Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 15 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 09:29 
     
Cituoti:
Ekonomiškiausias būdas – važiuoti kaip galima aukštesne pavara kaip galima mažesniu greičiu.


Geriau tokių nesąmonių nerašytų. Taip važiuojant 5 metų senumo mašina nebepraeitų TA dėl didelio dūmingumo.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 1739
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 10:45 
     
Praeitų, pavažiuotum 10 min. trečia pavara ant 3-3,5 tūkst. apsisukimų ir išsivalytų viskas.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-12-08, 12:53
Pranešimai: 372
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 10:48 
     
Tiesa parašyta. Dar vienas dalykas, kurį akcentavo Stasys Brundza - važiuojant į nuokalnę reikia įsibėgėti, nors ir viršijant greitį, kad po to važiuojant į įkalnę nereikėtų labai spausti. Taip sumažina degalų sąnaudas gan ženkliai.
O šiaip, tai reikia Toyota Prius turėti, tai iš vis neskauda galvos degalinėje :)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-03-22, 20:09
Pranešimai: 145
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 11:31 
     
daynewss rašė:
Tiesa parašyta. Dar vienas dalykas, kurį akcentavo Stasys Brundza - važiuojant į nuokalnę reikia įsibėgėti, nors ir viršijant greitį, kad po to važiuojant į įkalnę nereikėtų labai spausti. Taip sumažina degalų sąnaudas gan ženkliai.
O šiaip, tai reikia Toyota Prius turėti, tai iš vis neskauda galvos degalinėje :)

4 l 100km, aišku, ne itin daug, tačiau esu tikras, galima rasti ir taupesnių variantų. Pvyzdžiui, Mitsubishi Outlander hibridas tenkinasi 2l 100km, o ir yra didesnis SUV.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4208
Miestas: Vilnius
Reputacija: +511
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 11:41 
     
punktyras rašė:
daynewss rašė:
Tiesa parašyta. Dar vienas dalykas, kurį akcentavo Stasys Brundza - važiuojant į nuokalnę reikia įsibėgėti, nors ir viršijant greitį, kad po to važiuojant į įkalnę nereikėtų labai spausti. Taip sumažina degalų sąnaudas gan ženkliai.
O šiaip, tai reikia Toyota Prius turėti, tai iš vis neskauda galvos degalinėje :)

4 l 100km, aišku, ne itin daug, tačiau esu tikras, galima rasti ir taupesnių variantų. Pvyzdžiui, Mitsubishi Outlander hibridas tenkinasi 2l 100km, o ir yra didesnis SUV.

Wikipedijos įrašas rašo, jog 67km nuvažiuoja su litru, tačiau naudojant baterijose sukauptą energiją. Akivaizdu, kad čia pagražinimas - 60km elektra, 7km su litru = 67km su litru(nutylim apie elektrą). Toje pačioje pastraipoje parašyti tikresni skaičiai - 5,3l/100km.

Cituoti:
Mitsubishi's target was to achieve a combined fuel economy for the Outlander P-HEV in charge-depleting mode of 67 km/liter equivalent, or about 157 miles per gallon gasoline equivalent (MPGe). Fuel economy in hybrid mode is 44 mpg-US (5.3 L/100 km)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 1739
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +89
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 11:46 
     
FtBall rašė:
Cituoti:
Ekonomiškiausias būdas – važiuoti kaip galima aukštesne pavara kaip galima mažesniu greičiu.


Geriau tokių nesąmonių nerašytų. Taip važiuojant 5 metų senumo mašina nebepraeitų TA dėl didelio dūmingumo.

Dumingumas dar ne taip baisu, kaip prie mazu apsuku duoti didesne apkrova varikliui, nes kuo mazesnes apsukos, tuo mazesnis tepimas. Reikia vaziuot protingai ir jaust automobili, kad nebutu per sunku varikliui tempti. O kaip bezdzionei kuo didesni begi kuo greiciau ijungt, tai nesamone.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-12-09, 12:49
Pranešimai: 439
Reputacija: +7
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 14:47 
     
kuo aukštesne pavara sako? ane tai pvz su passat 1.9 tdi 96kw važiuojant 5 pavara ant 60k/h rodo 1200rpm tai paspaudus gazą mašina normaliai greitėjasi bet dėžei apkrovimas belnekoks t.y dėžės guolui pagrindiniam o remontas nėra pigus viskas su darbais apie 1k lt išeina tai nežinau kur čia ekonomija laužyt dėžes. visad reik stengtis apie 1500 ar daugiau apsukų laikyt kitaip gazo užspaudimai aukštomis pavaromis baisiai ėda dėžės :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-30, 23:01
Pranešimai: 68
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 20:37 
     
Kiek as suprantu, jeigu ijungi kondicionieriu - kompresorius pradeda veikti, pasiekus reikiama temp. salone, kompresorius toliau veikia , tik automatiskai sureguliuojama ventiliatoriaus zemesnis veikimo tempas. Kitaip tariant vedinimo sistema veikia visada (karstu metu) tik kad ventiliatorius suleteja. Jeigu as teisus, tai sutaupome tik is ventiliatoriaus? Tai butu kapeikos...
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-02, 11:10
Pranešimai: 46
Reputacija: +3
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-25, 21:12 
     
Visos tos pavaros ir apsukos - fignia. Melas ir diletantų kliedesiai. Šitam straipsnyje dar nieko, bet vairavimo mokyklose - tragedija. Kuomet laikoma, jei apsukos didesnės nei 2000 - važiuoji neekonomiškai. :D

Visų pirma, tai priklauso nuo automobilio variklio ir pavarų dėžės. Vienaip reikia važiuot su aukštasūkiais, kurie įgauna savo sukimo momentą prie aukštų apsukų, kitaip su žemasūkiais. Vienaip važiuojasi su trumpom pavarom, kitaip su ilgom.

O iš esmės, reikia važiuoti taip, kad reikėtų kuo mažiau spausti gazą - va ir visa taisyklė. Numynus dugną žema pavara kuro sąnaudos yra labai, labai didelės, o traukos vis vien nėra. Jei jau vairuojam mechaninę, tai reikia nepatingėti pajunginėti pavaras - nebandyti su žema staigiai pagreitėti ir nedrožti žema pavara važiuojant pastoviu greičiu. Va ir visas mokslas - žinoti, kuriame diapazone tavo variklis efektyviausias ir junginėti pavaras pagal tai. Tratėdamas su benzininiu ant 1300 apsukų ir 5/6 pavara - tikrai nesutaupysi...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +456
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-26, 00:20 
     
Įsimeti dujas ir nereikia žiūrėti į tą kuro rodyklę. :D O tas važiavimas tik žemais sūkiais yra grynas variklio drožimas.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-06-22, 17:30
Pranešimai: 1228
Reputacija: +26
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-26, 14:44 
     
Pavažinėji su dyzeliu žemom apsukom o paskui keiti uždegintus purkštukus :) tikra ekonomija :)
  • 0




Užsiregistravo: 2013-04-07, 11:44
Pranešimai: 672
Reputacija: -66
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-08-26, 19:11 
     
Nu baikit, vyrai! Žurnalistai žino, ką rašo, ir reikia jų klausyti!
  • 0



  
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-11, 11:20 
     
Taip važinėjant užkepa ir kintamos geometrijos turbinos :D
  • 0


_________________
Told myself that you were right for me
But felt so lonely in your company...


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2011-10-22, 16:01
Pranešimai: 251
Miestas: Šiauliai
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-11-11, 11:43 
     
Sigitas.lk rašė:
Reikia vaziuot protingai ir jaust su meile automobili, kad nebutu per sunku jo varikliui...

- Kokia didi meile.. :), sumasinejusio technokrato..

p.s.
.. o i tema, tai suprantama straipsnis netikslus ta prasme, kad itin mazi apsisukimai nera optimalus kuro/kelio santykio naudai. Kiekvienas varikliio modelis turi savo optimalias apsaukas, stai jomis ir reikia vadovautis. Tipinis benzininis variklis tai butu patartina laikyti apie 1800-2000 aps./min, o greitis optimalus kuro atzvilgiu magistralese butu apie 80km/h.

:)
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-09-16, 14:16
Pranešimai: 332
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 15 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'