Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Inovacijos Lietuvoje
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-28, 13:28 
     
Sljder rašė:
.. viešąjame tansporte karštis gali būti pavojingas sveikatai. Aš už viešojo transporto plėtrą, bet tik ne mažinant kelionių automobiliu patogumą.

- Taip, bet yra keletas "neaiškumų"..

a) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kaip Vilniaus VT gali būti nuostolingas? (paslėpti pinigai?)?

b) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kaip reikia galvoti, kad naikinti troleibusus? (povandeninė interesų korupcija?)?

c) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kodėl sunaikinti privatūs mikriukai? (globalaus socializmo globali nostalgija?)?


:?
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-28, 14:10 
     
ra2 rašė:
Sljder rašė:
.. viešąjame tansporte karštis gali būti pavojingas sveikatai. Aš už viešojo transporto plėtrą, bet tik ne mažinant kelionių automobiliu patogumą.

- Taip, bet yra keletas "neaiškumų"..

a) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kaip Vilniaus VT gali būti nuostolingas? (paslėpti pinigai?)?

b) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kaip reikia galvoti, kad naikinti troleibusus? (povandeninė interesų korupcija?)?

c) Jeigu VT Vilniuje perkrautas keliaiviais, kodėl sunaikinti privatūs mikriukai? (globalaus socializmo globali nostalgija?)?


:?


Iš tikrųjų gana įdomus klausimas dėl nusotolio. Aišku reiktų plačiau su buhalterija susipažinti, bet kas matosi iš oficialių skaičių 2012m. turėjo ~900tūkst. Lt pelno, nežinau kaip baigė 2013 tik. Aišku pelnas keliauja dengti milijoninių skolų...

Kaip suprantu pagrindinė bėda - Vilniaus savivaldybė, o tiksliau jų skiriamos per mažos sumos už trasnporto legvatas.

2013 metų savivaldybės biudžete bendrovei numatyta 35,1 mln. Lt vietoje reikalingų 102,3 mln. Lt, t.y. duodama 34,3% poreikio. Gauti pinigai bus skirti kompensacijos už transporto lengvatas.

Plačiau: http://vz.lt/article/2013/6/7/vilniaus- ... z38lCQiSM6

Mano nuomone - pagrindinius nuostolius suformuoja savivaldybės neatsiskaitymas su VVT.

Gal kas plačiau šita problema domėjosi?
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-27, 21:17
Pranešimai: 171
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-28, 14:21 
     
Sljder rašė:
Iš tikrųjų gana įdomus klausimas. Kaip suprantu - skiriamos per mažos sumos už trasnporto legvatas.

- Taip, pagal kokį įstatymą savivaldybė (vyriausybė?) gali mane, kaip rinkos ekonomikos ūkinį objektą, įpareigoti teikti piliečiams lengvatas mano nuostokių sąskaita?

p.s.
.. jeigu studentas negali įpirkti bilieto, tai ne VT problema, o švietimo ministerijos skiriamos stipendijos, jei pensininkas negali įpirkti VT bilieto, tai Lietuvoje vykdomos soc. politikos problema, o ne VT!


Grynas Brežnevizmas Vilniuje klestėte klesti, nepalyginsi su tipiškai raudonąja RU!

:?
  • 0


_________________
Kaunas.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-02-13, 11:57
Pranešimai: 666
Miestas: Kaunas.
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-28, 15:33 
     
ra2 rašė:
- Taip, pagal kokį įstatymą savivaldybė (vyriausybė?) gali mane, kaip rinkos ekonomikos ūkinį objektą, įpareigoti teigti piliečiams lengvatas mano nuostokių sąskaita?


Dėl to savarankiško rinkos subjekto statuso aišku irgi klaustukų yra :) bet iš esmės tai niekas neįpareigoja daryti nuolaidų. vvt padaro nuolaidą, bet jiem kompensuoja, taigi faktiškai tas nuolaidas daro savivaldybė. Deja už jas neatsiskaito, bet čia jau kita bėda.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-27, 21:17
Pranešimai: 171
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-07-28, 19:45 
     
Cituoti:
Aš labiau tikiu, jog žmonės prisitaikys ir susikurs geresnę infrastruktūrą patys (automobilių dalijimasis, pavežiojimai ir šiaip dviračiai) jei VT tiesiog nebus (bent jau nebus privilegijuotas ir dotuojamas, o turės išsilaikyti patys kaip ATA mikriukai). VT jau tiek dešimtmečių, o realaus progreso (ypač palyginus su asmeninio transporto progresu) nematyti - jis vis dar toks pats lėtas, nepatogus ir trenkiantis šlapimu.


Blaivus mąstymas. Visiškai pritariu.

Cituoti:
Sakai Lietuvos autobusuose nekomfortabilu ir daug zmoniu?


Man tai tokie kosmonautai patinka. :D Tau dzin, ar šiaip nesupranti, kad Japonijoj gyventojų tankumas yra 7-8 kartus didesnis?

Cituoti:
Esmė yra pradėti nuo fundamentalaus pagrindo, t.y surasti kas generuos apkrovas. Šiuo atveju suprantama, kad per daug geras kelių tinklas, per pigios stovėjimo aikštelės miesto centre skatina rinktis automobilį, o ne VT ar alternatyvias keliavimo priemones. Pradėsim nuo to, ir atsiras ne vien iš valstybės interesas žiūrėti kam koks maršrutas patogus, koks transportas rieda (ar atrieda) parkuose...


Ar yra tikslas tą daryti? Vilnius nedūsta nuo taršos. Vilniuje normalių kamščių net nebūna, nebent avarija. Tai kokio velnio, visus maut ant vieno ir versti naudotis viešuoju? Kam? Viešasis transportas nebankrutuoja - tegul ir pasilieka tokiam stovyje. ARBA, pasiūlo kažką tikrai labai patogaus - tramvajų, tarkim. O su tais autobusais...

Cituoti:
Mikriukai buvo geras dalykas, bet jie atimdavo keleivius iš autobusų ir troleibusų. O šiaip lietuviai yra dideli tinginiai (aišku ne visi), kuriems sunku nueiti iki sustojimo, palaukti kelias minutes VT.


Taip, man sunku žiemą per šlapdribą ar pusnis, rudenį per lietų bristi iki stotelės 5-10 minučių, per kurias kiaurai permirksti, po to dar laukti autobuso - o galų gale, važiuoti įsirėmus į kelis kitus asmenis...

Visi piktinasi ir putojasi prieš socializmą, bet Zuokas su viešuoju Vilniuje būtent tą ir padarė - atsisakė BET KOKIOS konkurencijos. Galėjo iškelti sąlygas, kurias turėjo tenkinti mikroautobusai. Tačiau puikiai suprato, kad vis tiek mikroautobusai surinks "grietinėlę" iš stotelių...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 30 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'