Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 22 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Energija ir energetika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 12:34 
     
Ech, žurnalystas(ė), vėl svaigstam. Pagal straipsnį galima suprasti, kad JAV tapo pasauline naftos supergalybe, eksportuojančia benziną/dyzeliną į Europą. Bet taip nėra. JAV išgauna ~10 mln. barelių naftos per dieną, +dar įsiveža ~8 mln. O dabar pasidomėkim jų eksportu. Bloomberg:

Cituoti:
In the last several years, U.S. refined product exports have more than tripled, from fewer than 1 million barrels a day to more than 3 million a day. That’s tightened up supplies of gasoline and diesel at home so that when refiners do have outages, there’s not enough supply sloshing around to prevent a price surge.
So where’s all that American-made fuel going? Some of the biggest demand has come from Central and South America. Brazil, Argentina, and Venezuela have all more than doubled the amount of refined fuel they import from the U.S. since 2010. Demand has spiked particularly in Venezuela, which since 2012 has imported an average of more than 2 million barrels a month of refined petroleum products from the U.S. From 1993 through 2011, monthly exports to Venezuela averaged about 500,000 barrels.

West Africa is also taking more U.S.-made fuel. Exports to Nigeria shot up to 2.7 million barrels in August. Driving this growth is a strange price incentive that’s largely a function of the Merchant Marine Act of 1920 (known also as the Jones Act), which requires goods transported between U.S. ports to be carried on vessels based in the U.S., made in the U.S., and crewed mostly by U.S. citizens. A shortage of these ships has created a bizarre scenario where it’s cheaper to ship gasoline from Texas to Nigeria than it is to ship it to New York, or to Florida for that matter. “I can ship a barrel of gasoline across the Atlantic for one-third the cost of shipping it to New York from Houston,” says Fadel Gheit, an oil and gas analyst at Oppenheimer (OPY). Gheit estimates there are only 28 vessels certified by the Jones Act that are allowed to ship fuel between U.S. ports. He calls them “the chosen ones.”

http://www.businessweek.com/articles/2013-11-25/are-u-dot-s-dot-gasoline-exports-about-to-goose-prices-at-the-pump

Turėkim omeny, kad pačiose JAV pastaraisiais metais paklausa nukrito keliais milijonais barelių per dieną (kryzė...). Tai va, tuos kelis milijonus per dieną šiuo metu valstijos ateksportuoja šalims, iš kurių importuoja naftą. ES čia absoliučiai ne prie ko. Jos rinkai tas įtakos nedaro, beje, kaip ir naujesnės naftos perdirbimo gamyklos Azijoje - dar vienas svaigulys. Pastarosios turėtų įtaką, jei jos eksportuotų benziną/dyzeliną Europon, konkuruodamos vietoje, bet taip vėlgi nėra - viską jie ten sušlamščia vietoje.

Vienžo, straipsnis visiškas nusisvaigimas ir netiesa. Gamyklos užsidarinėja ir bankrutuoja dėl paklausos ir žaliavos trūkumo. Paklausos nėra, nes Europa krizena (ir toliau sėkmingai krizens), o žaliavos pradeda trūkti, nes azijiečiai (pirmiausia kiniečiai ir indusai) toliau sėkmingai didina naftos vartojimą, neaugant jos gamybai. Kol kas žiedeliai, prognozės nekokios.

Grafikiukas:
Paveikslėlis

Užsivadina "Available oil net exports", kitaip tariant pasaulinė naftos eksporto rinka minus Kinijos ir Indijos importas, matote, kaip smarkiai skiriasi nuo hipotetinės "augimo" kreivės? Va, jeigu būtų augę pagal tą geresniąją kreivę - užsidarinėjimų nebūtų.
2010 buvo 35 mln.bbl/dieną, kiek dabar? 30, mažiau?

O galbūt esame maždaug pradžioje kito grafiko? Papaišytas 2010 m.
Paveikslėlis
The following graph shows the actual volume of the international oil market for the past 45 years, and a couple of projections for the next 20 based on some fairly conservative assumptions. The mechanisms behind this behaviour are well understood. The main unknown quantities at this time are how fast the underlying production will decline, and how much influence rising prices will play in modifying our use of oil. I suggest you think of these projections as "well founded speculation" for now, and use them to try and frame your thoughts about what this kind of event could mean to the world.

Kol kas vyksta maždaug pagal jį (žr. pirmą grafiką).
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1255
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +155
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 13:25 
     
technologas rašė:
Vienžo, visiškas nusisvaigimas ir netiesa. Gamyklos užsidarinėja ir bankrutuoja dėl žaliavos trūkumo.

- Reikia ieškoti savos žaliavos, prognozės jos rasti Baltijos regione gana aukštos.

:)
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 14:00 
     
ra2, Lietuvoje išgauta nafta netinka perdirbti Mažeikiuose.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 14:07 
     
technologas puikiai viską surašė. Geriau nei straipsnyje.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 14:10 
     
immortallt rašė:
Lietuvoje išgauta nafta netinka perdirbti Mažeikiuose.

- Gal būt, nesu chemikas.. Bet o vis gi bet tačiau, negali taip būti, kad gatavas produktas būtų pigiau už žaliavas. Tai galima paaiškinti tik: politine priespauda, ekonominiu vidaus boikotu, dilentantizmu, dempingu..

p.s.
.. čia įvertinus faktą, kad gamykla gauta veltui.


:)
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 14:59 
     
Europoje nuolat krenta degalų suvartojimas. Daugiausia dėl tobulėjančių automobilių variklių. O to rezultatas yra susidaręs naftos perdirbimo pajėgumų perteklius. Anksčiau tą perteklių išveždavo į JAV. Bet ir ten degalų vartojimas krenta. Tad Europoje neišvengiamai turės kažkas iškristi iš žaidimo, t.y. kažkurios mažiausiai efektyvios perdirbimo gamyklos turės užsidaryti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1719
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 15:04 
     
Vytax rašė:
Europoje nuolat krenta degalų suvartojimas, mažiausiai efektyvios perdirbimo gamyklos turės užsidaryti.

- Dempingas? Bet kokia kaina sutriuškinti silpnesnius konkurentus ir tuomet neribotai kelti kainas?

p.s.
.. korumpuota ta EU, kaži ar nebus teisūs rusai dėl subyrėjimo?


:)
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 15:13 
     
Gali trumpu laikotarpiu būti pigiau, nes susidaro pasiūlos perteklius, sandėliavimas kainuoja didelius pinigus ir labiau apsimoka parduoti pigiai, nei laikyti.

Rusai teisūs nėra, tai susiję tik su siaura niša - naftos perdirbimas. Anksčiau ar vėliau šita industrija stipriai nukentės ir tai tik laiko klausimas.

ra2, tu man paaiškink, kame biznis, save nusidempinguoti ir tada pakelti kainas? Pakėlus kainas, konkurentai iš užsienio pavarys tau kuro.

Ir kas jau kas, bet EU korupcijos lygis mažas. Vat va Rusijos korupcijos lygis tai dešimtis kartų aukštesnis.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 15:15 
     
ra2 rašė:
- Dempingas? Bet kokia kaina sutriuškinti silpnesnius konkurentus ir tuomet neribotai kelti kainas?

p.s.
.. korumpuota ta EU, kaži ar nebus teisūs rusai dėl subyrėjimo?


:)


Tai normalus ekonominis ciklas, ir bankrotai yra neatsiejama jo dalis.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29
Pranešimai: 1719
Miestas: Kaunas
Reputacija: +272
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 15:35 
     
immortallt rašė:
.. paaiškink, kame biznis, save nusidempinguoti ir tada pakelti kainas? Pakėlus kainas, konkurentai iš užsienio pavarys tau kuro. Ir kas jau kas, bet EU korupcijos lygis mažas.

- Tai čia monopolių klasika siekint pilnai užimti naujas rinkas.. Erzina tik Lietuvos AE ar Lietuvos Mažeikiai, šalin juos! Dar primokėsim už likvidavimą!

p.s.
.. EU yra aukšta korupcija lyginant su USA. Vien ko verti milijardai eurų nupūsti per Graikiją.

:)
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 15:54 
     
ra2, tu turbūt juokauji. JAV korupcija net dalinai įteisinta.

Europos rinkoje nėra naftos perdirbimo monopolijos, net duopolijos nėra. Lietuvos rinkoje buvo monopolija, bet ir jos nebėra, nes kuras gali būti atvežtas iš kitų šalių ir tas yra daroma.

Graikija, tai yra ne korupcijos pasekmė. Ir iš vis, kas pagal tave ten pinigus pasiėmė? Ar pagal tave kiekvienas Graikijos gyventojas kažkam davė kyšį, ar kaip? Nebuvo kontrolės mechanizmo, nes visi manė, kad visi bus protingi. ES kuria naują sistemą, ir naujoje sistemoje, kuri nebuvo išbandyta visad kyla keblumų ir problemų, bet nereiškia, kad tai nėra geriau. Jei nebūtų geriau, senai jau ES būtų iširus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 16:06 
     
immortallt rašė:
Graikija, tai yra ne korupcijos pasekmė. Ir iš vis, kas pagal tave ten pinigus pasiėmė?

- EU (kaip ir mūsų visų?) milijardus eurų pasiėmė korumpuotas elitas, Graikijai praktiškai nieko neteko.

p.s.
.. legalizuota korupcija vadinama legalizuotu lobizmu.

:(
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 16:53 
     
Taisau, tikslinu (štai kas būna, kai iš lempos rašai) - JAV naftos gavyba - 7,5 mbl/dieną (mažiau, nei rašiau) http://www.eia.gov/dnav/pet/pet_crd_crp ... blpd_a.htm, importas - 7,7 mbl/dieną http://www.eia.gov/dnav/pet/hist/LeafHa ... rimus2&f=a t. y., didesnis, nei eksportas. Stebuklo nėra.

Vytax rašė:
Europoje nuolat krenta degalų suvartojimas. Daugiausia dėl tobulėjančių automobilių variklių. O to rezultatas yra susidaręs naftos perdirbimo pajėgumų perteklius. Anksčiau tą perteklių išveždavo į JAV. Bet ir ten degalų vartojimas krenta. Tad Europoje neišvengiamai turės kažkas iškristi iš žaidimo, t.y. kažkurios mažiausiai efektyvios perdirbimo gamyklos turės užsidaryti.


Klysti. Kažkada, dar aname amžiuje, pirma mano mašina buvo Escort 1,6D, jam pakakdavo 5 litrų dyzelino (nors skaičiavau, buvo ir mažiau, apie 4,8). Šiuo metu didelio ekonomiškumo šuolio nėra šitame fronte, netgi po 2000 metų kuro suvartojimas/mašinai kiek paaugo, o būtent tie senieji 1,6D (opel, ford ir pan.) tikrai 8 dešimtmetyje padarė žymų ekonomiškumo šuolį. Šiuo metu tokio šuolio nėra.

Ne dėl ekonomiškumo, bet dėl neprieinamumo. Kitaip paprastai tariant, naftos yra, ji nesibaigia, bet mes jos nematysim (su sarkazmo dalimi, matysim aišku, per šventes). Nes kiniečiai suvartos. Simple as two kopeek.

Dėl vartojimo mažėjimo didėjant ekonomiškumui - taip realiam gyvenime nebūna. Siūlyčiau susipažinti su http://en.wikipedia.org/wiki/Jevons_paradox Dževono paradoksu. Trumpai - didėjant ekonomiškumui (pvz., kuro vartojimo), bet esant pakankamam prieinamumui (ala kiniečiai nesušlamščia) - vartojimas didėja, kitaip tariant pagaminus, tarkim, dvigubai ekonomiškesnį automobilį, esant tai pačiai kuro pasiūlai (tarkim, kiniečiai to kuro nenukonkuruoja rinkoje) - elementariai žmonės tiesiog nuvažiuos dvigubai daugiau kilometrų, t. y., geriau gyvens, daugiau vartos. Atsisėsk pons ir apmastyk šitą dalyką.

Tai, kas dabar vyksta, paklausos nykimas Europoje, naujos perdirbimo gamyklos Azijoje, propagandiniai straipsniai, dar vadinama - The Race For What is Left. Left....

Vienu žodžiu, yra žodžių, bet kas iš to, vienas lauke ne karys :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18
Pranešimai: 1255
Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Reputacija: +155
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 17:06 
     
Na taip, cia paskiesta apie Pasauly, o kaip tai konkreciai susije su Lietuva?
- Nejaugi Orlen eksportuodavo y uzsieny?
- Kazkaip labai abejoju, kad energijos vartojimas labai suekonomiskejo (tai reikstu labai dideles inveticijas Lietuvoje). Beliko tik krize, kurios metu viskas suletejo, sumazejo vartojimas. O dar konfliktai su Rusija, naftos atsivezimas per Klaipeda padidino islaidas. Nuostoliai tesesi kelis metus, baigesi resursai ir..... laikas pagalvoti apie bankrota;
- Perspektyvoje: Lietuva per maza rinka naftos verslui; tuo labiau, pastoviai konfliktuojama su Rusija (del to zaliava brangi ir jos truksta); ES rinka perpildyta, tad belieka tik Lietuvos vidaus rinka;
- Skalunines dujos - naujas arkliukas. Jeigu nesugebesime isgauti patys, teks ysivezti is kazkur; Atsinaujinantys energijos saltiniai: juk visa ES link to eina - ENERGETINE NEPRIKLAUSOMYBE.
O del straipsnio logikos:
1. Skalunu dujos nenumuse naftos kainu ES, kadangi ju dar niekas neimportuoja is JAV - tam net nera JAV paruostos tinkamos infrastrukturos;
2. Pasauline ekonomine krize, del kurios atsirado naftos perteklius, krito produktu kainos, o kastai isliko tie patys ar net padidejo del sudetingesnio importo;
3. Pastovus konfliktai su rytu kaimynu, del ko jauciamas dar didesnis trukumas ir dairomasi alternatyvu, kurios yra brangesnes;
4. Gan skubi orientacija y atsinaujinancius energijos saltinius, del tarso mazinimo reikalavimu bei konfliktu rizikos is rytu bei siekimo energetines nepriklausomybes;
5. Prie ko cia Kinija ir Indija?! Naftos gavybos pajegumai dar nepasieke buvusiu aukstumu, tad kaip Azijos vartojimo augimo pajegumai gali sukelti naftos trukuma?
Sie regionai svarbus tik:
a) Rusijai, kaip alternatyva ES; b) Arabijai ir kt. kaip alternatyva ES bei JAV;
- Visgi sutinku su vienu teiginiu - nafta nebetokia populiari Pasaulyje. Taciau tai del: del ekonomiskumo, tarsos, ekonomines krizes, skaluniniu duju, atsinaujinanciu energijos saltiniu;
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-04-13, 17:31
Pranešimai: 2459
Reputacija: +223
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 17:36 
     
vanduo4 rašė:
Na taip, cia paskiesta apie Pasauly, o kaip tai konkreciai susije su Lietuva?
- Nejaugi Orlen eksportuodavo y uzsieny?

Labą dieną.
http://vz.lt/article/2014/2/24/smukus-o ... umazejo-12
  • 0




Užsiregistravo: 2008-09-19, 22:34
Pranešimai: 2009
Miestas: Vilnius
Reputacija: +429
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-07, 17:46 
     
technologas, pamiršti tai, kad kiek gali suvartoti yra ribota. Taip pat kuro vartojimas Europoje ribojamas finansiniais motyvais - akcizu. Tai skatina taupyti.
Bet taip, taupesni automobiliai leidžia daugiau vartoti, geriau gyventi.

Kas dėl taupumo, anksčiau dyzelis buvo nurašytas, dabar mėgstamas variklis ne tik traktoriuose ir fūrose.


Kas dėl Kinijos vartojimo augimo - taip, šalis vejasi vakarų pasaulį ir atitinkamai keičiasi pasaulis. Vakarų pasaulis prie dabartinio technologijų lygmens eina prie ribos ir situacija stabilizuojasi - normalus ekonominis ciklas, tik mums ne taip pažįstamas, nes technologinis ciklas sukasi maždaug 50-100 metų rate.


Vanduo4, tavo postas nuėjo į šiukšlynę po pirmo sakinio - taip, Orlen eksportuodavo. Orlen konkuruoja su importuojamu kuru + blogiausia, tai kontrabanda, kur jokie mokesčiai nemokami, net kelių. Mažeikių naftos bankrotas didžiausias galvos skausmas ne valstybei, o Mažeikių gyventojams. Miestelis mirs tą pačią savaitę. Žaliavos nei trūksta, nei brangi - rinkos kaina.
Skalūnų dujos turi įtakos naftos kainoms, nes JAV mažiau importuoja naftos ir jos produktų. Pasaulis - uždara rinka, bent jau kol kas.
Naftos trūkumo nėra, yra naftos produktų perteklius vakarų rinkoje, o Kinija importuoja daugiausia žaliavą, persidirba patys, nes Kinija kol kas yra pusiau uždara ekonomika.
Nafta lygiai tokia pat populiari, kaip ir buvo, gal net dar populiaresnė. Tik tiek, kad jos pasiūla didesnė nei paklausa.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-08, 00:38 
     
vanduo4 rašė:
Na taip, cia paskiesta apie Pasauly, o kaip tai konkreciai susije su Lietuva?
- Nejaugi Orlen eksportuodavo y uzsieny?


Mazeikiu nafta eksportuoja 80% savo produktu. Isviso eksportuoja i 20 saliu, tarp ju yra ir Ukraina kur atrodo 4procentus eksportuoja, daugiausiai ekportavo i JAV, bet dabar uzsidare si rinka

Beje esu susijas su mazeikiu nafta, tai marza jau kaip 2savaites yra pakilusi, kodel Orlen nedidina gamybos apimciu cia jau kitas klausimas, cia labiau politinis zaidimas, norit ispesti sau naudos
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-02, 19:52
Pranešimai: 808
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-08, 10:05 
     
Kadras rašė:
vanduo4 rašė:
- Nejaugi Orlen eksportuodavo į užsienį?

Mažeikiu nafta eksportuoja 80% savo produktų.

- Paradoksas.. Turim gamyklą, bet perkam iš užsienio.. Kitaip tariant savo rinką dovanojom užsienio distributoriams ir jie numarins Mažeikius..

Cituoti:
Orlen nedidina gamybos apimčių, čia labiau politinis žaidimas.

- Legali korupcija, trugdo visiem tie Mažeikiai, galima kelis bosus papirkti ir parodys visiem koks blogis AE, koks blogis Mažeikiai, koks blogis Ekranas ar kuro elementų gamykla..

:(
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-08, 12:53 
     
ra2, konkurencija yra normalu ir gerai. Konkurencijos nebuvimas yra blogai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-08, 13:58 
     
immortallt rašė:
.. konkurencija yra gerai. Konkurencijos nebuvimas yra blogai.

- Taip, bet tokiu būdu garantuotai prarasim bet kokį valstybingumą ir liksim nuskurusi neįdomi provincija.

p.s.
.. rinką atidavėm, pramonę praradom, universitetus uždarinėjam, pinigus taupom, kultūrą gęsinam.. Tiek Lietuvoje net A.Hitleris nepadarė..


:)
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-05-09, 01:38 
     
ra2 rašė:
immortallt rašė:
.. konkurencija yra gerai. Konkurencijos nebuvimas yra blogai.

- Taip, bet tokiu būdu garantuotai prarasim bet kokį valstybingumą ir liksim nuskurusi neįdomi provincija.

p.s.
.. rinką atidavėm, pramonę praradom, universitetus uždarinėjam, pinigus taupom, kultūrą gęsinam.. Tiek Lietuvoje net A.Hitleris nepadarė..


:)


Pramonę uždarėm... Turi omeny tą, kuri gamino daug prasto šūdo brangiai? Dabar gaminam daug įvairios produkcijos, kuri konkurencinga. Valstybingumą... Tu bent supranti kas tai yra? Universitetus uždarinėjam... Jei šūdinai veikia, tai reikia pertvarkos, o veikia tai šūdinai. Nepalyginsi ISM'o kokybės ir valstybinių universitetų panašių siūlomų programų kokybės. Kultūrą gesinam... Na ne daugiausia pinigų skiriama, bet kultūra laisva ir gali gauti pinigus už veiklą. Jei jie jam neįdomūs, tai ką dabar valstybė kalta, kad kultūros atstovai nesudomina lietuvių?

Man rodos gyvenime nusivylęs žmogelis esi, kuris ieško, kas kaltas dėl jo nesėkmių.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14299
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2250
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'