Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 23 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 15:11 
     
„Vairuotojai turi įvertinti sąlygas. Išvažiavęs į kelią turi keletą kartų pastabdyti, pagreitėti, žiūrėti, kaip elgiasi automobilis, ir tada, įvertinę šiuos veiksnius, priimti sprendimus. Kai saugu, kai nieko aplink nėra, tada reikėtų pasibandyti“, - patarė S. Pukalskas.

Paklausęs šito dėdės patarimo porai metų paliksi teises ir sumokėsi tūkstantinę baudą.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-25, 22:20
Pranešimai: 481
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 15:24 
     
Jau seniai pastebėjau, kad kelių atitvarai yra nieko verti, kai juos net lengvosios mašinos pramuša, o sunkvežimiai, kaip degtukus laužo.
Pastebėjimas tas, jog 10 metrų sulankstytą atitvaro gabalą, pakelia keli gaisrininkai, hmm, tai kas ten per metalas, gal skarda 5cm storio?
Bet kas keisčiausi, visi atitvarai tiesiog nulekia nuo kuolų, kuolai dažniausiai lieka žemėje toliau, o atitvarai nulekia, tai yra nulaksto varžtai, kuriais jie pritvirtinti prie kuolų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:45
Pranešimai: 766
Reputacija: +127
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 15:41 
     
lizunas rašė:
Jau seniai pastebėjau, kad kelių atitvarai yra nieko verti, kai juos net lengvosios mašinos pramuša, o sunkvežimiai, kaip degtukus laužo.
Įdomu ko būtų verti atitvarai tokio standumo kaip betoninės sienos? :D Garantuotai, kad ant tavo sprando bus surašyta daugiau mirčių nei bet kada.

Cituoti:
Pastebėjimas tas, jog 10 metrų sulankstytą atitvaro gabalą, pakelia keli gaisrininkai, hmm, tai kas ten per metalas, gal skarda 5cm storio?
Bet kas keisčiausi, visi atitvarai tiesiog nulekia nuo kuolų, kuolai dažniausiai lieka žemėje toliau, o atitvarai nulekia, tai yra nulaksto varžtai, kuriais jie pritvirtinti prie kuolų.
Turbūt apie smūgio sugėrimą nesi girdėjęs? O gal turi minčių kaip sustabdyti efektyviai mašiną, kurios svoris 2-3 t, lekiančią 100 km/h greičiu? Jau nekalbant apie fūras..
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 15:47 
     
Iš esmės tie atitvarai į juos atsitrenkus turėtų suveikti kaip virvė, kuri smarkiai išsilenkia, bet automobilis jos nepervažiuoja. Velniai žino, kokia tų atitvarų LT kokybė... Geriau nepatikrint. :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 15:55 
     
Arthuras rašė:
Iš esmės tie atitvarai į juos atsitrenkus turėtų suveikti kaip virvė, kuri smarkiai išsilenkia, bet automobilis jos nepervažiuoja. Velniai žino, kokia tų atitvarų LT kokybė... Geriau nepatikrint. :D

Fizikinis pagrindimus kur? Nes atrodo toliau tęsiate kvailų minčių epopėją, sugalvodamas naujas fizikines tiesas ir metalų savybes.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 16:02 
     
Cituoti:
Įdomu ko būtų verti atitvarai tokio standumo kaip betoninės sienos? :D Garantuotai, kad ant tavo sprando bus surašyta daugiau mirčių nei bet kada.

tai geriau jau tegul perskrodus lietuviskaja atitvara kaktomusa trenkiasi i priespriesai atvaziuojancius automobilius?? Kažkodėl Vokietijoje naudojami betoniniai atitvarai ir net nebandomi keisti i popierinius lietuvisko tipo. O ten greičiai visai kitoki nej Lietuvoje. Juk dažniausiai stačiu kampu į betoninę atitvarą nesitrenks, o nuslys jos šonu. Esmė, kad gelžbetoninius kokybiškus atitvarus lietuvai per brangu įrenginėti.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-03, 20:21
Pranešimai: 3
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 16:20 
     
alfrisz rašė:
tai geriau jau tegul perskrodus lietuviskaja atitvara kaktomusa trenkiasi i priespriesai atvaziuojancius automobilius??
Atitvarų esmė nėra sustabdyti judančių kūnų greitį nuo 100 km/h iki nulio. Jie sušvelnina pasėkmes sumažindami smūgio energiją t. y. sugerdami. Na ir kiek ten išlekia tų fūrų ar automobilių į priešpriešinę eismo juostą?

Cituoti:
Kažkodėl Vokietijoje naudojami betoniniai atitvarai ir net nebandomi keisti i popierinius lietuvisko tipo. O ten greičiai visai kitoki nej Lietuvoje.
Naudojami iš abiejų kelio pusių ar tik srautams atskirti? Norvegijoje irgi naudojama ir ką? Ir nori pasakyti, kad visur vokiečiuose naudojami išskirtinai gelžbetoniniai atitvarai?

Cituoti:
Juk dažniausiai stačiu kampu į betoninę atitvarą nesitrenks, o nuslys jos šonu. Esmė, kad gelžbetoninius kokybiškus atitvarus lietuvai per brangu įrenginėti.
Ne visada nuslysta, o daužosi kaip kamuoliukas atšokęs nuo tos betoninės sienos po visą kelią. Yra kurie dar ir perskrenda tas betonines sienas, kurios ten neaukštesnės nei tie metaliniai atititvarai.

P.S. Straipsnyje taip buvo "argumentuotai" papezėta iš vienos avarijos, kad dabar visi pasigavę šią "nekokybiškumo" antį atrodo, kad jos nebepaleis. Et ta delfi įtaka.. :D

1337 rašė:
„Vairuotojai turi įvertinti sąlygas. Išvažiavęs į kelią turi keletą kartų pastabdyti, pagreitėti, žiūrėti, kaip elgiasi automobilis, ir tada, įvertinę šiuos veiksnius, priimti sprendimus. Kai saugu, kai nieko aplink nėra, tada reikėtų pasibandyti“, - patarė S. Pukalskas.

Paklausęs šito dėdės patarimo porai metų paliksi teises ir sumokėsi tūkstantinę baudą.
Įdomu nuo kada, jei atmintis neapgauna, kad toks nurodytas būdas yra KET'e įvertinant kelio sąlygas.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 16:50 
     
Pavyzdys nesekmingo guardrail crash testo :

O Šiaip yra ir patikimų variantų kurie sulaiko ir sunkesvores tr. pr.

ir virves principas :
  • 0


_________________
"Why should I memorize something I can so easily get from an internet (book)?" - Albert Einstein -


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-01-20, 12:40
Pranešimai: 253
Reputacija: +25
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 16:55 
     
to kionig

Nuo tada, kai pareigūnas tau įpaišys chuliganišką vairavimą ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-25, 22:20
Pranešimai: 481
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 17:06 
     
1337 rašė:
Nuo tada, kai pareigūnas tau įpaišys chuliganišką vairavimą ;)
Labai abejotina.. Nebent pats gavęs esi tokią nuobaudą? Niekas ir nesako, kad tą turi daryti kitam prieš panosę. Užtenka ten vieną kartą pristabdyti staigiau ir matysi koks kelias. Kai sąlygos pranešamos prastos arba pats matai pagal orus.. Absoliučiai tą daryti prireikia tik labai retai. Tai, nematau, kad dėl ko galėtų prisikabinti pareigūnai.. :D
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12898
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 17:17 
     
kionig rašė:
1337 rašė:
Nuo tada, kai pareigūnas tau įpaišys chuliganišką vairavimą ;)
Labai abejotina.. Nebent pats gavęs esi tokią nuobaudą? Niekas ir nesako, kad tą turi daryti kitam prieš panosę. Užtenka ten vieną kartą pristabdyti staigiau ir matysi koks kelias. Kai sąlygos pranešamos prastos arba pats matai pagal orus.. Absoliučiai tą daryti prireikia tik labai retai. Tai, nematau, kad dėl ko galėtų prisikabinti pareigūnai.. :D


Na esu jau ne kartą susidūręs su visišku protingumo ir teisingumo principo deficitu kelių policijoj :)
Nenustebk jei ir už tai baudą įpaišytų, juolab, kad tokią teisę jie turi, nes toks bereikalingas stabdymas formaliai jau yra chuliganiškas vairavimas ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-25, 22:20
Pranešimai: 481
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 17:32 
     
lizunas rašė:
Pastebėjimas tas, jog 10 metrų sulankstytą atitvaro gabalą, pakelia keli gaisrininkai, hmm, tai kas ten per metalas, gal skarda 5cm storio?
kuolų.


Iš kur tokią nesąmonę ištraukei? Apsiš*ktų atsiprašant tie keli gaisrininkai kol pakeltų 10 metrų atitvarų. Spėju gyvai net nesi prisilietęs prie jų.

O kas liečia šią nelaimę, tai dabar per visus galus ieško kaltų, nors eilinį kartą pamirštama, kad buvo nepasirinktas saugus greitis atsižvelgiant į eismo sąlygas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-05-30, 10:20
Pranešimai: 381
Reputacija: +73
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 17:53 
     
1337 rašė:
to kionig

Nuo tada, kai pareigūnas tau įpaišys chuliganišką vairavimą ;)


Išsipisinėji ir tiek. Ar debilu apsimeti?
1) Greičiau pagreitėti, tai nereiškia iki 100 spausti mieste.
2) Pastabdyti, tai nereiškia kam nors prieš nosį užkirsti stabdį, traukti rankinį ar sustoti viduryje kelio.
3) Debilai ir liks debilais, išsipisinės lygioje vietoje vardan išsipisinėjimo.


pozitronas' jei atkreipsi dėmesį, tai Lietuvoje tokie atitvarai ir yra, kaip antrame video. Skirtumas tarp video toks smulkus... Kur trenkiasi kliudant šiek tiek šonu, o kur statmenai tiesiai varai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14383
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2282
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 19:45 
     
Arns rašė:
Arthuras rašė:
Iš esmės tie atitvarai į juos atsitrenkus turėtų suveikti kaip virvė, kuri smarkiai išsilenkia, bet automobilis jos nepervažiuoja. Velniai žino, kokia tų atitvarų LT kokybė... Geriau nepatikrint. :D

Fizikinis pagrindimus kur? Nes atrodo toliau tęsiate kvailų minčių epopėją, sugalvodamas naujas fizikines tiesas ir metalų savybes.


Ir vėl tu... Labai gerus video numetė pozitronas. Tai va, 10 kart pažiūrėk, gal suprasi, ką turėjau omeny...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 20:07 
     
Arthuras rašė:
Arns rašė:
Arthuras rašė:
Iš esmės tie atitvarai į juos atsitrenkus turėtų suveikti kaip virvė, kuri smarkiai išsilenkia, bet automobilis jos nepervažiuoja. Velniai žino, kokia tų atitvarų LT kokybė... Geriau nepatikrint. :D

Fizikinis pagrindimus kur? Nes atrodo toliau tęsiate kvailų minčių epopėją, sugalvodamas naujas fizikines tiesas ir metalų savybes.


Ir vėl tu... Labai gerus video numetė pozitronas. Tai va, 10 kart pažiūrėk, gal suprasi, ką turėjau omeny...

Tai tu tęsi savo nesąmones. Pats matai kiek tos "virvinės" atitvaros meta automobilį atgal automobilį, pripliusuok mūsų siaurus kelius ir suprasi jog tai puikus sprendimas, kaip per vieną žioplį iškart užkišt visą eismą.
O kur dar motociklininkai?

Be to, kiek teko matyti Europos, niekur tokios sistemos matyti neteko. Gal čia amerikinis variantas dykumose?

Nes esami atitvarai linkdami/lūždami absorbuoja (kartu su automobilio gamintojo padarytu mašinos byrėjimu smūgio atveju) smūgį, nemesdami atgal į kelią avariją patyrusiojo (nebent jau per didelis greitis ir jau nepalankus smūgio kampas). Nes nėra pas mus nei tokių skardžių, kad reikėtu net autobusą privalomai išlaikyti ant kelio, jog nenusiristu kur nereikia. Nei tokių greičių, kad kietosiomis užtvaromis reikėtu atskirti eismo juostas.
Vnz kaip kažkas jau sakė. Jei fūristas būtu įvertinęs eismo sąlygas ir nelėkęs tokiu greičiu, esamos priemonės būtu sulaikusios nuo tokios katastrofos. Pilna kelių ir be eismo juostų atskyrimų, per kurias pakrautos fūros, bet kokiu oru, iki dugno mina.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 20:25 
     
Cituoti:
Tai tu tęsi savo nesąmones. Pats matai kiek tos "virvinės" atitvaros meta automobilį atgal automobilį, pripliusuok mūsų siaurus kelius ir suprasi jog tai puikus sprendimas, kaip per vieną žioplį iškart užkišt visą eismą.


Meta į kitą pusę palyginus tikrai nedaug. Ir kur kas geriau, kad metą į priešingą pusę, taip išvengiant priešpriešinio susidūrimo, nes tokie būna skaudžiausi. Tie metaliniai atitvarai irgi iš esmės veikia tokiu pat principu, tik juos neretai automobiliai prašoka ar tiesiog nulaužia ir nueina kiaurai.

Cituoti:
Nes esami atitvarai linkdami/lūždami absorbuoja (kartu su automobilio gamintojo padarytu mašinos byrėjimu smūgio atveju) smūgį, nemesdami atgal į kelią avariją patyrusiojo (nebent jau per didelis greitis ir jau nepalankus smūgio kampas).


Atitvaras nulūžt, mano nuomone, neturėtų. Turėtų linkt taip sugerdamas kiek įmanoma daugiau energijos. Ir tikrai automagistralėje neturėtų būt įmanoma perlėkti į kitą pusę... Tam juk ir magistralė.

Cituoti:
Nes nėra pas mus nei tokių skardžių, kad reikėtu net autobusą privalomai išlaikyti ant kelio, jog nenusiristu kur nereikia.


Automobiliui skaudžiai verstis keletą kartų nereikia labai didelio skardžio. O ir Lietuvoje yra tokių skardžių su apačioje upeliukais, kad geriau ten nenusirist, o išsilaikyt ant kelio.

Cituoti:
Nei tokių greičių, kad kietosiomis užtvaromis reikėtu atskirti eismo juostas.


130 mažas greitis?..

Cituoti:
Vnz kaip kažkas jau sakė. Jei fūristas būtu įvertinęs eismo sąlygas ir nelėkęs tokiu greičiu, esamos priemonės būtu sulaikusios nuo tokios katastrofos. Pilna kelių ir be eismo juostų atskyrimų, per kurias pakrautos fūros, bet kokiu oru, iki dugno mina.


Be abejo. Tačiau tame ir esmė, kad atitvaras yra sprendimas jau įvykus kažkam negero kelyje - apsaugoti nuo didesnių problemų.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 20:38 
     
kas Lietuvoje gali legaliai važiuoti 130 km/h? Tik tam tikrose atkarpose, vasarą, leidžiama iki 110 km/h.
O tai, palyginus su autobanais, pakankamai mažas greitis, ir įmanoma, kas beje ir daroma, sustabdyti ne tokiais brutaliais būdais. Nes tie brutalieji, ženkliai didina avariją patyrusio automobilio keleivių sunkaus sužalojimo tikimybę.

Viskas turi savo kainą. Su ta virvele, autobuso avarija, net maža, būtu su ojojoi kokiom pasekmėm, kai visi keleiviai be saugos diržų, ir vietoj vieno smūgio, patiriamos dukart besikeičiančios judėjimo kryptys.

Tad atitvarus nulaužia ne dėl to jog jie blogi, o kad greitis ženkliai neatitinka kelio. Kaip berods suomių eismo saugumo ekspertai yra aiškinę, kad lietuviai blogai dirba, nes jie kelius tiesia taip, koks bus greitis. Tad jei jis neturi būti didelis, tai ir neišvysi plataus, lygaus kelio. Pas mus kartais padaro tokius kelius, kad kai kam ženklai tampa nė motais, išvydus kelią, ir neįvertinę savo jėgų išsitaško.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 20:41 
     
Gyva bėda Lietuvoje su kelių prežiūra. Žvyrkeliai išvis neasfaltuojami, o autostradoje, kurioje negali paspausti, nes ten nuolat vienas ar kitas ruožas tvarkomas vistiek sudedamos ne kokybiškos atitvarų dalys.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-24, 18:44
Pranešimai: 277
Miestas: Draudeliai
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 20:58 
     
Geri tie atitvarai. Tik jie skirti sulaikyti lengviesiems automobiliams kurių svoris pora tonų, o ne sunkvežimiams virš 50t.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1730
Miestas: Kaunas
Reputacija: +269
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 23:19 
     
Arns rašė:
kas Lietuvoje gali legaliai važiuoti 130 km/h?


wut
paskui ir atsiranda tokie antraeilininkai "bet aš juk leistinu greičiu važiuoju"...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-14, 01:27
Pranešimai: 116
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-11, 23:29 
     
fugslidy rašė:
Arns rašė:
kas Lietuvoje gali legaliai važiuoti 130 km/h?


wut
paskui ir atsiranda tokie antraeilininkai "bet aš juk leistinu greičiu važiuoju"...

http://www.eismoinfo.lt/en/node/4730 Atsakymas - tikrai ne fūros :)
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-12, 00:19 
     
Arns tikiuosi pats supranti kad pradejai uzsivartineti?

Jei kalbam apie furas tai didziausias lestinas greitis 90km/h tiek Lietuvoj tiek Vokietijoje.

Tikrai nemanau kad 2 silpnesni spugiai yra blogiau uz isvaziavima i priespriesinio esmo juosta, arba nuvaziavimas nuo kelio, kuris daugeliu atveju autobusui pasibaigtu virtimu (nes uztenka ir nedidelio slaito kad transporto priemone su aukstu svorio centru vaziuodama gan dideliu greiciui nuvirstu). Ir nereikia buti super vairuotoju, kad pamacius gresme priekyje sumazintum greiti ar visai sustotum.


Su tamsta galima sutikti tik vienoje vietoje. Gad vairuotojai kartais laksto tikrai pergreitai ir pavojingai. Nemanau, kad jie yra "tupi" ir nesupranta pavojau taciau....
Karta teko matyti tarpmiestini autobusa, kuris esant tikrai blogom oro salygom (naktis, blogas matomumas del pustymo, slapias-slidus kelias) leke 100+ km/h greiciu ir lenke tiek furas tiek lengvuosius automobilius.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-09-02, 21:58
Pranešimai: 1185
Reputacija: +666
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'