Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 12:33 
     
Evalda5, tu svajoji, kad nafta nepasibaigs, ar nesupranti, kad akumuliatoriai tobulės?
Kuo tu tobuliau vairuoji, nei autopilotas? Visi žmonės važiuoja vienu metu?

For *ukcs sake, pradėkit naudotis puodyne ant pečių.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 13:02 
     
Nei aš sovietinio mastymo, nei ką. Neaugau tarybinėj Lietuvoj, nieko nežinau apie tai. ABS nepasitikiu, bent jau nuo to, kai būdamas "klevas" išverčiau medelį RIMI aikštelėj dėl pasitikėjimo elektronika. Elektronika netobula, ir ginkdie, nesakau, kad aš tobulas vairuotojas, ar ką. Beje. pas mane mašinoj ir daug daugiau elektronikos yra, ir mielai ja naudojuosi. Bet manau ne vienas žinote, kaip pavojinga važiuojant žiemą sausu asfaltu įvažiuoti į ruožą, kur yra dalis kelio apledėjusi, ir manau žinote. kad kai yra slidaus kelio tikimybė, vokiečių bei skandinavų auto gamintojai rekomenduoja nenaudoti kruizo kontrolės? Nes šių dienų elektronika nepajėgi nuspėti kelio dangos būklės! O kur kelio nelygumai, kur provėžos? Kokia elektronika įvertins šitus dalykus?

Nesakau, kad NIEKADA nesėsiu į elektrinius automobilius, bet nesėsiu tol, kol jie nepajėgs pilnai atstoti normalaus automobilio, "tradicinio", taip sakant. Kad nereikėtų vardan "ekologijos" aukoti savo saugumo ir komforto. Lygiai taip pat niekada nesėsiu į automobilį be vairuotojo, kol nežinosiu, kad gamintojai apgalvojo VISKĄ, o ne kaip greičiau prastumti kuo brangesnį automobilį.

Kalbant apie ekologiją, dar pakalbėkim ir apie ekonomiją - pasakykit man, kad šitų pseudoekologiškų autoomobilių kaina adekvati jų galimybėms... Kolkas žinau gal tik vieną išimtį - BMW i3. Bet pavažiavus su juo, nutariau dar pasilikti prie savo automobilio...
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 13:11 
     
Nu bet ir įdomus mąstymas... Tai nejaugi manai, kad kažkas paleis tuos automobilius provėžom ir ledais lakstyt. Kad jie būtų gatvėse, tam turi būti sukurtos sąlygos. Juk nevažinėji mieste kuriame gyveni žvyrkeliu? Sąlygos turbūt nėra blogos, pritaikytos šiuolaikiniam transportui? Kodėl būtinai viską vertint pagal dabartinius standartus? Nieks ir nesako, kad dabartiniai keliai yra tinkami autopiločiams automobiliams.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-03-27, 16:24
Pranešimai: 274
Reputacija: +112
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 13:30 
     
Tesla Model S, geresnis ir galingesnis už didžiąją dalį automobilių visais klausimais, ten kur yra infrastruktūra pradėta diegti.

Kruizo kontrolė neskirta valdyti automobilio.

Man įdomu, kaip kalta elektronika buvo, kad išvertei medį aikštelėje? Gal tarpinę tarp vairo ir sėdynės pakeisti reiktų?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 13:49 
     
Esi girdėjęs apie ratų "užsirakinimą", kaI ant ledo ar kitos slidžios dangos automobilis pradėda slysti iškart visais keturiais ratais? Žinai kas kaltas? Kreiva sistema, nes visi keturi ratai nesisuka, ir ABS ddavikliai praneša kompiuteriui, kad automobilis stovi, reiškia stabdžiai "laiko" pilnai nuspausti. Ir štai, greitis vos 10km/h, ir nuskini medelį, nes aklai tiki ABS, juk turėtum sustoti.

Apie infrastruktūrtą - kam kalbėt, o mums, lietuviams, patylėt. Tikrai pas mus geri keliai, lygios, ir žiemą valomos gatvės laiku. Pats esu Vokietiijoje. čia tikrai kito lygio infrastruktūra, BET - miestuose tikrai randu gatvių, vertų prilyginti Vilniuj, tikrai nėra jos idealiai lygios. Žinoma, šią žiemą net sniego normaliai nematėm, o ir šiaip vokiečiai "netempia gumos", išvalo viską tikrai greitai. Greitkeliuose nespėja snaigės krisiti, o jau nuvalyta ir pabarstyta būna. O Lietuvoje? Deja... :( Dažnai važinėju užmiesčio keliais, pvz. važiuodamas pas uošvius nesu matęs gerai nuvalyto kelio. Tai ką, man tokiems keliams visvien reikės turėti kitą automobilį?

Nusiimkit rožinius akinius pagaliau, negi tikrai nematot, kad jums smegenis plauna? :D Ar nors vienas iš jūsų, komentatoriai, galit įpirkti tą Tesla S? Ar kitą kurią? Ar bent BMW i3? Aš negaliu, BMW jau galiu, ir Prius įpirkčiau, bet anie neverti nė puse pinigų, prašomų už juos. O pavažinėto tokio ranka nekyla pirkti.

Kaip jau minėjau, nesakau, kad ateities technologijos nebus tinkamos viskam šitam išspręsti, bet kolkas toli gražu. Kai tai bus pasiekta - tada ir pirksiu. Negalima sulyginti visų žmonių poreikių ir sumesti visų į vieną katilą, kiekvienas turim savų priežasčių ir argumentų, kaip elgtis. Savo nuomonės jums neprimetu, tik išdėstau savo argumentus. kodėl man nepatinka tokia akla propaganda. Geros dienos! :)


immortallt rašė:
Tesla Model S, geresnis ir galingesnis už didžiąją dalį automobilių visais klausimais, ten kur yra infrastruktūra pradėta diegti.

Kruizo kontrolė neskirta valdyti automobilio.

Man įdomu, kaip kalta elektronika buvo, kad išvertei medį aikštelėje? Gal tarpinę tarp vairo ir sėdynės pakeisti reiktų?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 14:19 
     
Evalda5, bet tu ir arogantiškas. Manai, kad gali įvertinti kelią greičiau už kompą. Gal šachmatais nori sužaisti su kompu, kuris 100% išnaudoja savo pajėgumus? Laimėti neįmanoma, nes jis kaskart numatys visus iki paskutinius įmanomus ėjimus. Tuo tarpu Kasparovas numato ~3-5, nujaučia iki 7-8 ėjimų.

Jo, apkaltinai sistemą, kad vairuot nemoka :D Oi patinka man tokie.

Model S yra BMW 7 klasės automobilis. Atitinkamai ir kainuoja. Jei tau atrodo, kad taip visą laiką bus, nu tai man keista, kaip tu dar ne su arkliu jodinėji, gi automobilis toks baisus, pavojingas ir va kuro reikia ieškoti, va žiūrėk ir medį nuskynei.

Vokietija, 4 pagal BVP, gyventojų tankis Vokietija 226, Lietuva 45. 5 kartai skirtumas gyventojų tankis, tai kaip manai, kiek daugiau galima skirti kelių priežiūrai, ar ir tiek sunku suprasti?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 15:28 
     
Taip, aš arogantiškas šūdžius, ir turiu tam tokią teisę. Nerūpi man, kas tau patinka ar ne. Aš per metus nuvažiuoju virš
100tūkst. kilometrų, visus su lengvuoju automobiliu, ir nemanau, kad kažkas kitam laido gale gali sau leisti spręsti, kaip aš vairuoju, kokios man mašinos reiikia, ir panašiai. Ir sėdėdamas prie "baronkos" matau prieš akis kelią, galiu nuspėti kokia danga priekyje, galiu nuspėti automobilio priekyje elgseną iš to, kaip elgiasi jo vairuotojas, galiu įvertinti saugų atstumą iki kito automobilio greitkelyje priklausomai ne vien nuo greičio, bet ir nuo kelio dangos, oro sąlygų. Kada bus toks "gudras" kompas, kuris tai padarys už mane? :) Čia tik keli elementarūs pavyzdžiai.

Vairuoju didellį automobilį, nes taip patogiau, ir esi saugesnis, ypač lyginant su superkompaktiniais kibiriukais kelyje. Imkim pvz. statistinio "parketo" susidūrimą su Smart'u. Kuris turi daugiau šansų išgyventi kaktomušą? Tai kokie čia sapaliojimai apie saugumą? Tai labai svarbu, bent jau man. Jei tau nesvarbu, pats ir gali važinėti arklio traukiamu vežimu.

Kitas reikalas, kai kalbam apie PREVENCINES saugumo priemones, t.y., kai kalbame ne apie galimybę "išgelbėti" jau nutikus incidentui, o apie galimybę incidento išvengti. Džiugu, kad gamintojai pagaliau ima investuoti į tokias, kad ir pusiau automatizuotas, esimo sistemas. Bet visos tokios sistemos nepadės, kol infrastruktūra neparuošta. Juk ir patys tai pripažįstat. Slidūs, sugriuvę keliai, nenumatytos kliūtys kelyje (žvėrys, paukščiai) - visa tai galiu pamatyti pats, ir anksčiau. Tikrai pastebėsiu briedį ar šerną šalikelėj, ir iš anksto sumažinsiu greitį, kai autmoatinė sistema dar net nežinos, kad girioj tas briedis ganosi.:) Vėl tik vienas pavyzdys, o galima rasti ir daugiau...

Dar šiek tiek apie aroganciją. Jei skaitytum atidžiau, tai pamatytum, jau rašiau, kad teko laimė išbandyti Tesla S, ir ji man LABAI patiko. Nepatiko, tik didelės energijos sąnaudos važiuojant realiam mieste, kur yra kamščiai, intensyvus srautas, nepatiko ir neprognozuojamas nuvažiuojamas atstumas. Ok, įsėdi, rodo, kad nuvažiuosi 300km, pasitrinam pusvalandį po miestą, ir po 50km nuvažiuotų telieka 120km. Kas per...? Jei mano dyzelis rodo, kad nuvažiuosiu 1200km, tai žinau, kad mažiau 1000 nebus. Tai tame ir yra ta mano arogancija - aš Tesla išbandžiau, gal pasispaudęs net nusipirkti patempčiau... Bet ar man tikrai to reikia? Kai technologija patobulės, ir galės atstoti mano automobilį be tokių vaikiškų minusų, tada ir pirksiu. :)

O kolkas, aš tik arogantiškas šūdžius, ir matau, kad arba neskaitot, kas parašyta, arba tyčia ignoruojat, nes jūsų svariausias argumentas "bet juk labai gerai, gamintojas sako...". Pabandykit patys, tada ir sakykit. Galėsit ir jūs tada būti tokie arogantiški.

immortallt rašė:
Evalda5, bet tu ir arogantiškas. Manai, kad gali įvertinti kelią greičiau už kompą. Gal šachmatais nori sužaisti su kompu, kuris 100% išnaudoja savo pajėgumus? Laimėti neįmanoma, nes jis kaskart numatys visus iki paskutinius įmanomus ėjimus. Tuo tarpu Kasparovas numato ~3-5, nujaučia iki 7-8 ėjimų.

Jo, apkaltinai sistemą, kad vairuot nemoka :D Oi patinka man tokie.

Model S yra BMW 7 klasės automobilis. Atitinkamai ir kainuoja. Jei tau atrodo, kad taip visą laiką bus, nu tai man keista, kaip tu dar ne su arkliu jodinėji, gi automobilis toks baisus, pavojingas ir va kuro reikia ieškoti, va žiūrėk ir medį nuskynei.

Vokietija, 4 pagal BVP, gyventojų tankis Vokietija 226, Lietuva 45. 5 kartai skirtumas gyventojų tankis, tai kaip manai, kiek daugiau galima skirti kelių priežiūrai, ar ir tiek sunku suprasti?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 16:01 
     
Pats ir anksčiau pamatysi briedį griovyje :D Oi, ačiū, geriausias metų anekdotas, kaip tu pamatysi anksčiau nei infrared kamera, gal terminatorius iš ateities?

Tai kalba eina ar po 10 metų ar dabar? Gi niekas nesako, nuo rytojaus tik autopiloto automobiliai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 16:23 
     
Visa bėda, kad vadybininkai nesigaudo technikoje. Todėl ir atrodo, kad kompiuteris yra geriau, greičiau ir patikimiau. Tik vadybininkai nesupranta, kad elektronika genda kiek kitaip nei plūgas ar akėčios.
Imkim dabartinius automobilius ir jų elektroniką. Juose jau nemažai sistemų, kurios už vairuotoją nusprendžia kaip automobiliui reikia elgtis vienoje ar kitoje situacijoje. Šiandien jau turim ABS (stabdžiai) ir ASR (trauka), elektroninius vairo stiprintuvus, atitinkamai ir kompiuterius šioms sistemoms valdyti. Bėda ta, kad kol nesukurtas tikras, suaugusio žmogaus galimybes viršijantis dirbtinis intelektas, galintis pats protauti, vertinti ir spręsti, o ne aklai pasikliauti daviklių siunčiama informacija, tol automobilis be vairo ir pedalų už paprastą vairuotoją saugesnis tikrai nebus. Pamenu kaip mano pažįstamas mechanikas su MB VITO vargo. Diagnostika klaidų nerodo, klaidų pranešimų prietaisų skydelyje nėra, o ABS kvailioja. Kvailiojimas toks, kad važiuojant pastoviu greičiu ir nelendant prie stabdžių pedalo, nei iš šio, nei iš to, yra užblokuojamas vienas priekinis ratas. Automobilis apynaujis, tik ką pasibaigusi gamintojo garantija. Tikrino ir daviklius, krūvą kitų mazgų, o viskas išsisprendė, kai iš dylerio užsakė naują ABS valdymo bloką (kompiuterį).
Tokių ir panašių istorijų apie kvailiojančią elektroniką jums papasakos bet kuris su elektra daugiau susiduriantis mechanikas.

Nenorintys turėti nuosavo automobilio ir juo rūpintis, jau ir šiandien gali naudotis taksi, viešuoju transportu ar dviračiu. Taksi vairuotojas bent jau minimaliai pasirūpina švara automobilyje, salone neveža šunų ar apsišikusių, apsivėmusių ir trūkusių keleivių. Sutikit, būtų nesmagu išsikvietus Google kibiriuką pamatyt, kad automobilio salonas pilnas šuns plaukų arba jame buvo šviežiai privemta. (Gi niekas nevalys ir netikrins automobilio po kiekvieno pravažiavimo.) Tokie kibirai į užmiestį, priemiestį irgi nevažiuos, nes nebus įmanoma užtikrinti jų pačių saugumo.

p.s.
Infrared kamera užgaudys ūkininko laukuose besidarbuojančią šernų bandą ir saugumo vardan greitį numes iki kokių 30 km/h ir taip kas kokius 50 kilometrų dėl kiekvieno ežio, stirnos ar lapės. :)
Jau ir t.lt spausdino straipsnį, kurio tema— kas bus jei kompiuteris nuspręs, kad keleivio gyvybė yra mažiau svarbi už einančių kelkraščiu. Nusprendžia kompiuteris, kad keleivio gyvybė mažiau verta už į kelkraštį išpuolusių (pvz., jums 50 metų, o į kelią išpuolė jauna šeima), ir metasi priešais atlekiančiam sunkvežimiui po ratais. :)

p.p.s.
Niekas ir šiandien netrukdo į automobilius prikaišioti kamerų, lazerių ir krūvos kitų jutiklių, kad vairuotojui būtų lengviau vairuoti, tačiau neapsimoka, niekas automobilių nepirks.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4684
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 17:35 
     
Įsivaizduoji, matau, ir man tam nei infrared, nei stebuklingų galių nereikia. Mano mašina turi gerus žibintus, taipogi priešrūkines šviesas, kurios važiuojant naktį puikiai apšviečia ir didelę dalį šalikelės. Na o toliau aš jau pats iš šviesų, blizgančių nakty akių, judančių šešėlių, šernų keliamų sniego pusnų galiu suprasti, yra ten gyvūnas, ar ne, reikia pristabdyti, ar ne. Vėlgi, objektyviai įvertindamas, ar už manęs nevažiuoja kitas automobilis, kas bus, jei staigiai stabdysiu, ir t.t...

Matau čia kaip su Apple - su kiekviena naujove prisigamina naujų fanboy'ų, kurie aklai viskuo tiki, ir jaučiasi "afigeni specai" visų galų. Kaip jau minėjau, bandei nors vieną savo išvardintų automobilių?

O po dešimt metų ir bus po dešimt metų. Pataisykit mane, jei klystu, bet jau ilgiau nei dešimt metų pagrindinė elmobilių problema buvo, yra ir lieka akumuliatoriai. Tesla atseit kažkokį proveržį parodė, bet... Visvien dauguma kibiriukų tenuvažiuoja 100km su įkrovimu. O ir atrodo kaip baidyklės vaikams gasdinti. Kai tai pasikeis, tada ir žiūrėsim. O Tesla, kaip jau sakiau, kolkas LABAI nedaugelio kišeinei, nereik jos ištisai visur kišti...



immortallt rašė:
Pats ir anksčiau pamatysi briedį griovyje :D Oi, ačiū, geriausias metų anekdotas, kaip tu pamatysi anksčiau nei infrared kamera, gal terminatorius iš ateities?

Tai kalba eina ar po 10 metų ar dabar? Gi niekas nesako, nuo rytojaus tik autopiloto automobiliai.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 18:58 
     
Pritariu Evaldui ir Simplicity.
Taip, kažkada(???) turėsim automobilius, kurie važiuos puikiai patys. Tačiau. Kol kas iki tokių automobilių - toli gražu. Ir visai nesvarbu, ką kliedi Google. Kol kas realiai mačiau tik dviratę įdomios formos dėžutę, kuri važiuoja "autonomiškai". O toliau - viskas tik spekuliacijos.

Sukurti tokį automobilį - patikėkit, yra ŽIAURIAI sunku. Jau buvo diskusija apie tai, kurioje savo nuomonę iš IT pusės buvo išsakęs ir rwc.

O dėl to "kažkada" - labai subjektyvus reikalas. Jau daug metų žadama, jog visi važiuosime ant elektros. Nors šiai dienai yra tik vienas elektrinis automobilis, kuris yra automobilis... Ir klausimas, kaip būtų sprendžiama baterijų, elektros trūkumo problema, jei visi staiga surastų pinigų ir persėstų ant elektros.

Tas pats ir su autonominiais automobiliais - galbūt ir dar po 10 metų tai bus tik spekuliacijos...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 19:28 
     
Žiauriai sunku? Jau 900,000 km prasuko su 0 įvykių. Žmogaus vairuojamas automobilis statistiškai kas 300,000km patiria įskaitinę avariją - sužalojami žmonės.
Prieš 10 metų laptopai tik pradėjo plisti. Dabar pas daugumą delne galingesnis kompas nei laptopai tų laikų. Dar po 10 metų kokios galios bus kompai?
Oho, žmonės neklysta ir nesąmonių nedaro. naujiena. Nes tada iš kur avarijos kyla?
Tikrai nevairuoji tu po 100,000km per metus, jei skiedi tokias nesąmones, kaip matai greitkeliu važiuojant gyvūlius grioviuose.

Arhuras, elektromobiliai daugiausia būtų kraunami naktį, kai elektros reikia mažiausiai. Kokia problema tau kyla?

10 metų yra gerokai per greitai, kad tai taptų kasdienybe, greičiau, po 10 metų bus pradėta diegti didmiesčiuose. Nenustebsiu, jei tai bus Kinija. Bet nereikia aiškinti, kaip tu protingesnis už kompą, ir kaip naktį geriau matai nei infrared kameros.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 20:02 
     
Cituoti:
Žiauriai sunku? Jau 900,000 km prasuko su 0 įvykių. Žmogaus vairuojamas automobilis statistiškai kas 300,000km patiria įskaitinę avariją - sužalojami žmonės.


Bl*t, man tie skaičiai ABSOLIUČIAI nieko nesako. Greitkelyje, ar super gerame JAV miesto kelyje tiek nuvažiuot - yra dzin. Konkrečiai turi duomenis, KAIP, KUR ir t.t. tie kilometrai buvo nuvažiuoti?.. Kodėl tokio daikto nepademonstruoja viešumoje? Jei 900k km gali nuvažiuoti be įvykių (ir be vairuotojo pagalbos?), tai gal jau ir galėtų pademonstruoti jį paprastiems piliečiams, juos nuveždamas ten kur reikia, be vairuotojo? Tiesiog pademonstruoti, o ne paleisti į gamybą.

Ir apskritai, vadinasi, sukūrė tiesiog tobulą sistemą - kurią net testuojant neįvyksta jokių incidentų?.. O gal tiesiog nuo tų incidentų vis apsaugo viduje sėdintis asmuo?

Cituoti:
Prieš 10 metų laptopai tik pradėjo plisti. Dabar pas daugumą delne galingesnis kompas nei laptopai tų laikų. Dar po 10 metų kokios galios bus kompai?


Deja deja, ne į galią viskas atsiremia. Nors ir galios didėjimo sparta su laiku mažėja, kol bus atsiremta į dabartinėmis technologijomis neišsprendžiamas problemas. Esmė yra elektronikos patikimumas bei pačios informacinės sistemos veikimas.

Cituoti:
Arhuras, elektromobiliai daugiausia būtų kraunami naktį, kai elektros reikia mažiausiai. Kokia problema tau kyla?


Dabar Lietuva per metus sunaudoja ~10,6 teravatvalandės per metus. Pavertus visą sunaudojamą dyzelį ir benziną į elektrą - prisidėtų 16 teravatvalandžių. Na tvarkoj, tarkim reikės 40 proc. mažiau elektros energijos, nei dabar reikia energijos iš naftos, nes EL variklių NK didesnis. Vis viena gaunasi padvigubintas elektros suvartojimas. Neišmanau aš apie Lietuvos elektros tinklus, tačiau nemanau, kad be jokių investicijų tas prasisuktų... Visgi reikėtų dvigubinti pralaidumą ir pan.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 20:15 
     
Tai gal gerbiamasis su manim važinėji ir skaičiuoji? Jei pridėjus darbinį automobilį ir visi 150 tūkstančių gaunasi. Tipiško fanboy'aus pezalai. VISKĄ NEIGTI. :D

immortallt rašė:
Tikrai nevairuoji tu po 100,000km per metus, jei skiedi tokias nesąmones, kaip matai greitkeliu važiuojant gyvūlius grioviuose.

  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 20:45 
     
Evalda5, nesvarbu ką vairuoji, kiek vairuoji, bet jei bent kartą teko susidurti su gyvūnu ant kelio naktį, tai tokių pezalų, kaip kad matytum gyvūną anksčiau nei kompas su infrared nepezėtum.
Arthurai, iš to pačio naftos produktų kiekio gautum turbūt kokius 3x energijos daugiau. Kaip čia taip? Atkrenta naftos produktų logistika, naftos perdirbimas. NK didesnis ne tik iš kuro išgaunant energiją, bet ją naudojant ir atsiimant stabdant. Nėra tuščio kaitimo ir t.t.
Dėl kilometražų ir informacijos, pasiieškok, google buvo publikavę ne vieną straipsnį ta tema. 900k km skaičiuojant nebuvo nė karto paspaustas stabdžio pedalas. Buvo ir iš įžymybių kažkas pavėžintas Kalifornijoje berods. O tie mažiukai automobiliai, tai pirminis komercinis testavimo etapas. Iš esmės ta sistema gali būti diegiama į visus automobilius. Nesvarbu, benzininis ar elektrinis, tik tiek, kad benzininiai/dyzelininiai greitai nusibaigs. Tik laiko klausimas.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14297
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2248
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 21:09 
     
Tai turbūt važinėjai su manim, ir matei, kad nemačiau... :D Apgailėtina. Mažjau mokslinės fantastikos filmų žiūrėk su savo infrared... :D

immortallt rašė:
Evalda5, nesvarbu ką vairuoji, kiek vairuoji, bet jei bent kartą teko susidurti su gyvūnu ant kelio naktį, tai tokių pezalų, kaip kad matytum gyvūną anksčiau nei kompas su infrared nepezėtum.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 21:35 
     
Evalda5 rašė:
Tai turbūt važinėjai su manim, ir matei, kad nemačiau... :D Apgailėtina. Mažjau mokslinės fantastikos filmų žiūrėk su savo infrared... :D

immortallt rašė:
Evalda5, nesvarbu ką vairuoji, kiek vairuoji, bet jei bent kartą teko susidurti su gyvūnu ant kelio naktį, tai tokių pezalų, kaip kad matytum gyvūną anksčiau nei kompas su infrared nepezėtum.


Matomai tikrai nesi mates. As pats asmeniskai esu nutrenkes suni (40=50kg) vazuojant latvijos miestelyje, kuris nebuvo apsviestas, mano greitis buvo max 40 km/h, bet jo nesimate, nes priesais atvaziavo kita masina ir per jo zibintus nieko nemaciau.
Pries 3 metus nakties metu ir ziema buvo labai daug sniego ir priesais vaziavo 50 ar maziau net atstumu masina, kuri nutrenke briedi. Nei as, nei ta masina nematem, kad kazkur pakelej butu buves briedis.
Ir apie kokias tu cia super akis kalbi, kad vazuojant 90+ greiciu gali iziureti nakti gyvnus ar kad miske kasnors sujuda.


Tokie pasisakymai yra technologiniai ateities filosofiniai pamastymai ir niekas nesako kad 100% taip bus, bet zmogus turi vizija, kurios nei evaldas ir simciti ar arturas netnuri. Jusu sitokia kritika yra nichilistine ir labai zemo lygio ir tesugebat paneigti sio zmogaus pasisakymus, bet jus pateikite konstruktyvia kritika, kaip turetu atrodyti po 20 metu viskas
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-06-02, 19:52
Pranešimai: 808
Miestas: Klaipeda
Reputacija: +42
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-13, 22:25 
     
Mano nuomone, po 20 metų gali būti ir bendro naudojimo automobiliai, ir elektromobiliai, ir hibridai, ir visiškai nesvarbu, kaip tai atrodys. Mano kritika skirta ne kažką paneigti, o tik parodyti, kad kolkas tai tik utopija, visiškai neapgalvotas ir neišdirbtas produktas, turintis daugiau minusų, nei pliusų, o ir pliusai labiau tariami nei realūs. Mano nuomone, pirma reikia pasiekti atitinkamą infrastruktūros lygį, sutvarkyti kelius, pasirūpinti tinkama ir savalaike jų priežiūra. Kai technologija "be vairuotojo" pasieks bent jau "klevukų" lygį. o manau, kad remiantis vien sensoriais ir be jokio dirbtinio iintelekto tai neįmanoma, bus galima pritaikyti viską tokių automatizuotų kibiriukų atejimui.

Gerai pagalvojus, norint, kad tokia sistema funkcionuotų sklandžiai, tam užtikrinti turėtų būti pasitelkti ne tik paties kibirėlio sensoriai bei GPS, o ir sukurta kokia nors globali sistema. Vieninga, ir stebinti eismą visur, kur jis vyksta, kokios nors metrologijos (meteorologijos) stotys, stebinčias realias oro bei kelio sąlygas nuolat, realiu laiku, ir pagal tai koreguojančios kibiriukų judėjimą, pvz., greitį, bei stabilumą užtikrinančių sistemų, kaip kad šiandieninės ESP ar ESC, darbą.

Kitas klausimas, apie kurį kolkas pagalvota tik teoriškai, kaip tie kibiriukai integruosis į bendrą eismo sistemą. Nes esu tikras, kas visi per vieną dieną neims ir nepersės į viešąjį transportą. Kaip jie reaguos ir susitvarkys su, pvz., Vilniaus eismo srautu? Ar bus sukurta sistema, kuri perspės, kai žiede ant tavęs "lipa" kitas vairuotojas, kaip turėtų pasielgti kibiriukas? Ar rėžtis į kiitą automobilį priešingoje pusėje, ar tiesiog laukti smūgio? Ar pajėgs susidoroti su tokiomis elementariomis kliūtimis, kaip susiaurėjimai ties kelio darbais, pažymėti tik retai sustatytais kuoliukais? Tam manau irgi bus reikalinga ne vien kelio ženklų bei ženklinimo atpažinimo sistema. Kaip ir klausiau prieš tai, kas liks kaltas, jei toks kibiriukas paklius į eismo įvykį?

Tokia ta mano nuomonė, ir kritika tikiuosi pakankamai konstruktyvi... :D Galima vardinti ir vardinti, kas neduoda ramybės, ir ką dar reikėtų patobulinti / išspręsti / apgalvoti. Todėl ir pašiepėm šitą utopiją, nes buvo "išspjauta" atseit geniali idėja, nors realybėje tikrai dar daug neapgalvotų dalykų. Kai bus pateikti atsakymai, o ne sapalionės, tada ir galvosim. O kolkas mes čia tik teršiam eterį apie tai, kas bus, o gal nebus. Geros dienos. ;)
  • 0




Užsiregistravo: 2012-07-02, 23:18
Pranešimai: 51
Reputacija: -3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-14, 01:52 
     
Gerbiamieji, net pats protingiausias ir greičiausias kompiuteris jums nepadės, kai briedis prieš nosį iš girios išbėgs. Žmogų jūs galit pakeisti kompiuteriu, bet stabdymo kelias nuo to ne ką tesutrumpės. Problema su miško žvėrimis yra ta, kad jie išlekia skersai kelio ir puola po ratais net nestabdę. Aš taip su stirna ant Via Balticos esu prasilenkęs. Važiuoju sau patenkintas ir matau kaip stirna kiek įkabindama per rapsų lauką atsineša. Numečiau šiek tiek greičio ir ta pralėkė prieš mane net neapsidairius.
Teigti, kad visi važinėsim skolintais (GOOGLE) automobiliais yra tikrai labai drąsu. Turim ir taksi, maršrutinius miesto/užmiesčio autobusus, keleivinius traukinius, metro, bet kažkodėl nuosavų automobilių neatsisakėm. Amerikiečiai kiekvieną rytą ir vakare dūsta kamščiuose. Kaip tą situaciją pakeis GOOGLE? Susodins į vieną automobilį dirbančią šeimą ir ta pačia kryptimi pašalpos pasiimti važiuojantį narkomaną? Kuo tai bus geriau už važiavimą autobusu?
Cituoti:
Eismą keliuose taip pat bus galima optimizuoti: žmonės galės prisijungti prie kitų keleivių grupių, maksimaliai užpildydami transporto priemonę, automobiliai galės formuoti kolonas, padidės vidutinis judėjimo greitis.


Kompiuterinė sistema visu gražumu—
.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4684
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 44 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'