Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 15 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 13:57 
     
– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d.

Kažkas nesusieina. Lengvieji, kurių masė didesnė kaip 3,5 t? :)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-10-01, 11:13
Pranešimai: 682
Reputacija: +102
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 14:30 
     
Nukainotas rašė:
– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d.

Kažkas nesusieina. Lengvieji, kurių masė didesnė kaip 3,5 t? :)

– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d. Jei padangos universalios, mieste galima važinėti visą žiemą.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4660
Miestas: Vilnius
Reputacija: +848
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 16:01 
     
Punktyras, perskaityk ką pats parašei. Turi būti „kurių masė ne didesnė kaip 3,5t“. O pagal Tave lengvuosius ta nuostata neliečia.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-14, 21:56
Pranešimai: 187
Reputacija: +12
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 19:28 
     
Is praktikos zinau, kad placios tikros vasarines padangos turi geresni sukibima ant sauso ir netgi slapio asfalto iki +5C. Zinoma ant ledo/sniego ziemines geriau sukimba ir nereikia cia burti, kad yra kitaip.

Cituoti:
– Ar verta pirkti restauruotas padangas?

– Restauruotas padangas dažnai sunku subalansuoti. Jų stabdymo kelias gerokai skiriasi nuo naujų padangų. Taip pat įrodyta, kad kai kuriais atvejais jos greičiau ir dyla, nes guma nėra tokia patvari, kaip naujų padangų. Įvertinus visas aplinkybes, patarčiau pagalvoti, ar verta pirkti restauruotas žiemines padangas, ar įsigyti, kad ir šiek tiek brangiau, tikrai geresnes ir patvaresnes.


Butent restauruotos padangos turi gera sukibima, nes yra gerokai minkstesnes, bet tik kai salta, kai tikra ziema, kai silta ir slapia prastas sukibimas. Vienu zodziu jos panasios i pacias brangiausias palei gumos misini, o karkaso stiprumas ir jo nusidevejimas cia kita istorija.



Cituoti:
– Daug kas taupydamas padangas keičia pats. Ką jūs siūlytumėte?

– Buvo ne vienas įvykis (ir draudimo kompanijos minėjo), kad, kai vairuotojas pats keičia padangas, tai varžtą pamiršta prisukti, tai automobilis nukrinta nuo kėliklio. Dažnai vairuotojai padangų nepasikeičia taip kokybiškai, kaip tai padaro profesionalūs servisai. Be abejo, rekomendacija būtų keisti servisuose. O, jei vairuotojas keičiasi pats, jis turi tai padaryti atidžiai ir nepalikti neprisuktų varžtų ar nepripūstų padangų.


Nu nezinau, kaip reikia pasikeisti padangas paciam, kad net servisai su spec staklem sunkiai numauna/uzdeda ant ratlankiu padangas. Cia gal turima raumeny pasikeisti ratus ant kuriu jau sumontuotos padangos? Palei tokia logika ir zapaske uzsideti kelyje pavojinga. O kas del varztu prisukimo servise geriau nenervinkit manes, nes taip uzvaziuosiu ant servisu, kad mazai nepasirodys. Trumpoji versija: ratu varztai VISADA yra isukami su pirstais iki galo ir tik tada imami raktai paprasti, ar pneumatiniai, nes antraip rizikuojama prasukti sriegius kreivai isukus, o tada jau tiesioginis pavojus gyvybei.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 20:02 
     
punktyras rašė:
Nukainotas rašė:
– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d.

Kažkas nesusieina. Lengvieji, kurių masė didesnė kaip 3,5 t? :)

– KET sakoma, kad nuo lapkričio 10 d. draudžiama su vasarinėmis padangomis eksploatuoti automobilius, kurių masė didesnė kaip 3,5 t. Paprastai kalbant, lengvieji automobiliai, važinėjantys su vasarinėmis padangomis, turi būti „perauti“ iki lapkričio 10 d. Jei padangos universalios, mieste galima važinėti visą žiemą.



dabar jau "motorines transporto priemones". papuola skuteriai ir motociklai. panasu, kad tie susisiekimo ministerijos avigalviai motocikla mate tik paveiksliuke. apie tai kaip jis vaziuoja net neisivaizduoja. tokie anglai, su tom paciom padangom malasi visus metus, nesvarbu temperatura. uztenka, kad asvaltas butu neapsnigtas.

ir galetu baigt svaigt apie mikstumus, vasariniu high-performance misiniai buna minkstesni uz zieminiu. skiriasi sudetys. o ant restauruotos, isvis nezinai koki slamsta sudes.
  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.


Paskutinį kartą redagavo audriusn 2014-10-23, 20:46. Iš viso redaguota 1 kartą.


Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 20:02 
     
Cituoti:
Butent restauruotos padangos turi gera sukibima, nes yra gerokai minkstesnes, bet tik kai salta, kai tikra ziema, kai silta ir slapia prastas sukibimas. Vienu zodziu jos panasios i pacias brangiausias palei gumos misini, o karkaso stiprumas ir jo nusidevejimas cia kita istorija.


Bet kokiu atveju restauruota padanga - ne variantas. Apskritai tokius kliedesius draust galėtų.

Dėl ratų keitimo, tai nebejuokinkit... Mokslas matai, ratą pasikeist. :D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 21:27 
     
Tai kad jie siulo pasikeisti PADANGAS, o ne ratus. Nu zinau kad ziguliams su kamerom padangas pasikeisdavo patys automegejai, bet ne siais laikais, kai jos yra bekamerines ir labai tampriai nusimauna nuo ratlankio, beto kaip susibalansuosi pats garaze.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 21:43 
     
kai rankos ne is subines dygsta

  • 0


_________________
Berserkas - chujasosas pridegusiu perdaku. Pidaras netingejo pereit per visas zinutes ir suminusuot, dabar gali nusiciulpt.



Užsiregistravo: 2012-12-26, 22:20
Pranešimai: 1031
Reputacija: -84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-23, 23:40 
     
Toks įspūdis, kad aš ne vienas geriu šįvakar...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1458
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 21:56 
     
Off topic, apie varžtus. Šiaip ratų varžtai pagal gamintojo nuorodą turi būti sukami su dinamometriniais raktais iki gamintojo nurodytu niutonmetrų. Daug, labai daug montuotojų dirba su automatiniais be niutonmetrų skalės.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2169
Miestas: Kaunas
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 22:38 
     
audriusn rašė:
kai rankos ne is subines dygsta


jei dirbi su sudveziu gal ir pasikeisi su kujo ir lomo pagalba, o jeigu ratas kainuoja 1000 euru?
  • 0


_________________
I am not an Athenian or a Greek, I am a citizen of the world. ~Socrates



Užsiregistravo: 2008-02-26, 14:04
Pranešimai: 1116
Miestas: Livingston
Reputacija: +13
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-24, 23:22 
     
Padangas šiuolaikines nuo pačių ratų sunkoka pakeisti be įrangos. Bet vat štai pačius ratus (jau su žieminėm) keičiuosi pats, labai paprasta, užtrauki rankinį, trakštelni pirmą pasukimą (varžtus), pakeli mašiną už kėbulo dantuko, pasikeiti ratą, kiek eina nejudindamas mašinos prisuki varžus, nuleidi, ir priverži kol trakšteli kiekvienas varžtas. Eini prie kito rato. Jei prisukant netrakši, reiškia reik sukt stipriau, bet jei vistiek netrakši, kažkas blogai su sriegiais arba pas jus varžtai ne standartiniai. (būtinai užsidėkit šiltas pirštines, perdaug neprisirenkit, bet kad nesimatytų užpakalis)
-O dėl restauruotų padangų, tai skiedalai, puikiausios padangos, nebent jau labai šūdinas karkasas buvo, bet gi matosi jisai perkant. Jos netinka tik dideliem greičiams, jei lėktum kokiais 250 tai jau galimybė kad išlakstytų.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-08-19, 17:20
Pranešimai: 223
Miestas: Vilnius
Reputacija: +15
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 01:11 
     
Aš kaip supratau, tai čia turėjo omeny ratų keitimą, šiame straipsnyje. Padangos aišku nepermontuosi. O kas dėl traškėjimo priveržiant - niekada neteko girdėt. Nebent atsukant, kai varžtas būna "prikibęs".

Kiek teko girdėt apie restauruotas padangas - tai visi su neigiamais atsiliepimais. T.y. nė velnio nesigauna ta ekonomija. Dažniausiai nueina lauk tas viršutinis sluoksnis, kuris būna "prikepintas" ir tiek žinių. Ypatingai esu girdėjęs, jog fūristai būna ypatingai jomis nepatenkinti - nuvažiuojama nedaug, galimai sugenda bevažiuojant.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-25, 23:37 
     
Na as esu lenkiskom naujom Bridgestone labai nepatenkintas, nes isejo guzais visos 4, viena is ju sprogo magistralej ant 140km/h vaziuojant, na ji buvo galine ir as vaira visada gyvenime laikau abiem rankom ties 10 ir 2 valanda tai man dzin nesumete net. O sprogo ispudingai apdraske ta plastikine apsaugine juostele ir bamperi.
Dabar turiu bendroj sumoj 8 ziemines restauruota padangas, sukibimu tikros ziemos salygom esu patenkintas, nes geriau nei naujos veikia, o kiek laikys nezinau, bus matyti. Apie vasarines restauruotas net negalvokit, butu prastai.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: AAA000, MSN [Bot] ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'