Tuoj Arns voliosis iš pykčio apsiputojęs konvulsijose, kad vėl kažkas drįso sumentkinti motulę rusiją.
Dar ernestass pridurs, kad visgi viskas buvo netaip - visas pasaulis kopijavo nuo rusų.
O vytautas118 pridurs, kad rusiškos "zamėnkės" buvo visgi geresni automobiliai ir už tuometinius originalus ir už dabartinius vakarietiškus.
EDIT:
Ai, dar Katė visus išvadins eurovatnikais ir visiems edukaciniais tikslais primins, kad dujos iš terminalo kainuoja po du tūūkstančius aštuoniasdešimt devynis rublius už dm3.
Tuoj Arns voliosis iš pykčio apsiputojęs konvulsijose, kad vėl kažkas drįso sumentkinti motulę rusiją.
Dar ernestass pridurs, kad visgi viskas buvo netaip - visas pasaulis kopijavo nuo rusų.
O vytautas118 pridurs, kad rusiškos "zamėnkės" buvo visgi geresni automobiliai ir už tuometinius originalus ir už dabartinius vakarietiškus.
EDIT:
Ai, dar Katė visus išvadins eurovatnikais ir visiems edukaciniais tikslais primins, kad dujos iš terminalo kainuoja po du tūūkstančius aštuoniasdešimt devynis rublius už dm3.
O, hamann, kviečiame tave į komandą! Nebėra nė ko rašyti, viską už visus parašai. Rašyk ir toliau! O šiaip jau čia eilinis tupo žurnalisto straipsniukas, visi kuo puikiausiai žinojo jog didelė dalis patentų ikikariniams modeliams pirkta, o Fiat pradžia nė nebuvo slėpta. Iš vis, tą Fiat gamino visi, ir lenkai, indai, ispanai, turkai, pietų korėjiečiai https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124# ... production
0
_________________ Žmonės, kurie neapkenčia tiesos, nepakenčia ir žmonių, drįstančių ją sakyti. Fransua Fenelonas
Kad žigulys yra fiatas, uralas BMW, o moskvičius opelis tikrai nebuvo paslaptis sovietų sąjungoje ir tą žinojo kiekvienas mokantis atidaryt automobilio dureles. Prestižo tokia istorija žinoma nesuteikia, bet žinant, kad visi geriausi inžinieriai buvo pastatyti prie karo mašinų kūrimo tai pateisina faktą, kad civilių poreikiai buvo antraeiliai. Ir išvis juk jai sovietai per karą būtų kūrę tautovežius , o ne tankus tai būtų išpjauti nemcų kaip žydai
O, hamann, kviečiame tave į komandą! Nebėra nė ko rašyti, viską už visus parašai. Rašyk ir toliau! O šiaip jau čia eilinis tupo žurnalisto straipsniukas, visi kuo puikiausiai žinojo jog didelė dalis patentų ikikariniams modeliams pirkta, o Fiat pradžia nė nebuvo slėpta. Iš vis, tą Fiat gamino visi, ir lenkai, indai, ispanai, turkai, pietų korėjiečiai https://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124# ... production
Rusu masinos kurkas patvaresnes uz vakarieciu, cia jau sakykit ka norit, bet kas tiesa tas ne melas. Zmones sneka zmones zino
pvz ką rusiško įmanoma sulyginti su vakariečių? kalbant apie automobilius ir bent jau panašaus laikotarpio?
kiesza rašė:
Kad žigulys yra fiatas, uralas BMW, o moskvičius opelis tikrai nebuvo paslaptis sovietų sąjungoje ir tą žinojo kiekvienas mokantis atidaryt automobilio dureles. Prestižo tokia istorija žinoma nesuteikia, bet žinant, kad visi geriausi inžinieriai buvo pastatyti prie karo mašinų kūrimo tai pateisina faktą, kad civilių poreikiai buvo antraeiliai. Ir išvis juk jai sovietai per karą būtų kūrę tautovežius , o ne tankus tai būtų išpjauti nemcų kaip žydai
Keista, kad vokiečiams, italams, prancūzams, skandinavams užteko inžinierių viskam. Tad tavo teiginys nieko nepateisina.
Beje, žinant koks santykis "išpjautų" rusų lyginant su vokiečiais (beveik 4:1, neskaitant to kad vokiečiai kariavo keliais frontais), tai tas jų tankų kūrimas visiškai nepasiteisino.
Rusu masinos kurkas patvaresnes uz vakarieciu, cia jau sakykit ka norit, bet kas tiesa tas ne melas. Zmones sneka zmones zino
rusų mašinos nepasakyčiau kad patvaresnės
sovietų gamintos mašinos tarnaudavo daug ilgiau dėl to kad nebuvo galima laisvai nusipirkti naujo automobilio, tai praktiškai neremontuojamų automobilių nebūdavo.. perrinkdavo po varžtelį ant senų dokumentų. Dar ilgaamžiai dėl to, kad modeliai gaminami po >30m be pakeitimų tai atsarginių detalių gauti ne bėda. PAžiūrėkit į Kubą, kur negausi naujo auto.. ten 5-6 desimtmecio amerikanski auto kai kur kaip nauji rieda..
Tuoj Arns voliosis iš pykčio apsiputojęs konvulsijose, kad vėl kažkas drįso sumentkinti motulę rusiją.
Dar ernestass pridurs, kad visgi viskas buvo netaip - visas pasaulis kopijavo nuo rusų.
O vytautas118 pridurs, kad rusiškos "zamėnkės" buvo visgi geresni automobiliai ir už tuometinius originalus ir už dabartinius vakarietiškus.
EDIT:
Ai, dar Katė visus išvadins eurovatnikais ir visiems edukaciniais tikslais primins, kad dujos iš terminalo kainuoja po du tūūkstančius aštuoniasdešimt devynis rublius už dm3.
+2 ;Dd
0
Užsiregistravo: 2010-03-28, 22:34 Pranešimai: 114 Miestas: Vilnius
Rusu masinos kurkas patvaresnes uz vakarieciu, cia jau sakykit ka norit, bet kas tiesa tas ne melas. Zmones sneka zmones zino
Ir kurie šneka? Tie, kurie ne karto neturėjo vakarietiško automobilio? Kaip čia taip nutiko, kad pirmai progai pasitaikius visi tarybiniai "šedevrai" per kelis metus iškeliavo protėvių takais į NVS šalis, o lietuviai puolė mokėti didelius pinigus, kad važinėtų senais vokiškais "grabais"?
0
Užsiregistravo: 2009-04-08, 11:19 Pranešimai: 179 Miestas: Kaunas
Atsiprasau, as bandziau buti sarkastiskas, bet smaiku nebuvimas nelabai perteikia emociju sitam susiktam saite. Ir taip visiems.aisju ko verta sovietine technika
0
Užsiregistravo: 2013-02-26, 10:42 Pranešimai: 287 Miestas: Vilnius
Rusu masinos kurkas patvaresnes uz vakarieciu, cia jau sakykit ka norit, bet kas tiesa tas ne melas. Zmones sneka zmones zino
Ne visiškai tiesa. Tiesiog senesni modeliai, o jie buvo paprastesni ir patvaresni, metalo mažiau gailėjo. Naujesni tikrai labiau genda. Vakariečiai nepatingėtų tuos senesnius modelius gaminti - būtų dar geriau nei sovietų gaminti. Dar sovietmečiu kažkiek prisilaikė ir kokybės reikalavimų, ypač eksportui jei gamindavo, užsienin stengdavosi kokybiškus gaminius siųsti, prestižas sovietinės tėvynės Pvz. JAV kasmet kažkiek URAL motociklų parduodama buvo, gal keli tūkstančiai, na, toks klasikinis BMW variantas, tik karbiuratorių ir elektrinę dalį japoniškus sudėdavo.
0
Užsiregistravo: 2010-04-20, 16:18 Pranešimai: 1278 Miestas: Dar širdyje ne sutema :)
Na dar sakydami, kad senos mašinos (tie kas kitokios nematė = rusiškos) patvaresnės būdavo tai turima galvoje kad po rimtesnės avarijos ją dar eidavo suremontuoti, dabar specialiai padaromos "silpnos vietos" kėbule kad automobilis deformuotūsi taip kaip reikia tam kad apsaugotų žmones viduje, bet po avarijos paprastai neapsimoka remontuoti
rusiška technika buvo totalus Š****. Nei ten kas laike gerai, nei ten ir gamindavo atsakingai. Iš 5 darbo dienų 4 girti dauguma buvo tai ka ten apie kokybe galim kalbėti. Paimkit silke 1984m. ir bet kury rusiška auto 1984m. ir pagalvokit apie kokybe.
Na dar sakydami, kad senos mašinos (tie kas kitokios nematė = rusiškos) patvaresnės būdavo tai turima galvoje kad po rimtesnės avarijos ją dar eidavo suremontuoti, dabar specialiai padaromos "silpnos vietos" kėbule kad automobilis deformuotūsi taip kaip reikia tam kad apsaugotų žmones viduje, bet po avarijos paprastai neapsimoka remontuoti :)
Kokios dar rimtesnės avarijos? VFTS vienetai buvo, kad greičio iki tos rimtos avarijos išspausti :) Totalinio deficito laikais imho ir iš po traukinio ištraukę "pataisydavo" nes kiekvienas garažiuke dar po antrą detalių rinkinį laikydavo - tik kėbulo numerių trūkdavo. Vaikystėj pamenu Wartburg'ų buvo užvežę, tai tie kur paskyras gavo džiaugės tiek, kad dabar ferariais nesidžiaugia...
Tuoj Arns voliosis iš pykčio apsiputojęs konvulsijose, kad vėl kažkas drįso sumentkinti motulę rusiją.
Dar ernestass pridurs, kad visgi viskas buvo netaip - visas pasaulis kopijavo nuo rusų.
O vytautas118 pridurs, kad rusiškos "zamėnkės" buvo visgi geresni automobiliai ir už tuometinius originalus ir už dabartinius vakarietiškus.
EDIT:
Ai, dar Katė visus išvadins eurovatnikais ir visiems edukaciniais tikslais primins, kad dujos iš terminalo kainuoja po du tūūkstančius aštuoniasdešimt devynis rublius už dm3.
Pralinksminai Kaip pirštu į akį
0
_________________ Nuomonė apie žmogų, kaip ir apie beveik kiekvieną būtybę, priklauso nuo to, iš kokio atstumo į jį žiūri!
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume