Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 12:32 
     
Iniciatyva žinoma sveikintina, bet ne kelio dangoje yra pagrindinė problemos esmė, o garsiose varikliuose.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-07-04, 14:01
Pranešimai: 127
Miestas: Vilnius
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 13:03 
     
Juokdariai, nesugeba net normalaus asfalto patiest žmoniškai kuris po poros metų nepasidarytų kaip tarka, ką jau kalbėt apie triukšmo mažinimą :D be to ne asfalte reikia problemos ieškoti o padangose kurios ir sukelia tą triukšmą. Nusimato eilinis pinigų plovimas :D
  • 0




Užsiregistravo: 2014-05-02, 13:00
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 14:55 
     
nnerijuss rašė:
be to ne asfalte reikia problemos ieškoti o padangose kurios ir sukelia tą triukšmą.

Kaip padangos galėtų kelti triukšmą, jei nebūtų asfalto, kuriuo jos rieda? Ką lengviau pakeisti – visų automobilių padangas, ar kelio dangą?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4735
Miestas: Vilnius
Reputacija: +909
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 15:31 
     
punktyras rašė:
nnerijuss rašė:
be to ne asfalte reikia problemos ieškoti o padangose kurios ir sukelia tą triukšmą.

Kaip padangos galėtų kelti triukšmą, jei nebūtų asfalto, kuriuo jos rieda? Ką lengviau pakeisti – visų automobilių padangas, ar kelio dangą?

Na toli gražu ne visi važinėja su pigiausio ir kryptinėm triukšmą keliančiom padangom. Geresnės padangos tikrai to triukšmo kelia tiek kad ir kūdykio neprikeltų iš miego. Kaip ir kolega aukščiau minėjo, didesnę dalį garso skleidžia agregatas po kapotu. Kad ir pakeis asfaltą triukšmo lygis sumažės ne daugiau kaip kelis procentus, ir to sumažėjimo niekas nepajaus jeigu važiuos 100 tylių automobilių ir tarp jų bus įsimaišęs koks pacukas su 1.6 kregžde su sport išmetimu kuri daugiau krioke nei važiuoja, tokia jau ta realybė :D tikrai ne nuo asfalto reikia pradėt, norim sumažinti triukšmą keliuose
  • 0




Užsiregistravo: 2014-05-02, 13:00
Pranešimai: 2
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 17:13 
     
nnerijuss rašė:
punktyras rašė:
nnerijuss rašė:
be to ne asfalte reikia problemos ieškoti o padangose kurios ir sukelia tą triukšmą.

Kaip padangos galėtų kelti triukšmą, jei nebūtų asfalto, kuriuo jos rieda? Ką lengviau pakeisti – visų automobilių padangas, ar kelio dangą?

Na toli gražu ne visi važinėja su pigiausio ir kryptinėm triukšmą keliančiom padangom. Geresnės padangos tikrai to triukšmo kelia tiek kad ir kūdykio neprikeltų iš miego. Kaip ir kolega aukščiau minėjo, didesnę dalį garso skleidžia agregatas po kapotu. Kad ir pakeis asfaltą triukšmo lygis sumažės ne daugiau kaip kelis procentus, ir to sumažėjimo niekas nepajaus jeigu važiuos 100 tylių automobilių ir tarp jų bus įsimaišęs koks pacukas su 1.6 kregžde su sport išmetimu kuri daugiau krioke nei važiuoja, tokia jau ta realybė :D tikrai ne nuo asfalto reikia pradėt, norim sumažinti triukšmą keliuose

Apie kregždžių ekscesus nekalbama, o ir niekas nesitiki, kad šast ir visi automobiliai kaip vaiduokliai slinks keliu. Tačiau jei kada yra tekę klausyti šviežiai apsnigtu asfaltu važiuojančio automobilio, turėjai pastebėti, kad garsas daug silpnesnis, nei tam pačiam automobiliui riedant nuvalytu keliu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4735
Miestas: Vilnius
Reputacija: +909
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 17:32 
     
Norint pagerint gyvenimo kokybę, reiktų žmonėms nustot skleisti agresiją, pyktį stiprų, kada skleidžia ir dar mano, kad teisūs yra, bent jau nedemonstruot jo, tai yra pagrindinė periežastis iš kur yra tiek daug ligų ir nusikaltimų ir juntama nedraugiška atmosfera ir nuo ko žmonės bijo vieni kitų ir nėra dėl to iš esmės laimingi, nes jiems visi kiti yra svetimi, jei ne priešai. O jei niekas nieko neteis, tada žmonės nustos bijoti vienas kito, jie galiau būt drąsesni ir nebus nusikaltimų, palaipsniui jie išnyktų, jei dauguma stengtųsi tai daryti, kiti pasitemps prie daugumos. Bet kai teisia kokį nors nelaimingąjį, kuris dėl to ir daro nusikaltimus, kad galbūt labai nelaimingas ir nuo šito teisimo jis degraduoja dar labiau ir dar labiau nelaimingas darosi ir labiau kenkti nori, ieško tuo pačiu šilumos gal. Kol statys žmonės materialias vertybes kaip kažką labai svarbaus, svarbiausio, tol jie turės patirti kančias, stresus, ligas ir nelaimę ir nusikaltimai ir toliau bus, jų visiškai niekaip nepavyks pašalinti, kad ir kokį įstatymą sukurtų, niekaip, tai daužymas galvą į sieną ir laukiant, kad siena suluž, bet ne siena sulūž, o galva, bet kito kelio nemato ir jau tūkstančius metų daužo galvą į sieną ir bando ją sudaužyt ir vis nepavyksta, nusikaltimai kaip buvo taip ir yra, stresas kaip buvo taip ir yra, ligos kaip buvo, taip ir yra, tuo labiau dabar labai daug jaunų ligotų žmonių...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-12-03, 16:17
Pranešimai: 1128
Reputacija: -33
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 21:41 
     
Geriau žvyrkelius asfaltuotu.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-24, 18:44
Pranešimai: 277
Miestas: Draudeliai
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 22:19 
     
Geriau kazka galvotu, kaip po ziemos, puses keliu, nereiktu tiest is naujo.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 22:34 
     
nnerijuss rašė:
. Kaip ir kolega aukščiau minėjo, didesnę dalį garso skleidžia agregatas po kapotu.

Toks vaizdas kad kai kurie žmonės gyvenime nėra prie kelio stovėję. Bet kiek daug kelininkų-specialistų. Yra nemažai tokių vietų miestuose kur prie judrių gatvių ne vienas daugiabutis stovi, tai šitą tyrimą tikrai galima pritaikyti, tuo labiau kad eksploatacinės savybės dangos beveik tokios pat, o ir kaina neturėtų žymiai skirtis.
Kaip ir komentarius atk aukščiau gal kiek per daug išsiplėtė bet gerą pointą paminėjo jūs čia tik šūdus pilat, o tolko jokio. Eikit geriau kokią duobę užpilkit kieme užuot aiškinę vgtu mokslininkams ką daryti.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo PCP 2014-05-02, 22:37. Iš viso redaguota 1 kartą.

Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-05-08, 13:56
Pranešimai: 507
Reputacija: +62
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-02, 22:36 
     
dviratininkai ir pestieji vakere nei girdi nei mato sviesu automobilu o tai jei jis dar tyliai vazuos kas bus? isvis nei vieno gyvo dviratininko nebebus. vazuoja viduri kelo nei mato nei girdi ir isvis nesuprasi kur suk i kuria puse
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-01-13, 20:54
Pranešimai: 1057
Reputacija: -106
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-04, 08:08 
     
Jei kam įdomu palyginimui ir įsivaizdavimui, triukšmo žemėlapis Kaune:
http://infra.kaunas.lt/noise#roads_day
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-05, 16:52
Pranešimai: 512
Miestas: Kaunas
Reputacija: +90
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'