Lietuvoj nelemta vazineti naujiems autobusams,tuoj vietiniai pacukai nukramtys sedynes ir savo "grafitty" ispaisys.
Taigi, nuo apipaišytų sėdynių nuvažiuojamas atstumas sumažėja 20–30%. Įplėšimai ar prapjovimai atstumą praktiškai perpus sumažina. O jei dar gumą kramtomą klijuos, ant stiklų markeriais peckios, ar neduokdie, balionėliais purkš, tai žiū, nė iš garažų išvairuoti energijos nepakaks...
0
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 5013 Miestas: Vilnius
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.
0
Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05 Pranešimai: 357 Miestas: VILNIUS
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.
Gaila, durnių ir bažnyčioje muša neveikia tiesiogiai gyvenime.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.
Skaičiavai visaip ir nusiskaičiavai. Nereikia taip sudėtingai, paprasčiau būtu lyginti kilometro kaina.
O antra neskaičiavai kiek sumažėtu urbanizuotų vietų užterštumas, nuo išmetamųjų duju ir triukšmo ir iš to kylančios sveikatos ir kitos problemos. O juk miestuose, pramoninėse zonose gyvena ir dirba daugumas žmonių.
Trečia elektrinės elektra gali gaminti ir atomo skilimo pagalba, o ir be iškastinio kuro yra ir atsinaujinantis kuras pvz. bio-kuras, vėjas, saulė. O tiesiogiai transportui panaudoti tokias kuro rūšis tik svajonė.
na gal tie autobusai ir neteršia gamtos,bet teršia elektrinės.geriau dėtu suspaustų gamtinių dujų įrangą į normalų autobusą.dabar gamina elektrinė elektrą iš dujų,jos naudingumo koficientas daleiskim 60 procentų,susidaro elektros perdavimo nuostoliai tinklais,pakrovimo stotelės transformatorius ir srovės lygintuvas vėl atima kažkokį procentą,kiek elektros suvartojo akumuliatorius pasikraunant,jau nebeatiduos į autobuso elektros grandines.daleiskim vidaus degimio variklio naudingumo koficientas 25 procentai,bet bent žiemą tokiam autobuse šilčiau,o elektrinis važinės šaltas,arba toli nenuvažiuos.straipsnyje neminėjo kad ličio jonų akumai kraunami 1000 kartų,po to jie sparčiai prarandinėja talpą,šalčio taip pat nemėgsta.po2 metų pilno reiso gali ir nepadaryti.o kaina tokių akumų matyt 1/3 viso autobuso kainos,o gal ir puse.gal tokie autobusai ir tiktu turtingoje valstybėje,kuri randasi tropikuose,ar bent ispanijos juostoje.
Geografijos moksle nėra tokio išsireiškimo, ar frazės "Ispanijos juostoje"...
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume