Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-12, 22:53 
     
Jei sunkiai jungiasi mechanine greiciu deze tai ne tik tepalas sustingo bet ir tepalui amba ir kogero greiciu dezei nekas bus jei meginsite perjungineti prievarta :) pas mane prie -25 kai buvo tai puikiai jungesi pavaros, na zinoma tepalai greiciu dezeje buvo pakeisti neseniai :]]] Dauk kas ju visai nekeicia iki suena auto 20 ar daugiau metuku :] Cia panaisia kaip dauguma nekeicia ir stabdziu skyscio, o kam gi auto dar rieda :]
  • 0




Užsiregistravo: 2010-09-17, 11:10
Pranešimai: 472
Reputacija: +1
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-12, 23:49 
     
Arthuras rašė:
Nemanau, kad įmanoma pagaminti tokius tepalus, kurie būtų ne per tiršti prie -30C ir ne per skysti prie +30C. Nebent jūs prieš vasarą į tirštesnius, prieš žiemą - į skystesnius keičiat... :)

Pagal tavo logiką užvesti reiktų su vienu tepalu, o pasiekus darbinę temperatūrą, važiuojant pakeisti kitu? :D Gal ir nepatikėsi, bet užvestam varikly tepalas ir +120 pasiekia, o prie didelių apkrovų ir +140 gali būti, ir jis tikrai nebus per skystas, puikiai pateps variklį, kaip ir vos užvedus prie -30.

Na šiaip sutinku, kad keliasdešimt laipsnių pakėlus temperatūrą galima pastebėti tepalų tirščio pasikeitimus, bet esmė, kad jie tikrai pakankamai skisti išlieka ir prie -30 laipsnių visu 100% išlaikydami gamintojo apskaičiuotą reikalingą variklio tepimą. Na nebent jūs kalbat apie pigiausius mineralinius tepalus, tada sutinku, kad jie jau prie -20 sutirštėja kaip medus, o prie +70 tampa skystesni už vandenį. Kuo geresni tepalai tuo platesniame temperatūrų diapazone išlieka vienodo tirštumo 100% užtikrindami reikalingą tepimą.

Prieš keičiant tepalus pašildyti variklį yra būtina, kad susikėlę nuosėdos ištekėtų kartu su alyva.

Kas dėl greičių dėžių tepalo, tai visais man žinomais atvejais jis nekeičiamas. Keičiamas tik remonto atveju ir dapildomas esant nutekėjimui. Visi kiti skysčiai keičiami arba nuvažiavus kažkiek km arba kas kelis metus, priklausomai kas ateina greičiau, taip visose instrukcijose rašo, bet va prie pavarų dėžių lįsti nereikia.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-06-30, 23:42
Pranešimai: 597
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 00:11 
     
Cituoti:
Pagal tavo logiką užvesti reiktų su vienu tepalu, o pasiekus darbinę temperatūrą, važiuojant pakeisti kitu? :D Gal ir nepatikėsi, bet užvestam varikly tepalas ir +120 pasiekia, o prie didelių apkrovų ir +140 gali būti, ir jis tikrai nebus per skystas, puikiai pateps variklį, kaip ir vos užvedus prie -30.


Esmė tame, kad darbinė temperatūra, kaip ir pats sakai, yra daug didesnė. Ir tas skirtumas, kuriant šaltą variklį tarp -30C ir +30C tikrai yra. Netgi esu matęs kažkurio automobilio manual'e tepalų rekomendacijas - pagal aplinkos temperatūrą.

Tepalas turėtų pasiekti savo darbines (geriausias) savybes prie darbinės temperatūros - neabejoju, jog taip ir yra.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-08-03, 16:38
Pranešimai: 4366
Reputacija: +458
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 08:47 
     
Ačiu už konkretu ir puiku straipsni, vis galvodavau kaip su tuo pašildymu yra.. tėvas vis sakydavo, kad reikia :D
  • 0




Užsiregistravo: 2009-04-04, 08:57
Pranešimai: 820
Reputacija: -393
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 08:50 
     
Domas1 rašė:
Jei sunkiai jungiasi mechanine greiciu deze tai ne tik tepalas sustingo bet ir tepalui amba ir kogero greiciu dezei nekas bus jei meginsite perjungineti prievarta :) pas mane prie -25 kai buvo tai puikiai jungesi pavaros, na zinoma tepalai greiciu dezeje buvo pakeisti neseniai :]]] Dauk kas ju visai nekeicia iki suena auto 20 ar daugiau metuku :] Cia panaisia kaip dauguma nekeicia ir stabdziu skyscio, o kam gi auto dar rieda :]


Mechaniniu pavaru deziu tepalu tikrai nereikia keisti kad ir 1 milijona km nuvaziuotum, tik dapilti, o visus kitus reikia. Bet del vairo stiprintuvo labai abejoju, kiek zinau kas pasikeite tai suede greitai siurblius, nezinau kodel taip yra bet as nekisu nagu prie vairo stiprintuvo skyscio ir man jie negenda.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 11:21 
     
Negali būti kokių oro burbuliukų patekimas?
  • 0


_________________
Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.



Užsiregistravo: 2009-04-04, 03:11
Pranešimai: 14290
Miestas: Vilnius-Klaipeda
Reputacija: +2233
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 11:51 
     
bahuriux rašė:
Domas1 rašė:
Jei sunkiai jungiasi mechanine greiciu deze tai ne tik tepalas sustingo bet ir tepalui amba ir kogero greiciu dezei nekas bus jei meginsite perjungineti prievarta :) pas mane prie -25 kai buvo tai puikiai jungesi pavaros, na zinoma tepalai greiciu dezeje buvo pakeisti neseniai :]]] Dauk kas ju visai nekeicia iki suena auto 20 ar daugiau metuku :] Cia panaisia kaip dauguma nekeicia ir stabdziu skyscio, o kam gi auto dar rieda :]


Mechaniniu pavaru deziu tepalu tikrai nereikia keisti kad ir 1 milijona km nuvaziuotum, tik dapilti, o visus kitus reikia. Bet del vairo stiprintuvo labai abejoju, kiek zinau kas pasikeite tai suede greitai siurblius, nezinau kodel taip yra bet as nekisu nagu prie vairo stiprintuvo skyscio ir man jie negenda.


Gal tiesiog apie vairo stiprintuvo skystį sužinoma tik tada kai jau yra bėda, pvz jau ir ūžti/užsikirtinėti pradeda? Ir tas skysčio keitimas tai kaip kompresas numirėliui, vis tikintis stebuklo. O paskui žiū, naujas skystis sugadino stiprintuvą? :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3040
Reputacija: +388
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 14:58 
     
Šį kart technologijos.lt fail ir tuo pačiu prigauti, nice :D

Aš asmeniškai užkuriu variklį, nuvalau sniegą ir ledą kas dažniausiai užtrunka apie 2 min. ir važiuoju sau laimingas. Jau ir pečiukas tokiu metu pašyla. Nepergyvenu nei dėl ekologijos nei dėl ekonomijos. O šiaip daug priklauso nuo tepalų, dyzelis ar benzinas taip pat.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2169
Miestas: Kaunas
Reputacija: +586
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-13, 18:43 
     
kestutisz rašė:
bahuriux rašė:
Domas1 rašė:
Jei sunkiai jungiasi mechanine greiciu deze tai ne tik tepalas sustingo bet ir tepalui amba ir kogero greiciu dezei nekas bus jei meginsite perjungineti prievarta :) pas mane prie -25 kai buvo tai puikiai jungesi pavaros, na zinoma tepalai greiciu dezeje buvo pakeisti neseniai :]]] Dauk kas ju visai nekeicia iki suena auto 20 ar daugiau metuku :] Cia panaisia kaip dauguma nekeicia ir stabdziu skyscio, o kam gi auto dar rieda :]


Mechaniniu pavaru deziu tepalu tikrai nereikia keisti kad ir 1 milijona km nuvaziuotum, tik dapilti, o visus kitus reikia. Bet del vairo stiprintuvo labai abejoju, kiek zinau kas pasikeite tai suede greitai siurblius, nezinau kodel taip yra bet as nekisu nagu prie vairo stiprintuvo skyscio ir man jie negenda.


Gal tiesiog apie vairo stiprintuvo skystį sužinoma tik tada kai jau yra bėda, pvz jau ir ūžti/užsikirtinėti pradeda? Ir tas skysčio keitimas tai kaip kompresas numirėliui, vis tikintis stebuklo. O paskui žiū, naujas skystis sugadino stiprintuvą? :)


Dazniausiai budavo taip. Raso forume ''nusipirkau masina, bet man kazkoks negrazus nesvarus tas vairo stiprintuvo skystis, murzinas, nei truputi nepermatomas ir grafito spalvos, reikes pasikeisti". po kurio laiko nauja tema ''nebeveikia vairo stiprintuvas, Help'' Cia nevienetinis atvejis, bet masinis reiskinys, opeliams 90-98', gal iki 2002 nezinau, taip budavo. Pas mane irgi murzinas ir grafito spalvos, bet nei as dapilinejau, nei keiciau, veikia viskas normaliai. Jei truktu gal ir bandyciau dapilti, bet tik jei butu zemiau minimumo.

Jei gerai pamenu buvo cia straipsnis senokai, ''kas atsitiktu jei nekeistum variklio tepalu'', rase tipo nieko neatsitiktu net ir nuvaziavus 40k km. Su situo as nesutinku, nes pas mane pusiau sintetiniai benzininej (dujinej) po 10-12k km tepalai pasidaro kazkokie nebeslidus skystesni ir netokie riebus paciupinejus su pirstais, o jei salta -15C tada labai sutirsteja, o spalva dar lyg ir nera labai tamsi.

As sildau varikli uzvedes tol, kol nusivalau ir/arba nurgandau masina, nors ir nieko ten nepasyla, bet bent jau langai nerasoja is vidaus.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7167
Miestas: KLP
Reputacija: +1500
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-14, 03:32 
     
bahuriux rašė:
Dazniausiai budavo taip. Raso forume ''nusipirkau masina, bet man kazkoks negrazus nesvarus tas vairo stiprintuvo skystis, murzinas, nei truputi nepermatomas ir grafito spalvos, reikes pasikeisti". po kurio laiko nauja tema ''nebeveikia vairo stiprintuvas, Help'' Cia nevienetinis atvejis, bet masinis reiskinys, opeliams 90-98', gal iki 2002 nezinau, taip budavo. Pas mane irgi murzinas ir grafito spalvos, bet nei as dapilinejau, nei keiciau, veikia viskas normaliai. Jei truktu gal ir bandyciau dapilti, bet tik jei butu zemiau minimumo.

Turiu įtarimą, kad siurblius susivalgo tie, kurie nelabai supranta ką daro. Jei po keitimo normaliai nenuorino, nesekė skysčio lygio ir leido siurbliui dirbt be tepimo, tai visai nenuostabu, kad tas ir užsilenkė. :) Nei vienam iš turėtų automobilių vairo stiprintuvo skysčio nesu keitęs, bet papildyti yra tekę.
  • 0


_________________
Avast! — turbūt geriausia nemokama kompiuterio apsauga.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-04-01, 12:48
Pranešimai: 4683
Reputacija: +360
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-01-15, 08:36 
     
Dirbu su įvairių markių naujų automobilių instrukcijomis. Visur specialiai rašo, kad paleisto variklio šildyti nereikia. Nurodoma, kad galima pradėti važiuoti iš karto, kai tik nusistovi variklio sūkiai (paprastai tai trunka 2-5 sekundes). Taip pat nurodoma, kad kol variklis nepasiekė darbinės temperatūros, neišvystyti didelių sūkių (tas galioja ir vasarą). Tai grindžiama tuo, kad šalto variklio komponentai sparčiau dėvisi: jei šildoma ant laisvų, jis sparčiau dėvisi kokias 8 minutes, kol įšyla, o jei šildoma iš karto važiuojant ir nesudarant didelių sūkių, jis sparčiau dėvisi kokią 1 minutę, kol įšyla.
Juokingas pasakymas, kad alyva subėga į karterį - gal suvietmečiu ir subėgdavo, bet dabar alyvos įsiurbimo vamzdeliuose yra atbuliniai vožtuvai, todėl išjungus variklį alyva lieka vamzdeliuose ir nesubėga atgal. Vos tik paleidžiamas variklis, alyva iš karto yra paduodama kur reikia. Be to, laiku pakeista alyva savo darbiniame temperatūros diapazone visada išlieka skysta.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-08-05, 11:02
Pranešimai: 162
Miestas: Kaunas
Reputacija: -1
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: AAA000, MSN [Bot] ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'