Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Pasaulio paslaptys
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 22:49 
     
Daspry rašė:
--Jėgainės gedimas. Išjungti transponderį pilotai galėjo dėl pvz dingusio elektros tiekimo ir taupydami energiją, o atgal link Malaizijos pasuko, nes tai jiems pažįstamas kraštas ir tikėdamiesi rasti aerodromą.

Dėl kitų versijų tai visiškai sutinku, tačiau šita tai labai neįtikėtina, nes radaro atsakiklio tikrai niekas neišjunginėtų sąmoningai skrydžio metu, norint sutaupyti energijos ;)

Specilizuotuose puslapiuose yra tokia hipotezė:
Boeing yra pastebėjęs jog 777 korpusas turi tendenciją įtrūkti vienoje vietoje prie pagrindinių ryšio sistemų antenos. Žinoma yra ir atsarginių antenų, tačiau tai paaiškintų ir skrydžio įgulos sąmonės netekimą ir taip pat radaro atsakiklio išsijungimą.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-10-10, 16:46
Pranešimai: 142
Miestas: Vilnius
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 22:58 
     
Lėktuvo užgrobimas įmanomas, bet beveik neįmanoma, kad pilotai nepraneštų apie užgrobimą. Nebent vienas pilotas kitą pilotą neutralizavo.

Dekompresija. per 30-45 s dar gali spėti ir maldą į eterį sukalbėti, nekalbant apie pagalbos signalo perdavimą. Ten atrodo beveik vienu mygtuko paspaudimu galima ta padaryti. Realesnis variantas tai susidūrimas ore su kažkokiu objektu, buvo pažeista kabinos hermetizacija, pilotai smūgio metu praranda sąmonę, pakeičia kryptį ir ...

... jei kažkas atsitiko pilotams ir pasikeitė lėktuvo kryptis, tai vienintelė laisvesnė kryptis butų į Šiaurės rytus, ten galima pralįsti tarp Taivano ir Filipinų ir išskristi į Ramųjį vandenyną ir ten nukristi pasibaigus kurui. Ten gali jokie radarai nepamatyti. Neaišku kiek kuro yra pilama į tokius reisus, kažkada girdėjau, kad pilama tiek, kad galėtum dar grįžti atgal nuo pradinio tikslo. Pasukus į žemyną tai reikia perskristi Vietnamą, Kambodžą, Tailandą, Kiniją ten tai tikrai, bent jau kariškai, susidomėtų tokiu lėktuvu. Pietų ir rytų kryptys irgi "užtvertos".

Elektros dingimas. Nu per daug ten viskas dubliuota, kad taip viskas dingtų, o be to pagalbos signalą vistiek išsiųstų.

Man kaip vienas iš realesnių variantų tai, kad vienas pilotas nušoko nuo proto. Įdomu ar lėktuvuose yra galimybe pagalbos šaukinį paleisti ne iš pilotų kabinos, o iš salono (stiuardesės įjungia).

Kaip viena iš sąmokslo teorijų, kad lėktuvą numušė, tai nelabai realu, nes tada pilnas vandenynas būtų šiukšlių.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Nerkus 2014-03-12, 23:38. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 743
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 23:00 
     
tai boing777 - bet kokiame Malaizijos ar Vietnamo oro uoste jo nenutupdysi. Bet šitoj srityje aš nesu specialistas.

ką gerai žinau - mobilų ryšį. 10 km aukštyje, kuriame skrido lėktuvas, mobilieji telefonai neveikia, net jei juose ir nėra išjungtas skrydžio rėžimas, kaip čia buvo rašoma kai kuriuose komentaruose. Jei telefonai standartiniai - ryšį jie gali pradėti gaudyti lėktuvui nusileidus pakankamai žemai - niekas jei pakrantėje, nei džiunglėse, virš kurių skrido lėktuvas, nestato į padanges "šviečiančių" antenų ir bazinių stočių - jos tikslingai kreipiamos teritorijų padengimui.

Jei skambinant tais numeriais, o skambučiai kiek supratau prasidėjo tik tada, kai buvo paviešinta informacija, kad lėktuvas dingo, buvo kvietimo signalai - tie telefonai nebuvo nei po vandeniu, nei 10 km aukštyje. Jie buvo kur nors ant žemės arba palyginus nedideliame aukštyje ir ryšio padengimo zonoje.

kaip jau rašiau prieš tai - jei jie roamin'o, informacija apie juos yra tiek switch'iaus HLR, tiek VLR sistemose. Norint - nustatyti apytikslę jų buvimo vietą yra juokų darbas. Gal ji jau ir yra nustatyta, tik apie tai viešai neskelbiama... jei informacija apie kvietimo signalus teisinga...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-28, 17:47
Pranešimai: 227
Reputacija: +82
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 23:26 
     
Man tai keista, kad jei nukrito ryšio padengimo zonoje 777, kaip niekas to nepastebėjo. Ir didelis garsas, ir ugnies kamuolys, jei kuro lieka.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 23:36 
     
immortallt rašė:
Man tai keista, kad jei nukrito ryšio padengimo zonoje 777, kaip niekas to nepastebėjo. Ir didelis garsas, ir ugnies kamuolys, jei kuro lieka.


kalnuose kur nors slėnyje džiunglėse nepamatysi nieko. galbūt beveik gražiai ant vandens nusileido ir paskui nuskendo.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 743
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 23:46 
     
Atsipeikėkit jūs su tais mobiliais telefonais.
Ryšys su lėktuvu dingo įlankos viduryje, maždaug 300 km nuo artimiausio kranto. Koks dar mobilaus ryšio padengimas?

Pora papildomų įtartinų faktų:
1. Lėktuvas dingo ties kontrolės zonų riba tarp Malaizijos ir Vietnamo, atsisveikinęs su Malaizijos kontrole ir taip ir neprisistatęs vietnamiečiams.
2. Lėktuvas dingo beveik tiksliai ties navigacijos tašku (IGARI).

Tai aišku gali būti tik atsitiktinumai...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-12, 23:56 
     
Skeleton, 300km įveikti galėjo laisvai. Tiksliau, net tiek nereikia įveikti. Jūroje ryšys gali pagauti ir už 100km, jei tik yra atvira juosta su bokštu. Prie Olando kepurės yra pagavę ryšį iš Kaliningrado. Ir net ne jūroje būnant, o paplūdimyje.

Nerkus, kalnuose ar džiunglėse padengimo ryšiu nebūtų. Taigi man atrodo, kad realiai tie skambučiai nieko nereiškia ir tiesiog blogai interpretuojami ar pan.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 00:00 
     
tai skeleton, esi už pagrobimo versiją?
man atrodo nelogiškai, kad laukti labai ilgą laiką iki užgrobiant lėktuvą. O jei jau tą darė "profai", kurie mokėjo ir reikiamas sekimo/susisiekimo sistemas atjunkt, tai kažkaip nelogiškai gaunasi. Lėktuvo lengvai nenuvarysi tam kad paskui neparduoti, išardžius kur po palme. Pagrobti dėl priežasties ir neapsireikšti, irgi daugiau nei keistas dalykas. Na, o ir pilotai, manau virš vandenyno, tikrai prieš užgrobėjus nebūtu puolę iškart priešintis, nes ir staigiai nusileist sunku, ir jei kokia trauma ilgai skristi iki pagalbos, galų gale budrumas su laiku silpsta, tai iškart bandyt atsiimt lėktuvą sunkiai tikėtinas.
Ir šiaip, užgrobimas labai retas dalykas, ypač kai pilotai užsirakinę šiais laikais skrenda.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 00:31 
     
immortallt rašė:
Skeleton, 300km įveikti galėjo laisvai. Tiksliau, net tiek nereikia įveikti. Jūroje ryšys gali pagauti ir už 100km, jei tik yra atvira juosta su bokštu. Prie Olando kepurės yra pagavę ryšį iš Kaliningrado. Ir net ne jūroje būnant, o paplūdimyje.

Nerkus, kalnuose ar džiunglėse padengimo ryšiu nebūtų. Taigi man atrodo, kad realiai tie skambučiai nieko nereiškia ir tiesiog blogai interpretuojami ar pan.


Aš kalbu apie avarijos matymą, o ne apie telefonus. Kalnuose ir dar džiunglėse sudužus lėktuvui gali labai ilgai nerast nieko. Telefonai tai visai mistika, Raimism jau viską suprantamai paaiškino. Man atrodo, kad tie skambinantys nori girdėti kvietimo signalą, tai ir girdi.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 743
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 00:37 
     
Arns rašė:
tai skeleton, esi už pagrobimo versiją?
man atrodo nelogiškai, kad laukti labai ilgą laiką iki užgrobiant lėktuvą. O jei jau tą darė "profai", kurie mokėjo ir reikiamas sekimo/susisiekimo sistemas atjunkt, tai kažkaip nelogiškai gaunasi. Lėktuvo lengvai nenuvarysi tam kad paskui neparduoti, išardžius kur po palme. Pagrobti dėl priežasties ir neapsireikšti, irgi daugiau nei keistas dalykas. Na, o ir pilotai, manau virš vandenyno, tikrai prieš užgrobėjus nebūtu puolę iškart priešintis, nes ir staigiai nusileist sunku, ir jei kokia trauma ilgai skristi iki pagalbos, galų gale budrumas su laiku silpsta, tai iškart bandyt atsiimt lėktuvą sunkiai tikėtinas.
Ir šiaip, užgrobimas labai retas dalykas, ypač kai pilotai užsirakinę šiais laikais skrenda.


dar kilo mintis, kad kažkokias dujas galėjo panaudoti, užmigo visi, o kažkas paskui išlaužė pilotų duris ir nuskraidino kur nors lėktuvą. Nebent norėjo pagrobti tuos saugumo ekspertus kurie skrido lėktuvu. Kitus keleivius paliko kur nors, telefonus galėjo surinkti iš keleivių, kad neskambinėtų/neatsiliepinėtų. Na pafantazavau truputi:)
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 743
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +94
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 00:54 
     
Arns rašė:
tai skeleton, esi už pagrobimo versiją?
man atrodo nelogiškai, kad laukti labai ilgą laiką iki užgrobiant lėktuvą. O jei jau tą darė "profai", kurie mokėjo ir reikiamas sekimo/susisiekimo sistemas atjunkt, tai kažkaip nelogiškai gaunasi. Lėktuvo lengvai nenuvarysi tam kad paskui neparduoti, išardžius kur po palme. Pagrobti dėl priežasties ir neapsireikšti, irgi daugiau nei keistas dalykas. Na, o ir pilotai, manau virš vandenyno, tikrai prieš užgrobėjus nebūtu puolę iškart priešintis, nes ir staigiai nusileist sunku, ir jei kokia trauma ilgai skristi iki pagalbos, galų gale budrumas su laiku silpsta, tai iškart bandyt atsiimt lėktuvą sunkiai tikėtinas.
Ir šiaip, užgrobimas labai retas dalykas, ypač kai pilotai užsirakinę šiais laikais skrenda.


Pataisysiu: užgrobimo su tragiška baigtimi versija man atrodo truputį labiau tikėtina už kitas.
Nes staigi katastrofa ryšio praradimo vietoje būtų palikusi nuolaužas ir jos jau būtų rastos.
Kad kiltų toks rimtas gedimas, kad išsijungtų transponderis bet lėktuvas paskristų? Menkai tikėtina.

Prisiminiau Etiopijos lėktuvo užgrobimą 1996-ais. Ten užgrobėjai reikalavo skristi į Australiją. Lėktuvas būtų galėjęs pasiekti Australiją su pilnais kuro bakais, bet skrido netolimu maršrutu ir turėjo mažai kuro. Kapitonas apgavo pagrobėjus ir skrido virš vandenyno šalia Afrikos pakrantės, galų gale sugebėjo nutupdyti lėktuvą į vandenyną šalia pliažo Komorų salose.

Jeigu tada pagrobėjai būtų kiek labiau išsilavinę ir būtų privertę pilotus skristi per Indijos vandenyną, tai tikriausiai niekas niekada nebebūtų to lėktuvo suradęs.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 01:06 
     
Paskutinė versija, kuri galėtų paaiškinti visą mistiką: kad viskas buvo padaryta tyčia. Išjungiame transponderį ir nukreipiame lėktuvą tiesiai į Indijos vandenyno platybes iki pilno kuro išeikvojimo. Tada lėktuvo likimas garantuotai amžiams lieka paslaptimi. Tokia keistoka savižudybė. Keista versija, bet ne keistesnė už kitas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 01:22 
     
Skeleton, bet atminkime jog tai buvo senais laikais. Dar nebuvo reikalavimo skristi užsirakinus duris. O šiuolaikiniame lėktuve, tikrai durų apsaugos neturėtu lengvai praleisti bet ko.
Be to, vėl gi, galima užgrobimo vieta nėra itin logiška. Jei reikėjo kažkur smarkiai pasukti, reikėjo užgrobti ankščiau, jei kur netoli, kur kas vėliau...
Be to grįžtam prie to paties. Jei nesi gerai išstudijavęs lėktuvo, tai nei pats neišjungsi nei patikrinsi jog išjungė pilotai tą ką reikia. Tikrai manau jog virš to jungtuko nevardina viso titulo ar juo labiau išskirtinai nepažymi (įprastai gi niekas jo nejunginėją). Tad laisvai pilotai galėjo pabandyti sugudrauti išjungdami kokį nesvarbų aliarmą, ir 99 iš 100 turėtume patikėti jog padarė tą kas buvo liepta.

Tad kaip tik sakyčiau pagrobimo versija turi daug klaustukų, nes diletantams per sudėtinga, o profams logiškos baigties kaip ir nėra (na apart to jog lėktuvo dar nieks nerado).

Na, o savižudybė? Tavo variantas daugiau nei keistas, įprastai tokie savižudžiai atjungtu autopilotą, gal net pabandytu užgrobti kabiną ir iškart sudaužyti lėktuvą. Jei piloto meilė nebuvo kokia stiuardesė, kurią planavo įkalbėti, visiškai nelogiškas veiksmas. Psichologiškai moterys yra linkusios laukti savo mirties, išgerdamos nuodų, tablečių, atsukdamos dujas... Vyrai nėra linkę laukti mirties, pasirenka greitesnį būdą.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 03:17 
     
Na dėl vieno sutinkam visi - mistikos labai daug, svarstyti galima ką tik nori, bet tik ateitis gali parodyti kažką daugiau.

Nuolaužų gali ir nepamatyti, vandenynas platus, o su autopilotu dar toli galėjo nuskristi.

Beje, gali būti toks variantas, kad atsisakė absoliučiai visa elektronika ir tik kompaso pagalba pilotai bandė grįžti į labiau pažįstamas vietas ir ieškoti nusileidimo tako?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14381
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2281
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 04:29 
     
Bet vistiek, jeigu informacija apie kviečiamus telefonus teisinga, tai kaip niekas nenustato bazinės stoties?
Aš matau tik du variantus arba šita informacija slepiama arba telefonai ištiesų nekviečia ir tai tėra pletkas.
  • 0


_________________
Aš esu papirktas naftininkų ir žydų, priklausau slaptai masonų brolijai, padedu NASA'i išlaikyti paslaptis, bei dangstau didžiules koorporacijas tad nepykit dėl ištrintų komentarų.


Moderatorius

Užsiregistravo: 2008-12-11, 00:52
Pranešimai: 1221
Reputacija: +20
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 05:07 
     
ra2 rašė:
Jomajo rašė:
man tai keista, kad 21 amžiuje lėktuvo paieška gali būti problema..

- Už lango jau XI amžius, kaip gali būti problemų!? sušuko jaunuolis dūminėje gryčioje.

p.s.
.. po ryšio praradimo lėktuvas gali dar kelias dešimtis kilometrų nuskristi nevaldomas ir bet kuria kryptimi, tai turbūt gali suskaičiuoti, kad paieškos zona jau keli šimtai kvadratinių kilometrų džiunglių arba vandenyno..


:-?

jei butum bent paziurejas pro ta langa zinotum kelis faktus:

Fitted with an ASD-B flight transponder which, unlike the GPS in a car, broadcasts its location by sending information back to air traffic controllers every second, the Boeing 777 would appear to have the necessary technology to prevent it disappearing completely without a trace.

The transponder on the plane, which is also fitted with an indestructible black box recorder and a beacon to continue transmitting its location should the aircraft land in water, should provide air traffic controllers on the ground with the aircraft's speed, altitude and direction
  • 0


_________________
I am not an Athenian or a Greek, I am a citizen of the world. ~Socrates



Užsiregistravo: 2008-02-26, 14:04
Pranešimai: 1117
Miestas: Livingston
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 11:22 
     
Iš straipsnio:
"Aviacijos tyrėjų ir nacionalinio saugumo pareigūnų nuomone, tas lėktuvas skrido iš viso penkias valandas, sprendžiant iš duomenų, kuriuos automatiškai išsiuntė „Boeing 777“ varikliai, atliekant įprastą priežiūros ir stebėsenos programą, nurodė „The Wall Street Journal“.

http://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pa ... 1665?cf=df
  • 0


_________________
Kai pilkosios ląstelės nustoja veikti tinkamai:
http://www.technologijos.lt/diskusijos/ ... hp?t=13775


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-10, 15:43
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-03-13, 22:39 
     
Na kas nutiko iš tikrųjų mes sužinosime tik tada kai ras juodąsias dėžes.
Įvykis labai neįprastas, reiškia ir priežastis greičiausiai bus "egzotiška". Nebent malaiziečiai yra visiškai nekompetetingi ieškotojai, o lėktuvas sudužo netoli ryšio praradimo vietos.

Šiaip dabar žinomi faktai kaip ir siūlo versiją, kad neapsieita be mažiausiai vieno piloto sudalyvavimo.
Yra keliančių panašias versijas:

Cituoti:
What do we have now? We are missing one large passenger aircraft that...

a. disappeared from civilian secondary radar right at the handover to Ho Chi Minh ACC;
b. has not been found in any condition around this last known position;
c. has not been observed in any form doing anything unusual in this position;
d. did not report anything unusual happening to it or on board of it;
e. may have been traced by primary radar on a westerly track from the last known position;
f. but has not been found anywhere along this track;
g. and judging from its endurance and the lack of remains found, may have flown for hours, thereby leaving an insanely large area to search for it;
h. and might have done so at a FL normally not used for civilian aircraft (FL295).


If we consider Occams Razor, the simplest explanation is often the most probable. B and C seem to exclude a crash at the last known position. Nearly all surprising occurrences on board of the aircraft that allow it to fly for more than a few minutes after striking do not prevent the crew or the aircraft itself to use one of the many communication channels available to give ATC a heads-up, which is generally the prudent thing to do if one deviates from the flight plan.

As much as I hate this thought, the least daring explanation seems to be that the situation was generated within the flight deck itself. A crash axe or similar applied to the PNFs head while he was looking down switching the frequency to Ho Chi Minh would give some time until the Vietnamese ATC would start to miss the initial call. This time could be used to pull the CBs that kill the diverse automatic downlink systems and switch off the transponder, thereby removing the secondary target from ATC. System knowledge and a general situational awareness is required for precise timing. And what is done next is only up to the criminal now in command - either crash the aircraft somewhere out of radar range, fly it at maximum range speed to some isolated airfield, or anything else between these two extremes.

Is anything known about life insurances taken within some timeframe before the flight, or extremely valuable cargo on board?
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-22, 13:41
Pranešimai: 1101
Reputacija: +30
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'