Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 11 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Inovacijos Lietuvoje
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 15:14 
     
Galėtų ir į Kauną užsukt, būtų įdomu pavažinėt ir paklausyt kaip tyliai važiuoja.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-02-11, 00:32
Pranešimai: 74
Miestas: Kaunas
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 15:31 
     
Šaunuoliai. Tokius remti ir palaikyti.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-09-13, 20:46
Pranešimai: 129
Reputacija: +15
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 16:07 
     
O Kaune dar nebuvo? Nes Vilniuje jau važinėjo berods rudenį. Ir straipsnis čia jau buvo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3290
Miestas: Vilnius
Reputacija: +882
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 16:26 
     
Lietuvoj nelemta vazineti naujiems autobusams,tuoj vietiniai pacukai nukramtys sedynes ir savo "grafitty" ispaisys.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-17, 14:15
Pranešimai: 91
Miestas: New York
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 18:24 
     
Google rašė:
Lietuvoj nelemta vazineti naujiems autobusams,tuoj vietiniai pacukai nukramtys sedynes ir savo "grafitty" ispaisys.

Taigi, nuo apipaišytų sėdynių nuvažiuojamas atstumas sumažėja 20–30%. Įplėšimai ar prapjovimai atstumą praktiškai perpus sumažina. O jei dar gumą kramtomą klijuos, ant stiklų markeriais peckios, ar neduokdie, balionėliais purkš, tai žiū, nė iš garažų išvairuoti energijos nepakaks...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4881
Miestas: Vilnius
Reputacija: +987
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 20:37 
     
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05
Pranešimai: 350
Miestas: VILNIUS
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 21:34 
     
evaldosia rašė:
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.


Gaila, durnių ir bažnyčioje muša neveikia tiesiogiai gyvenime.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14749
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-05, 22:32 
     
evaldosia rašė:
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.

Skaičiavai visaip ir nusiskaičiavai. Nereikia taip sudėtingai, paprasčiau būtu lyginti kilometro kaina.
O antra neskaičiavai kiek sumažėtu urbanizuotų vietų užterštumas, nuo išmetamųjų duju ir triukšmo ir iš to kylančios sveikatos ir kitos problemos. O juk miestuose, pramoninėse zonose gyvena ir dirba daugumas žmonių.
Trečia elektrinės elektra gali gaminti ir atomo skilimo pagalba, o ir be iškastinio kuro yra ir atsinaujinantis kuras pvz. bio-kuras, vėjas, saulė. O tiesiogiai transportui panaudoti tokias kuro rūšis tik svajonė.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-13, 19:07
Pranešimai: 706
Reputacija: +17
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-06, 01:12 
     
Google rašė:
Lietuvoj nelemta vazineti naujiems autobusams,tuoj vietiniai pacukai nukramtys sedynes ir savo "grafitty" ispaisys.


Tai cia vilniuj tas paisymas tik aktualus, buvau Vishy parke o ten persirengimo kabinoj grafiti pripaisyta :D
  • 0




Užsiregistravo: 2011-06-15, 02:36
Pranešimai: 297
Reputacija: +41
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-06, 10:31 
     
evaldosia rašė:
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.


Geografijos moksle nėra tokio išsireiškimo, ar frazės "Ispanijos juostoje"...
  • 0




Užsiregistravo: 2011-08-29, 20:34
Pranešimai: 311
Reputacija: +118
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'