Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 14 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-17, 22:01 
     
„...a išmaniąją skrydžio valdymo sistemą...“ - lt kalboje priešdėliai nereikalingi :-) Sekančiuose dviejuose sakiniuose naudojama vyriška giminė turėtų buti pakeista į moteriškąją, nes kalbama apie „sistemą“.
  • 0



Paskutinį kartą redagavo Tommis 2014-08-18, 21:28. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2011-01-05, 00:01
Pranešimai: 477
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-17, 23:08 
     
Tommis rašė:
„...a išmaniąją skrydžio valdymo sistemą...“ - lt kalboje priešdėliai nereikalingi :-) Sekančiuose dviejuose sakiniuose naudojama vyriška giminė turėtų buti pakeista į moteriškają, nes kalbama apie „sistemą“.

Html kalboje a naudojamas nuorodoms žymėti, čia kažkaip iš skliaustelių išsprūdo, neklaužada :) Dėkui už akylumą, visada malonu, kai skaito išmanantys žmonės ir su nuorodomis pastabas teikia, o ne lepteli, kad girdi, viskas blogai, išsitaisykit klaidas ir pan., nenurodydami, kur trūkumai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4711
Miestas: Vilnius
Reputacija: +884
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-17, 23:42 
     
Tommis rašė:
„...a išmaniąją skrydžio valdymo sistemą...“ - lt kalboje priešdėliai nereikalingi :-) Sekančiuose dviejuose sakiniuose naudojama vyriška giminė turėtų buti pakeista į moteriškają, nes kalbama apie „sistemą“.


Kodel lietuviu kalba tokia keista, kai kalbama apie negyvus daikatus. Sistema negyvas daiktas, todel turetu buti vadinama nei moteriskai, nei vyriskai, bet kazkaip kitaip neutraliai, tai daiktas. Bet turbut LT kalboj nera, kaip ta padaryti. Ir labai kvailai skamba imoniu (ipac mazu) pavadinimai su moteriskom galunem, _____a, kuriu turbut 95% tokiu.

Galetu kalbininkai kazka naudingo sugalvoti sitoj vietoj. Anglu k. tiesiog "system" ir jokiu nesamoniu nelieka, na zinoma jiem lengviau nera keturauksciu galuniu su kruva isimciu.

Jei i tema, straipsnis gerai parasytas nera ka ir komentuoti. Nebent, kad tikrai ramiau, kai yra bent vienas pilotas lektuve, net jei jis tik priziuretu kompus, bet vistiek visi jausis saugesni, na dar nestandartiniams sprendimams priimti, kai kompas nezinos ka daryti.

PS. galit nesivarginti kritikuoti uz svepla rasta, niekaip neiseina rasyti taisyklingai, bandziau, nepramusa.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7236
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 00:06 
     
Na kode kartais atsiranda klaidu, tai ne.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-11-16, 03:14
Pranešimai: 18
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 00:51 
     
TheStranger rašė:
Na kode kartais atsiranda klaidu, tai ne.

Žmonės klysta dažniau, nei kompiuteriai ir dažnai klysta ne toje pačioje vietoje.
Kodą šlifuoti, savaime suprantama, reikėtų labai kruopščiai. Bet iš esmės manau, perspektyvu. Manau, čia bus kaip su cigaretėmis. Iš pradžių jos buvo vargetų pasidaryti rūkalai iš ponų numestų cigarų nuorūkų. Taip ir čia iš karinės-kosmoso pramonės bus suręsti autopilotai, galėsiantys pasiūlyti superpigius skrydžius iš taško A į tašką B. Tarkime, trečdaliu ar perpus pigiau, nei dabar siūlo pigių skrydžių bendrovės. Paskraidys, pamatys, kad niekuo neblogiau, o kaina mažesnė, tai kam mokėti daugiau? Dar jei traukiniai, automobiliai, metro be vairuotojų atsiras, žmonės pripras ir nematys problemos. Tiesiog nežinos, kad gali būti kitaip, kaip dabartiniai vaikai galvoja, kad pienas iš parduotuvės gaunamas :) Liks gal kaip buvo anksčiau, aviacijos aušroje, beprotiškai brangūs, prašmatnūs skrydžiai, didelis personalas, didesnis slėgis lėktuve, kad pateikiami patiekalai neprarastų skonio. Papildoma paslauga – gražiausiai apšviestų architektūros paminklų apžiūra iš paukščio skrydžio, keleivių prašymu nukrypstant nuo kurso, apie ką varguoliai, skraidantys automatinių oro linijų tiesiais kaip styga reisais pačiu neįmanomiausiu paros metu, negalės nė pasvajoti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4711
Miestas: Vilnius
Reputacija: +884
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 10:56 
     
Bepiločiai metro jau dabar važinėja. Bepiločiai lėktuvai jau skraido (karinė pramonė). Bepiločiai automobiliai jau važinėja gatvėse (bent jau keliose valstijose, kur Google atlieka eksperimentus).

Nematau problemos, jeigu autopilotas turėtų perspėjimo sistemą, kuomet iškilus problemai praneštų dispečeriui, kuris galėtų nuotoliniu būdu perimti lėktuvo valdymą ir sėkmingai nutupdyti artimiausiame oro uoste.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-02-22, 17:19
Pranešimai: 3274
Miestas: Vilnius
Reputacija: +869
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 17:48 
     
as sakyciau uz. Bet tegu skraido kompas, bet vistiek sedi ir pilotas - del ramybes. Manau jei kompas "sugalvos" tekstis tiesiai i zeme dideliu greiciu del kokios sistemos klaidos, tai pilotas sededamas perims valdyma ir nukreips lektuva ten kur reik.
Nors ta gal galetu padaryt is dispecerines, bet manau daug labiau bus stengiamasi padaryt sekminga nusileidima jei pats zinos kad jei nepadaro - tai ir jis pats bus negyvas, nes sedi tam paciam lektuve.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 19:26 
     
SPeed_FANat1c rašė:
as sakyciau uz. Bet tegu skraido kompas, bet vistiek sedi ir pilotas - del ramybes. Manau jei kompas "sugalvos" tekstis tiesiai i zeme dideliu greiciu del kokios sistemos klaidos, tai pilotas sededamas perims valdyma ir nukreips lektuva ten kur reik.
Nors ta gal galetu padaryt is dispecerines, bet manau daug labiau bus stengiamasi padaryt sekminga nusileidima jei pats zinos kad jei nepadaro - tai ir jis pats bus negyvas, nes sedi tam paciam lektuve.


O jei skrydžio metu lakūnui paskambins žmona ir paprašys skyrybų, nes atsibodo kad jis pastoviai išvykęs? Ir jį suims depresija, praras norą gyventi?
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5398
Reputacija: +1622
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 20:31 
     
Shinigami rašė:
SPeed_FANat1c rašė:
as sakyciau uz. Bet tegu skraido kompas, bet vistiek sedi ir pilotas - del ramybes. Manau jei kompas "sugalvos" tekstis tiesiai i zeme dideliu greiciu del kokios sistemos klaidos, tai pilotas sededamas perims valdyma ir nukreips lektuva ten kur reik.
Nors ta gal galetu padaryt is dispecerines, bet manau daug labiau bus stengiamasi padaryt sekminga nusileidima jei pats zinos kad jei nepadaro - tai ir jis pats bus negyvas, nes sedi tam paciam lektuve.


O jei skrydžio metu lakūnui paskambins žmona ir paprašys skyrybų, nes atsibodo kad jis pastoviai išvykęs? Ir jį suims depresija, praras norą gyventi?


lygiai tas pats gali but ir dabartineje situacijoje, turbut ir yra buve kad nusizudo kartu nuzudydami keleivius. AIsku tai ner gerai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 20:33 
     
tada reiktu dar pasiklausymo irangos ir dispecerinej kai perima valdyma pilotas - turi gaut leidima is dispeceines - kad apsaugot nuo tokiu kaip zmona paskambino
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-03-16, 00:39
Pranešimai: 189
Reputacija: +14
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-18, 22:45 
     
SPeed_FANat1c rašė:
tada reiktu dar pasiklausymo irangos ir dispecerinej kai perima valdyma pilotas - turi gaut leidima is dispeceines - kad apsaugot nuo tokiu kaip zmona paskambino


Dispečerinė nepajėgi klausytis visų pilotų.

Bepiločiai lėktuvai ištobulinti veiks tiksliau nei pilotas, nes gali geriau įvertinti aplinką ir tiksliau įvykdyti sprendimus.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-19, 05:16 
     
Pries kelis metus skaiciau interviu su pasizymejusiu naikintuvo pilotu. Jo taippat buvo klausiama: kas geriau, pranasiau - zmogus ar atomatine skrydzio (ir kovos) kontrole. Ne kiek neabejodamas atsake, kad "robotas" darg panasesnis orlaivio pilotavime ;) jam niekada nesudrebes rankos, jis niekada neuzsibus mintysegalvodamas apie jo belaukiancia zmona ir vaikus ir t.t. Masinos tam ir yra skirtos - kad atliktu zmogaus dabar neisvaizduojamu nasumu ir tikslumu. Aviacija ne isimtis :D
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-19, 19:43
Pranešimai: 275
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-19, 06:27 
     
SPeed_FANat1c rašė:
tada reiktu dar pasiklausymo irangos ir dispecerinej kai perima valdyma pilotas - turi gaut leidima is dispeceines - kad apsaugot nuo tokiu kaip zmona paskambino


Dispečeris ne psichologas, neatlikinės psichinės analizės ir ne spręs ar perduoti valdymą pilotui ar ne.
O kas svarbiausia, pilotas yra geras pilotas nes jis pastoviai pilotuoja lėktuvą. O kas butu kai lėktuvą valdytu autopilotas? Kas kiek laiko pilotas gautu realiai pilotuoti lėktuvą? Dažniausiai žaistu tetrių skrydžio metu, nes viska atlieka autopilotas ir piloto nereikia.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5398
Reputacija: +1622
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'