Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-11, 18:14 
     
Homeopatinis preparatas muahahaha
  • 0


_________________
Šunys loja, dievo toliau nėra.



Užsiregistravo: 2009-05-29, 09:06
Pranešimai: 1712
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-11, 22:32 
     
Kažkada skaičiau apie tai gana išsamų straipsnį, štai, radau jį http://put.lt/auto/varikl/tepti/priedai.htm .
beje, toje svetainėje yra ir dar keletas neblogų rašliavų apie automobilius, jei kam įdomu
  • 0


_________________
If the truth can be said so as to be understood, it will be believed



Užsiregistravo: 2011-04-06, 23:37
Pranešimai: 103
Miestas: Klaipėda
Reputacija: +28
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-11, 23:44 
     
Isitikinau savo kailiu ir pzystamu bandymais, tie priedai visikai neveikia, o kaikuriais atvejais kenkia. Nuo visokiu daktariuku, kurie neva sukuria priedu metalo plevele ant besitrinanciu pavirsiu anksciau, tai budavo molibdeno disulfidas berods, dabar cinkas. Tai tos pleveles is esmes pradeda plysineti trupeti gaabaliukais ir dar labiau subraizo besitrinanciu metalu pavirsiu, kaip kokios abrazyvines sdaleles, nuo ko nebent tik dar daugiau reikia tu daktariuku.

O as uzkibau ant tokio priedo transmisiniams tepalams su dideliu kiekiu PTFE tai jis gal ir sumazino trinti, bet as ji ipyliau i pavaru deze ir tai turejo katastrofiskas pasekmes, nes pasidare sunkaiu ijungti pavaras, nes senoj pavaru dezej pradejo nebeveikti sinchronizatoriai ir perjungti pavaras pasidare sunkiau. Bet i reduktorius toks medus su dideliu PTFE tikrai pasiteisintu, kur nieko nereikia perjungineti, tikrai sumazina trinti ir kontakta tarp metalu, bet tik ne i VDV vidu zinoma.

Apskritai siais laikais varikliuse naudojami kietesni metalai tai jie sitaip nedyla (isskyrus indeklus) ir benzininiai vaziuja iki 500kkm, o dyzeliai dar daugiau. Na zinoma mazalitriai varikliai dyla geometrine progresija greiciau, tokia jau ta fizika, medziagu mokslas ir geometrija.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-12, 08:14 
     
Yra priedu kur tikrai padeda, bet ne i mirusias transporto priemones. O i normaliai vaziuojancia kaip pagerintojai. Bet jei viskas gerai, tai nieks ir taip nepila :D Aisku visoks ten medus ir ttt, laikinas akiu dumimas ir kaip sako ,,tik pardavimui,, Yra kur parduodamos jau alyvos su priedais. Neaisku kaip su tais priedu padejimais...(nors i alyvas atitinkamais kiekiais maiso visi gamintojai, tik kad labiau orentuojas i naujasnes transporto primones) Bet patys tepalai pagaminti is labai kokybisku naftos produktu, ilgaamziai ir ttt. Tai uz juos ne del priedu, o del geresnes alyvos apsimoka daugiau sumoketi. Prailginant keitimo intervala ir ttt
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +80
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-12, 10:50 
     
Pats dirbu servise, eksperimentavome, tikrinome... Priedai su metalo keramikos pagrindu - veiksmingi (xado, liqui moly). Apmirusi variklį, be kompresijos, galima atgaivinti iki darbinių parametrų. Pvz Mazda 626 kompresija cilindruose buvo nuo 5,5 iki 7. Panaudojus XADO priedą po 600 km pamatavome, kompresija pakilo iki 8. Po 1500 km pasiekė 10. Metalo keramikinių priedų poveikis ilgalaikis, keičiant tepalus išlieka...
  • 0




Užsiregistravo: 2013-06-06, 20:11
Pranešimai: 572
Miestas: Vilnius
Reputacija: +274
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-12, 14:48 
     
Pilu kas priklauso pagal specifikacijas, žinomo gamintojo ir viskas. Nesirenku ten tų tepalų, kur pilsto garažuose.
  • 0


_________________
Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company...


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-10-22, 16:01
Pranešimai: 257
Miestas: Šiauliai
Reputacija: +5
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-12, 16:42 
     
Hm rašė:
Pats dirbu servise, eksperimentavome, tikrinome... Priedai su metalo keramikos pagrindu - veiksmingi (xado, liqui moly). Apmirusi variklį, be kompresijos, galima atgaivinti iki darbinių parametrų. Pvz Mazda 626 kompresija cilindruose buvo nuo 5,5 iki 7. Panaudojus XADO priedą po 600 km pamatavome, kompresija pakilo iki 8. Po 1500 km pasiekė 10. Metalo keramikinių priedų poveikis ilgalaikis, keičiant tepalus išlieka...

Čia jūs taip garaže senus laužus pardavimui ruošiat? :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-12, 23:28 
     
Simplicity rašė:
Hm rašė:
Pats dirbu servise, eksperimentavome, tikrinome... Priedai su metalo keramikos pagrindu - veiksmingi (xado, liqui moly). Apmirusi variklį, be kompresijos, galima atgaivinti iki darbinių parametrų. Pvz Mazda 626 kompresija cilindruose buvo nuo 5,5 iki 7. Panaudojus XADO priedą po 600 km pamatavome, kompresija pakilo iki 8. Po 1500 km pasiekė 10. Metalo keramikinių priedų poveikis ilgalaikis, keičiant tepalus išlieka...

Čia jūs taip garaže senus laužus pardavimui ruošiat? :)

xado alyvos is labai kokybisku baziniu alyvu pagamintos. Labai geros ilgaamziskumo, charakteristikos ir ttt savybes. Vien del to verta ja pilti i savo auto. Seno lauzo nebeatgaivinsi su jom. Kokybiskoi alyvoi valymo priedai ataisvina ziedus(jie turedami laisvumo geriau isitempai i sieneles, padideja kompresija)... geros tepimo savybes, gerai pavirsiu padengia apsaugine plevele, yra priedu kurie padeda alyvai nenuteketi kai buna uzgesintas variklis. Visa tai nekenkia tik padeda. Automatiskai padidina kompresija, sumazina trinti ir tt. Todel auto atsigauna. Na dar savo daro metalo keramika, kaip nelkeista bet praktika rodo kad kaip ir padeda...?
Ir nepamirsk kad tai pakankamai brangus produktas... Nemanau kad i sena kledara pardavimui kurio verte apie 2000 lt. pilsi alyva uz 150-180 lt. Dar visokie filtrai ir smulkmeneles. Dar pilsi xado priedus uz 180 ka rekomenduoja. Jau bus investicijos maziausiai 400-500 lt. Ir net nezinodamas ar pades :D Kur medaus paprasto nusipirksi iki 50lt sumokejas...
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +80
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-13, 00:41 
     
Castrol, Shell, Mobil yra ne ką pigesnės alyvos, patikrintos lenktynių trasose, kompanijos gyvuoja virš 100 metų, tačiau nė vienas iš šių gamintojų nežada, kad naudojant jų produktus variklyje ataugs sudilęs metalas, padidės kompresija ir grįš išsilakstę arkliai. :)
Ir yra XADO... Iš uber inovatyvios šalies, Ukrainos. Dvidešimt metų, jokių milijardinių apyvartų, bet užtat gamina stebuklingus priedus, kurie krumpliaračius ir kitas metalines dalis ataugina. Ne keista, kad visi stebuklingi dalykai (feritai, magnetai, veikiantys HHO generatoriai ir stebuklingi antpilai) atkeliauja būtent iš Rytų kaimynų?
Kaip ten bebūtų, bet girdėjau jog feritai ant žvakių laidų, magnetai ant kuro padavimo vamzdelių, irgi turi teigiamą efektą kuro suvartojimui ir variklio galiai. (O jei į prikurkę Fuel Shark'ą įkiši, tai į degalinę net užsukt nereikės— kuras bake pats gaminsis, bus ką draugams parduot. ;) )
Placebo efektas ir ne kitaip. Suplojus 170 litų už 27mg kažkokio gelio tiesiog psichologiškai neįmanoma nepajaust teigiamo poveikio :D Nu, o jei suploji 400 litų? Negi prisipažinsi, kad tokius pinigus suplojai ir nieko nepajutai? — Gi pirštais užbadys ir išjuoks. Čia tas pats kaip visokius Wynns ir STP į kurą pilt. Abiem atvejais reikalingas tikėjimas, kad padeda.
Vadinkit mane skeptiku ar eretiku, bet mechanikų prie butelio išgalvotais pagijimais/prisikėlimais aš netikiu. Mano aplinkoj yra ne vienas labai gabus mechanikas, tačiau nė vienas iš jų nesiūlė pilti panašių marmalų į kurą, aušinimo sistemą ar tepalą. (Turbūt, svolačiai, bijo be darbo likt. :D )


p.s.
Gelis revitalizantas 1 Stage MAGNUM Anglijoj kainuoja 70 svarų, o Lietuvoje šį stebuklą parduoda net už 420 litų (arba 50% brangiau). Tai tik parodo kokie tamsūs žmonės
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-13, 01:28 
     
Simplicity rašė:
Castrol, Shell, Mobil yra ne ką pigesnės alyvos, patikrintos lenktynių trasose, kompanijos gyvuoja virš 100 metų, tačiau nė vienas iš šių gamintojų nežada, kad naudojant jų produktus variklyje ataugs sudilęs metalas, padidės kompresija ir grįš išsilakstę arkliai. :)
Ir yra XADO... Iš uber inovatyvios šalies, Ukrainos. Dvidešimt metų, jokių milijardinių apyvartų, bet užtat gamina stebuklingus priedus, kurie krumpliaračius ir kitas metalines dalis ataugina. Ne keista, kad visi stebuklingi dalykai (feritai, magnetai, veikiantys HHO generatoriai ir stebuklingi antpilai) atkeliauja būtent iš Rytų kaimynų?
Kaip ten bebūtų, bet girdėjau jog feritai ant žvakių laidų, magnetai ant kuro padavimo vamzdelių, irgi turi teigiamą efektą kuro suvartojimui ir variklio galiai. (O jei į prikurkę Fuel Shark'ą įkiši, tai į degalinę net užsukt nereikės— kuras bake pats gaminsis, bus ką draugams parduot. ;) )
Placebo efektas ir ne kitaip. Suplojus 170 litų už 27mg kažkokio gelio tiesiog psichologiškai neįmanoma nepajaust teigiamo poveikio :D Nu, o jei suploji 400 litų? Negi prisipažinsi, kad tokius pinigus suplojai ir nieko nepajutai? — Gi pirštais užbadys ir išjuoks. Čia tas pats kaip visokius Wynns ir STP į kurą pilt. Abiem atvejais reikalingas tikėjimas, kad padeda.
Vadinkit mane skeptiku ar eretiku, bet mechanikų prie butelio išgalvotais pagijimais/prisikėlimais aš netikiu. Mano aplinkoj yra ne vienas labai gabus mechanikas, tačiau nė vienas iš jų nesiūlė pilti panašių marmalų į kurą, aušinimo sistemą ar tepalą. (Turbūt, svolačiai, bijo be darbo likt. :D )

zimiu gamintoju alyvos kaina turi vien del vardo ir tiek... As rasiau kad xado vien verta pilti del kokybiskos alyvos ir tiek. Niekas neliepia pirkti visu mazu buteliuku :D
va pvz del ,,krutu,, gamintoju
------------------------------------------
Iki 75% variklio dalių nusidėvėjimo atsiranda paleidimo ar apšilimo metu. Kai variklis yra išjungtas, paprasta variklinė alyva nuteka į variklio karterį apačioje, paliekant reikšmingiausias variklio dalis neapsaugotomis. Castrol Magnatec molekulės lyg magnetas pritraukiamos prie visų variklio dalių ir sudaro taip vadinamą alyvos plėvelę, kuri suteikia varikliui apsauga nuo pat paleidimo.
Kompanija Castrol rekomenduoja naudoti Castrol Magnatec 5w40 C3 variliuose, kurie atitinka specifikacijas GM/Opel Dexos2, GM LL-A-025 arba GM-B-025.
Castrol Magnatec 5W-40 C3 suteikia maksimalią apsaugą naujos kartos varikliams su išmetamamųjų dujų papildoma filtracija, tai yra su DPF filtrais ir trijų pakopų kataliziniais konverteriais.
------------------------------------------
Ir galima daryti logiska isvada, jei kaip magnetas prisitraukia prie detaliu. Tai kartu ir metalo dulkes prie detaliu pritraukia... O tai jau nieko gero nezada. Bet visiems atrodo stebuklas, nes tai ,,krutas,, gamintojas :D
Kaikuriu auto gamintojai net kaip reikalavima turi kad butu tam tikru priedu tepluose (pvz. crysler automatinem pavaru dezem) Todel ir atsiranda gamintoju reikalavimai, standartai alyvom. Vieni deda daugiau, kiti minimaliai kad atitiktu reikalavimus ir pardavineja. Visas rinkos stebuklas. Kad uz varda gauti gerus pinigus, reikia geros reklamos. Reklama kainuoja :D
Ziureti reikia is ko alyva pagaminta, kokius atitinka reikalavimus ir kokie priedai yra ipilti i ja. Ir visada rinktis pagal kaina ir kokybe
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +80
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-13, 10:23 
     
Matau, pasikaustęs automobilistas :) Feritų ant žvaklaidžių nebandei?

Šiaip, jei išversim į visiems suprantamą kalbą, tai Castrolis rašo, kad jų tepalas nenuteka. (Castrol Magnatec molekulės lyg magnetas pritraukiamos prie visų variklio dalių ir sudaro taip vadinamą alyvos plėvelę) Magnetai ir įsimagnetinusios metalo dalelės (lyg tepalo filtrų automobiliuose nebūtų),— čia jau tavo fantazijos vaisiai.

p.s.
O kaip tu gali pažiūrėti iš ko alyva pagaminta, kokie priedai supilti? Ir iš kur žinai, kad XADO tų priedų į savo alyvą privaro daugiau nei kiti gamintojai? :) Čia tarp pirštų patrynus jaučiasi ar tepaluotą pirštą dar ir į burną reikia įkišti? :)
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-06-13, 20:51 
     
ragauju :D Rimtesni gamintojai suraso ko pripyle buna. Paskui ziuri pagal specifikacijas. Kai kurie, vel rimtesni suraso charakteristikas. Renkiesi dar pagal klampuma ir rekomenduojima pilti tik sintetika, nesvarbu kokio senumo auto. Visa informacija pateikta buna, tik reikia susirasti ir tiek. Kas jos neteikia, neperki ju produkto ir viskas. Dar ir praktika savo daro. Visa tiesa slypi kas kur anapus :D
man asmeniskai negaila uz gera alyva sumoketi 50% daugiau ir keisti 50% veliau... Viskas po truputi tobuleja. Kas siandien atrodo nesamone ir akiu dumimas. Rytoi jau gali buti viskas iprasta ir suprantama ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-03, 22:18
Pranešimai: 200
Reputacija: +80
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'