Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai
 
Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Atsiminti
Login with a social network:

Jūsų požiūris

Aktyvios diskusijos

Ieškoti forume


Išsami paieška

 [ 13 pranešimai(ų) ] 
 
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą Pagrindinis diskusijų puslapis » Technologijos » Lėktuvai ir aviacija
Žinutė Autorius
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 12:07 
     
Jei ateity skraidys daug visokių bepiločių kurjerių,tai turės būt sukurta kažkokia sistema, kad jie nesusidurtų.
  • 0



Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2010-10-01, 11:13
Pranešimai: 685
Reputacija: +104
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 17:48 
     
"Benzininiai varikliai yra efektyvesni". Nuo kada benzininiai varikliai yra efektyvesni už bešepetėlinius elektrinius variklius ? Vidaus degimo variklių darbo temperatūra yra gerokai didesnė nei tinkamai parinktų elektrinių, vadinasi labai daug energijos iššvaistoma šilumos pavidalu...
  • 0




Užsiregistravo: 2015-08-29, 17:42
Pranešimai: 0
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 20:29 
     
arvydas.tomkus rašė:
"Benzininiai varikliai yra efektyvesni". Nuo kada benzininiai varikliai yra efektyvesni už bešepetėlinius elektrinius variklius ? Vidaus degimo variklių darbo temperatūra yra gerokai didesnė nei tinkamai parinktų elektrinių, vadinasi labai daug energijos iššvaistoma šilumos pavidalu...


Šiuo konkrečiu atveju taip - efektyvesni. Pagamink 35x30 cm droną, kuris pakeltų 5kg krovinį, išbūtų ore valandą ir pasiektų 100km/h greitį tik ant elektros.
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 20:03
Pranešimai: 805
Miestas: Kaunas
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 22:00 
     
Šh čia ne dronas, nu OK čia dronas, bet vistiek apgailėtinas. 100 km/h čia greitis su 4 X 10 ccm vdv varikliais, are u fkin kiding me? 10ccm vdv varikliukas pasiekia kokia 1-1,5kW. Aš žiloj jaunystėj skraidžiau su bepiločiais bevarikliais sklandytuvais didesniais greičiais nei 100km/h ir galejau ištabaluoti lėtai 30-50km/h ore, kad ir visą dieną (termikuose). Nei vienas hibridas, tiek auto, tiek betkoks kitas dar neparodė stebuklų ir kad yra vertas savo kainos, ir kad yra betkokiu iš parametru geresnis nei grynai elektrinis, ar vdv, ar rekatyvinis ir tt. tiek dėl greičio, tiek dėl ekonomijos.

Va kur dronas vertas šiek tiek dėmesio. http://www.technologijos.lt/n/technolog ... eiti-Video tas kuris video ir ant galo aprašytos specifikacijos.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 22:44 
     
Tu suvoki, kad lygini sklandytuvus su quadcopteriais? "specialiste"?
  • 0




Užsiregistravo: 2009-05-16, 20:03
Pranešimai: 805
Miestas: Kaunas
Reputacija: +29
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 23:02 
     
Tiesa yra sakoma, pagal svori VDV yra galingesni, arba gali dirbti daugiau laiko atiduodant tiek pat galios esant sakykim 1kg sistemos svoriui, cia kaip paimsi, sviestas sviestuotas..

Beje straipsnyje klaida, cia ne benzininiai varikliai, cia yra taip vadinama "nitrucha".. Is esmes veikimo principas kaip dyzelinio variklio, nes degimas nuo slegio ne nuo zvakes kibirksties.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-27, 23:17
Pranešimai: 71
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 23:21 
     
arvydas.tomkus rašė:
"Benzininiai varikliai yra efektyvesni". Nuo kada benzininiai varikliai yra efektyvesni už bešepetėlinius elektrinius variklius ? Vidaus degimo variklių darbo temperatūra yra gerokai didesnė nei tinkamai parinktų elektrinių, vadinasi labai daug energijos iššvaistoma šilumos pavidalu...


Tai, kad ne varikliai efektyvesni, o "batareikos" lengvesnės. Kaip ir elektomobiliai - va tarkim atstumas Vln-Klp - arba iki 30ltr degančio kuro, arba pusė tonos Tesla batareikų...
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3061
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-29, 23:29 
     
kestutisz rašė:
arvydas.tomkus rašė:
"Benzininiai varikliai yra efektyvesni". Nuo kada benzininiai varikliai yra efektyvesni už bešepetėlinius elektrinius variklius ? Vidaus degimo variklių darbo temperatūra yra gerokai didesnė nei tinkamai parinktų elektrinių, vadinasi labai daug energijos iššvaistoma šilumos pavidalu...


Tai, kad ne varikliai efektyvesni, o "batareikos" lengvesnės. Kaip ir elektomobiliai - va tarkim atstumas Vln-Klp - arba iki 30ltr degančio kuro, arba pusė tonos Tesla batareikų...



arba 15ltr jei ne su ziguliu:D
  • 0




Užsiregistravo: 2010-06-27, 23:17
Pranešimai: 71
Reputacija: 0
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-30, 13:49 
     
Berods dabar rinkoje naudojamu paciu paciu paciausiu elektriniu varikliu naudingumas yra 1kw/1kg. Dar ir straipsnis nepreseniausiai buvo apie kompanijos "siemens" proverzi el.varikliu gamyboje - jie sukure protopa kurio naudingumas sukie iki 5kw/1kg (mases). Ir kaip ne keista, pastarasis isradimas siekamas pritaikyti aviacijoje. Gal inzinieriams pavyks "nuscalinti" ji iki nedideliems dronams tinkamu gabaritu, tada arba max kmh padides kardinaliai arba iveiktas atstumas.
  • 0




Užsiregistravo: 2012-12-19, 19:43
Pranešimai: 275
Reputacija: +9
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-30, 14:29 
     
Na siais laikais man tai atrodo kaip zingsnis ne ta linkme. Panasiai kaip kazkas butu isrades efektyvesne kaitrine lempute - nu gerai bet technologijos ne i ta puse vystosi, tai trumpalaikis sprendimas.
Tuoj bateriju svorio/talpos parametrai pageres. Galu gale patys varikliai patobules... kaip bebutu elektriniu varikliu lubos kur kas auksciau nei vidaus degino.
  • 0




Užsiregistravo: 2010-05-28, 15:50
Pranešimai: 322
Reputacija: +2
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-30, 15:03 
     
TLas rašė:
Na siais laikais man tai atrodo kaip zingsnis ne ta linkme. Panasiai kaip kazkas butu isrades efektyvesne kaitrine lempute - nu gerai bet technologijos ne i ta puse vystosi, tai trumpalaikis sprendimas.
Tuoj bateriju svorio/talpos parametrai pageres. Galu gale patys varikliai patobules... kaip bebutu elektriniu varikliu lubos kur kas auksciau nei vidaus degino.


Kai tas "tuoj" ateis tai ir bus, o kol kas kol "baisiai neefektyvus" VDV gali nuvažiuoti/nuskristi ženkliai daugiau kilometrų su mažesne kuro mase nei "labai efektuvūs ir tuo tuoj dar būsiantys dar efektyvesni" elektriniai, tol tai VDV sritis. Pirmiausia turi atsirasti efektyvesnės batareikos, kitaip vistiek kuo labiau tobulinsi elektrinius variklius, tuo labiau apsimokės deginti kurą ir generuoti jiem elektrą :)
  • 0




Užsiregistravo: 2010-04-01, 21:51
Pranešimai: 3061
Reputacija: +399
   
 
Į viršų
  Standartinė   Parašytas: 2015-08-30, 15:48 
     
demukazz rašė:
Berods dabar rinkoje naudojamu paciu paciu paciausiu elektriniu varikliu naudingumas yra 1kw/1kg. Dar ir straipsnis nepreseniausiai buvo apie kompanijos "siemens" proverzi el.varikliu gamyboje - jie sukure protopa kurio naudingumas sukie iki 5kw/1kg (mases). Ir kaip ne keista, pastarasis isradimas siekamas pritaikyti aviacijoje. Gal inzinieriams pavyks "nuscalinti" ji iki nedideliems dronams tinkamu gabaritu, tada arba max kmh padides kardinaliai arba iveiktas atstumas.

Ką tu čia parašei yra ne naudingumas, o specifinė galia, arba galios/masės santykis Power-to-weight ratio, su naudingumu tai nesusije tiesiogiai. https://en.wikipedia.org/wiki/Power-to-weight_ratio

O kas liečia bešepetėlinius variklius su galingais neodimio magnetais tai galios masės santykis jau perkopė 10 kartų tavo minėta 1kW/kg, EMRAX268 Brushless AC 19.9 kg, 200 kW, 10.05 kW/kg http://www.enstroj.si/Electric-products ... ators.html

Pparastas brushles DC dronų varikliukas niekuo neįpatingas 2,5kW/kg http://www.rctoys.com/rc-toys-and-parts ... OTORS.html

Beja ju visų NK naudingumo koeficientas 92-98%. Bet ištikro reikėtu matuoti visos sistemos svorį masę, dėl objektyvumo, el variklio atveju baterija keitiklį ir el variklį (+ reduktorių jei toks reikalingas, bet pastarieji mao minėti varikliai neturi tokio poreikio), VDV atveju variklį ir kuro baką su visu kuru transmisija ir tt.
  • 0


_________________
Jei abejoji nedaryk, jei darai neabejok.


Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009-07-05, 20:14
Pranešimai: 7239
Miestas: KLP
Reputacija: +1533
   
 
Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:
Rūšiuoti pagal
 


Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
 

Ieškoti:
Pereiti į:
 
 

Reputation System ©'