Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 23 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 18:26 
     
Tai video nera tai ne tas na kokybe krenta :Doi kaip krenta
  • 0




Užsiregistravo: 2010-11-09, 23:36
Pranešimai: 1276
Reputacija: +61
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 19:39 
     
Cituoti:
Istra

Žinoma, "inkilėlio" eptitetas šiam automobiliui netinka. Tai – normalaus serijinio automobilio koncepcija, kurią sukūrė automobilių gamyklos AZLK inžinieriai. Koncepcijos pavadinimas – Moskvič 2144 Istra. Koncepcija kurta 1985-1988 m.




http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Ultralite\
Cituoti:
The General Motors Ultralite was a 1992 low emission vehicle concept car intended to demonstrate the benefits of advanced materials and low fuel consumption.

Paveikslėlis

Kad ir kaip nemegstu rusu (politikos) tenka pripazinti, kad jie sukure kazka ka vakarai mielai nukopijavo. Blogai padare, kad istros nepaleido kaip serijines, sprendimai tikrai tuo metu buvo desimtmeciais aplenke savo laikmeti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 6984
Miestas: KLP
Reputacija: +1411
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 19:50 
     
bahuriux rašė:
Cituoti:
Istra

Žinoma, "inkilėlio" eptitetas šiam automobiliui netinka. Tai – normalaus serijinio automobilio koncepcija, kurią sukūrė automobilių gamyklos AZLK inžinieriai. Koncepcijos pavadinimas – Moskvič 2144 Istra. Koncepcija kurta 1985-1988 m.




http://en.wikipedia.org/wiki/General_Motors_Ultralite\
Cituoti:
The General Motors Ultralite was a 1992 low emission vehicle concept car intended to demonstrate the benefits of advanced materials and low fuel consumption.

Paveikslėlis

Kad ir kaip nemegstu rusu (politikos) tenka pripazinti, kad jie sukure kazka ka vakarai mielai nukopijavo. Blogai padare, kad istros nepaleido kaip serijines, sprendimai tikrai tuo metu buvo desimtmeciais aplenke savo laikmeti.


Juokingai atrodo žinant kad Europa ir Japonija gamino taupius automobilius jau nuo šešto dešimtemčio, serijiniu būdu.
Kaip pavyzdį paimkime Mini Cooper kuris ir buvo sukurtas kaip taupus automobilis, jau 1959 metais jis vartodavo 6,5 litrus benzino 100 km. :D
O konceptinių tai irgi gražių buvo sukūrę:
http://flaviendachet.blogspot.co.uk/201 ... ncept.html
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-29, 22:23
Pranešimai: 908
Miestas: Alytus
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 20:43 
     
Cituoti:
Elektroninės sistemos turėjo reguliuoti pneumatinę automobilio važiuoklės pakabą ir diagnozuoti gedimus. Tokiais atvejais ekrane būtų matomas ne tik apie gedimą įspėjančio ženklo simbolis, bet ir rekomendacijos, kaip pataisyti gedimą. Automobilio ratus turėjo sukti trijų cilindrų turbodyzelinis variklis.

Gan plačiai buvo užsimota...
Jaučiu, planą iki XXX komunistų partijos suvažiavimo tikrai būtų įvykdę, tik kad CCCP sugriuvo :sad:
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 21:45 
     
Tas_pac rašė:
O konceptinių tai irgi gražių buvo sukūrę:
http://flaviendachet.blogspot.co.uk/201 ... ncept.html


Ką ten konceptai, reikia nepamišti, kad legendinis DeLorean DMC-12 tai reali serijinė mašina, turbūt labiasiai išgarsinusi pakeliamas duris ("išrastas" dar 7'tam dešimtmetyje) jau gaminta 81'ais. Na, gal tik neskrido ir neturėjo laiko mašinos :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2962
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 21:46 
     
Reikia pripažinti, kad Istra ir dabar man ne gėda būtų vairuoti.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-11-11, 20:48
Pranešimai: 2580
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 21:47 
     
Ten "Šilelis" tame taksi integruotas? :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-07-15, 20:14
Pranešimai: 90
Reputacija: +16
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 21:51 
     
81? gal tau apie pakeliamas duris priminti mersa sl300? sestajam desimtmetį paleistą?
  • 0




Užsiregistravo: 2008-07-14, 10:06
Pranešimai: 2469
Reputacija: +1038
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 22:09 
     
Kai sprendžiat apie sssr atsilikusias technologijas įsivaizduokit tos šalies dydį. Kaip sutvarkyti mašinos kompą, jei iki serviso 600 km? O kaip sunkvežimiui padangą permontuoti, jei staklių nėra? Todėl rusiški gruzovikai važinėjo girtais ratais, bet padangą permontuoti buvo galima kad ir miške. Kad tik kūjis būtų.
Tai ir lengvieji ne šiaip sau buvo primityvūs.
Kad bet koks traktoristas sugebėtų susitvarkyt.
Konstruktoriai būtų prikūrę - bet niekas jų neprašė... Netgi draudė :-D
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-04, 23:04 
     
SaMaras rašė:
81? gal tau apie pakeliamas duris priminti mersa sl300? sestajam desimtmetį paleistą?


Panašu jog išvis suklydau - Istroj nebuvo "gulf wings" (išskečiamų sparnų) tipo durys, čia labiau slankiojančios tik ne į šoną, o į viršų -
, gaila tik nerandu realaus video, su veikainčiu mechanizmu. Įdomus aišku, bet ne kiekvienam dengtam parkingui, o nedengtam gali būti nesmagu žiemą prišalus...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 2962
Reputacija: +370
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 01:09 
     
TasKitas rašė:
Kai sprendžiat apie sssr atsilikusias technologijas įsivaizduokit tos šalies dydį. Kaip sutvarkyti mašinos kompą, jei iki serviso 600 km? O kaip sunkvežimiui padangą permontuoti, jei staklių nėra? Todėl rusiški gruzovikai važinėjo girtais ratais, bet padangą permontuoti buvo galima kad ir miške. Kad tik kūjis būtų.
Tai ir lengvieji ne šiaip sau buvo primityvūs.
Kad bet koks traktoristas sugebėtų susitvarkyt.
Konstruktoriai būtų prikūrę - bet niekas jų neprašė... Netgi draudė :-D

Na Australija dar rečiau apgyvendinta valstybė, bet niekam nesukelia problemų modernios transporto priemonės.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2007-07-29, 22:23
Pranešimai: 908
Miestas: Alytus
Reputacija: +11
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 01:58 
     
Tas_pac rašė:
TasKitas rašė:
Kai sprendžiat apie sssr atsilikusias technologijas įsivaizduokit tos šalies dydį. Kaip sutvarkyti mašinos kompą, jei iki serviso 600 km? O kaip sunkvežimiui padangą permontuoti, jei staklių nėra? Todėl rusiški gruzovikai važinėjo girtais ratais, bet padangą permontuoti buvo galima kad ir miške. Kad tik kūjis būtų.
Tai ir lengvieji ne šiaip sau buvo primityvūs.
Kad bet koks traktoristas sugebėtų susitvarkyt.
Konstruktoriai būtų prikūrę - bet niekas jų neprašė... Netgi draudė :-D

Na Australija dar rečiau apgyvendinta valstybė, bet niekam nesukelia problemų modernios transporto priemonės.
Australijoje – ne planinė ekonomika. O ir ten „kirvio darbo“ mašinos sau panaudojimą randa.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4587
Miestas: Vilnius
Reputacija: +809
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 07:19 
     
Amerikoje, beje, linginės karietos irgi pagarboje ;-)
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 09:37 
     
TasKitas rašė:
Kai sprendžiat apie sssr atsilikusias technologijas įsivaizduokit tos šalies dydį. Kaip sutvarkyti mašinos kompą, jei iki serviso 600 km? O kaip sunkvežimiui padangą permontuoti, jei staklių nėra? Todėl rusiški gruzovikai važinėjo girtais ratais, bet padangą permontuoti buvo galima kad ir miške. Kad tik kūjis būtų.
Tai ir lengvieji ne šiaip sau buvo primityvūs.
Kad bet koks traktoristas sugebėtų susitvarkyt.
Konstruktoriai būtų prikūrę - bet niekas jų neprašė... Netgi draudė :-D


Tų pačių metų VW Passat nebuvo kažkuo sudėtingesnis nei koks žigulys.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1683
Miestas: Kaunas
Reputacija: +249
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 18:20 
     
Pasačiukai jau buvo purškalai, o žeibuliukai - karbiniai. Skirtumas yra? Karbą ant kelių pasidėjęs surinksi, o purkštukai? Siurbliai? Dar įskaičiuokim, kad kokybės trūko visose grandyse - nuo gamybos linijų iki metalo liejyklų. Karinėje pramonėje, aišku, viskas buvo aukšto lygio, bet civiliams technologijų trūko visur. Vokiečių gamybos - priežiūros - eksploatavimo kultūra lenkė dviem eilėm. Todėl rusai gamino primityviai.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 19:15 
     
Taskitas - "todėl rusai gamino primityviai" ne tik gamino, bet ir gamina.

http://www.realussr.com/ussr/soviet-car ... rt-1-of-3/

http://www.realussr.com/ussr/soviet-car ... rt-3-of-3/

http://www.realussr.com/ussr/1931-1940/ ... rt-2-of-3/

O čia šių dienų šūdevras


Nupirkę žiguliuko licenziją iš karto jį sušiko.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-28, 13:11
Pranešimai: 1619
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 19:46 
     
TasKitas rašė:
Pasačiukai jau buvo purškalai, o žeibuliukai - karbiniai. Skirtumas yra? Karbą ant kelių pasidėjęs surinksi, o purkštukai? Siurbliai? Dar įskaičiuokim, kad kokybės trūko visose grandyse - nuo gamybos linijų iki metalo liejyklų. Karinėje pramonėje, aišku, viskas buvo aukšto lygio, bet civiliams technologijų trūko visur. Vokiečių gamybos - priežiūros - eksploatavimo kultūra lenkė dviem eilėm. Todėl rusai gamino primityviai.

Kokios gali būti kalbos apie aukštąsias technologijas, kai net pačių elementariausių dalykų pastoviai trūkdavo, buitinė technika tik pagal paskyras buvo dalijama.

(Jei tais laikais trūko paprasčiausių dangtelių, tai galima įsivaizduoti koks deficitas buvo dalys automobiliui :D)

p.s.
Rusiškame internete galima užgaudyti tokių temų, kur juodu ant balto rašoma, kad iki pasirodant prancūzams rusiškame variklio bloke net cilindrų diametras galėjo skirtis... Tam AutoVAZ net keturių skirtingų diametrų cilindrus darė. (Neįsivaizduoju kaip tokį automobilį galima remontuot, jei neišsiardęs net nežinai kokius cilindrus reikia užsisakyti.)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 21:16 
     
Taigi. Taigi ar galėjo tarybiniai konstruktoriai kurti technologiškas mašinas masinei gamybai? Ne. Net atskiri entuziastai galėjo kurti geresnes. Nes jiems nereikėjo rūpintis visa milžiniška šalimi.
O dar mes nutylėjom apie tepalų ir kuro kokybę :-D
Vokiški motorai nuo rusiško tepalo užlinkdavo per 50 kilometrų :-D
O rusai kūrė maz, kurie savo apskaičiuotą motoresursą - 300 000 km atvažiuodavo tais tepalais ir plaktuko bei kirstuko priežiūra :-D
Kai bjaurimės, beje, pagrįstai, avtopromo kūryba - tiesiog nepamirškim tų laikų realybės.
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 21:25 
     
TasKitas rašė:
Pasačiukai jau buvo purškalai, o žeibuliukai - karbiniai. Skirtumas yra? Karbą ant kelių pasidėjęs surinksi, o purkštukai? Siurbliai? Dar įskaičiuokim, kad kokybės trūko visose grandyse - nuo gamybos linijų iki metalo liejyklų. Karinėje pramonėje, aišku, viskas buvo aukšto lygio, bet civiliams technologijų trūko visur. Vokiečių gamybos - priežiūros - eksploatavimo kultūra lenkė dviem eilėm. Todėl rusai gamino primityviai.


Mano pirmas 87 metų Passat B2 buvo karburatorinis. Ir konstrukcija ar remonto atžvilgiu jis nė kiek nebuvo sudėtingesnis nei koks žigulys. Jis buvo tiesiog patvaresnis. Tiek ir pagaminimo kokybė geresnė, tiek ir konstrukcija labiau ištobulinta. Tuo metu tai buvo superinė mašina, į bagažinę tilpdavo net pusę tonos. :U:
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1683
Miestas: Kaunas
Reputacija: +249
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 21:47 
     
87 pagamink pasatą rusiškomis staklėmis iš rusiško metalo, užpilk rusiškais tepalais ir pasatas bus tikras žigulys :-D
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-05, 22:50 
     
TasKitas rašė:
87 pagamink pasatą rusiškomis staklėmis iš rusiško metalo, užpilk rusiškais tepalais ir pasatas bus tikras žigulys :-D

Nusipirko Mersedes AvtoVAZ. Perorganizavo gamybą, paleido konvejerius... PYST! Nuo konvejerio nurieda „žigulys“! Išrinko senus įrengimus, atsiuntė naujus iš Vokietijos, pastatė, suderino ir paleido. Vėl „žigulys“! Atleido visą gamyklos personalą, susivežė darbuotojus iš Vokietijos, patikrino, suderino įrengimus. Paleido... Pyst, ir vėl „žigulys“!
Šalia gamyklos, ant kalvos, ilsisi AvtoVaz inžinierius ir direktorius (buvę) ir visa tai stebi. Inžinierius direktoriui:
— Sakiau, kad vieta prakeikta, o tu vis „rankos iš šiknos, rankos iš šiknos“.

Купила компания Мерседес завод АвтоВАЗ. Перенастроили производство, запускают конвеер... Бац! на выходе Жигули! Демонтируют оборудование, пригнали новое из Германии, установили, наладили, запускают. !!! снова Жигули! Увольняют нахер весь персонал завода, привозят работников из Германии, налаживают, проверяют, запускают. СЦУКО! На выходе вновь - Жигули! Около завода холм, на нём отдыхают гл. инженер и директор завода (оба с приставкой Экс). Смотрят на всё это. Инженер директору: - А я тебе говорил - место проклятое!!! А то всё "руки из жопы, руки из жопы"
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-04-06, 10:18 
     
"...ir diagnozuoti gedimus. Tokiais atvejais ekrane būtų matomas ne tik apie gedimą įspėjančio ženklo simbolis, bet ir rekomendacijos, kaip pataisyti gedimą."
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-27, 22:39
Pranešimai: 36
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'