Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 12 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-26, 17:26 
     
Toks žodis kaip \
  • 0




Užsiregistravo: 2014-06-12, 17:08
Pranešimai: 11
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-26, 17:53 
     
Muskas rimtas vyras, ne toks kaip tie rusai is railway sky systems ltd, zadeje Siauliams traukinukus ant trosu. Tikiu, kad kada nors igyvendins si savo projekta.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-06-04, 11:38
Pranešimai: 239
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-27, 03:53 
     
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-28, 01:15 
     
immortallt rašė:
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.

Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso.
O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4711
Miestas: Vilnius
Reputacija: +884
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-28, 20:16 
     
punktyras rašė:
immortallt rašė:
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.

Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso.
O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.


Jei jau kelsi ant polių, tai vis tiek žemė po vamzdžiu tampa nenaudojama - niekas neaugs.
Kiti darbai - galbūt, bet na ant polių vakuumo vamzdis idealiai sandarus kainuoja labai brangiai.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-28, 22:06 
     
immortallt rašė:
punktyras rašė:
immortallt rašė:
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.

Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso.
O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.


Jei jau kelsi ant polių, tai vis tiek žemė po vamzdžiu tampa nenaudojama - niekas neaugs.
Kiti darbai - galbūt, bet na ant polių vakuumo vamzdis idealiai sandarus kainuoja labai brangiai.

O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi.
Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti.
Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4711
Miestas: Vilnius
Reputacija: +884
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-31, 00:41 
     
punktyras rašė:
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi.
Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti.
Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.

Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-05-02, 18:36
Pranešimai: 206
Miestas: Kaunas
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-31, 01:41 
     
Nutiesti žinoma įmanoma, dėl to nesiginčiju. Tik teiginys, kad pigiau nei traukinys man kelia dvejonių.
JAV galvijus mažai kas gano. Dažniausiai auginami ant grūdų šiais laikais, o žemės ūkio technika tikrai nedirbs tarp polių. Negana to, didžiąją laiko dalį esantis šešėlis stipriai mažins derlių, tad kaina mažai kuo skirsis nuo pylimo.
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2014-12-31, 03:09 
     
Nepamirškit, kad ne Lietuvos lygumose tą geležinkelį ties. Kiek pamenu tarp LA ir SF daugiausia kalnuotos vietovės, tai jau vien 500km/h lekiančiam traukiniui reiktų bent pusei distancijos pristatyt tiltų, kad kuo lygesnė trasa būtų, o jei šitas dar dvigubai greičiau lėks...

Kas dėl žemės ūkio, tai pažiūrėkit kaip visai sėkmingai Lietuvoje žmonės įdirba laukus per kuriuos gal kas 10 metrų eina iškart po 5 ar daugiau elektros linijų.

Šešėlis karštose ir sausringose vietose derlių gali netgi padidinti.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-01, 14:39 
     
Kęstutis rašė:
punktyras rašė:
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi.
Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti.
Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.

Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?

Pačiame straipsnyje minima, trasos kaina 6-10 mlrd vs 70 mlrd. greitajai traukinio linijai.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39
Pranešimai: 4711
Miestas: Vilnius
Reputacija: +884
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-01, 14:52 
     
punktyras rašė:
Kęstutis rašė:
punktyras rašė:
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi.
Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti.
Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.

Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?

Pačiame straipsnyje minima, trasos kaina 6-10 mlrd vs 70 mlrd. greitajai traukinio linijai.


Tai va čia man ir paaiškinkit, kaip sudėtingas ir itin aukštos kokybės reikalaujantis vamzdis gali būti 7-11x pigiau nei pakankamai paprastas geležinkelis? Aš įtariu nuvertina labai išlaidas...
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14334
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2262
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'