Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 16 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 14:56 
     
Kas gyvena privačiam name, bet nelaiko mašinos garaže, galima į automobilio saloną įdėti elektrinį radiatorių su prailgintoju ir įstatyti laiko rėlę, kad įjungtų radiatorių pvz. prieš dvi valandas.
  • 0




Užsiregistravo: 2014-10-29, 14:51
Pranešimai: 1
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 16:50 
     
Žiemą saulė 8 val ryte dar būna per žemai, mieste dažniausiai mašiną dengia šešėliai. Šiandieną saulė tekėjo 7,15, tai reiškia jau dabar mašinos statymo ekspozicija nebeturi reikšmės. O be to žiemą saulės daug mažiau būna.
Drėgmę iš salono gerai sugeria ryžių maišelis. Po kilimėliais galima pakisti laikraščius, kad drėgmę sugertų, tik reikia nepamiršti jų keisti. Kilimėlius geriausia turėti guminius, nes medžiaginiai sudrėgsta nuo sniego.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-02-22, 11:50
Pranešimai: 738
Miestas: Vilnius-Utena
Reputacija: +89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 16:52 
     
Geriausia pirkti automobilį su elektra šildomu priekiniu stiklu ir kondicionierium, partarasis neledžia rasoti iš vidaus
  • 0




Užsiregistravo: 2014-02-04, 17:36
Pranešimai: 24
Reputacija: +194
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 19:07 
     
kas gyvena nuosavam name;padarai jungtį 220 v,prie signalizacijos pritaisai rėlę.išjungi signalizacija, persijungia rėlė ir ,įsijungia šildytuvas nuo 220 v.aišku, jei prijungta junktis.nėra problemų su laiku.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-03-09, 13:05
Pranešimai: 340
Miestas: VILNIUS
Reputacija: +18
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 19:07 
     
Geriausia yra stikla išsiiimti ir parsinešti namo.
Tinka prie straipsnio.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-10-27, 14:19
Pranešimai: 47
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 20:11 
     
Nerkus rašė:
Žiemą saulė 8 val ryte dar būna per žemai, mieste dažniausiai mašiną dengia šešėliai. Šiandieną saulė tekėjo 7,15, tai reiškia jau dabar mašinos statymo ekspozicija nebeturi reikšmės. O be to žiemą saulės daug mažiau būna.
Drėgmę iš salono gerai sugeria ryžių maišelis. Po kilimėliais galima pakisti laikraščius, kad drėgmę sugertų, tik reikia nepamiršti jų keisti. Kilimėlius geriausia turėti guminius, nes medžiaginiai sudrėgsta nuo sniego.


Ekspozicija turi reiksmes, jei priparkuosit masina taip, kad priekinis stiklas butu atsuktas i gyvenamus sildomus pastatus, netoliau nei 15-20 m tada yra sancu, kad stiklas nebus apsales. Deja tokiu salygu retai pasitaiko.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 20:31 
     
Jei masina stovi po tankiu krumu tai stiklas nerasoja ir maziau apsala. Isbandyta, kiekviena diena patvory po krumu statau. Soniniai stiklai prie tvoros irgi neapsala.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-27, 23:26
Pranešimai: 23
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-29, 21:56 
     
Yra dar toks kiek mužikiškas būdas : nakčiai užmeti skudura ant lstiklo, o ryte ji nuemi, neapšąla :)
  • 0


_________________
Jokia gėda nežinoti! Gėda apsimesti žinančiu..


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-06-04, 11:51
Pranešimai: 2979
Miestas: Pasvalio r
Reputacija: +403
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-30, 13:05 
     
turiu masina sildomu priek. stiklu, tikra dovana ziema. ijungi, 1 min ir ledas ATSOKSTA nuo stiklo, o daugiau su ranka pastumi ir nukrenta. Beda, kad valgo akuma smarkokai sitie langu sildymo mech. Kitu atveju purskiami skysciai padeda, jei nera -20. O kas nuosavame gyvena, tai yra spec. priekiniam langui uzdengti sintetines medziagos su remu gabalas + ant veidrodziu uzsimauna. Daugiabucio kieme, tai dienu reikalas, kada pavogs.
  • 0




Užsiregistravo: 2013-02-09, 19:42
Pranešimai: 88
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-30, 13:16 
     
galima valeriankes pripilti ant lango, katinai sutups ant jo ir sildys visa laika
  • 0




Užsiregistravo: 2014-09-09, 11:49
Pranešimai: 3
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-10-30, 17:36 
     
daug metu ploviau priekini stikla siltu vandeniu, ne verdanciu, tai susidare keli ratilai kur stiklas nuo vidines pleveles atsisluoksniavo. bet niekas nesuskilo, masina del senatves iskeliavo i metalo lauza. Kita masina jau irgi tapo metalo lauzu, bet stiklui nieko neatsitiko, tik karta per didziulius salcius valytuvai nuo plovimo taip isalo i leda kad tik atodrekio sulaukes sugebejau juos paleist. aisku kartais stiklas plaunant labai nemaloniai sutraskedavo, jau galvodavau kad skils. Tiesiog nereikia labai karsto vandens ir kad lauke nebutu baisus minusas
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-17, 13:11
Pranešimai: 1414
Reputacija: +52
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-01, 14:51 
     
Aš manau kad reikia imti pavyzdį iš labiau patyrusių tokias sąlygas vairuotojų. Kiek teko matyt Italijoj, Austrijoj, Šveicarijoj bei pietų Prancūzijoj (kur prie Alpių žmonės gyvena), tai jie išlipę iš mašinos atlenkia valytuvus. Pradžioj atrodė keista - visos mašinos paliktos nakčiai su atlenktais styrančiais valytuvais. Po to ryte vairuotojas(-a) prakrapšto durelių rankeną, užkuria automobilį ir eina aplink jį su šluotele. Kol apeina jau ir stiklai ima tirpti. Užlenkia valytuvus ir sekmingai nusivalo likusį aptirpusį sniegą ar ledą ir pradeda važiuot. Na jei reikia dar prie vietos ir grandines ant ratų užsideda. Tiesa, tik vieną tokį atvejį mačiau. Arba priekiu varoma mašina atbulom į kalnelį kyla. Fizika...
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1458
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-01, 14:59 
     
trapecijau, tad kuo valytuvų atlenkimas padeda? Kad jie neprišaltų? Kaip supratau, tai naudojamas mašinos kuras langų ir salono atšildymui.. Nepigu, oi nepigu. Tad kokia čia neišpasakyta patirtis?

P.S. Priekiu varoma mašina atbulom kyla? Gal jau kažką maišai, o greičiau tai gali būti labai paplitusi optinė iliuzija kalnuotose vietovėse. Youtube pilnas tokių vaizdelių ir fizikos "fenomenų".
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12884
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-01, 15:38 
     
kionig rašė:
trapecijau, tad kuo valytuvų atlenkimas padeda? Kad jie neprišaltų? Kaip supratau, tai naudojamas mašinos kuras langų ir salono atšildymui.. Nepigu, oi nepigu. Tad kokia čia neišpasakyta patirtis?

P.S. Priekiu varoma mašina atbulom kyla? Gal jau kažką maišai, o greičiau tai gali būti labai paplitusi optinė iliuzija kalnuotose vietovėse. Youtube pilnas tokių vaizdelių ir fizikos "fenomenų".

Atlenkti valytuvai neprišąla ir netrukdo valyti stiklo. Nerašo žmogus, kad čia kokia panacėja, tiesiog, kad matė tokį vaizdą. Ir mūsuos juk daug kas įjungia variklį ir tada imasi sniegą ledą valyt, varveklius daužyt :)
Kylančio į kalną automobilio pakalnėn nukreipti ratai spaudžiami labiau, nei įkalnėn, lyginant su horizontaliu keliu. Ir kuo įkalnė statesnė, tuo labiau šis efektas jaučiamas.Todėl logiška į stačias snieguotas įkalnes priekiniais ratais varomu automobiliu važiuoti atbulomis.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4660
Miestas: Vilnius
Reputacija: +848
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-01, 16:32 
     
punktyras rašė:
Atlenkti valytuvai neprišąla ir netrukdo valyti stiklo. Nerašo žmogus, kad čia kokia panacėja, tiesiog, kad matė tokį vaizdą. Ir mūsuos juk daug kas įjungia variklį ir tada imasi sniegą ledą valyt, varveklius daužyt :)
Kylančio į kalną automobilio pakalnėn nukreipti ratai spaudžiami labiau, nei įkalnėn, lyginant su horizontaliu keliu. Ir kuo įkalnė statesnė, tuo labiau šis efektas jaučiamas.Todėl logiška į stačias snieguotas įkalnes priekiniais ratais varomu automobiliu važiuoti atbulomis.
Priklausomai kiek ten šalčio tebūna, kad verta būtų kas kartą atlenkinėt. Na jis rašė, kad verta mokytis iš "labiau patyrusių", kas visiškai nenaujiena ir čia, Lietuvoje. Netgi ne vieną mačiau taip darantį. Kas su skudurais langus užsidengia ir atlenkia valytuvus, kas dar kaip susigalvoja.

Šiais laikais naujesnės mašinos turi antipraslydimo sistemas, tad nereikia nieko burti atbulomis. Na, o jei mašina sena, tada ir padeda tokie dalykai.

O apskritai apie apšalusių langų gramdymą, tai niekas nieko naujo neišrado. Straipsniai tėra "repost'ai", o jų naudingumas - nulinis, kad užpildytų srautą. Vis tiek, kad ir kiek čia visi filosofuoja tą patį per tą patį, kiekvieną rytą važiuodami į darbą padirbėja gramdikliu pirmiau užkūrus variklį, kad sušildytų saloną.
  • 0


_________________
Kliūtis pradedame matyti tada, kai nukreipiame žvilgsnį nuo tikslo | Henry Ford


Moderatorius

Užsiregistravo: 2009-01-13, 02:37
Pranešimai: 12884
Miestas: Panevėžys
Reputacija: +206
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'