Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 2 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Energija ir energetika
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-07-28, 20:27 
     
Cituoti:
Kol kas „Escape Dynamics“ pavyko sukurti nuolatinę trauką 500 sekundžių, naudojant 100 kW galios girotroną, spinduliuojantį 92 GHz dažnio sufokusuotas mikrobangas. Kaip varomoji medžiaga buvo naudojamos helio dujos, kurios buvo įkaitinamos per specialų šilumokaitį, sugeriantį iki 90% mikrobangų energijos, ir dideliu greičiu išmetamos iš variklio.

Tai yra stūmos principas naudojamas tas pats, kaip ir raketiniuose varikliuose, tik skirtumas tas, kad pats energijos šaltinis lieka Žemėje. Tikimasi, kad netrukus pavyks pasiekti 600 sekundžių trukmės nuolatinę trauką, naudojant vandenilio dujas, o tokio laiko jau pakaktų nedideliems kosminiams laivams išeiti į Žemės orbitą.


Itariu, tiksliau esu garantuotas 99,999%, kad kalba eina ne apie traukos trukmę, o specifinį inpulsą, nors tam tikra prasme ir specifinis impulsas yra matuojamas sekundėmis, bet kalba eina apie NK/efektyvumą, o ne tiesiog trukmę, kiek variklis veiks. Man pritars visi fizikai, inžinieriai, ar kas bent jau yra žaidę KSP (Kerbal Space Prrogram).

https://en.wikipedia.org/wiki/Specific_impulse
Matavimo vienetas (SI) N·s/kg, reikia suprasti kaip, kiek sekundžių iš 1 kg kuro, su 1 N trauka, veiks variklis, kaip jau sakiau čia yra efektyvumo vienetas, tai jo nereikia suprasti kaip galios, ar laiko vienetų. Jei oksidatorius už borto, pvz oru ''kvėpuojančių'' variklių atveju tada tai neimama i kuro masę, kai skaičiuojamas specifinis impulsas.

Labai cool technologija, bet atmosferoj vistiek būtu buve efektyviau naudoti iš pradžių turbojet, paskui ramjet/scramjet variklius ir tik paskutinej stadijoj, kai jau nebėra oro šitą būdą su mikrobangų šildytuvu ir vandeniliu.
Nors ne, jiem reikėjo išvis su šitom mikrobangom kaitinti lektuvo dugną ir ''nedeginti'' kuro, o vietoj to tiesiog kaitinti dugną, tas dugnas turėtu būti variklio dalis, ta prasme kaitinti orą ramjet/scramjet tipo būdu. specifinis impulsas tokiu atveju būtu begalybė, bet tik ribotuose skrydžio rėžimuose, ant galo, vakuume vietoj paskutinės pakopos žinoma vandenilį.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7162
Miestas: KLP
Reputacija: +1499
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'