Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 19 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Laivai ir laivyba
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-02-28, 19:08 
     
Didesnes nesamones, turbut nesu skaites. Matosi kad zmones nera pabuvoje juroje...
Visu pirma, kapitonas ir kapitono padejejas, ne tik vairuoja laiva, bet atlieka begale kitu darbu ir uz tuos pacius krovinius jiems reiks pasirasyti, kad gavo ir atidave.
antra, laivo jegaine, pries kokius 3 metus buvo sukurta didziausias variklis, nzn gal dabar jau didesnis yra sukurtas, kurio galia sieka 90 KW, palyginimui kauno termofrikacines elektrines galia 160 MW. Tai kyla elementarus klausimas, ar KTE elektrine leistumet valdyti zmonems pwz is JAV bustines? Be remenonto ir jokios prieziuros kokias 2savaites?
http://media-cache-ec0.pinimg.com/236x/ ... 8cd303.jpg
Ir trecia, neimanoma atsisakyti ir tu paciu jureiviu. Kas laiva prisvartuos prie krantines, numes galus ir pritrauks? Kas saugos laiva nuo apledejimo, jei eis per saltesnius krastus? Kas dazys laiva, nes laivuose vyksta milziniska korozija, jei dar senesnis laivas, tai ryte nudazius, kita diena jau rudis lys lauk. Jei pritvirtintas blogai krovinys, jureivius kelia nakti ir eina tvirtinti, kad nenulektu uz borto( ne viena karta teko matyti)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 01:34 
     
Jureivi, manai kompanijos, kurios kiša šimtus milijonų to nenumato? Nepakeičiamų nėra. O prišvartuoti galima prie uosto laivui atplaukus įkelti įgulą.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 01:38 
     
immortallt rašė:
Nepakeičiamų nėra.
Žmonės bijo, kad iš jų darbą atims robotai :VR:
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12931
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +238
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 02:10 
     
kionig rašė:
immortallt rašė:
Nepakeičiamų nėra.
Žmonės bijo, kad iš jų darbą atims robotai :VR:


Deja, kiekvienam zmogui danbar reikia bijoti, kad is ju atims darba robotai.

immortallt rašė:
Jureivi, manai kompanijos, kurios kiša šimtus milijonų to nenumato? Nepakeičiamų nėra. O prišvartuoti galima prie uosto laivui atplaukus įkelti įgulą.


Idomiai cia gaunasi sakyciau, cia man dabar aiskinti, kad kompanija kisa simtus milijonu ir viska numato, bet po "Oru varomas „Peugeot“ gatvėse pasirodys jau 2015 m. Oro sistema tiks visoms kitoms mašinoms (Video)" straipsniu aiskini, kad Peugeot inzinieriai debilai ir kokia nesamone jie ten sukure, taigi jie irgi sukiso 100milijonu ir viska numate.

O pries tai pateikiau elementarius pwz galima ir sugalvoti kitu
Veliavos pakelimas ir nuleidimas. Iplaukiant i tos salies vandenis, butina iskelti ju salies veliava. Taigi neisivaizduoju koks turetu stoveti mechanizmas, kuris automatiskai parinktu veliavas ir iskeltu. Manau tikrai ne viena tukstanti ar net milijona gali kainuotu.

antra sakai juos ikels krante i laiva, velgi iskyla klausimas, kas juos priims laive? Su sraigtasparniu nuleis? Ar kaip somalio piratai megins lipti?

As asmeniskai neabejoju, kad po kokiu 50 metu atsiras tokie lavai, kaip ir visuose darbuose pakeis robotai, bet tikrai ne dabar, nes paprasciausiai laivas yra per sudetingas, kad ji palikti savarankisku ar valdomu uz 5-10k km
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 02:28 
     
jureivis rašė:
Deja, kiekvienam zmogui danbar reikia bijoti, kad is ju atims darba robotai.
Tai džiaukis, mažiau reikės dirbti ;)

Cituoti:
Veliavos pakelimas ir nuleidimas. Iplaukiant i tos salies vandenis, butina iskelti ju salies veliava. Taigi neisivaizduoju koks turetu stoveti mechanizmas, kuris automatiskai parinktu veliavas ir iskeltu. Manau tikrai ne viena tukstanti ar net milijona gali kainuotu.
Nieko sudėtingo čia nėra. Tinkama mechaninė konstrukcija bei atitinkamai sudėliotos vėliavos, kurias robotas jau žino iš anksto suprogramuotas laisvai galėtų iškelinėti tik įplaukęs į kitos šalies teritoriją pvz per GPS. Kad ne vieną tūkstantį kainuos tai taip, bet ne neįspūdingai daug.

Cituoti:
antra sakai juos ikels krante i laiva, velgi iskyla klausimas, kas juos priims laive? Su sraigtasparniu nuleis? Ar kaip somalio piratai megins lipti?
O tai ką laivas negalės pristabdyti? O kaip locmanus įkelinėja, kad tie po to švartuotų laivą uoste? Paprasčiausiai priplaukdami kateriu-buksyru ar dar kuo ir tuo pačiu per kopėčias įsiropščia. Sraigstasparniu per brangu būtų :)

Cituoti:
As asmeniskai neabejoju, kad po kokiu 50 metu atsiras tokie lavai, kaip ir visuose darbuose pakeis robotai, bet tikrai ne dabar, nes paprasciausiai laivas yra per sudetingas, kad ji palikti savarankisku ar valdomu uz 5-10k km
Ir kuo jis ten sudėtingas? Tai, kad tie dabartiniai laivai paremti ne kuo kita kaip kompais, sonarais ir tiksliais GPS'ais. Matyt ir taip didžiąją darbo dalį atlieka už juos, o be to labai gelbėja.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12931
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +238
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 02:57 
     
jureivis, nesakau, kad su VDV+oras sistema neveiks. Sakau, kad nebus populiari.
Tavo keliamos problemos labai elementarios ir sprendžiamos pačiais įvairiausias būdais. Vėliava? Pakabink plazminį ekraną ar LED ir keisis į ką tik norės bei kainuos kapeikas. Kaip įkelti žmones? Gosh... Problema mat. Kopečias nuleidžiamas padarysi. Net nereikia nieko kurti - viskas yra.
Dažyti? Na tai ir galės kai reikės laive būt ta įgula ir atlikti dažymo darbus kol reikia. Krovinius pritvirtinti? Tikrai nebus sugalvota tobulesnė krovinių tvirtinimo sistema?

Robotai pakeis žmones dalinai. Kaip pakeitė industrinės mašinos prieš keletą amžių, bet darbo vietų nuo to laiko ne sumažėjo, o ženkliai padaugėjo. Tuo tarpu pagerėjo ir gyvenimo kokybė daug kartų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 03:44 
     
Kokio velnio vėliavas kilot kai laive nė 1 žmogaus nėra? Transformers :D
edit: kokia prasmė išvis vėliavas kilot? Taip vis dar yra daroma? O_o
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-08, 00:05
Pranešimai: 162
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 16:11 
     
Armageddon rašė:
Kokio velnio vėliavas kilot kai laive nė 1 žmogaus nėra? Transformers :D
edit: kokia prasmė išvis vėliavas kilot? Taip vis dar yra daroma? O_o


Laivas galima sakyti, kaip valstybes plaukiojanti dalis, po kurios yra laivas. Pwz jei laivas yra po Lietuvos veliava, tai ten galios visi Lietuvos istatymai. O tos valstybes salimais iskelta veliava, i kuria yra iplaukiama, parodo kad ta valstybe pripazysta tos valstybes suveriniteta. O jei pamirsi iskelti, tai gali laiva arestuoti ir uzdeti milziniskas baudas

kionig rašė:
Nieko sudėtingo čia nėra. Tinkama mechaninė konstrukcija bei atitinkamai sudėliotos vėliavos, kurias robotas jau žino iš anksto suprogramuotas laisvai galėtų iškelinėti tik įplaukęs į kitos šalies teritoriją pvz per GPS. Kad ne vieną tūkstantį kainuos tai taip, bet ne neįspūdingai daug.


Prisimink laive visi mechanizmai turi buti pagrinde kokybiski ir ilgaamziski. Ir jei krante toks mechanizmas kainuotu neispudingai daug, tai laive jei statai, tai kainuos 3-4 brangiau, del drusku, korozijos, nuolatines 24/7 vibracijos.
Palyginimui maza dezute varztu, su tarpinem kainuoja koks 10k litu.

kionig rašė:
O tai ką laivas negalės pristabdyti? O kaip locmanus įkelinėja, kad tie po to švartuotų laivą uoste? Paprasčiausiai priplaukdami kateriu-buksyru ar dar kuo ir tuo pačiu per kopėčias įsiropščia.


Velgi toks mechanizmas reikalauja papildomos vietos, mechanizmu ir papildomos elektronikos, kuri laivuose greitai sugenda. Priedu i laiva negalima ilipti, kol nera duotas leidimas, net krantineje kai stovi laivas, prie trapo turi budeti zmogus, kuris jei nori gali nieko neileisti, net tos salies pareigunu (zinoma jei tai isakys Kapitonas).

immortallt rašė:
Na tai ir galės kai reikės laive būt ta įgula ir atlikti dažymo darbus kol reikia. Krovinius pritvirtinti?


Tame ir visa esme, o kas juos priziures? Laivui stovint uoste, daznai buna kad ji apvagia, jau isivaizduoji kaip toks laivas, be igulos stovetu kokioje Nigerijoje, po 2 paru, jau ant denio nieko nebeliktu, visi varztai ir elektronika butu greitai pavogta.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 17:19 
     
jureivis rašė:
Laivas galima sakyti, kaip valstybes plaukiojanti dalis, po kurios yra laivas. Pwz jei laivas yra po Lietuvos veliava, tai ten galios visi Lietuvos istatymai. O tos valstybes salimais iskelta veliava, i kuria yra iplaukiama, parodo kad ta valstybe pripazysta tos valstybes suveriniteta. O jei pamirsi iskelti, tai gali laiva arestuoti ir uzdeti milziniskas baudas
O tai kur čia tokie reikalavimai yra? Visiems laivams? Ir visose šalyse? Kažkaip nelogiškai atrodo toks reikalavimas, kai turi tas pačias vėliavas vežiotis.. ir kiekvieną kartą jas iškelinėti.. :D O tai kaip pažeidžiamas valstybės suverinitetas, jei tiesiog neiškeli vėliavos, nors elgiesi pagal tos šalies įstatymus?

jureivis rašė:
Prisimink laive visi mechanizmai turi buti pagrinde kokybiski ir ilgaamziski. Ir jei krante toks mechanizmas kainuotu neispudingai daug, tai laive jei statai, tai kainuos 3-4 brangiau, del drusku, korozijos, nuolatines 24/7 vibracijos.
Palyginimui maza dezute varztu, su tarpinem kainuoja koks 10k litu.
Na taip, nesakau, kad tas daiktas visiškai grašius kainuotų, kai reikia atsparumo ir kokybės, bet suprojektuoti tokį dalyką įmanoma.

jureivis rašė:
Velgi toks mechanizmas reikalauja papildomos vietos, mechanizmu ir papildomos elektronikos, kuri laivuose greitai sugenda.
Tai elektronika genda vienaip ar kitaip. Ir viskas ten genda, kad jiem ten tenka vežiotis visas atsargines dalis, kas vietos irgi reikalauja.

Cituoti:
Priedu i laiva negalima ilipti, kol nera duotas leidimas, net krantineje kai stovi laivas, prie trapo turi budeti zmogus, kuris jei nori gali nieko neileisti, net tos salies pareigunu (zinoma jei tai isakys Kapitonas).
Na čia jau biurokratija.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12931
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +238
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 18:09 
     
kionig rašė:

O tai kur čia tokie reikalavimai yra? Visiems laivams? Ir visose šalyse? Kažkaip nelogiškai atrodo toks reikalavimas, kai turi tas pačias vėliavas vežiotis.. ir kiekvieną kartą jas iškelinėti.. :D O tai kaip pažeidžiamas valstybės suverinitetas, jei tiesiog neiškeli vėliavos, nors elgiesi pagal tos šalies įstatymus?



Pagal "TARNYBOS LIETUVOS RESPUBLIKOS JŪRŲ LAIVUOSE STATUTAS"

10. Laivui stovint užsienio valstybės uoste, plaukiant kitos valstybės teritorinėje jūroje, kartu su Lietuvos valstybės vėliava iškeliama valstybės, kurios vandenyse yra laivas, vėliava. Ji iškeliama priekinio stiebo viršūnėje arba signalinio stiebo rėjos dešiniajame noke, jeigu vietinės taisyklės nereikalauja kitaip.
15. Už tai, kad laive Lietuvos valstybinė vėliava ir kitos privalomos vėliavos būtų iškeltos ir nuleistos laiku ir teisingai, tiesiogiai atsako budintis kapitono padėjėjas.

Patikek Laive turi buti visu saliu veliavos ir dar papildomai signalines veliavos, pwz jei laivas nebemanevringas, iskeliama viena veliava ir panasiai.
http://lt.wikipedia.org/wiki/Signalin%C ... 4%97liavos

kionig rašė:
Tai elektronika genda vienaip ar kitaip. Ir viskas ten genda, kad jiem ten tenka vežiotis visas atsargines dalis, kas vietos irgi reikalauja.


Tai apie ka as ir kalbu, neveltui laivuose yra elektrikas, kurio darbo laikas nuo 8 iki 17, nes viska reikia remontuoti, keisti perdegusias ant stiebu lemputes ir panasiai.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 18:59 
     
jureivi, tu supranti, kad tavo pagrindiniai argumentai: "nes taip parašyta". Visus tuos brudus galima keisti ir prisireiks keisti. Nes laikai keičiasi, technologija keičiasi, o tie dalykai tik biurokratijos ir tradicijų pasekmė. Neatneša nei naudos, nei turi prasmės.
Kaip ir sakiau, keliamą vėliavą galima pakeisti tiesiog LED ekranu. Nieko kurti nereikia, atspari technologija ir pan.

Įgulos remontuoti/padažyti laivus? Regionuose su savu laivu palieki budėti įgulas. Taip tas pats kiekis žmonių galės aptarnauti daug daugiau laivų - sumažės kaštai, efektyvesnis darbas, mažesnės logistikos sąnaudos ir aktyvesnė prekyba tarp įvairių pasaulio regionų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 19:21 
     
immortallt leisk paklausti tu esi buves juroj?

ir neatsaket i mano klausima, ar leistumet kauno termofrikacine elektrine dirbti nuolatiniu budu, kuri butu valdoma is JAV? Ir kuria ateitu apziureti ar paremontuoti tik kas kelias savaites?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 21:38 
     
jureivis rašė:
ir neatsaket i mano klausima, ar leistumet kauno termofrikacine elektrine dirbti nuolatiniu budu, kuri butu valdoma is JAV? Ir kuria ateitu apziureti ar paremontuoti tik kas kelias savaites?


Kauno hidroelektrinėje budi tik vienas ar du sargai, o visas jos valdymas nuotoliniu būdu iš Vilniaus. Kruonyje tikriausiai tas pats. Elektrėnuose tik prižiūrintis personalas, nurodymai kada ir kurį bloką užkurti vėlgi ateina iš Vilniaus.
Taip pat ir su nuotoliniu laivų valdymu. Ši sistema eliminuoja tik vieną profesiją, t.y. laivo kapitonus. Uosto personalas nuotoliniu būdu išves laivą iš uosto, tada laivas persijungs į autopiloto rėžimą ir plauks iki kito uosto. Priplaukęs laivas bus jau kito uosto personalo nuotoliniu būdu prišvartuotas ir t.t. O prižiūrintis laivo personalas aišku liks. Bet dabar akivaizdžios tendencijos, tai bus „pigūs“ darbuotojai iš Indonezijos, Arikos ar kokios Meksikos. Pats turėjau giminaitį jūrininką. Nors tai ir gerai apmokama profesija, bet ji socialiniu požiūriu yra labai nedėkinga ir nepatraukli.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1739
Miestas: Kaunas
Reputacija: +270
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 22:04 
     
jureivis rašė:
immortallt leisk paklausti tu esi buves juroj?

ir neatsaket i mano klausima, ar leistumet kauno termofrikacine elektrine dirbti nuolatiniu budu, kuri butu valdoma is JAV? Ir kuria ateitu apziureti ar paremontuoti tik kas kelias savaites?
O "buvimas jūroje" ką įrodo? Tai, kad ir gali ten būti paprastu žveju.. Ir kas iš to? Tai, kad esi buvęs, ar dirbi, tai dar nieko neįrodo.

O kodėl gi ne? Žmonės dirba nuotoliniu būdu naudodami tik kompiuterį, o programuoja įvairias sudėtingas sistemas. Reikia pasirūpinti tik geru interneto ryšiu ir apsisaugoti nuo elektros dingimo ir pnš.

Šiaip jei tau atrodo per sudėtinga, tai pastatyk save į inžinieriaus poziciją, o ne jūreivio. Tai pažiūrėk kaip valdomos namų dydžių mašinos autonomiškai: http://www.technologijos.lt/n/technolog ... eo?l=2&p=1
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12931
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +238
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-01, 22:44 
     
jureivi, su Opportunity irgi pasiuntė kartu visą įgulą! Ten laksto ir nešioja viską, prižiūri kind of atominį reaktorių ir visą kitą.

Jūroje esu buvęs kaip keleivis. Bet esmės nekeičia. Elektrinėse būt neteko, bet teko būt patalpoje, kurioje valdomi elektros tinklai ir kai kurios elektrinės. Dujomis kūrenamoms katilinėms priežiūros praktiškai nereikia. Biokuru kūrenamom reikia, bet galima automatizuoti, tik neapsimoka. Taigi ką čia tuo norėjai įrodyti - nežinau.

Bijai prarasti darbo vietą? Nebijok. Pradės keisti minimum po 10 metų, bet įsigalės ne anksčiau kaip po 20-25 metų.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-02, 00:44 
     
Vytax rašė:
Kauno hidroelektrinėje budi tik vienas ar du sargai, o visas jos valdymas nuotoliniu būdu iš Vilniaus. Kruonyje tikriausiai tas pats. Elektrėnuose tik prižiūrintis personalas, nurodymai kada ir kurį bloką užkurti vėlgi ateina iš Vilniaus.
Taip pat ir su nuotoliniu laivų valdymu. Ši sistema eliminuoja tik vieną profesiją, t.y. laivo kapitonus. Uosto personalas nuotoliniu būdu išves laivą iš uosto, tada laivas persijungs į autopiloto rėžimą ir plauks iki kito uosto. Priplaukęs laivas bus jau kito uosto personalo nuotoliniu būdu prišvartuotas ir t.t. O prižiūrintis laivo personalas aišku liks. Bet dabar akivaizdžios tendencijos, tai bus „pigūs“ darbuotojai iš Indonezijos, Arikos ar kokios Meksikos. Pats turėjau giminaitį jūrininką. Nors tai ir gerai apmokama profesija, bet ji socialiniu požiūriu yra labai nedėkinga ir nepatraukli.


Kauno hidroelektrinė - Kauno HE projektinis galingumas yra 90 MW , Vienai energijos kilovatvalandei pagaminti sunaudojama 22,1 m³ vandens. 2005 m. dirbo 59 darbuotojai. Priminsiu 90 MW yra galingiausias (gal jau ir galingesniu yra) laivo jegainiu.

Taigi kai visas Lietuvos elektrines gales valdyti is vienos virtuolios bustines ir be zmogaus priezius 2 savaites, tada galesim ir kalbeti, kad laivuose bus galima atsisakyti igulos.

Vytax rašė:
Taip pat ir su nuotoliniu laivų valdymu. Ši sistema eliminuoja tik vieną profesiją, t.y. laivo kapitonus. Uosto personalas nuotoliniu būdu išves laivą iš uosto, tada laivas persijungs į autopiloto rėžimą ir plauks iki kito uosto. Priplaukęs laivas bus jau kito uosto personalo nuotoliniu būdu prišvartuotas ir t.t. O prižiūrintis laivo personalas aišku liks. Bet dabar akivaizdžios tendencijos, tai bus „pigūs“ darbuotojai iš Indonezijos, Arikos ar kokios Meksikos.


Tame ir esme, kad cia nori visiskai igulos atsisakyti, ne tik kaptino. O jei kalbant apie pigia darbo jega, buvo viena imone ileidusi vien filipiniecius i laiva, tai po 2 savaiciu paskendo jis...

kionig rašė:
O "buvimas jūroje" ką įrodo? Tai, kad ir gali ten būti paprastu žveju.. Ir kas iš to? Tai, kad esi buvęs, ar dirbi, tai dar nieko neįrodo.


Daug ka reiskia, tu nlb isvaizduoji koks ten gyvenimas yra, pareigos ir darbas. Kai pries tave stovi 3 aukstu variklis ir turi jis veikti be gedimu, o mechanizmu yra begale ir kuo toliau, tuo ju vis daugejo ir tuo paciu daugeja ivairiausiu problemu. Vien nuo 2015 isigaliojus naujiems MARPOL reikalavimas, bus sprendziama dilema, ar deti i lavus skruberius kuriu kaina 5mln ir reikalauja ziaurios prieziuros ar naudoti suskystintas gamtines dujas.

kionig rašė:
Šiaip jei tau atrodo per sudėtinga, tai pastatyk save į inžinieriaus poziciją, o ne jūreivio. Tai pažiūrėk kaip valdomos namų dydžių mašinos autonomiškai: informacijos nuoroda


Palyginti su laivais cia yra modeliukai. Ju neveikia nuolatinis bangavimas, sroves... Ir kas sunkiausia laivuose, judant normaliu greiciu, padarius veiksma tik po 30 min bus gautas rezultatas.
Ir siaip jau senai laivuose yra autopilotai, kurie palaiko laivo judejimo krypti. Praejo laikai kai visada reikejo buti prie sturvalo. Dabar sturmanai, per savo vachtas, braizo brezinius, nuolatos su ziuronais ziuri aplinka, ar koks laivas neasiratina ir panasiai, pildo begale popierizmo, skaicuoja krovini ir panasiai.


immortallt rašė:
jureivi, su Opportunity irgi pasiuntė kartu visą įgulą! Ten laksto ir nešioja viską, prižiūri kind of atominį reaktorių ir visą kitą.


lygini du skirtingus dalykus, cia jau buvo viskas apskaicuota is anksto, nusileidimas, skrydzio trajektorija ir koks biudzetas 1 mlrd ar daugiau doleriu? Ir kiek zmoniu ta aparata valdo 100?


immortallt rašė:
Bijai prarasti darbo vietą? Nebijok. Pradės keisti minimum po 10 metų, bet įsigalės ne anksčiau kaip po 20-25 metų.


As jau savo duokle jurai atidaviau, 7 metus pradirbau, dabar Klaipedoje gyvenu ir dirbu uoste.
Tik tiek norejau pasakyti, kad su siuolaikinem technologijom, jei nebus normaliu robotu, kurie galetu vaikscioti ir spresti iskilusias problemus, tol laivu igulos niekas nepakeis.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-06, 11:03
Pranešimai: 92
Miestas: Klaipeda
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-02, 04:08 
     
jureivis rašė:
Daug ka reiskia, tu nlb isvaizduoji koks ten gyvenimas yra, pareigos ir darbas. Kai pries tave stovi 3 aukstu variklis ir turi jis veikti be gedimu, o mechanizmu yra begale ir kuo toliau, tuo ju vis daugejo ir tuo paciu daugeja ivairiausiu problemu. Vien nuo 2015 isigaliojus naujiems MARPOL reikalavimas, bus sprendziama dilema, ar deti i lavus skruberius kuriu kaina 5mln ir reikalauja ziaurios prieziuros ar naudoti suskystintas gamtines dujas.
Aišku, kad turi veikti be gedimų, arba gedimai turi būti greitai šalinami. Kad tas variklis trijų aukštų, jis nekeičia VDV variklio veikimo principo. Ten tik mastelis didesnis. Aišku ir aptarnavimas sudėtingesnis atitinkamai, ko aš neginčiju. Tai šioje vietoje visiškai aptarnaujančio techninio personalo nebus atsisakyta.

Kažkaip emisijas turime mažinti, nes gyvename ne vien šia diena, o klimato kaitos pasekmės kainuoja milijardus ir daugiau mūsų ekonomikoms nei kad ten tas "scrubberis".

Cituoti:
Palyginti su laivais cia yra modeliukai. Ju neveikia nuolatinis bangavimas, sroves... Ir kas sunkiausia laivuose, judant normaliu greiciu, padarius veiksma tik po 30 min bus gautas rezultatas.
Oi patikėk veikia ir dar kaip taip pat ne mažiau faktorių, kurie daro visą veiksmą sudėtingesniu. Galvoji ten ištisai pas juos sausa? Įsivaizduok, kai palyja, o smėlio dulkės tampa purvu, su kuriuo kaip ant ledo jausies ir čiaužysi su tokiu gigantu. Bet kompiuteris tokiose situacijoje gali priimti greičiau sprendimą ir sureaguoti nei žmogus, kuris turi turėti solidžią patirtį.

Tai, kad ir rezultatas bus gautas, tai kompiuteriui nėra problemų įvertinti kad ir po valandos, kai duomenis gauna labai dažnai iš jutiklių, kurie naudojami. Tai nėra problemų, ko negalėtų daryti kompiuteris pagal atitinkamą matematinį modelį.

Cituoti:
Ir siaip jau senai laivuose yra autopilotai, kurie palaiko laivo judejimo krypti. Praejo laikai kai visada reikejo buti prie sturvalo. Dabar sturmanai, per savo vachtas, braizo brezinius, nuolatos su ziuronais ziuri aplinka, ar koks laivas neasiratina ir panasiai, pildo begale popierizmo, skaicuoja krovini ir panasiai.
Ką aš ir norėjau pasakyti, kad tie laivai ant tiek kompiuterizuoti, kad gali ir autopilotais varyti ir kur kas daugiau. Ten posūkio kampą dešimtimis laipsnių matuoja, o apskaičiuoti kompiuteriui trajektorijas nėra ten labai sudėtinga, turint duomenis.

Gal dėl stebėjimo dar žmonės reikalingi, kad nesutraiškytų kokio ten žvejybinio laivelio, kuriem dažnai dar valą su kabliukais nutraukinėja. Bet šiaip ten vos ne kiekvienas turi po radarą ir mato kas kur kokia trajektorija plaukia ir kitus duomenis.

Šiaip sudėtingiausias atvejis manau būtų toks, nors ganėtinai išsprendžiamas, kur dižiausiuose krovininiuose tanklaiviuose nėra didelio manevringumo, kad vos ne tiesiai gali plaukioti, tai juos prie uostų pastoviai buksiruoja ne vienas buksyras prie uosto, kad iškrautų krovinį.

Cituoti:
Tik tiek norejau pasakyti, kad su siuolaikinem technologijom, jei nebus normaliu robotu, kurie galetu vaikscioti ir spresti iskilusias problemus, tol laivu igulos niekas nepakeis.
Ir kiek ten tos įgūlos būna kokiame nors stambesniame laive? Su vaikščiojančiais robotais dar yra kur tobulėti, tai ateityje pavojingą ir nuobodų darbą galės atlikti ir robotai, o nebūtinai ir vaikščiojantys.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12931
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +238
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-02, 14:58 
     
1) Nauji laivai planuojama bus varomi gamtinėmis dujomis ir ne tiesiai suks propelerį, o gamins elektrą ir tada jau veiks elektros variklis. Tokia elektrinė veikia be personalo ir ištisai.
2) Dronai - veikia ilgas valandas, nepilotuojami, sudėtingomis oro sąlygomis.
3) Autopilotai nutupdymui lėktuvų - pirminiai testavimai rodo, kad veikia geriau už žmogų. Net ant lėktuvnešio naktį/per rūka nuleidžia, kai žmonės nesileidžia, nes pernelyg pavojinga.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14752
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2452
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'