Muskas rimtas vyras, ne toks kaip tie rusai is railway sky systems ltd, zadeje Siauliams traukinukus ant trosu. Tikiu, kad kada nors igyvendins si savo projekta.
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.
Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso. O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.
0
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 4995 Miestas: Vilnius
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.
Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso. O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.
Jei jau kelsi ant polių, tai vis tiek žemė po vamzdžiu tampa nenaudojama - niekas neaugs. Kiti darbai - galbūt, bet na ant polių vakuumo vamzdis idealiai sandarus kainuoja labai brangiai.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Musk'as bent jau siuo atveju man rodos uzsisvajojo. Ne del greiciu ar galejimo tai sukurti, bet del kainos. Kaip neigiamo slegio tunelis ant pastoliu gali buti pigiau irengiamas nei gelezinkelis? Zaliavu reikia daug, konstrukcija sudetingesne + kompresorines.
Matyt, paskaičiavo. Žemės darbai labai brangūs, turbūt dar ir žemės kaina įskaičiuojama. Paskaičiuok, kiek kainuotų vien tokio ilgio pylimo statyba. Tokiu nutiestu geležinkeliu supergreitieji traukiniai važinėtų, jų kelių statymas brangesnis, nei įprastinių siaurukų. Dėl oro pasipriešinimo tokio greičio pasiekimas kainuotų daugybę energijos, neskaitant jau keliamo garso. O kur konstrukcijos sudėtingumas? Iš esmės – dujotiekis ant stulpų.
Jei jau kelsi ant polių, tai vis tiek žemė po vamzdžiu tampa nenaudojama - niekas neaugs. Kiti darbai - galbūt, bet na ant polių vakuumo vamzdis idealiai sandarus kainuoja labai brangiai.
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi. Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti. Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.
0
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 4995 Miestas: Vilnius
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi. Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti. Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.
Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?
0
Užsiregistravo: 2009-05-02, 18:36 Pranešimai: 206 Miestas: Kaunas
Nutiesti žinoma įmanoma, dėl to nesiginčiju. Tik teiginys, kad pigiau nei traukinys man kelia dvejonių. JAV galvijus mažai kas gano. Dažniausiai auginami ant grūdų šiais laikais, o žemės ūkio technika tikrai nedirbs tarp polių. Negana to, didžiąją laiko dalį esantis šešėlis stipriai mažins derlių, tad kaina mažai kuo skirsis nuo pylimo.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Nepamirškit, kad ne Lietuvos lygumose tą geležinkelį ties. Kiek pamenu tarp LA ir SF daugiausia kalnuotos vietovės, tai jau vien 500km/h lekiančiam traukiniui reiktų bent pusei distancijos pristatyt tiltų, kad kuo lygesnė trasa būtų, o jei šitas dar dvigubai greičiau lėks...
Kas dėl žemės ūkio, tai pažiūrėkit kaip visai sėkmingai Lietuvoje žmonės įdirba laukus per kuriuos gal kas 10 metrų eina iškart po 5 ar daugiau elektros linijų.
Šešėlis karštose ir sausringose vietose derlių gali netgi padidinti.
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi. Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti. Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.
Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?
Pačiame straipsnyje minima, trasos kaina 6-10 mlrd vs 70 mlrd. greitajai traukinio linijai.
0
Užsiregistravo: 2009-06-28, 02:39 Pranešimai: 4995 Miestas: Vilnius
O ko jau neaugs? Jei ant žemės vamzdis negulės, tai po apačia karvutės gali sau bindzinėti ir šviesos žolėms pakaks. Traukinio pylimas dar mažesniu derlingumu pasižymi. Vietoje vamzdžių tikriausiai neįrenginės, bus gaminami kokiame nors fabrike, įmonėje, o vietoje tik surinks, suvirins. Po vandeniu dujotiekius tiesia šimtus kilometrų ir vargo nemato. O čia visur prieini, gali patikrinti, remontuoti. Niekas nesako, 10 milijardų žalėsių tikrai nemažai, o kai pagalvoji – ax***nai daug, tačiau greitasis geležinkelis (kuris vis vien nebūtų TOKS greitas), kainuotų DAUG daugiau.
Kiek tas „DAUG daugiau“? Kokia savikaina kilometrui abiems atvejams?
Pačiame straipsnyje minima, trasos kaina 6-10 mlrd vs 70 mlrd. greitajai traukinio linijai.
Tai va čia man ir paaiškinkit, kaip sudėtingas ir itin aukštos kokybės reikalaujantis vamzdis gali būti 7-11x pigiau nei pakankamai paprastas geležinkelis? Aš įtariu nuvertina labai išlaidas...
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume