Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 8 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 10:21 
     
Cituoti:
Šiandien kiekvienas Europoje parduodamas naujas automobilis jau privalo turėti stabdžių ABS bei stabilumo kontrolę ESP
...
Visai kita situacija buvo prieš 20 metų – tuomet ne kiekvienas automobilis turėjo ABS, o stabilumo kontrolė ESP automobilyje buvo didesnė egzotika už piranijas Lietuvos ežeruose.


Saugus greitis padidėjo. O kaip pasikeitė maksimalus leistinas greitis?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2198
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 11:47 
     
FtBall rašė:
Cituoti:
Šiandien kiekvienas Europoje parduodamas naujas automobilis jau privalo turėti stabdžių ABS bei stabilumo kontrolę ESP
...
Visai kita situacija buvo prieš 20 metų – tuomet ne kiekvienas automobilis turėjo ABS, o stabilumo kontrolė ESP automobilyje buvo didesnė egzotika už piranijas Lietuvos ežeruose.


Saugus greitis padidėjo. O kaip pasikeitė maksimalus leistinas greitis?


Saugus greitis ne padidėjo, nes dar pilna keliuose senoviniu kledarų kuriems nesaugu važiuoti dideliu greičiu.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5389
Reputacija: +1610
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 12:05 
     
FtBall rašė:
Saugus greitis padidėjo. O kaip pasikeitė maksimalus leistinas greitis?

Padidėjo kam? Ogi automobilio keleiviui avarijos metu. Pėsčiajam ar dviratininkui beveik ne (na tipo sukurtos tos išorinės saugos pagalvės, bet jų vienetai, ir "nuskynus" dideliu greičiu, nieko nekeičia).
Ir šiaip, geriausias saugumas yra nepatekti į avariją. Tad jei infrastruktūra tiek pat negerėjo, pačio kelio saugus greitis nedidėjo. Reiškiasi didesnis greitis gali sukelti daugiau avarijų, tik jų pasekmės mažiau skaudžios negu seniau.
  • 0


_________________
Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-01-09, 12:50
Pranešimai: 6318
Reputacija: +153
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 12:20 
     
Shinigami rašė:
FtBall rašė:
Cituoti:
Šiandien kiekvienas Europoje parduodamas naujas automobilis jau privalo turėti stabdžių ABS bei stabilumo kontrolę ESP
...
Visai kita situacija buvo prieš 20 metų – tuomet ne kiekvienas automobilis turėjo ABS, o stabilumo kontrolė ESP automobilyje buvo didesnė egzotika už piranijas Lietuvos ežeruose.


Saugus greitis padidėjo. O kaip pasikeitė maksimalus leistinas greitis?


Saugus greitis ne padidėjo, nes dar pilna keliuose senoviniu kledarų kuriems nesaugu važiuoti dideliu greičiu.


Žiūrėk iš kurios nori pusės, bet jei prieš 20 metų autoparkas buvo 15 metų, kaip ir dabar, tai tais laikas 15 metų senumo automobilis tikrai ne toks saugus, kaip šiais laikais 15 metų senumo automobilis. Jei kiti dydžiai pastovūs(reakcijos laikas, kelio dangos trienties koef. ir pan.), tai stabdymo kelias sutrumpėjo, nekontroliuojamo šoninio slydimo rizika gerokai sumažėjo.

Arns rašė:
Padidėjo kam? Ogi automobilio keleiviui avarijos metu. Pėsčiajam ar dviratininkui beveik ne (na tipo sukurtos tos išorinės saugos pagalvės, bet jų vienetai, ir "nuskynus" dideliu greičiu, nieko nekeičia).
Ir šiaip, geriausias saugumas yra nepatekti į avariją. Tad jei infrastruktūra tiek pat negerėjo, pačio kelio saugus greitis nedidėjo. Reiškiasi didesnis greitis gali sukelti daugiau avarijų, tik jų pasekmės mažiau skaudžios negu seniau.


Mieste - sutinku, saugus greitis negali labai didėti, kol už vairo sedės žmogus. Pagooglinus "50 km/h braking distance", pirma nuoroda parašė, kad, kol sureaguojama, nuvažiuojama 14m, +19m stabdymo. Tokiu greičiu, reakcija sudaro beveik 50% laiko, tuo tarpu, ten pat rašo, kad prie 200km/h jau vos 1/7 stabdymo sudaro reakcijos laikas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2198
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 20:53 
     
FtBall rašė:
Mieste - sutinku, saugus greitis negali labai didėti, kol už vairo sedės žmogus. Pagooglinus "50 km/h braking distance", pirma nuoroda parašė, kad, kol sureaguojama, nuvažiuojama 14m, +19m stabdymo. Tokiu greičiu, reakcija sudaro beveik 50% laiko, tuo tarpu, ten pat rašo, kad prie 200km/h jau vos 1/7 stabdymo sudaro reakcijos laikas.


a) (ne)pabandyk važiuodamas 30km/h partrenkti žmogų su volga ir su šiuolaikiniu automobiliu. Bijau, kad nuo volgos metalinio buferio kojų kaulai bus ne sulaužyti, o susmulkinti, kapotas išdaužys klubus ir šonkaulius, o stiklas sutrupins kaukolę. O volga sveikut sveikutėlė :D
b) be stabdžių dar yra ir vairas, ir "gazas": išmok naudotis jei jau sėdat vairuot!
c) jei priekyje esantis automobilis stabdo, daugeliu atveju tu turėjai žinoti, kad jis pradės stabdyti.
d) kritinėse situacijose nestabdykite tiesiai - nesvarbu, kad auto su abs, stabdydamas vingiuodamas sutrumpinsi stabdymo kelią.
e) jei jau velkiesi leistinu greičiu, bent jau man nesimaišyk, nes man čia ne maximos aikštelė, o gatvė :D
  • 0


_________________
O tai ir šiukšlių dėžėj tvarką reikia palaikyt?



Užsiregistravo: 2009-04-13, 19:21
Pranešimai: 1438
Reputacija: +195
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 21:24 
     
Arns rašė:
FtBall rašė:
Saugus greitis padidėjo. O kaip pasikeitė maksimalus leistinas greitis?

Padidėjo kam? Ogi automobilio keleiviui avarijos metu. Pėsčiajam ar dviratininkui beveik ne (na tipo sukurtos tos išorinės saugos pagalvės, bet jų vienetai, ir "nuskynus" dideliu greičiu, nieko nekeičia).
Ir šiaip, geriausias saugumas yra nepatekti į avariją. Tad jei infrastruktūra tiek pat negerėjo, pačio kelio saugus greitis nedidėjo. Reiškiasi didesnis greitis gali sukelti daugiau avarijų, tik jų pasekmės mažiau skaudžios negu seniau.

Jeigu imti pagrindini greitkeli Vilnius - Kaunas, tai pesciuju saugumas gerokai padidintas, nes visur aptverta ir t.t. Kitur nevazineju tai nezinau. O kalbant apie miesta, tai pvz volvose montuojama ir pesciuosius stebinti sistema, ir avariniu atveju stabdanti. O ir apskritai, saugus greitis Mieste niekada nemanau kad padides. O vat greitkeliuose tai jau dabar tikrai didesnis galetu but, negu dabar yra leistinas.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 461
Reputacija: +19
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 22:45 
     
MindaugasV85 rašė:
FtBall rašė:
Mieste - sutinku, saugus greitis negali labai didėti, kol už vairo sedės žmogus. Pagooglinus "50 km/h braking distance", pirma nuoroda parašė, kad, kol sureaguojama, nuvažiuojama 14m, +19m stabdymo. Tokiu greičiu, reakcija sudaro beveik 50% laiko, tuo tarpu, ten pat rašo, kad prie 200km/h jau vos 1/7 stabdymo sudaro reakcijos laikas.


a) (ne)pabandyk važiuodamas 30km/h partrenkti žmogų su volga ir su šiuolaikiniu automobiliu. Bijau, kad nuo volgos metalinio buferio kojų kaulai bus ne sulaužyti, o susmulkinti, kapotas išdaužys klubus ir šonkaulius, o stiklas sutrupins kaukolę. O volga sveikut sveikutėlė :D
b) be stabdžių dar yra ir vairas, ir "gazas": išmok naudotis jei jau sėdat vairuot!
c) jei priekyje esantis automobilis stabdo, daugeliu atveju tu turėjai žinoti, kad jis pradės stabdyti.
d) kritinėse situacijose nestabdykite tiesiai - nesvarbu, kad auto su abs, stabdydamas vingiuodamas sutrumpinsi stabdymo kelią.
e) jei jau velkiesi leistinu greičiu, bent jau man nesimaišyk, nes man čia ne maximos aikštelė, o gatvė :D

a) Esmė yra įvykio išvengimas. O nesvarbu auto naujas ar senas, laikas nuo pamatymo iki pedalo paspaudimo nesikeičia, nors atsiranda po truputi tokios tdchnologijos.
b) 99%+ vairuotojų nėra profesionalai, 98% vairuotojų naudoja efektyvesnes priemones įvykiui išvengti - važiuoja saugiu greičiu(nebūtinai leistinu).
c) Taip, nesigynčysiu. Net neaišku, kodėl paminėjai prie mano citatos.
d) Blogai blogai. Savo kolegoms vairuotojams aiškink taip, bet ne viešai. Netyčia sugalvos kas nors, kad čia absoliuti tiesa. Labai retai pasitaiko atvejai, kai tavo stabdymo būdą įmanoma pritaikyt. Prarandamas stabilumas, kuris dažnai svarbiau už papildomą metrą stabdymo.
e) Dažnai leistinas greitis didesnis už saugų, tai dar netgi pamirsėčiau kairiu posūkiu. Situacijos: naktį miške, naktį žiemą miške.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2198
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +306
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'