Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Automobiliai, motociklai ir traukiniai
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 11:25 
     
Dažniausiai tik vairuojantis sugeba tinkamai vaikščioti per perėjas. Nes tada tik supranti ką reiškia išbėgti į perėją ir įsivaizduoti, kad pėsčiųjų perėja ir kelias skirtas vaikščioti pėstiesiems.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-02-07, 13:53
Pranešimai: 191
Reputacija: +4
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 12:41 
     
Lietuviai dar tik mokosi būti sąmoningi ir racionalūs. Prabėgs nemžai metų, žūs daugybė pesčiųjų, kol lietuviai pradės tinkamai vertinti situacijas.
  • 0


_________________
Kvailumą reikia viešinti ir prieš jį kovoti, nes ignoruojamas gali paplisti kaip virusas.



Užsiregistravo: 2008-07-06, 13:05
Pranešimai: 323
Miestas: Vilnius
Reputacija: +162
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 14:17 
     
Justdoit rašė:
Dažniausiai tik vairuojantis sugeba tinkamai vaikščioti per perėjas. Nes tada tik supranti ką reiškia išbėgti į perėją ir įsivaizduoti, kad pėsčiųjų perėja ir kelias skirtas vaikščioti pėstiesiems.


Parašei ir pasnigo.

O dabar duok statistiką kurioje visi nutrenkti gatvėje butu išskirstyti pagal tai ar jie turėjo vairuotojo pažymėjimą ar ne. Ir jei turėjo, tai kelių metų tikras vairavimo stažas.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5405
Reputacija: +1627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 14:27 
     
Nukirto einant gatve? Esi pats kaltas, nes piktybiškai nežiūrėjai į kairę.
Neįmanoma palįst po automobiliu, jei einant gavte galva visada pasukta į kairę ir stebi eismą.
Vienintelė išimtis, tai kai pirmoj juostoj sustoja koks autobusas, o antra nestabdęs lekia džigitas. Visais kitais atvejais pėsčiasis visada nelaimės gali išvengt pats.
Deja daugumai įdomiau būna pavėpsot į mobileką, šviesoforus, praskrendančią varną ar priešais einančios mergos užpakalį, nei kad stebėt eismą.

Nesupraskit manes neteisingai, džigitų neginu, bet kėglių savisaugos trūkumas ir visiškas savo gyvybės ir sveikatos nevertinimas švelniai tariant gasdina.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-01-25, 22:20
Pranešimai: 481
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 15:40 
     
Teisingai sakai, 1337, savisaugos jausmas išgelbėtų nemažai gyvybių. Pats daug atsargiau pradėjau vaikščiot per gatvę kai pradėjau vairuot. Plius lietuviška eismo sistema ne ideali. Būtų galima ir čia gyvybių sutaupyt.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-22, 14:33
Pranešimai: 1458
Miestas: Dún Laoghaire
Reputacija: +210
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 17:35 
     
Aš pridurčiau tik tiek, kad ir vairuotojai turėtų pamatę žmogų prie perėjos iškart sustoti įvertine aplinkybes, nes dažnas stoja tik tada kai jau žengiama į perėją... Bet pėstieji turi labaiu save saugot, ne ateini ir eini, o ateini, iš toliau apsižvalgai ir tada eini.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2232
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 18:04 
     
Mane vistiek labiau uzknisa einantis ne per zebus ir visiskai i sonus neziurintys. O siaip vos nenuskyniau to pacio diedo 2 kartus, per ta pacia savaite ir 1 kart kita savaite, einancio per reguliuojama, man degant zaliai :) Pavojingai arti buvo tik pirma karta. Atstovejau raudona, pradejau vaziuot, o kitoj sankryzos pusej vos ant kapoto neuzsoko, ziuredamas i zeme ir kalbedamas telefonu.
Ir taip pastoviai su tuo telefonu. Turbut labai uzimtas zmogus.

Dat luck
  • 0




Užsiregistravo: 2009-12-13, 15:21
Pranešimai: 1192
Reputacija: +84
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 18:50 
     
mnv rašė:
Mane vistiek labiau uzknisa einantis ne per zebus ir visiskai i sonus neziurintys. O siaip vos nenuskyniau to pacio diedo 2 kartus, per ta pacia savaite ir 1 kart kita savaite, einancio per reguliuojama, man degant zaliai :) Pavojingai arti buvo tik pirma karta. Atstovejau raudona, pradejau vaziuot, o kitoj sankryzos pusej vos ant kapoto neuzsoko, ziuredamas i zeme ir kalbedamas telefonu.
Ir taip pastoviai su tuo telefonu. Turbut labai uzimtas zmogus.

Dat luck


Tokiu ****** yra abiejose pusėse. Ne karta teko matyti kai vairuotojas kalbasi telefonu ir kadangi vienoje rankoje telefonas, o kitoje vairas nebeturi kaip rodyti posūkius. Dėl ko tokiam vairuotojui iš paskos važiuojanti mašina vos ne įvažiavo į užpakalį.
  • 0


_________________
Propaganda


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-07-29, 19:55
Pranešimai: 5405
Reputacija: +1627
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 20:52 
     
sub rašė:
Aš pridurčiau tik tiek, kad ir vairuotojai turėtų pamatę žmogų prie perėjos iškart sustoti įvertine aplinkybes, nes dažnas stoja tik tada kai jau žengiama į perėją... Bet pėstieji turi labaiu save saugot, ne ateini ir eini, o ateini, iš toliau apsižvalgai ir tada eini.

Taisykles dar kart pasiskaityk. Ar bent pats teises turi? Už sustojimą prie perėjos, kai pėstysis į ją neįžengė, egzamine traktuojama kaip klaida. Mums matai viską sužiūrėti, ženklus, kas gale ir šonuose bei priekyje dedas tai dar nori kad mes ir už pėsčiuosius situacijas vertintume lyg prie vairo mes ten varnas skaičiuojam. Čia ne pėstieji 50km/h greičiu eina, o mes važiuojam, tai kas turi daugiau laiko apmastymams ką daryti?
Kiek tenka susidurti tai dauguma pėsčiųjų kaip bulvės vaikšto per perėją, ir gan nemažai iš jų išvis žengia į perėją net neapsidairę ar į telefoną įknebę. Pats kažkaip nevaikštau kaip bulvė, pastoviai stebiu eidamas perėja ar visi stoja. Daugumą atvejų kai žūsta ar būna sužeistas žmogus perėjoje skaitau jo paties kalte už neapdairų ėjimą per perėją. Neteisinu ir vairuotojų avarijos atveju, bet būkim teisingi, bausti vien vairuotojus nelabai teisinga.
  • 0




Užsiregistravo: 2011-09-15, 13:11
Pranešimai: 268
Reputacija: +63
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-25, 22:02 
     
Shinigami rašė:

Tokiu ****** yra abiejose pusėse. Ne karta teko matyti kai vairuotojas kalbasi telefonu ir kadangi vienoje rankoje telefonas, o kitoje vairas nebeturi kaip rodyti posūkius. Dėl ko tokiam vairuotojui iš paskos važiuojanti mašina vos ne įvažiavo į užpakalį.


Nelabai į temą, bet nesuprantu tavo šito pasakymo. Telefonas dešinėj, vairas kaire. Suki į kairę, riešu užkabini posūkį į kairę ir atvirkščiai.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2008-10-19, 23:45
Pranešimai: 2217
Miestas: Anykščiai
Reputacija: +316
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-27, 16:39 
     
Stipa rašė:
sub rašė:
Aš pridurčiau tik tiek, kad ir vairuotojai turėtų pamatę žmogų prie perėjos iškart sustoti įvertine aplinkybes, nes dažnas stoja tik tada kai jau žengiama į perėją... Bet pėstieji turi labaiu save saugot, ne ateini ir eini, o ateini, iš toliau apsižvalgai ir tada eini.

Taisykles dar kart pasiskaityk. Ar bent pats teises turi? Už sustojimą prie perėjos, kai pėstysis į ją neįžengė, egzamine traktuojama kaip klaida. Mums matai viską sužiūrėti, ženklus, kas gale ir šonuose bei priekyje dedas tai dar nori kad mes ir už pėsčiuosius situacijas vertintume lyg prie vairo mes ten varnas skaičiuojam. Čia ne pėstieji 50km/h greičiu eina, o mes važiuojam, tai kas turi daugiau laiko apmastymams ką daryti?
Kiek tenka susidurti tai dauguma pėsčiųjų kaip bulvės vaikšto per perėją, ir gan nemažai iš jų išvis žengia į perėją net neapsidairę ar į telefoną įknebę. Pats kažkaip nevaikštau kaip bulvė, pastoviai stebiu eidamas perėja ar visi stoja. Daugumą atvejų kai žūsta ar būna sužeistas žmogus perėjoje skaitau jo paties kalte už neapdairų ėjimą per perėją. Neteisinu ir vairuotojų avarijos atveju, bet būkim teisingi, bausti vien vairuotojus nelabai teisinga.


Taisykles puikiai pamenu, teises turiu ir važinėju apie 12 metų. Nieko blogo neatsitiks, jei pamatęs žmogų prie perėjos, ne toliau o prie pat, sustosi ir praleisi, bus ir tau ramiau ir tam pėsčiam. Pats asmeniškai būdamas pėstysis, apsižvalgau iš toliau ir einu kai mažiau srauto, arba kai daugiau pėsčiųjų eina vienu metu.
Aš asmeniškai perėją laikau šventa vieta pėstiesėms, todėl jei jau priėjo prie perėjos, kad ir nežengė dar į važiuojamą dalį, pagal situaciją stoju ir praleidžiu. Egzamine tai gali traktuoti kaip klaidą, o realiame gyvenime tai gali kainuoti kažkieno gyvybę, čia dar neįžengęs, o čia jau įžengęs - kelių sekundžių klausimas, todėl dažniau apsidraudžiu iš kart sustodamas, tai nėra eismo taisyklių pažeidimas.
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2232
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-02-27, 16:40 
     
FtBall rašė:
Shinigami rašė:

Tokiu ****** yra abiejose pusėse. Ne karta teko matyti kai vairuotojas kalbasi telefonu ir kadangi vienoje rankoje telefonas, o kitoje vairas nebeturi kaip rodyti posūkius. Dėl ko tokiam vairuotojui iš paskos važiuojanti mašina vos ne įvažiavo į užpakalį.


Nelabai į temą, bet nesuprantu tavo šito pasakymo. Telefonas dešinėj, vairas kaire. Suki į kairę, riešu užkabini posūkį į kairę ir atvirkščiai.


O jei posūkių svirtelė dešinėje? Ir posūkis ne toks status, kad dasuktum riešą iki dešinės?
  • 0


_________________
rasizmas eina koja kojon su kvailumu ir nežinojimu



Užsiregistravo: 2011-12-08, 12:40
Pranešimai: 2232
Miestas: Kaunas
Reputacija: +592
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 
cron

Reputation System ©'