Viskas veikia lipučkės principu, kaip prisisiurbs jei kelias nelygus ar grublėtas? Iš viso atrodo kad visiškai prašauta su tokia sistema.. gal geriau inkarą išmeskim?
Žvyrkėliais nėra ko lakstyti. O tai sakai nėra medžiagų, kurios priglunda prie ne visai lygaus paviršiaus?
Limpančių medžiagų tai gal ir yra, tik neįsivaizduoju kaip tas devaisas gali būti staigiai išmetamas ir ant nelygaus reljefo nemestelti į viršų/šoną... Inkaras ant kablio bent jau trajektorijos nesugadintų :)
Žvyrkėliais nėra ko lakstyti. O tai sakai nėra medžiagų, kurios priglunda prie ne visai lygaus paviršiaus?
Limpančių medžiagų tai gal ir yra, tik neįsivaizduoju kaip tas devaisas gali būti staigiai išmetamas ir ant nelygaus reljefo nemestelti į viršų/šoną... Inkaras ant kablio bent jau trajektorijos nesugadintų
Kodėl limpantis? Priglundantis - įvairios gumos.
Kablys nors atrodo fun, bet kaip ir kur užsikabins geras klausimas
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Žvirkeliu važiuojant reikia ABS'ą išjungti, bo su ABS'u žvirkelyje visiškai nestabdo. Tik problema, jog tokio mygtuko nėra... Tik turbūt šiuolaikinėse mašinose išimti ABS'o saugiklio nlb galima.
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
pasitikrink teoriją... efektyviausias stabdymas yra stabdyti tik tiek kad vos vos nepradėtų slysti.. jau žiūriu ateina karta kuri nevairavus be abs ant ledo
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
Kam tavo manymu išrastas ABS? Jeigu ratai užsiblokuoja, tu paprasčiausiai slysti, o jei dar lyja lietus, tai gan toli gali slyst.
Nueik i lauka ir pasiziurek ant kuriu ratu pas tave yra stabdziu kaladeles dviracio galas pradeda labai lengvai slysti, tad blogai ir stabdo. Nesuprantu, kam montuoja diskinius stabdzius. Priekis - kita kalba. Ten iki 90% stabdymo jegos yra, svarbu tik gerai uzgulti galini rata ir gerai isiremti i vaira.
su masina irgi panasiai, galas stabdo gan mazai ir pradeda nesioti jei perspaudi prieki.
0
_________________ Surinkai -10 takšų? Tavo komentarų nebematau ir nebeskaitau. Sėkmės savo graudžiame, neapykantos ir pavydo persmelktame gyvenime.
Diskiniai ant dviračio yra tam, kad važiuojant per lietų, purvą, sniegą - jie veiktų. Jie yra aukščiau ir jų paviršius raižytas, todėl veikia bet kokiu oru.
Paprasti stabdžiai ant dviračio - per lietų neveikia.
Viskas veikia lipučkės principu, kaip prisisiurbs jei kelias nelygus ar grublėtas? Iš viso atrodo kad visiškai prašauta su tokia sistema.. gal geriau inkarą išmeskim?
Na jei užaugai už ženklo su pavadinimu kalapimpiškės ir žvyruota kelio danga, tai nereiškia kad sistema neveiks daugumoje pasaulio vietų, kur viskas yra OK. Airbag'as turi mirtinų dujų kurios pribaigia žmogų momentaliai, bet vis tiek pasirikta naudoti mašinose, nes šansas kuriame suveiks netinkamai yra daug mažesnis, nei galima nauda.
Viskam savas laikas, man atrodo visai įdomiai, tik kad turi būti kombinuojama su kažkokia patikima automatika. Antra bėda bus seni automobiliai važiuojantys iš paskos, kurių stabdymo keliais bus žymiai ilgesnis
immortallt rašė:
dviracio galas pradeda labai lengvai slysti, tad blogai ir stabdo. Nesuprantu, kam montuoja diskinius stabdzius.
Hidrauliniai diskiniai stabdžiai yra absoliutus gėris ant dviračio, nes veikia geriau bet kokiu oru ir daugiau jėgos, tai pasikrovus svorio (keliaujant), jie nenuvils niekados.
Nueik i lauka ir pasiziurek ant kuriu ratu pas tave yra stabdziu kaladeles dviracio galas pradeda labai lengvai slysti, tad blogai ir stabdo. Nesuprantu, kam montuoja diskinius stabdzius. Priekis - kita kalba. Ten iki 90% stabdymo jegos yra, svarbu tik gerai uzgulti galini rata ir gerai isiremti i vaira. su masina irgi panasiai, galas stabdo gan mazai ir pradeda nesioti jei perspaudi prieki.
Gerai įsibėgėk ir staigiai stabdyk su dviračio priekiniu ratu. Sustosi garantuotai,... persivertęs per vairą ir veidu trindamas į asfaltą.
0
Užsiregistravo: 2009-07-27, 22:29 Pranešimai: 1747 Miestas: Kaunas
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
pasitikrink teoriją... efektyviausias stabdymas yra stabdyti tik tiek kad vos vos nepradėtų slysti.. jau žiūriu ateina karta kuri nevairavus be abs ant ledo
Aš iš vis nevairavęs automobilio. Bet mano dviratis geriausia styabdo, kai abu ratus stabdau, todėl logiškai ir automobilis turėtų geriausiai stabdyt, kai visi ratai stabdo.
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
Kam tavo manymu išrastas ABS? Jeigu ratai užsiblokuoja, tu paprasčiausiai slysti, o jei dar lyja lietus, tai gan toli gali slyst.
Jei graitis didelis, gal ir slysi, bet tai bus trumpiausias stabdymo kelias, logiška? Juk jei tu ne iki galo stabdysi, tai jis kažkiek ir riedės ir bus ilgesnis stabdymo kelias, o per tą laiką galės ir žmogų nutrenkti.
Diskiniai ant dviračio yra tam, kad važiuojant per lietų, purvą, sniegą - jie veiktų. Jie yra aukščiau ir jų paviršius raižytas, todėl veikia bet kokiu oru.
Paprasti stabdžiai ant dviračio - per lietų neveikia.
Man veikia ir paprasti. Bet V tipo stabdžius sunku labai atreguoliuoti ir jeigu ratlankis kreivas, tai dar sunkiau. Todėl diskiniai matyt lengviau atreguliuojami. V tipo po žiemos gali vienas stipriau spaust tas V stabdis, kitas silpniau, nes parudijo ir vėl reikia reguliuoti, daug su jais reguliavimo problemų, todėl diskiniai ir geriau. Bet ir V stabdžiai turi savo privalumų, kad stabdo prie pat ratlankio ir nėra apkovos stipinams ir galbūt lengvesni, nes kažkodėl plento dviračiau naudoja V tipo stabdžius. Na o vaikams dėl paprasto reguliavimo galima ir diskinius padėt.
...Antra bėda bus seni automobiliai važiuojantys iš paskos, kurių stabdymo keliais bus žymiai ilgesnis ...
Aš manau, kad tokie stabdžiai naudoti įprastai stabdant yra ne kas. Jie galėtų būti naudojant išimtinais atvejai, kai priešais žmogus ar stulpas, tada kad spaudi labai stypriai ir stabdymo kelias labai trumpas tampa, tokie tarsi vienkartiniai ar šimtakartiniai, bet ne pastoviai su jais stabdyti, kai galima ir su paprastais stabdyti.
Nueik i lauka ir pasiziurek ant kuriu ratu pas tave yra stabdziu kaladeles dviracio galas pradeda labai lengvai slysti, tad blogai ir stabdo. Nesuprantu, kam montuoja diskinius stabdzius. Priekis - kita kalba. Ten iki 90% stabdymo jegos yra, svarbu tik gerai uzgulti galini rata ir gerai isiremti i vaira. su masina irgi panasiai, galas stabdo gan mazai ir pradeda nesioti jei perspaudi prieki.
Gerai įsibėgėk ir staigiai stabdyk su dviračio priekiniu ratu. Sustosi garantuotai,... persivertęs per vairą ir veidu trindamas į asfaltą.
Tikra tiesa. Aš visada stabdžiau galiniais, priekiniais tik nebent kai lėtai važiuoju. Nes kartą buvau su dviračiu persibertęs su priekiniais stabdydamas, nors ir greitis buvo nedidelis sąlyginai. Stabdžiau su priekiniais, paskui pripratau ir kai reikėjo stabdyt paspaudžiau priekinius ir persiverčiau, todėl paskui pradėjau galiniais stabdyt, priekiniai reikalingi, jei reikia labai greit sustoti, tada kartu ir galiniai ir priekiniai ir tada dviratis nepersivers. Priekinias geriau nestabdyt, nes paskui įprantama ir kai reikės stabdyt, paspausi juos dideliu greičiu važiuojant ir kuvelriokšt.
Aš su dviračiu stabdau, jei reikia greitai stabdyti, su priekiniais ir galiniais. Automobilyje nežinau kaip yra, bet reiktų, kad visi ratai užsiblokuotų, tada greičiausiai jis sustotų.
Kam tavo manymu išrastas ABS? Jeigu ratai užsiblokuoja, tu paprasčiausiai slysti, o jei dar lyja lietus, tai gan toli gali slyst.
Jei graitis didelis, gal ir slysi, bet tai bus trumpiausias stabdymo kelias, logiška? Juk jei tu ne iki galo stabdysi, tai jis kažkiek ir riedės ir bus ilgesnis stabdymo kelias, o per tą laiką galės ir žmogų nutrenkti.
Deja nelogiška, nes kažkiek riedant padanga turi sukibimą su kelio danga, ko pasekoje greitis nuosekliai sumažėja iki 0, o kai ratai užsiblokuoja, padangos slysta tik tam tikru padangos plotu, ko pasekoje guma dėl trinties gerokai įkaista ir praranda sukibimo savybes. Ir dar čia tik vienas iš dalykų. Aišku yra išimčių tam tikroms kelio dangoms. Siūlau pasižiūrėti šį video.
Cituoti:
Aš iš vis nevairavęs automobilio. Bet mano dviratis geriausia styabdo, kai abu ratus stabdau, todėl logiškai ir automobilis turėtų geriausiai stabdyt, kai visi ratai stabdo.
Automobilyje visi ratai ir stabdo. Proporcingai didesnis krūvis tenka priekiniams stabdžiams, maždaug 60-70% ir galui atitinkamai 40-30%. Tai gali akivaizdžiai suprast vien pažiūrėjęs į prekinius ir galinius stabdžių diskus, priekiniai žymiai didesni.
0
Paskutinį kartą redagavo Nerealiai 2015-06-21, 01:49. Iš viso redaguota 3 kartus.
Man veikia ir paprasti. Bet V tipo stabdžius sunku labai atreguoliuoti ir jeigu ratlankis kreivas, tai dar sunkiau. Todėl diskiniai matyt lengviau atreguliuojami. V tipo po žiemos gali vienas stipriau spaust tas V stabdis, kitas silpniau, nes parudijo ir vėl reikia reguliuoti, daug su jais reguliavimo problemų, todėl diskiniai ir geriau. Bet ir V stabdžiai turi savo privalumų, kad stabdo prie pat ratlankio ir nėra apkovos stipinams ir galbūt lengvesni, nes kažkodėl plento dviračiau naudoja V tipo stabdžius. Na o vaikams dėl paprasto reguliavimo galima ir diskinius padėt.
Plento dviraciai naudoja V tipo stabdzius, nes jie paprastai yra lenvesni, lyginant su hidrauliniais diskiniais (apie mechaninius diskinius geriau isvis nekalbeti). Tai yra vienintelis ju privalumas. Diskiniai isvis reguliuojami tik ju montavimo metu. Paskui praktiskai zero maintenance.
Atk rašė:
Tikra tiesa. Aš visada stabdžiau galiniais, priekiniais tik nebent kai lėtai važiuoju. Nes kartą buvau su dviračiu persibertęs su priekiniais stabdydamas, nors ir greitis buvo nedidelis sąlyginai. Stabdžiau su priekiniais, paskui pripratau ir kai reikėjo stabdyt paspaudžiau priekinius ir persiverčiau, todėl paskui pradėjau galiniais stabdyt, priekiniai reikalingi, jei reikia labai greit sustoti, tada kartu ir galiniai ir priekiniai ir tada dviratis nepersivers. Priekinias geriau nestabdyt, nes paskui įprantama ir kai reikės stabdyt, paspausi juos dideliu greičiu važiuojant ir kuvelriokšt.
Stabdau priekiniais ir problemu nematau - normaliais hidrauliniais stabdziais gali moduliuoti taip, kad persiversi nebent priekiniam ratui i duobe papuolus. O stabdyti vien tik galiniu - padangu gadinimas.
Dabar apie situos "vakuuminius stabdzius" - lyginti ju su ABS neiseina, ABS pagrindine paskirtis yra stabdymo metu islaikyti automobilio kontrole (uzsiblokavus ratams tampama "keleiviu"), praktiskai tik sausame asfaltuotame kelyje ABS sutrumpina stabdymo kelia, ant biraus pavirsiaus (zvyro, smelio, purvo) uzblokavus ratus stabdymo atstumas mazesnis. Sitas "stabdis" veikia kaip inkaras - stabdymo metu niekur nepasuksi. Siaip idomu ar panasaus efekto negautumem visa ta plokste padengus apyminkste guma ir ja prispaudus prie kelio
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 5 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume