimus elektrines isibegeja panasiai turedamos tik puse galios, kaip VDV. Tada rasysiu forumuose, kad elektra jega lyginant su VDV :)
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7286
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 20:11 
     
bahuriux rašė:
Lygink ne (turbintu dideliu kubaturu) dyzeliu garsa vs benza be turbinu, bet tiunintus turbo dyzelius vs turbo tiunintus benzus
sitas variklis tarp kitko yra 1998 cm^2 ;) Apskritai sita masina, jos aerodinamika, stabilumas ant kelio yra legenda, ir cia jau neminint emociju kurias ji suteikia. Sito niekada nesuprasti "vairuotojams", sita gali suprasti tik pilotai.

Bla, bla, bla... Ubagu feraris :D Jei imsi ne SOHC, o DOHC, tai ten ubagų ferario pasipriešinimo koeficientas lygiai toks pats kaip ir to tautovežio Passat 88' metų :D Va tau ir visa revoliucija :D
Turėjau pasiėmęs tą bachuriukų džiaugsmą ant pardavimo, tai didesniam kibire dar nebuvo tekę sėdėt... Važiuojant atrodo, kad sėdėtum lauke, nes skardos popierinės, garso izoliacijos praktiškai nerasta. Valdymas... Meh :N: Didesnės mašinos mažesniu spinduliu apsisuka.

p.s.
Vasaros vakarais, kai lauke būdavo tylu, priėjęs galėjai girdėti kaip rūdys popierines Opelio skardas griaužia :D

p.p.s.
Nėra nieko gražiau kaip ferario pilotas su perpuvusiom arkom ir išklišusiais galiniais ratais :D
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4685
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-24, 21:08 
     
Simplicity rašė:
bahuriux rašė:
Lygink ne (turbintu dideliu kubaturu) dyzeliu garsa vs benza be turbinu, bet tiunintus turbo dyzelius vs turbo tiunintus benzus
sitas variklis tarp kitko yra 1998 cm^2 ;) Apskritai sita masina, jos aerodinamika, stabilumas ant kelio yra legenda, ir cia jau neminint emociju kurias ji suteikia. Sito niekada nesuprasti "vairuotojams", sita gali suprasti tik pilotai.

Bla, bla, bla... Ubagu feraris :D Jei imsi ne SOHC, o DOHC, tai ten ubagų ferario pasipriešinimo koeficientas lygiai toks pats kaip ir to tautovežio Passat 88' metų :D Va tau ir visa revoliucija :D
Turėjau pasiėmęs tą bachuriukų džiaugsmą ant pardavimo, tai didesniam kibire dar nebuvo tekę sėdėt... Važiuojant atrodo, kad sėdėtum lauke, nes skardos popierinės, garso izoliacijos praktiškai nerasta. Valdymas... Meh :N: Didesnės mašinos mažesniu spinduliu apsisuka.

p.s.
Vasaros vakarais, kai lauke būdavo tylu, priėjęs galėjai girdėti kaip rūdys popierines Opelio skardas griaužia :D

p.p.s.
Nėra nieko gražiau kaip ferario pilotas su perpuvusiom arkom ir išklišusiais galiniais ratais :D


Bandei 2 pavara ant 100, pavaziuoti ziedu stabiliai ir nenuslysti mazesniu nei 50m spinduliu? Kai ta padarysi su ne bachuriuku auto duok zinoti. Izoliacija pas ja 6 cm putos/gumos visas dugnas ir po preikine panele kur keleivio kojos dar daugiau gal kokie 8 cm. Jei tu nesupratai tos masinos tai tavo problema, ji visiskai priesingos koncepcijos nei visokie tautoveziai ir limuzinai. Vairo stiprintuvas nesikisa i vairavima kol "nepajaucia" kad to reikia, tam kad perduotu visa informacija apie kelia ir ratu sukibima, stabdymas ir posukiu iveikimas kaip 10 kartu brangesnes auto, jei padangos ir amortikai teisingesni nei stock.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7286
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-25, 00:48 
     
Jo, gaila, kad turėta Calibra buvo ne iš youtube... Viso labo SOHC :D Kitaip tikrai būčiau sukęs 100 km/h 50 metrų žiedu kol ratai būt išsinėrę.
Kalbant apie koncepciją. Salone ir po kapotu ta pati Vectra, o paėmus visumą— opelis :D Opelis, kaip žinia, ne mašina (nuo Kadett'ų laikų).

Ta dalis apie posūkių įveikimus ir manevravimą, tai išvis juokas :D Fanbojaus šlapias sapnas. Ta tavo dievinama Calibra yra tik vidutiniokas, o visus trūkumus dar senasis TopGear yra išvardinęs. Bazė ilga, važiuoklė primityvi, ratų išvirtimo jokio. Ten kur apsisukdavau su e34, su Calibra tekdavo papildomai atgal atsistumt :) Neįsižeisk, bet Calibra primityvi iki negalėjimo ir tai yra faktas, kuris šviečia iš toli. Pataisyk jei klystu, bet prieky ant šakės stovi tik vienas šarnyras kaip pas kokį antrą golfą ar passatą. Yra dešimtys geresnių Coupe'ų, kurie ne tik valdosi, bet ir traukia geriau.
Calibros pliusas tik vienas— buvo pigesnė už konkurentus.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4685
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-25, 03:35 
     
Simplicity rašė:
Jo, gaila, kad turėta Calibra buvo ne iš youtube... Viso labo SOHC :D Kitaip tikrai būčiau sukęs 100 km/h 50 metrų žiedu kol ratai būt išsinėrę.
Kalbant apie koncepciją. Salone ir po kapotu ta pati Vectra, o paėmus visumą— opelis :D Opelis, kaip žinia, ne mašina (nuo Kadett'ų laikų).

Ta dalis apie posūkių įveikimus ir manevravimą, tai išvis juokas :D Fanbojaus šlapias sapnas. Ta tavo dievinama Calibra yra tik vidutiniokas, o visus trūkumus dar senasis TopGear yra išvardinęs. Bazė ilga, važiuoklė primityvi, ratų išvirtimo jokio. Ten kur apsisukdavau su e34, su Calibra tekdavo papildomai atgal atsistumt :) Neįsižeisk, bet Calibra primityvi iki negalėjimo ir tai yra faktas, kuris šviečia iš toli. Pataisyk jei klystu, bet prieky ant šakės stovi tik vienas šarnyras kaip pas kokį antrą golfą ar passatą. Yra dešimtys geresnių Coupe'ų, kurie ne tik valdosi, bet ir traukia geriau.
Calibros pliusas tik vienas— buvo pigesnė už konkurentus.


Taip zinoma sake primityvi bet ji praktiskai ir nevaiksto daugiau nei 3 cm pas mane ir 5cm pas kitu, mano uzsigules visu svoriu neispaustum nei 2cm betkurio amortiko. Ratai isvirte labiau nei pas betkuria tau matyta auto ir tai yra ant stocko ir ji nera vectra, galine pakaba omegos. As nesuprantu apie ka tu sneki nes nei vienas tavo isvardintas "faktas" apart to, kad baze ilga ir didelis apsisukimo spindulys, nieko bendro su tikrove neturi. Ilga baze kaip tik priduoda stabilumo posukiuose.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7286
Miestas: KLP
Reputacija: +1536
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-25, 15:25 
     
Simplicity rašė:
Jo, gaila, kad turėta Calibra buvo ne iš youtube... Viso labo SOHC :D Kitaip tikrai būčiau sukęs 100 km/h 50 metrų žiedu kol ratai būt išsinėrę.

Ta dalis apie posūkių įveikimus ir manevravimą, tai išvis juokas :D Fanbojaus šlapias sapnas.
Cia gerai pavarei, zvengiau kokia valanda :D Gaila nera teke pavaziuoti calibroj, idomu kas ten per putu 6cm ar 8 :D O db jau jos isvis beveik isnyke...

Bahuriux gal galetum parodyt savo calibra? Idomu pasirode kas ten per isvirtimai.
O taip pat su tokiu kietumu mieste stuburo traumos dar neatsirado? :D

O jei kalbet apie opel ne visai senus, tai kas legenda tai nebent Lotus omega.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-26, 13:39 
     
bahuriux rašė:
Taip zinoma sake primityvi bet ji praktiskai ir nevaiksto daugiau nei 3 cm pas mane ir 5cm pas kitu, mano uzsigules visu svoriu neispaustum nei 2cm betkurio amortiko. Ratai isvirte labiau nei pas betkuria tau matyta auto ir tai yra ant stocko ir ji nera vectra, galine pakaba omegos. As nesuprantu apie ka tu sneki nes nei vienas tavo isvardintas "faktas" apart to, kad baze ilga ir didelis apsisukimo spindulys, nieko bendro su tikrove neturi. Ilga baze kaip tik priduoda stabilumo posukiuose.

Jei tau atrodo, kad automobilio stovėjimą ant kelio ir manevringumą apsprendžia tik amortizatorių kietumas, tai siūlau šiek tiek literatūros pasivartyt :) Šakė su vienu šarnyru ant kelio stovi prasčiau už šakę su dviem šarnyrais. Čia yra nenuginčijamas faktas. Ir tu čia nieko nesugalvosi ir nepribursi, nes tai yra fundamentalūs dalykai. (Jei tau atrodo kitaip, tai pasiieškok techninės literatūros apie automobilius)cc

Tau, Calibros turėtojui ir mylėtojui, Opelis didžiausias stebuklas ir pats geriausias automobilis. Man Calibra yra tik vidutiniokas, nes turėjau ir važinėjau su gerokai smagesniais aparatais. Kai man buvo 20 metų, dantis buvau pakabinęs ant 92' metų Honda Prelude 2,2 V-TEC ar Nissan 180SX, 200SX. Tik visais laikais bėda buvo ta, kad šie kainavo didelius pinigus. Opelis... Dar dešimties metų neturinčios Astros ir Calibros važinėjo su išsipūtusiom ar jau kiaurom arkom.

p.s.
Tu kalbi apie kažkokį stebuklingą vairo stiprintuvą, tačiau į Calibras ėjo paprastas hidraulinis vairo stiprintuvas. (Lygiai kaip ir į kitus to meto automobilius)

p.p.s.
Vienintelis Calibros pliusas, tai jog vietos gale pakankamai daug ir bachūriukai gali mergikes į galą įsimetę po miestą ratus sukt ;)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4685
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-01-26, 14:24 
     
Baik tu, kam tie sarnyrai, jeigu ir su vienu puikiai ziedu 50m 100lm/h lekia ;D butu dar daugiau sarnyru, tai F-1 db visi calibrom lektu :D
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 68 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'